Ja als het nu zo is, dan is het ook wel prima. Zo ongeveer dan haha. Wel heel erg snel en niet gepland, maar natuurlijk welkom. Gelukkig kwam mijn eisprong iets later dan verwacht, 6 dagen na de onveilige seks. Kans op zwangerschap is dus extreem klein. Haha ja wie weet heeft F. dat wel van zijn moeder, klinkt wel als een advies dat vroeger gegeven werd Gewoon lekker eenkennig laten zijn, duurde bij mij slechts een paar jaar Ik ben van mening dat je je kindje altijd veilig moet laten voelen
Vindt ik dus ook en daarbij moet en baby ook helemaal niks. Die heeft ook gewoon soms geen zin in mensen... Vindt het altijd zo vreemd dat mensen een baby altijd zo claimen. Nou ja 6 dagen na ei zou gewoon kunnen hoor stel je voor hahaha... Ben hier eens benieuwd wanneer een ei of ongi weer gaat komen, zou ik weer lange cyclussen krijgen? Zou ik nu niet zo erg vinden hahaha
@Jo tja het lijkt me idd ook wel handig als de oudste iets zelf kan als er een baby bijkomt @lizzie nou lekker snel in het zh. Is weer eens wat anders dan wachten @lies nou of ik er nog niet klaar voor ben. Ik denk dat dat gevoel blijft, ik vond het begin met F gewoon moeilijk. Dat lag overigens aan mij en niet aan F. Wel spannend om te zien hoe T straks op de koemelk zal reageren F is trouwens ook wat eenkennig hoor, ach gaat vanzelf weer over. Goh t doorslapen van F went snel (oke ik hoor haar soms kort even, maar hoef er dan niet uit). Ik durf t bijna niet hardop te zeggen Oke net eens zitten rekenen. Stel mn cyclus gaat zo door en ik zou in ronde 1 na t trouwen zwanger worden, dan zou ik bevallen rond 2 aug 2015. Dan zou F 1,5 jr zijn. Hmmm das misschien toch wat jong. Maar goed 1e ronde is erg onwaarschijnlijk. Als t 20 mnd duurt kom ik beetje rekenend op eind mei 2017 uit en dan zou ze alweer ruim 3 zijn. En misschien lukt t wel helemaal niet. Achja eerst maar eens trouwen
@Lies, wat spannend zo'n provocatietest. Mocht ze toch last houden gaan jullie dan soja proberen als ze rond 1 jaar komt? @Bouwjaar, tja een tweede. Je hebt natuurlijk niet in de hand Hoe de eerste maanden zullen verlopen. Het voordeel is wel dat je meer ervaren bent en er daardoor al waarschijnlijk anders in zult staan. @Lizzie, wat een gek idee dat de spiraal er dus nog kan zitten. Dat ze daar met de ks niet naar gekeken hebben? Je hoort zelfs soms dat vrouwen bij een ks zich meteen laten steriliseren, dus waarom zouden ze die spiraal dan niet gelijk verwijderen. @Jo, ik ben het met je eens. Eenkennigheid leer je volgens mij niet af door een kind te dwingen bij anderen te zitten. M. heeft een periode gehad, maar is vrij makkelijk met andere mensen. Ze heeft wel haar voorkeuren en van sommige mensen moet ze gewoon niets weten Het is idd bizar. Ik denk ook steeds vaker terug aan vorig jaar rond deze tijd. Ik zat toen een aantal keren per week in het ziekenhuis voor dagbehandeling. 3 oktober wisten we plots dat ik 7 oktober zou worden ingeleid. We zijn al druk bezig voor haar verjaardag. Zo leuk! De slingers zijn al in huis. Ik heb vandaag wat cadeaus besteld bij de prenatal ivm de mama mazzeldagen. Manlief gaat de taart maken. En we versturen uitnodigingen
Leuk leuk Ika ik denk nog wel eens aan onze eerste oude topic samen en kijk nu eens...jij ik en mamsie wat begon met een hoop verdriet en steun met elkaar is uitgegroeid tot dit topic. Bouwjaar leuk dat jullie het er toch zo over hebben, ik voel ergens wel dat je er klaar voor bent. Ik bedoel je bent er opeens veel mee bezig of ligt dat aan mij? Doen waar jullie je goed bij voelen. En het zal zeker anders worden de tweede keer, je bent nu ervaren en weet wat op je af gaat komen en dat sommige dingen rijd kosten en je niks in de hand hebt. Dat geeft rust En ja het kan (wat we niet hopen) lang duren weer maar ook zomaar snel gaan, zwanger worden. Maar ach soms moet je gewoon gaan voor dingen en niet te veel denken en analyseren. De juiste en beste tijd is er nooit
Nou en of Jo! Wat is er in die tijd een hoop gebeurd. En idd wat jij zegt over het krijgen van een tweede kindje. Het is allemaal niet te voorspellen.
Jolina. Het is idd niet te voorspellen. Je hoort ook vask dat bij se eerste lang duurde en dan de tweede meteen bingo. Of juist anders om. En sommige hebben geluk en hoeven nooit lang te wachten. Ika. Leuk hoor druk bexig zijn voor haar eerste verjaardag. Ik ben erg. Ik denk al wel is wat voor taart ik ga maken voor L. Hahaha. Hier. Nog 2 taartjes gemaakt. Dadelijk al bezoek. Als het goed is.. druk dagje.
Nou veel valt wel mee. Ik denk er zo eens aan en toen dacht ik eens uitrekenen. Ik zou willen dat ik geen tijd had om er voer na te denken (werk...). Ach we zien wel, wat ik al zei eerst maar eens trouwen. @ika heb je veel gekocht voor M haar verjaardag? Ik zat er laatst aan te denken maar ik heb al zoveel speelgoed gekregen van mensen die t enit meer gebruiken. Ik zou eigenlijk niet eens weten wat ik voor haar moet kopen. We denken nu aan een schommel. Ik zag een meegroeischommel. Misschien is dat wat. @lizzie wel leuk druk?
bouwjaar. Jazeker leuk druk. Nu ik niet werk vind ik het bakken thuis erg leuk. Heb vandaag een aarbeien/vanillebavaroise taartje gemaakt en een monchoutaartje. Staan nu nog 2 cakesjes voor morgen in de oven. Het ruikt zo lekker hier. Had ik belooft in het ziekenhuis. Dat als alles goed zou gaan deze zwangerschap ik zou trakteren op zelf gemaakte lekkernijen.
Even ego. Waarschijnlijk zit het spiraal toch nog ergens.. Dadelijk gesprek met de gyn. Zal eel een echo gaan krijgen. Bij de foto stond de tekst: object in kleine bekken goede plaats. Maar dat lan toch niet. Bm is helemaal schoon gemaakt tijdens de keizersnede.. Ik wordt er zo moe van...
Goede plaats? Wat is dat dan Lizzie? Hier een half uur aan de telefoon gezeten met de apotheek. Ik kreeg een herinnering. Maar dat vond ik vreemd aangezien mijn verzekering alles vergoed dus ik altijd gelijk alles doorstuur naar hun. Ik gekeken. Staat gewoon dat het vergoed was. Dus ik bel op naar de apotheek... Heel lang zoeken, nee het staat open mevrouw. Ja dat kan dus niet, factuurnummer was hetzelfde het bedrag hetzelfde en het was betaald. Toen werd ik weer doorverbonden... Ik ga even kijken zegt ze. Opeens krijg ik weer iemand anders aan de lijn?!? Jeeeeeeeetje. Zij kijken. Is de ac he mevrouw, ja maat de wordt niet vergoed. Uh dus wel?! Kreeg ik eerder ook al eens te horen, maar ik ben extra verzekerd dus dat kan niet. Opeens uit het niets was het oordeel. Het is afgekeurd. Huh?! U moet de verzekering bellen mevrouw. Ik gedaan en die snapt er niks van en zegt ook nog eens dat de apotheek dat met hun moet regelen miet met mij. Nou heb een mooie mail gestuurd naar de apotheek. Ga weer een uur aan de pijn hangen zeg...dus niet. Aaaahhhhhh En vanmorgen de dure stofzuiger van miele weggebracht, het oprolsysteem werkte niet meer. Lekker dan van zo'n duur ding. Krijg een ik leentoestel nou ja wat een ding. Doet niks hahahahah zuigt bijna niet. En daar moet ik het 2 weken mee doen?! En daar heb ik ook nog om moete. Zeuren dat leentoestel ... Hoe zien ze dat voor zich? 15 dagen zonder stofzuiger? Leuke morgen had ik dus Zo das eruit hahahahahaha
bouwjaar. Nog niks gehoord. Ik ben zeer benieuwd. Jolina. Lekker dagje heb je. Wat slecht van de apotheek zeg. Mogen wel wat netter met hun klanten om gaan. Zij kunnen toch zien dat het vergoed wordt. Ohhh dan zou ik nog liever elke dag de stofzuiger van de buurvrouw gaan halen.
Nou nee niet bij mijn buren Ja echt en dan zo lang aan de telefoon hangen , kost geld en uiteindelijk was net iets simpels volgens hun waar ze zo lang voor nodig hadden? Ik denk dat ze het maar gewoon zei want fbto wist nergens van
@losje: heel begrijpelijk dat je wilt zeker zijn of er niets raars aan de hand is, misschien voel je dan ook meer rust erna... @joy: had gemist dat je weer zwanger was! proficiat!!! hopelijk niet te veel kwaaltjes... @lies: hopelijk reageert T. niet meer zo hevig op de melkeiwitten.. @lizzie: hoop zo voor je dat spiraaltje weg is, maar vrees er idd een beetje voor met al wat je al meegemaakt hebt... zou er ook maar van uitgaan dat hij nog op zijn plaats is eigenlijk... =>> lees dat ze nog iets zien zitten.. wat nu? @jolina: zo'n schoolreis lijkt me ook wel spannend, loslaten en vertrouwen dat vreemden goed voor je allergrootste schat zorgen... @dido: ik herken wat je vertelt over je zorgen maken, ik heb dat ook soms, niet zo erg dat ik er lichamelijke klachten van heb, maar gewoon zo'n een heel droevig gevoel van: wat als er iets met jou gebeurt... zou ik niet aankunnen eigenlijk @ika: wow, Mette leert heel rap hé zeg!! hoe leer je ze van de zetel gaan? want N wil er altijd eerst af met haar hoofd.... we moeten ze tegenhouden of...boumk. Gelukkig kan ze er nog niet zelf in, dus dat scheelt wie nodig je uit voor haar verjaardag? ik weet ook nog niet wat ik ga kopen voor haar ze is nu wel lastiger dan vroeger moet ik zeggen, ze is precies in haar fase dat ze niet alleen wilt zijn, wilt constant op de arm of dat we met haar bezig zijn, dat vind ik wel lastig hoor en weet niet echt wat ik moet doen, want ik wil ze niet negeren, maar wil ze ook niet verwennen!!! wat dat betreft, vind ik ze eigenlijk lastiger dan toen ze baby was hoor, vroeger bleef ze liggen en dat was het nu, maar nu: in 1-2-3 staat ze recht en kruipt ze naar overal... zou niet moeten denken om nu al zwanger te zijn van een 2de.... respect voor de mensen die het aankunnen!!! @bouwjaar: ergens wel ambetant hé dat je niet op voorhand weet hoelang je erover zal doen om weer zwanger te worden... baby's op bestelling zou toch handig zijn!
Eda. Hoe groter ze worden hoe meer je er mee bezig bent. Hier. Ben gebelt. Morgen een echo en dan daarna weer afspraak met een verloskundige of gyn. Ligt er aan wie er tijd heeft. Moet allemaal weer tussen door.
Ze konden niets zeggen dan Lizzie? Hier gaat J al proberen van tafel naar mij te stappen op de bank bv... Hoezo snel?! Niet dat hij echt stapt maar hij gaat het uitproberen zeg maar.. Ook gaat hij al heel stoer staan aan een hand ... Zo leuk Eda pas maar op ze weten wat ze doen is gewoon een fase hoor en volg je gevoel. Soms beetje verwennen is geen ramp.
Alleen dat er iets zit. Nu willen ze weten of hij dan ook nog in mijn baarmoeder zit. Ik laat het allemaal maar weer over me heen komen. Wat knap van J. Voor je het weet doet hij het wel. Het is zo'n knappert!!