De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dacht ik eerst ook aan, maar de overige symptomen die ik altijd heb rond de eisprong zijn er niet. Ik heb alleen vorige keer cyclus mijn eisprong gevoeld, daarvoor nooit. Lijkt me ook niet dat die pijn ruim 2 dagen blijft aanhouden. Zit trouwens wel enkele dagen voor mijn eisprong. Nja even aankijken maar.

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oké.... Ja misschien voel je je ei deze keer beter.....

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, fijn dat ze zo goed op haar plek zit. En idd in groep 3 is dat verschil ook niet meer zo groot. Is toch anders dan een combi 1/2.
    Veel plezier morgen!

@Lies, wat vervelend van die pijn. Maar idd je ei zou het ook kunnen zijn zoals Jo zegt.

@Bouwjaar, wat een schattige foto op fb.

@Mamsie, veel plezier morgen!! Wow, T. 4 jaar!

Nou, de kamer is versierd en de pakjes zijn ingepakt :) ik ben benieuwd naar haar gezichtje morgen.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ah geniet ervan morgen Ika... Die blikken zijn onbetaalbaar altijd :D hier staat het op film .., zo mooi!

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Jaaa ik ga het ook proberen te filmen!

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hier hebben we altijd het zingen gefilmd en de eerste blikjes naar alle versieringen, die filmpjes zijn onbetaalbaar nu om naar te kijken...

Zit vaak met een brok in mijn keel te kijken...de meiden vinden het nu ook altijd leuk om dit soort filmpjes van zichzelf te kijken :D

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wat een boel felicitaties op FB he hahahaha...

Ik wens jullie allemaal een superdag !!

J wordt de laatste dagen opeens om 6:00 wakker,,,,gaaaaaaaap. Hij is al Eem tijdje aan het sukkelen met verkoudheid. Nu heeft hij enorm stinkpoep dus misschien weer tandjes.....

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika hele fijne dag toegewenst!!

@Jo leuk jasje!
    F is sinds gisteren ook aan t snotteren. En ook stinkpoep vanmorgen bleeghh. Ze heeft een paar puntjes op dr billen waar de huid stuk is. Ze lijkt er niet veel last van te hebben

@lizzie succes in het zh. Ben ook benieuwd

@lies hopelijk is de pijn snel weg

Zucht mn nagels zijn afgelopen week ong allemaal gebroken of gescheurd, er komen opeens allemaal dikke pukkels en F heeft me direct besmet met haar verkoudheid geloof ik. Sinds vanmorgen ook snotteren. Heb echt t gevoel dat ik op mn opperbest eruit ga zien vrijdag (not)
    Gesprek van maandag heeft ook tot niks geleid ik was weer de beste 2e, net als bij de vorige gesprekken :(

Nou ff op FB kijken bij ika

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ahhhhh zit je dus absoluut niet mee bwjaar........

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Gefeliciteerd met M haar verjaardag. Hoe vond ze de versiering, kado's en taartje?

Mamsie. T 4 jaar! Gefeliciteerd!

Bouwjaar. Wat balen zeg. Weet je waarom je 2de bent geworden? Ook balen van je nagels en de pukkels. Komt goed hoor. je nagels zou je wel nog kunnen laten doen.

Jo. Elke dag om 6 is ook te vroeg. Breek zo op. Ff samen bij slapen vanmiddag?

Dido. Nog aan het genieten van de laatste week? Dit was de laatste toch?

Manouk. Jij had mini uggs gekocht toch. Waar heb je die gevonden. Ik zoek kleintjes voor L.

Hier. Ziekenhuis zit er weer op. Lang moeten wachten omdat mijn status kwijt was. :(
    Maar heb een hysteroscopie geplant staan voor 3-11. Hoop zo dat hij het gaat zien met de camera en dan er meteen uit kan. Ben er zo bang voor dat alles weer tegen gaat vallen :(

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Even snel vanaf werk.

Ika, gefeliciteerd met M. haar 1e verjaardag:D

MamsieM, gefeliciteerd met T. zijn 4e verjaardag:D

MamavanDJ, gefeliciteerd met je eigen verjaardag:D

Bouwjaar, he wat naar allemaal. Hoop dat je er vrijdag toch uit ziet zoals je zou willen. Stom dat het vinden van een baan nog niet wil lukken. Leuk dat je steeds bij de beste 2 hoort, maar daar alleen mee vindt je nog geen baan. Hoop dat je snel een keer eerstekeus bent!

Lizzie, ik duim dat het 3-11 eens mee gaat vallen voor je.

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Wat een verjaardagen meiden! Gefeliciteerd allemaal!!!

@losje grrrr.... :( Ik hoop dat het bezoek aan de gyn je verder kan helpen.

@manouk Lukt het een beetje te genieten van je verlof? Wil je in het ziekenhuis bevallen?

@lizzie Hoop dat het op medisch gebied je dan eindelijk mee mag zitten in november.

@lies Zou inderdaad eisprong kunnen zijn.

@Jo Zo te zien geslaagd feestje :)

@bouwjaar Komt goed meis. Je straalt die dag sowieso en stralende vrouwen zijn altijd prachtig.

@hier Net met V op het werk geweest voor overdracht. Voorbeeldig gedragen. Nu genieten van laatste verlofdaagjes

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Thanx voor de felicitaties!

@Mamsie en M van ook gefeliciteerd!! 🎉🎊

@Bouwjaar, wat balen van je nagels en de afwijzingen :( laat het de pret niet drukken en ga vrijdag heerlijk genieten van alles!!

@Lizzie, wat slordig van het ziekenhuis. Hopelijk kunnen ze met hysteroscopie veel zien en misschien gelijk iets doen. Wat enorm balen dat dit zo'n langdurige kwestie is. Je bent dan inmiddels een jaar bezig met die spiraal of niet?

Hier vandaag een gezellig dagje. M. was onder de indruk van alle slingers. De ballonnen vindt ze maar niks. Niet te dichtbij... van verre vindt ze het wel leuk. Het boomhuis heeft ze al gehad. Als papa vandaag thuiskomt krijgt ze de rest. Mijn ouders komen zo ook nog even op de koffie. Ze ligt nu lekker te slapen. Vrijdagavond gaan we de taart bakken. En dan komt zaterdag de visite en mag ze in de taart graaien 😊

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ika gefeliciteerd met M!
    Mamsie gefeliciteerd met T!

Lies lieve foto van L op fb. Ze is idd alweer flink gegroeid. Hopelijk zit alles een keer mee bij de afspraak en kunnen ze hem gemakkelijk verwijderen.
    Ik heb de babyuggs bij van assem besteld. Daar bestel ik mn eigen uggs ook altijd Schoenen & Laarzen - Damesschoenen, heren en kinderen - Van den Assem :)

Bouwjaar wat balen van je nagels, pukkels en dat stomme solliciteren :( Je ziet er vast prachtig uit vrijdag!

Dido wat fijn dat V zich voorbeeldig heeft gedragen. Nog even genieten van je laatste dagen.
    Ik wil inderdaad in het ziekenhuis bevallen. Voelt toch het veiligst en vl wil ook graag dat ik daar ga bevallen :) vind het wel eng hoor, nu het dichterbij komt.

Losje hopelijk gaan jullie veel aan de afspraak hebben met de gyn en komt er wat duidelijkheid. Ik denk aan je!

Lies klinkt voor mij ook een beetje als een ei die op springen staat. Hopelijk is de pijn nu weg.

Hier een ziekig dagje. Vl ziek thuis en ik voel me ook niet fit dus lekker hangen in bed en op de bank. Gisteren begonnen met de babywas, gisteravond alle beddengoed en hydrofielen etc gestreken.. pff wat een werk. Nu hangen de kleertjes te drogen :)

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Jo ja ach eigenlijk zijn t relatief kleine dingen (behalve de baan dan) als je ze in perspectief plaatst maar tis gewoon beetje jammer zeg maar. Voorpretbedervend: maakt dat ik er gewoon allemaal wat minder zin in heb vrijdag. Kan ook niet zeggen dat ik er reuze naar uitkijk.

@lizzie tja die nagels. Heb gisteren bij schoonheidspec ook manicure gedaan ze heeft ze netjes allemaal gelijk gevijld. Wil geen nepnagels want dat heb ik nog nooit gehad en past niet bij me

Prusters dat ze je status kwijt waren.:x Daarom moeten ze alles ook gewoon digitaal gaan doen. En hopelijk valt t es een keer mee op 3/11!

@dido owhh je laatste verlofdagen, extra proberen te genieten :)

@Mamsie en MmvDJ gefeliciteerd!!

@ika Mooi dat de dag gezellig is, veel plezier nog
    F vind balonnen juist leuk. Ligt er 1 in de box, gaat ze op hangen en happen enzo

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Manouk. Vervelend dat jij en vl grieperig zijn. Dank je voor de link is lijlen wat is voor L nodig heb deze winter.

Ika. Leuk filmpje van M op fb!

Bouwjaar. Ze kunnen er okk heel echt uitzien. Maar als je je er niet fijn bij voelt zeker niet doen.

Hier. Toch maar besloten mee te doen met de halloween optocht. ;) wij doen nooit met iets mee en nu heb ik zo iets van Livvy gaat dat straks ook allemaal doen dus meedoen is alvast de mensen hier in de omgeving beter leren kennen.

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @manouk je bericht gemist. Beterschap!
    Hydrofielen strijken 1x gedaan. Toen gelezen dat je t beter niet kon doen omdat je dan de vezels plaat stelt een ze minder goed vocht opnemen.
    Hoeveel heb je er? En de babykleertjes zijn weer leuk toch :)
    Maar op die link zie ik roze baby uggs voor €60,komt iemand dat serieus?

@lizzie wanneer is haloween eigenlijk?

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ah bouwjaar dat is jammer zeg..... Maar ik weet wel dat ik ook zorgen had of het allemaal wel leuk ging worden het trouwen. En daarbij was ik ook niet zo'n meisje die haar hele leven had gedroomd van trouwen enz enz... Dus ik keek er op voorhand toch al anders tegenaan. Ik vond het t allerbelangrijkste dat we als gezin een gingen worden. En niet de kids en papa en oh ja mama heeft een andere naam :p

19. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Haha bouwjaar.. nee ik heb de grijze babyuggs van 30eu. Ook een hoop geld maar ik vond ze zo lief en warm :D
    Oh dat wist ik niet van die hydrofielen, dan ga ik ze vanaf nu lekker niet meer strijken, ik haat strijken. Idd de babykleertjes zijn wel leuk om te doen :)

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Dit is voor mij ook de reden om te trouwen.

Tot nou... 1,5 jaar geleden nog nooit bezig geweest met of we gingen trouwen. Afgelopen week, als ik mensen sprak, leek bijna wel of onze gasten er meer zin hadden dan ik.

@Manouk ik heb ook een pesthekel aan strijken.

F had heeft de beste nacht ever geslapen. Hoop dat komende nacht niet t tegenovergestelde wordt ;)
    Om 19.30 lag ze plat en niet meer gehoord ondanks dat ze zo verkouden is. Voor t slapen gaan kijk ik altijd ff en ze lag weer overdwars in bed :D Ik werd om 4.45 wakker en toen heb ik maar even geluisterd of ik nog ademhaling hoorde :).
    Ze had gisteravond ook wel als een dolle gebunkerd. Om 17.45 binnen 10 min 200gr eten op, daarna nog een grote schep kwark en voor t slapen gaan ong 220cc melk.

'Nu alles klaarleggen voor morgen en nog ff wat boodschappen halen.
    De weersvoorspellingen voor morgen vallen mee, dat scheelt dan weer.

Deel Deze Pagina