De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Manouk. Ik heb ook grijze besteld. :) R was het er wel niet zo mee eens maar ze gaan gewoon bij de sint stapel hahahaha.

Bouwjaar. Halloween hier is eind deze maand. De echte datum heb ik geen idee van. Misschien is het wel de zelfde. Hahaha
    Veel plezier vandaag met alle voorpret. En idd het weer schijnt best goed te zijn. Heb je verdiend!

Hier. Weer heeft ze uitgeslapen tot 7.45. Zouden wij dan zo veel geluk hebben dat ze door blijft slapen. Ze is overdag wel veel wakker maar dat heb ik liever dan snachts wakker.
    Zo flesje geven en dan naar de action war versiering halen voor halloween. Hopleijk ligt er nog wat leuks.

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lieve bpuwjaar ik wens jullie een geweldige bruiloft toe. Probeer te ontspannen en genieten. Jullie zien er vast prachtig uit. ♡♡♡

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Thx mgbk!!

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Even snel vanuit de trein:

Lieve Bouwjaar, heel veel plezier morgen en veel geluk als getrouwde vrouw;) Wat fijn dat de weersvoorspelling vrij goed is. Ik hoop dat morgen vooral heel erg leuk wordt ondanks dat je er niet zoveel zin in hebt. Probeer te genieten, in principe trouw je maar 1 keer:D

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, veel plezier morgen! Geniet ervan ondanks dat de aanloop zo hobbelig is. Het wordt vast een fantastische dag! 🎉🎊🎂🎀🎁💍💐💒🍸

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Sluit ik me allemaal bij aan :D

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Dank jullie wel ☺
    Alles staat klaar dus ik hoef morgenochtend alleen maar aan mezelf te denken :D

8. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hele fijne dag morgen Bouwjaar! Geniet ervan met je gezinnetje :) Jullie zullen er vast prachtig uit zien & hopelijk mooi droog weer 😃👗🎂🎀🌞

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Heel veel plezier morgen bouwjaar! Je ziet er vast stralend uit! Geniet van jullie dag!!!

11. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @bouwjaar: ik wens jullie een heel mooie dag morgen!!! geniet ervan, het gaat zo ontzettend snel, voor je het weet ben je getrouwd
    irritant van je gesprekken, maar nu even niet aan denken hé
    het wordt zeker en vast heel leuk en je zult stralen als mooie bruid en trotse mama die F lekker aan iedereen mag showen!!!

@jolina: fijn dat je merkt dat je de juiste beslissing hebt genomen voor S!

N. heeft nooit koorts gedaan, ze heeft er precies geen last van gehad en verder ook geen etter meer gezien...

@lizzie: leuk die halloweenoptocht, hier is dat ook niet. Voor mij blijft dat toch echt typisch Amerikaans, van in de films en zo

Heb N. vandaag aan zo'n loopspeelgoed gezet en ze heeft gewoonweg een beetje gestapt!! ben echt verschoten, dacht dat ze gewoon ging blijven staan, maar nee, begon te rollen en zij mee erachter...

Slaapwel iedereen!

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ah gelukkig Eda :)
    Hier loopt J ook aan de bank en soms een paar stapjes achter de loopstoel....:D

Love is in the Air

Lieve bouwjaar en aanstaande, ik wens jullie een moóie dag vol liefde

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Heel veel plezier vandaag. Geniet van deze liefdevolle dag. Op naar een toekomst vol met liefde, gezondheid en geluk!!

Hier. Dadelijk naar de dokter. Spruw is weer terug. :( bah. Snap er niks van. Kook alles elke dag uit.

14. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @eda Wat goed van N!

@lizzie Wat balen van de spruw. Je zou met al dat uitkoken verwachten dat het wegbleef.

@hier Laatste verlofdagje. Ven benieuwd naar de eerste week. Zal wel wennen zijn. Woensdag lekker vrij. Deze week ook nog met V naar consultatiebureau geweest. Volgt netjes de curve. Hij is nu 60 cm en net geen 6 kg.

@bouwjaar Hopelijk ben je heerlijk aan het genieten!

15. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Hi lieve meiden,

Ik heb vanochtend heel wat pagina's zitten lezen van ons oempaloempa groepje. Omdat ik toch gewoon nieuwsgierig ben naar hoe het jullie vergaat. Toen las ik inderdaad ook een aantal berichten over waarom ik niet meer kom etc en de felicitaties heb ik tot vandaag nog niet eerder gelezen, sorry!!

Ik heb het maanden heel erg druk gehad, vooral met mijn werk. Normaal werk ik maar 24 uur per week maar dat is het afgelopen half jaar niet gelukt en zat ik nogal gauw rond de 40 uur per week. Ik had dus gewoon geen puf meer om 's avonds nog achter de laptop te kruipen en omdat ik ook zo weinig tijd voor mijn kindjes had door de weeks ging ik het weekend met hun de roets op. Op het werk waren we een grote klant binnen aan het trekken en er was van alles beloofd door onze commercie afdeling dat we eigenlijk al nooit konden waar maken maar het dus wel geprobeerd hebben, iedereen werkte over dus mensen die normaal 40 uur werkten, werkte er nu 50 ofzo en uiteindelijk was het net na mijn vakantie helemaal rond en zat de hele portfeuille in ons systeem. Dus vanaf mijn vakantie heb ik weer mijn normale uren gewerkt, heerlijk! Alleen vorige week te horen gekregen dat het toch zo'n puinhoop is geweest het afgelopen half jaar en die klant nu nog meer eisen gaat stellen en ze waarschijnlijk de samenwerking gaan beeindigen... wat dus inhoud, dat al het werk voor niks is geweest! Pff...

Maar zo nu en dan liet ik hier nog wel een berichtje achter in die tijd, maar eigenlijk werd er nooit meer of amper op mijn berichtjes gereageerd, waarschijnlijk omdat ik er te weinig was, maar daardoor vond ik het dus ook niet echt meer leuk om mee te schrijven.

Toch nog bedankt voor de felicitaties voor mijn zwangerschap! Afgelopen woensdag de eerste echo gehad en het hartje klopt!! Spannende tijd weer.

@ Ikapika, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van M! Leuke dag gehad?

@ Mamsie, gefeliciteerd met de verjaardag van T. Heeft ie zijn eerste dagen op de BS al gehad?

@ Bouwjaar, gefeliciteerd met jullie huwelijk. Is het een mooie dag geweest?

16. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @spring Je hoeft geen sorry te zeggen, maar is leuk om af en toe wat van je te lezen. Vind t leuk te weten hoe het met je gaat en je zwangerschap. Super een goede echo! Gefeliciteerd. Balen dat het op je werk zo druk is en dan alles mogelijk ook nog voor niets is geweest :s

@ bouwjaar Gefeliciteerd! Wat zag je er prachtig uit!

@ika Super leuk taartje! Leuke dag gehad?

@lizzie Hoe is t nu met L?

@losje Zomaar een knuf omdat ik aan je denk.

@jo J nog last van verkoudheid? V is nog steeds aan het pruttelen. Zo zielig.

@hier Eerste psychologen sessie achter de rug. Conclusie: ik ben een perfectionist die zich ook nog eens oververantwoordelijk voelt. Lekker dan ;) Huiswerk mee om aan te werken.

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, dat zal vast geen verrassende boodschap zijn geweest. Ik herken dat wel. Maar hoe laat je het los hè.

@Bouwjaar, volgens mij heb je volop genoten. Een stralende bruid op de foto!

@Spring, fijn om weer wat van je te horen. En wat super dat het hartje klopt! Wat enorm balen van al je werk. Dat van niet reageren op elkaar herken ik niet. Ik vind het wel jammer dag je het zo voelt, want volgens mij is dat niemands bedoeling.

@Eda, knappe N.!! En binnenkort is zij de volgende jarige!

@Lizzie, wat balen dat L. nog steeds last heeft van spruw :(

Hier vandaag een heerlijk verjaardagsfeest gehad. M. vond het zingen en pakjes uitpakken prachtig. De meptaart vond ze erg lekker. Meppen deed ze niet, maar eenmaal een eerste hapje ging ze wel flink eten haha.

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ika zag herkenbaar uit je foto hahahaha:D tenminste vaak is het toch de eerste keer dat ze zoiets zien of eten he :D

Dido moeilijk altijd om iets aan jezelf te veranderen vindt ik, succes ermee
    Ja hij sukkelt nog wel wat, de oudste is ook aan het hoesten vandaag. Het heerst al een tijdje hier in huis, maar komt ook door school en bizar weer.

Spring fijn dat het hartje klopt.

Bouwjaar mooie foto's..!

19. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @spring: amai respect dat je dat kon bolwerken 40u werken per week en nog eens 2 kids en evt ook de vermoeidheid van een beginnende zwangerschap... ik zou het niet kunnen bolwerken, tenzij er echt niet veel tijdverlies was door traject naar werk, maar dan nog... begrijp dan wel dat je geen tijd meer vindt om achter de pc te komen

maar ik vind het wel normaal dat de meiden die hier dagelijks zitten (en ik zit er ook niet bij) meer onderling soms een gesprek voeren, maar ik vind het wel leuk te kunnen volgen en regelmatig iets te posten zonder het gevoel te krijgen dat ik niet meer welkom ben, dus ja, ik vind het leuk zo en laat ons eerlijk zijn, het is wel dankzij hun dat het groepje blijft bestaan hé, want met allemaal mensen zoals ik zouden maar 1 pagina per week of zo vol krijgen....

er moet van ieder "soort" zijn en het is ook afhankelijk van hoeveel tijd we hebben hé, in verlofperioden is het leuk om wat vaker op forum te zitten vind ik!

@bouwjaar: je hebt toch wel geluk gehad met het weer hé! ik hoop dat jullie genoten hebben van jullie daagje! wat een mooie foto van F! kan ze al een beetje stappen? op de foto heb je alvast de indruk!

ik heb speldjes gekocht voor in N. haar haar te doen, dat de mensen niet meer moeten vragen of het een jongen of een meisje is :p

@lizzie: raar van die spruw, misschien heeft het niets te maken met hygiëne hé, spruw is denk ik een schimmel dus zelfs te weinig bacteriën zal het juist in de hand werken, want de bacteriën gaan in competitie met de gistcellen (Candida). Maar wellicht is het een combinatie van: aanwezig in de omgeving, immuniteit van L. en brute pech? Ben benieuwd wat de arts zegt...
    ik moet zeggen dat ik N. haar fles weinig steriliseer (onze glazen komen ook gewoon uit vaatwas hé), maar ik deed het wel vaker als ze kleiner was hoor. Kweet niet wat de andere ervaren mama's vinden van flesjes steriliseren?

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, iedereen weer opgeknapt?

@Eda, leuk hè speldjes. M. heeft er af en toe ook één in. Maar dat vragen of ze een jongetje is zul je vast houden :p hier is ze soms knalroze aangekleed en dan nog vragen ze of het een jongen is ;)

Flessen uitkoken doe ik nog maar af en toe. Ze krijgt ook nog maar weinig flessen. In het begin kookte ik ze wekelijks uit op advies van de kraamzorg. Je kunt schone flessen bewaren in de koelkast. Dit houdt bacterie- en schimmelgroei tegen.

Deel Deze Pagina