De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hoi lieve meiden,
    Sorry voor mijn afwezigheid!! Druk gehad in mijn vakantie en nu weer druk op werk (ebola, die NL artsen die in het LUMC lagen). Lees steeds alles bij, maar ik heb gewoon geen puf om te reageren.

Fijn dat alle kindjes en mama's het goed doen! T. is ook lekker alles aan het ontdekken en trekt zich overal aan op.

Hoop snel meer op iedereen te kunnen reageren! Ik hou facebook in de gaten en reageer daar, is toch iets sneller en makkelijker voor me.

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Heb je die mensen gezien lies?

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lies. Net al jolina idd. Heb je ze gezien.. En ben je nog lekker wef geweest in je vakantie?

Hier. Ga vandaag denk ik een kado kopen voor R. Hij is de 24 jarig. Zit te denken aan een horloge met L haar naam er in gegraveerd. En omdat hij vorig jaar niks wou krijgt hij ook een tablet. Twijfel nog over een ipad of een samsung tab4.

En L vibd het leuk om mij voor de gek te houden. Ze huilde door honger en is nu in slaap gevallen en heeft maar 45cc gehad. Benieuwd wanneer ze nu weer komr. Helemaal in dromeland nu.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Kijk dat zijn nog eens kado's Lizzie :D

Hier heb ik S van school gehaald, ze heeft oorpijn. Ze klaagde vanmorgen al maar ik ben niet zo van het thuis houden. Maar het was toch wel stuk serieuzer dan ik had gedacht. Zetpil gegeven ... Neusspray gehaald en pudding. Dat is het recept voor ziek zijn bij ons...

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Jolina en Lizzie, ik mag helaas helemaal niets over die mensen zeggen, behalve de informatie die openbaar is gemaakt. Dat ze dus in het LUMC hebben gelegen (het werkgebied van de GGD waar ik werk) en dat ze nu op een geheime plek ergens in Nederland zitten.

Jolina, beterschap voor S.!

Lizzie, gekke L. ook;) Leuke verjaardagscadeau's voor je vriend!

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lies. Ohhh dat daar niks bekent over mag worden gemaakt. Waarom er zo geheimzinnig over doen. zelfs de miljoenennota lekt uit dus dat zal ook wel bekent worden ;)

Jolina. ja ja onze R is lucky dit jaar. Ik geef normaal 1 groot kado met wat kleine erbij maar nu dus dat. Het horloge was eigenlijk het cadeau. Maar die had hij zelf wel gekocht als ik het nu niet deed voor hem. En de tablet is iets waar we al lang over na aan het denken waren. Tot nu toe voldeed (nog steeds) de laptop het. Maar ik kan hem tegen inkoopprijs krijgen bij mijn schoonbroer. Of we betalen een tientje meer ivm de belasting enzo.

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik vindt het echt super zo'n iPad, zou nooit voor een samsung gaan;)

Lies hoop maar dat ze niemand besmetten verder...

Het gaat al weer beter met S... Zetpil doet goed zijn werk.

J is lastig de laatste paar dagen met slapen, hij wilt eigenlijk niet meer slapen. Ook os hij vandaag al vaak gevallen de arme schat. Maar ja hij stunt zo veel

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lizzie fijne kado's geef je :)
    Maar als je dingen voor een schappelijk prijsje kan krijgen...
    Een tablet is wel fijn hoor. Hier gebruiken we m naast de laptop.
    Om te typen vind ik de laptop fijner

@Jo Oh naar van S, hopelijk knapt ze snel op
    J is lekker bezig dus

@lies lekker druk met werk dus

Hier zit wat minder achter t scherm en als ik er achter zit is t mbt solliciteren. Vanmorgen netwerkgesprek, vanmiddag kwam kapster (vriendin van mn schone zus) een proefkapsel doen. Hahah ff wennen bij t eindresultaat maar icm met de jurk toch weer anders.
    Morgenochtend naar Leiden voor gesprek.

De bab heeft nog steeds geen contact opgenomen :x
    Vanmorgen gebeld als ze vandaag of morgen geen contact op heeft genomen moet ik weer bellen. Maar dan wil ik een ander. Morgen is t al over 3 weken en dan heb ik geen vertrouwen meer in haar.

9. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    hier weer mijn wekelijkse update tussen 2 patiënten door...

het valt op dat het hier ook wat rustiger wordt, maar idd met FB verliezen we elkaar toch niet uit het oog hé!

ja, raar die verschillen ivm vaccinatie

er komt eindelijk een 3de tandje door, dit keer aan de bovenkaak!! benieuwd of de 4de daar ook gauw is.

het is hier bijzonder druk, want we zijn bezig met ons terras, alles ligt klaar voor de werkmannen, maar begin te stressen dat het niet meer voor dit jaar zal zijn... heb precies een voorgevoel

anders eigenlijk ook niet veel te melden

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou ze is weer naar school ..... Toevallig vanmorgen het nieuws gekeken? Die overstroomde school is dus van hun hahahaa...

Jeetje ik zit wat te verlopen op mp, kreeg ik gister een reactie. Of ik haar even wilde bellen. Uhm nee..... Ik zie niet in kwaarom er geen afspraak via mail gemaakt kan worden?
    Krijg ik nu net weer een mail, of ik wil bellen voor een afspraak te maken.
    Vindt het maar aso om mensen waarvan jij iets koopt te vragen of ze jou even willen bellen? Ze kan mij bellen, maar dat wil ik niet. Waarom heeft ze mijn nummer nodig als we mail hebben...

Als ze nu vreemd blijft doen kap ik hey af, vertrouw het al gelijk niet zo..

Bouwjaar gek he hahahah is zo netjes dan je kapsel. Ben benieuwd hoe je eruit zal zien :D

Eda ook druk bezig in huis dus... Hier ook. Ben zo klaar met verbouwen straks pfffff...

Losje lieverd hoe is het?

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hi meiden, wij zijn weer op de terugweg uit Duitsland. Heerlijk midweekje gehad met m'n mannen. Wat een spul moet je mee met zo'n kleintje :) Hij heeft het prima gedaan in vreemd bedje en omgeving. Heerlijk met m in het grote bad geweest, gewandeld, terrasjes gedaan, geshopt en fotoshoot gehad. Krijgen volgende week het resultaat te zien. Dit weekend is ML fietsen, dus wel even afkicken na die dagen samen. Maar morgen komt een vriendin slapen, dus dat is ook gezellig.

@lizzie Wow...R wordt verwend! Leuke cadeaus!

@bouwjaar Ik ben heel benieuwd hoe je er op jullie dag uitziet. Vast een mooi plaatje.

@Eda sterkte met alle drukte! Jij ook Lies!

@jo wat vaag van Mp. Ik zou ook zoiets hebben van bel lekker zelf...Wil J overdag niet slapen of 's nachts? Is de school wel open?

Ow ja...ik ga binnenkort m'n EHBO weer halen via iedereenehbo.nl. Eerst volwassenen en dan kinderen. Geeft me een prettiger gevoel met V.

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @spring Gefeliciteerd met je zwangerschap! :) Zag je avatar voorbij komen.

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja dido niet alle lokalen waren ondergelopen... Ach voor de kids is dit een avontuur zo he :D
    Lekker even kunnen bijtanken dit weekend, wanneer begin je met werken? Of wil je daar nog niet aan denken :p

Nou ik kreeg een mail terug dat ze niet altijd toegang had tot internet, maar de man kwam eraan.
    Staat ie aan de deur met alleen 20 euro. Ik kon niet wisselen. Ging hij zijn kleingeld tellen zegt ie... 5 euro heb ik meer niet.
    Waarop ik zei, onderaan de straat is een tankstation ga je daar maar wisselen...

Hahaha wat dacht ie nou :D 7,50 is al geen drol voor dat ding.
    Maar hij is verkocht :D

Net lekker visje gehaald met J. Nu even chillen, nou ja kijken bij mijn man hoe de sloperij en wc vorderen :D

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, wat heerlijk zo'n eerste vakantie samen! En idd zo'n kleintje mee is een ware volksverhuizing 😂

@Eda, druk druk druk weer :)

@Jo, wat een rare mensen op mp

@Bouwjaar, het komt nu snel dichtbij! Ik ben benieuwd hoe je eruit zult zien.

@Lizzie, leuk cadeau voor R.!

@Lies, wat gaat jullie meisje hard :D

@Spring, ben je zwanger? Gefeliciteerd!

Mijn man heeft vandaag de Romer Trifix autostoel gehaald. En ik ben aan het bestellen geweest voor M. haar verjaardag. We gaan o.a. voor het zoef zoef dieren boomhuis.
    Sinds een weekje ofzo zegt ze steeds zachtjes 'kijken' als ze iets wil zien. Ik dacht eerst dat het toeval was, maar het is nu echt bewust. Ze strekt haar armpjes uit en zegt dan bijna fluisterend 'kijkeh' 😍

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nou ik ben ook benieuwd hoe t totaal plaatje zal zijn hoor op de 10e

@dido fijn dat je t zo lekker gehad hebt

@Jo raar dat van mp

@ika ooh wat gaat ze toch hard

Hier lekker even naar de stad gefiets met F. Ohh en dan denk ik: dit had ik me 2 jr terug niet voor kunnen stellen. Nu op zoek naar goede buggy.
    Enne al 3 goede nachten achter de rug 1e x om 6u wakker 2e x om 7 en vanmorgen om 7.50 maar even gekeken of ze nog leefde :)

16. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Wat super schattig die eerste woordjes! Zal ze vast mooi vinden dat boomhuis.

@bouwjaar Wat een heerlijke nachten! Bijzonder af en toe dat besef...ik kan heel lang naar V kijken en alleen maar denken ' wow...ik heb een zoon'.

@hier Gister gezellige avond met vriendin gehad. Heerlijk sushi gegeten. Ook goede nacht gehad met V. Om 8 uur op bed en om 2, 6 en 8 wakker. Vanavond komt ML weer thuis.

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Jeeeeeeh bouwjaar heeft ze het eindelijk door nu hahaha...
    Hier gister een gezellige dag gehad met familie gister... Nog even de laatste keer ge bbqued....
    Wat een weer nu he ...bah het regent alleen...

Ika oh wat goed zeg dat ze al praat! Maar verbaast me niks hahaha...

Dido lekker zo'n avondje!

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, wat heerlijk zulke nachten!!

@Dido, dat klinkt allemaal heel gezellig!

@Jo, leuke foto op fb!

M. kan sinds vandaag op de bank klimmen. Nu moeten we haar dus ook maar gaan leren hoe ze er veilig weer vanaf kan :p

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ahhhhh Ika :D

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Meiden hoi hoi,

Ik wil jullie even een update geven over mezelf,
    Ik heb gister waarschijnlijk weer me ei gehad,veel witte afscheiding en weer veel pijn een halve dag:(
    Dat heb ik sinds vorig jaar november dus nieuw erbij...
    Het is zo te vergelijken met de pijn die ik had met me bbz,alleen dan in iets mindere mate.
    Ik kan gewoon bijna niet op een stoel zitten van de pijn (ook straalt het weer door naar me anus)
    Dus ga woensdag naar me huisarts erover praten.
    Heb al even gegoogeld,en het kan ook zijn dat ik misschien wel cystes heb op me eierstokken,ach ja we gaan gelijk van het ergste uit:p
    Maar mijn gevoel zegt gewoon dat er iets niet in orde is,dus wil me toch laten na kijken door de gynaecoloog,nou dan kunnen ze dus gelijk ook wel even meedenken/kijken waarom ik niet zwanger wordt na alweer bijna een jaar:$
    Dus toch maar een soort van medische molen in!
    Wil gewoon weten wat er met mijn lichaam aan de hand is!

Dikke kus en knuffel van mij♡

Deel Deze Pagina