Jeetje...... Hoop maar dat je m makkelijk kunt laten verwijderen lieverd Ja die J zo'n daredevil.... Gister heb ik zo ok hem moeten lachen. Hij kreeg in de gaten dat zijn zusjes om hem moesten lachen. Hij wilde dat ik mijn hand tegen zijn mondje hield om indianengeluidjes te maken en dan gingen hun heel hard lachen en dat vond hij toch leuk dus dan draaide hij zijn hoofd, mondje open mij aankijken van "mama doe dat nu" en dan snel weer zijn hoofdje omdraaien zodat zij gingen lachen. Zo leuk Ook had hij een obsessie met mijn haren opeens hahahaha. Ze moesten perse in zijn mond ieeeeuw.. Hahahaha niet dus. Zo gek maar gister leek hij even een ander kind opeens Super die ontwikkelingen maar zo snel
Jolina, haha herkenbaar die indianengeluidjes. Wij doen dat al een tijdje met T. en als we onze hand op haar mond leggen en dan 'kloppen', dan gaat zij geluid maken zodat het indianengeluidjes worden Vind ze ook geweldig. Leuk zo die interactie tussen J. en zijn grote zussen Oh balen van je stofzuiger en leenstofzuiger zeg Lizzie, ja heb jij natuurlijk weer Zit die stomme spiraal er gewoon nog. Hoop dat ze 'm makkelijk kunnen verwijderen (of zouden ze 'm laten zitten als het goed zit?). Succes hoor. Eda, grappig ik vind het juist wel makkelijker nu T. wat ouder is hoewel ik nu wel veel meer moet opletten. Ik vind het heerlijk dat ze zelfstandig kan spelen en vaak vrij goed kan aangeven wat ze wil. Zo'n fase van verlatingsangst/eenkennigheid/hangerigheid is trouwens wel pittig inderdaad. Losje, wat een mooie schoolfoto's van je meiden! Spring, gefeliciteerd met je zwangerschap Dido, hoe gaat het met je ehbo studie? Manouk, hoe gaat het met jou? Ika, denk inderdaad dat we met een jaar dan soja gaan geven. Eerlijk gezegd weet ik bijna zeker dat T. goed gaat reageren op koemelk. Ik had haar namelijk laatst een piepklein beetje yoghurt laten proeven en dat ging prima. Ook op andere mogelijke allergenen zoals kiwi, tomaat en ei reageert ze niet. Nog even en M. loopt helemaal los waarschijnlijk! MamsieM, hoe gaat het met jou? Druk op je werk? Bouwjaar, eerst trouwen lijkt me een goed doel Nou ik ben woensdag ongesteld geworden hoor Heb voor het eerst kunnen bekijken wat mijn lf is en die is maar 10 dagen. Best kort, maar prima verder. De opluchting overheerst, maar ik had toch ergens een piepklein sprankje teleurstelling. Maar als ik er verder over nadenk zou ik toch wel heel graag zeker 2 jaar leeftijdsverschil willen, lijkt me wel makkelijk.
Even ego (weinig tijd) Spiraal zit onderin mijn bm. Nu weer een afspraak met de arts die hem er ook in heeft gezet om te kijken hoe ze hem er uit gaan halen. Het heeft allemaal geen haast zeiden ze want ik heb er geen last van. Ik wil hem er wel zo snel mogelijk uit hebben maar zal nog wel ff gaan duren. Komende afspraak is ook alleen om te kijken en niet om er uit te halen.
Lies is ook altijd wel een te.eurstelling zo'n witte test nou als je 2 jaar verschil wilt beginnen als je meisje 1 jaar is Ja dat doet hij hier dus ook wat jij beschrijft zo leuk hahaha... Net even schoenen gehaald voor de meiden, zijn die ook weer binnen volgende week shoppen voor kleren.
Jeetje Lizzie? Hij moet er gewoon uit klaar.... Balen meid... Dat ze die miet verwijderd hebben bij de kzsnede snap ik niet
Jolina, ik heb geen test gedaan hoor Lizzie, wat een stom nieuws Duurt lang zo, snap dat je 'm er gewoon uit wil hebben.
Oh ja hahahahaah komt omdat ik even snel tussendoor reageerde en iets las over ongi zijn hahahaah erg he...
@Lizzie, jemig het zit jee ook niet mee ik snap werkelijk iet waarom zie die spiraal er toen niet uitgehaald hebben? Hebben ze daar een verklaring voor? @Jo, jullie hadden J. beter Jelle kunnen noemen wat een topper! @Lies, wat fijn als ze geen last meer zou hebben van de kma. Dat maakt het toch net iets makkelijker lijkt me. @Eda, ja het is een drukke fase. Hier speelt ze gelukkig veel zelfstandig. Maar je moet zo goed opletten. Ze klimt overal op. Door haar steeds de goede kant op te draaien hebben we haar geleerd om met de beentjes eerst weer van de bank af te gaan. M. zit trouwens heerlijk in de vervolgstoel. Ze vindt het zo fijn dat ze ons beter kan zien. Het lijkt erop dat M. steeds meer woordjes gaat zeggen. Ze zegt nu ook 'eten' en ik kon zweren dat ze vanmiddag 'beertjes' zei. Mijn moeder heeft een kast vol verzamelaars teddybeertjes waar ze altijd samen in kijken.
Ah cute Ika Ja dat is een hele andere beleving zo zitten in de auto Kijken jullie ook naar de voice? Ik zit heerlijk met een glaasje wijn op de bank...kids naar bed en nu rust
Zeker! Lekker smikkelen van de yoghurt. Hier is ze dol op de vanille yoghurt van Arla. Ik vind hem zelf ook erg lekker.
The voice. Ik heb ook gekeken. Die Ali probeert ook alles. Vind hem alleen niet bij het programma passen. Ika. Bij de keizersnede kijken ze in de baarmoederholte. En het spiraal zit helemaal onderin. Dat zien ze dan niet. Kan ook zijn dat hij wat ingekapseld zit in de wand. Jolina. Ohh lekker een glaasje wijn en rust. Hier. Rare ochtend. Ik werd wakker van der om 8 uur. Denk stop even de tut in de mondje maakt ze R niet wakker. Ikke snel kbadjas en sloffen aangetrokken, kom ik terug, slaapt ze gewoon weer. Heeft ze door geslapen tot half 10. Jammer dat ik niet wat extra sliep maar goed. Heel fijn weekend dames. Wij hebben nog niks bijzonders geplant staan. Gaan jullie leuke dingen doen?
Ah okee Lizzie, klinkt ook wel logisch en jij had ook een spoed ks toch? Dan kan ik me ook weer voorstellen dat het geen prioriteit is.... Ik moet vandaag werken. Er is feest op school. Ik moet van 12.00 tot 16.00 helpen. Wel leuk... maar niet zoveel zin.... gaap ik ben moe
Ja maar het hechten en verzorgen van de open wond duurt even lang dan Ika het kindje wordt met spoed gehaald toch.... Jammer Lizzie dat je zelf niet even langer hebt geslapen... Hier is dat al heeeeeeeeeeeel lang geleden hahaha Niks gepland.. De tuin opruimen zwembad eindelijk weg. Zodat we weer met frisse moed verder kunnen hier.
Zo hier weer bijna thuis... Ja okee Jo, maar spoed ks is toch misschien anders dan gepland. Misschien is de aanpak dan ook anders en kunnen er geen andere zaken bij. Ik heb er geen verstand van verder. Maar vervelend is het wel.
Hoe is het met iedereen? Hier nog wat voorbereidingen gedaan voor M. haar verjaardag. We nodigen niet zo heel veel mensen uit om enorme drukte te voorkomen. En daarnaast is onze familie niet zo groot. Qua cadeautjes hebben we wat dingetjes van zoef zoef dieren en nog wat andere kleine dingetjes. De taart bakt papa Ze is op een woensdag jarig, maar we vieren het de zaterdag erop. Ik vind het nog steeds bizar. De geboorte lijkt nog niet zo lang geleden, maar we zijn al bijna een jaar verder.
@jo raar dat met de zorgverzekering en apotheek. Hopelijk is t opgelost verder. J gaat echt rap F krijgt sins een aantal dagen kwark als toetje, gaat er ook best in @eda tja verwennen dat zal wel meevallen toch? Ik merk wel dat als ik F soms even laat, ze eerst even moppert maar daarna toch zelf gaat spelen. En ja soms is het best lastig dat ze nu overal heen kunnen @lizzie best bizar dat die spiraal er nog zit.Hoe kan dat nou terwijl ze je bm schoon hebben gemaakt? Lekker dat ze zo doorsliep in de ochtend gister @ika ik wilde net vragen wat is een vervolgstoel, maar je bedoelt in de auto? Leuk dat M steeds meer gaat zeggen Vanmorgen had F tand door de lip, maar ze huilde er na genoeg niet om. Ze stond in de box en ik kijk naar haar hoofd en zeg tegen koen, ze staat gewoon te poepen. Hahaha die gezichtsuitdrukking dan.
Ahhhh gelukkig niet veel pijn dan bouwjaar... Ika je hebt het al snel druk op zij verjaardag ik kids maakt het niet veel,uit hoeveel mensen er zijn ... Hier houden we volgende week zondag het feest van de meiden... Even wat schijven in ons clubje