Pffff hahah hier vroegen ze ook vaker of de meiden wel meisjes waren... En en al roze en dan nog denken dat het een jongen is hahaha.. Speldjes gebruikte ik ook altijd maar iets wat ik echt nooit deed waren van die ministaartjes maken recht bovenop hun hoofd Ja ze zijn niet ziek...alleen wat verkouden schoolkindjes he
We hebben een mooie dag gehad! @lizzie mega irritant die spruw! @spring leuk wat van je te horen. En fijn dat je iig een kloppend hartje gezien hebt! @dido vandaag weer aan t werk? Hopelijk vind je snel je draai @eda leuk he die ontwikkelingen Sorry voor wie ik mis qua reactie Net weer soll gesprek gehad, 2 sessie van 45 min. Vond t geen fijn gesprek. Ik was al verbaasd dat ze me uitnodigden en de reden waarom t verbaasde leek nu ook een punt. Alsof ze al twijfels hadden over mij. Pfff
Joy. Wat heb je het druk gehad dan zeg! En misschien ook nog voor niks. Dat is hele maal piep!! Wat fijn dat je een super echo hebt gehad. Geniet lekker van dit wondertje. Hoe was het vliegen eigenlijk gegaan? Had je een beetje fijne tijden om te vliegen? Eda ik debk dat L gewoon pech heeft. Het is ook niet meer zo erg. Eeb paar plekjes maar ja had wel verwacht dat het weg zou zijn na een behandeling. Nu jog een keer gekregen en daarna ff kijken hoe het gaat zonder. Ze heeft er okk geen last van. Klipjes. Die heb ik ook al gekegen maar daar geeft ze nog niet genoeg haar voor. Heb wel 2 haarbandjes (echt te schattig) en nog vragen ze soms of L een meisje of jongetje is. Hahahha Ika. Hoe was het verjaardagsfeest geweest? Is de kleine meid goed verwent? Jolina. Hoe balen is het dat ze er elke keer iets van mee krijgen. Hopelijk heeft A het een stuk beter deze herfst/winter en hoeft ze niet naar het ziekenhuis. Bouwjaar. Mooie fotos. Jullie straalde en wat een plaatje was F. Nog lekker na het na genieten van jullie dag? Hier. Vandaag eindelijk een spaarrekening geopent. En ff wat geshopt. Was alleen niet veel open. Maar ff vraag hoe kan ik de naam van mijn account veranderen? Ik heb een meelezer. Denk niet dat ze weet dat ik Lizzie ben maar wil het graag voorkomen.
Moet je aan beheer vragen Lizzie of moderators Is ook niet leuk iedere keer die spruw.... Bouwjaar dus een opbeurend gesprek was het niet echt....stom hoor. Super dat jullie dag zo mooi was! Is toch anders nu niet hahaha nou ja de naam dan. We hebben een uitnodiging voor de griepprik gekregen voor A. Ga zo maar eens de kinderarts bellen wat hij ervan vindt. Ik wil wel dat ze een afweer opbouwt... Maar ja we willen niet meer on het zk terecht komen. Van de week zat ze opeens weer onder het eczeem, kan ook van de haloween make up komen van van de week... Ze hoest wat en dan ben ik toch wat bang dat ze weer ziek aan het worden is. De eczeem komt namelijk vaak als de afweer minder is... Misschien is dat ook bij jouw'n meisje Lizzie?
@Bouwjaar, getsie, dat soort dingen zou me ook onzeker maken. Maar goed het is allemaal weer ervaring die je opdoet, al zou je liever nu een baan willen. @Jo, ik ben benieuwd wat de ka zegt. Ik kan me voorstellen dat je wilt voorkomen dat ze weer in het ziekenhuis terechtkomt. Zo'n griepprik lijkt me wel goed zeker nu ze ook op school zit, maar ik heb er geen verstand van. @Lizzie, leuk zo'n rekening! Jammer dat niet alles open was. Hier ook altijd op maandag. Maar meestal werk ik dan. Het feestje was erg leuk. Ze is flink verwend met cadeautjes. Het zingen vond ze prachtig en daarna kaarsje met papa en mama uitblazen. Het meptaartje vond ze lekker. M. is geen graaikind. Ze ging wel lekker eten hihi. Het was een simpel biscuit taartje met botercreme bovenop en drie fondanthartjes. Al met al een superleuk dag.
Bouwjaar. Balen van de twijfels. Ik zou gewoon zeggen dat je leergierig bent en alles wil en kan leren. Soms moet je ze over de streep trekken. Al weet ik wel niet wat het punt is natuurlijk. Ja baal van de spruw maar ze schijnt er niet echt last van te hebben. Drinkt heel goed. Jo. Hoop niet dat ze heel ziek gaat worden hoor. Misschien al preventief de pufjes geven. Hmm de griepprik. Ik denk wel dat het goed is voor A. Ze is zo veel ziek geweest. Maar je hebt ook een punt natuurlijk. Doen waar je je goed bij voelt. Hier. Ik ga is opzoek naar een moderator.
Ze heeft al 2x per dag, een pufje voor tegen eventuele ontstekingen volgens mij helpt het wel goed. Maar die griepprik is misschien toch ook wel goed... Ika altijd fijn als het leuk is een verjaardag
Dat ik leergierig ben staat al in mn brief en ik heb ook aangegeven dat ik wel eea zal moeten leren. Ik zal in de club wat verder erover vertellen
Pfff...eerste dagje achter de rug. Met V alles goed gegaan. S-ouders hebben hem alleen 1 keer wakker gemaakt omdat hij door z'n voedingstijd heen sliep. Uitgelegd dat dat niet meer hoeft. Kon lekker knuffelen met m'n mannetje omdat s-mams zo lief was om te koken. Werk was ook wel lekker om mee bezig te zijn. Alleen niet normaal druk door zaken die in mijn afwezigheid niet zijn opgepakt...ben kapot :s
@ Ikapika, wat leuk dat M zo genoten heeft van haar eerste verjaardag. @ Jongen/meisje, bij J heb ik het nooit gehad maar wel bij D, zelfs nog toen hij 2 was ofzo omdat ie wat langer haar heeft zijn mensen het toch niet gewend dat dat ook een jongen kan zijn haha. Terwijl ie dan verder wel stoer gekleed was, rare mensen soms hoor. @ Bouwjaar, nou dat was ook zonde van je tijd dan om daar op gesprek te gaan. @ Lizzie, het vliegen was super goed gegaan. Heenreis vlogen we sochtends rond 10 uur en terug rond 2 uur smiddags in FL tijd. Ze hebben beide niet gejengeld of gezeurd tijdens de reis maar gewoon rustig gespeeld en lekker geslapen. Sowieso waren ze de hele vakantie super lief want ook op vakantie hebben we nog lange afstanden met de auto enzo afgelegd en natuurlijk helemaal uit het ritme 2 weken lang maar ze deden het echt super. @ Dido, dat is even wennen he om weer te gaan werken. Vooral bij de eerste zag ik daar enorm tegenop en dan vooral het missen van je kindje terwijl je daarvoor zo gewend bent er de hele dag bij te zijn. Gelukkig is alles goed gegaan en heeft V het ook naar zijn zin gehad. @ Hier, afgelopen woensdag hebben we een Cake Smash met J gedaan, was super leuk en de foto's zijn ook echt leuk geworden Die gebruiken we straks voor de uitnodiging.
Nou ik denk dat F wel zou graaien hoor. Als ik zie hoe de banaan er zojuist weer inging @dido irritant dat er veel is blijven liggen. Houd je wel in je achterhoofd dat je dat niet in je eentje binnen een week op orde kan hebben? Kun je t verder ook wel loslaten dat je lekker van V kan genieten als je weer thuis bent? @spring we willen natuurlijk ook wel even een foto van de cakesmash zien @lizzie misschien overbodige vraag maar ga je wel lang genoeg door met de nystatine en smeer je ook zelf nog goed? Pff vandaag een off-day. Val misschien beetje in een gat. Had ik zoveel dingen lopen maar vooralsnog draait t allemaal op niks uit. Kreeg nog wel via linkedin een mail dat een organisatie wellicht iets voor me had. De website bekeken en daar werd ik iig heel enthousiast van. Donderdag kennismaken, ben benieuwd. F had zondag tot 9.15 uitgeslapen! Tenminste toen hoorde we haar, keek ik op de wekker en was t ff huh?! En ik ben langzamerhand maar maat 74 aan t aandoen bij haar, morgen naar t cb. Ben ook wel benieuwd wat ze weegt van vanmorgen had ik wel iets van poeh he.
@Spring, ik ben ook benieuwd naar de foto's!! We hebben trouwens een besloten clubje op fb voor foto's. Als je het leuk vindt kun je lid worden. @Bouwjaar, spannend wie weet is dat bedrijf we iets voor je! Ja dat graaien... ik merk dat ze niet zo van vieze handen houdt. Net als mama... die hield als kind ook de boterham bij de korstjes met de vingernagels vast 74... het gaat hard hè. Hier inmiddels door naar 86, vooral voor de lengte. @Jo, wat zei de kinderarts? @Dido, pittig hè zo'n eerste dag. En idd wat bouwjaar zegt, probeer niet alles in één keer te doen.... hmmm dat advies mag ik mezelf ook wel ten harte nemen Hier is het lekker genieten van de herfstvakantie. Ook al is het weer niet mooi. We maken het gezellig binnen. M. speelt lekker. Ze zit tegenwoordig nog maar op een slaapje. Vanochtend heeft ze voor het eerst halfvolle melk gedronken. Dat ging er goed in
Hoi dames! Spring, leuk wat van je te horen! Ik had ook niet het idee dat er niet op je gereageerd werd eigenlijk. Wat fijn dat jullie een eerste goede echo hebben gehad Ik ben ook benieuwd naar de foto's van de cakesmash. Bouwjaar, fijn dat jullie trouwdag zo mooi was. Je zag er prachtig uit en F. heel snoezig Echt balen van je sollicitaties en gesprekken, las de club ook nog. Hoop dat donderdag positief zal verlopen voor je. Kan me wel voorstellen dat je er soms heel moedeloos van wordt T. zit al een paar werkjes in maat 74, maar die kan ook echt bunkeren Wij hoeven pas met 11 maanden weer naar het cb. Dido, fijn dat V. het goed gedaan heeft op je eerste werkdag. Lukt het om op je werk te kolven? Niet teveel hooi op je vork nemen hoor!! Lizzie, hoop dat de spruw snel weg is. Ik kreeg het advies van de lk om dactarin te gebruiken in plaats van nystatine, schijnt beter te werken. Wordt in principe niet aan baby's gegeven, dan moet je het voor jezelf bestellen en een dotje ter grootte van een erwt in de mond van L. smeren. Jolina, denk dat een griepprik juist wel verstandig is voor A., maar ben benieuwd wat de kinderarts zegt. Ika, wat netjes van M. zeg. Ik durf te wedden dat T. zou graaien en de taart op de grond zou gooien Fijn dat de 'koeienmelk' goed ging Eda, hier wordt T. nooit hij genoemd eigenlijk, maar ik werd vroeger wel heel lang hij genoemd ondanks een piepklein staartje en roze kleding. Mijn moeder werd er woest van haha. Ben benieuwd of N. de clipjes laat zitten. MamsieM, wat een knappe dochter heb je! Gaat super dat lopen zo. T. is officieel over haar KMA heen gegroeid Melk, yoghurt, kaas, het gaat allemaal super. Heb ons eerste pak normale opvolgmelk gekocht, als de laatste bus Nutramigen wordt aangebroken dan gaan we mengen.
Bouwjaar. Ik maak het flesje leeg. Ben toen terug gegaan omdat ze er nog last van had. Nu lijkt het weg maar maak het flesje op. En ik heb niks voor mezelf omdat ik fv geef. Moest mijn handen goed wassen vsoordat ik haar oppakte ofzo. Lies. Wat fijn!! Gelukkig is ze er overheen gegroeid. Mamsie. Hoe gaat het en hoe bevalt je baan? Leuke filmpjes op fb!!! Spring. Ohh wat een engeltjes zijn ze geweest!! Fijn hoor dat ze zo rustig waren. Hoe voel je je nu. Last van kwaaltjes? Ben benieuwd naar de fotos van de cakesmash. Ik twijfel nog maar heb ook nog ff. Dido. Fijn dat de eerste dag zo goed ging!! Hier. Druk met ons kleintje. Sinds gisteren/vandaag doet je tutten op haar handje/duimpje. Speentje spuugt ze ook meteen uit en zoekt dan haar handje. Ze snapt het soms nog niet helemaal. Ia ze druk aan het rond slaan met haar armen.
@ Bouwjaar, spannend dan donderdag of het echt iets is. En lekker zeg tot kwart over 9 uitslapen, dat is hier lang geleden haha.. @ Ika, J begint nu ook steeds korter te slapen maar nog wel 2 keer. Gaat M nu alleen nog in de middag naar bed? @ Lies, wat fijn dat ze over haar KMA is heen gegroeid, hoef je nu tenminste allemaal niet meer zo op te letten he.. @ Lizzie, ik vind het echt een aanrader hoor een cake smash, gewoon alleen al om er naar te kijken hoe je kleintje zo met die taart bezig gaat. J was eerst heel afwachten en op den duur ging hij de taart echt helemaal onderzoeken. Met de kwaaltjes gaat het op en af. De ene dag kan ik me super goed voelen en de andere dag beroerd, dan ben ik zo moe en misselijk en loop ik bijna de hele dag te kokhalzen. En veel last van mn darmen gehad maar dat gaat nu sinds 2 dagen beter.. Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit zo gehad. @ FB, wil er iemand mij dan toevoegen in het besloten groepje? Dan kan ik ook wat foto's plaatsen
Spring, ik wilde je toevoegen maar moet eerst vrienden met je zijn op facebook. Heb je een verzoek gestuurd Wat fijn dat je mannetjes het zo goed gedaan hebben met jullie vakantie trouwens! Hoop dat je na het 1e trimester kwaaltjesvrij bent. Ga je weer naar Marita binnenkort? Lizzie, hihi handjes sabbelen is bekend van een paar maandjes geleden.
Ik heb je geaccepteerd Lies En ja ik ga weer naar Marita, 19 november hahaha ben veel te nieuwsgierig
Ika ik wordt vrijdag gebeld door de kinderarts, telefonisch spreekuur Maar ik denk ook wel dat hij gaat zeggen dat we het moeten doen... Vandaag gezellig een vriendin op bezoek gehad, we hadden het over een wens voor een tweede, derde vierde enz... Zij hebben een kindje en ze twijfelt of ze wel of niet voor een tweede moeten gaan. Ik ze ook tegen haar dat ze ooit te laat kan zijn met zwanger willen worden. Ga je dan spijt krijgen.... Ja daar wist ze even niet een antwoord op. Ik vindt het altijd zo leuk als iemand zwanger wilt worden dus ik gaf aan het gewoon te doen, maar zo makkelijk is het natuurlijk niet Oh lies wat fijn voor je meisje.... ! Lizzie hier allemaal duimers
Spannend Spring! Als ik weer zwanger ben willen we ook weer naar haar toe Jolina, heel fijn inderdaad! Nou wie weet heb je je vriendin weten te overtuigen haha. Heb jij nog eens wens voor een vierde dan?