De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lies, oh bah, wat vervelend... veel beterschap toegewenst!!
    M. drinkt goed water bij haar fruit, boterham en warme maaltijd. Meestal wel een heel bekertje.

@Lizzie, zo spannend!! Nog twee dagen en je bent langer zwanger dan dat ik het was ;)

@Jo, wat gaat het toch hard. De middelste straks ook in groep 1.

Ik ben gisteren vergeten te vertellen dat ook een onafhankelijk expert onze auto total loss heeft verklaard. We vallen ook officieel onzer de aanschafwaarderegeling. Dus nu het 'wrak' afbetalen en dan krijgen we het verzekeringsbedrag terug en kunnen we een nieuwe auto kopen. Deze hebben we op het oog: Å KODA Octavia Elegance Businessline uitvoering | Å KODA Nederland#

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika jullie krijgen dus de nieuwwaarde/cataloguswaarde? Mooie auto maar gaan jullie niet voor een station?

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, we krijgen de waarde waarvoor we hem in december 2012 hebben aangeschaft. We gaan niet voor een station. Maar als je hem vergelijkt met de Megane station die we hadden is de Octavia zelfs op alle vlakken iets ruimer. Het is dan wel een sedan, maar stiekem een hatchback, want de hele raampartij achter gaat omhoog bij het openen van de kofferbak.

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Losje, hoe is het nu met de ongi? Zo k%^ dat je niet van je cyclus aan kan :(

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Heeft doorgezet.....

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lies. Beterschap meid. Hopelijk voel je je snel weer beter!.

Ika. Denk dat ik dat ook wel ga halen hoor. Verwacht haar nog niet. Denk echt dat ze pas na de 40weken gaat komen.

Bouwjaar. Grrrr mannen. R regelt ook nooit iets od het moet voor zijn hobby zijn dan lukt hrt in eens wel.
    Hopelijk gaat hij je na de uitbarsting meer helpen.
    Ohh en ik moet straks naar de gyn. 12.10.

Jolina. Lekker genieten van je rust dagje. Al kan J het je ook s
    Druk maken. ;)
    Meneer gaat gewoon lekker veel kruipen enzo.

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Succes bij de gyn, Lizzie!!

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lizzie tja je weet t toch nooit. Het kan ook ieder moment beginnen. Er wordt beweerd dat een vrij-partij de boel op gang kan brengen ;)

succes bij de gyn!

@ika oh ja dat kan ook nog. Hopelijk kan het allemaal vlot geregeld. Wat voor een leenauto hebben jullie?

@losje :(

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, we hebben nu een Nissan Note als leenauto, maar die moeten we vrijdag inleveren. Als we de nieuwe auto gaan kopen kunnen we voor de tussentijd een leenauto krijgen van de garage. Als de levertijd wat langer is moeten we er wel wat voor betalen. Dat zouden we dan eventueel kunnen verhalen op de tegenpartij.

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Losje :(

Bouwjaar nee zeker hij gaat toch ook trouwen? Zou ik ook niet leuk vinden...

Ika leuke auto! Station hebben wij ook niet, wel een ruime kofferbak em vooral dat is verdomde handig :D en een 5 deurs, eerder hadden we een 3 deurs en met 2 kids was da niet te doen bijna.

Lizzie succes!!

J heeft vanmorgen een sneetje brood bijna opgegeten. Ik heb m gesmeerd met boter en kleine stukjes gegeven iedere keer. Ging goed.
    Nu net heeft hij fruit op en dan gaat hij zo naat bed, mama gaat uitzending gemist kijken hahah :D

En oh ja het lijkt erop dat ik eens ongi ga worden... Vanmorgen zei ik dit al tegen F.. Em toen zei ik da ik het weer eens een paar dagen al dacht maar niks gebeurde. Zoals altijd...
    Tja toen zei ik, of ik ben zwanger.... :D toen keek hij toch even hahahaha..

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. :( niet leuk.

Auto. R wil nu niks anders meer dan een station. Hij kan nu zijn viszooi er in kwijt. Hahahaha

Lov. Wow J ook al aan de boterham. Wat gaat het toch snel.

Hier. Terug van de gyn. Kleintje maakt het goed. Nog genoeg vruchtwater en hartje klopte als een galopeerd paardje. ;)
    Mijn bloeddruk was goed. 140/80 dus prima.
    Wel morgen weer terug om pijnbestijding te gaan bespreken. Ruggeprik is niet zo'n goed idee meer. Ook meteen vast laten leggen dat ze een infuus alleen nog in mijn arm mogen prikken.
    Ga nu ff op bed liggen. Heb pijn. Net boven mijn kont hahaha.

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oké wat kun je dan nog doen Lizzie? Of weet je dat nog niet...

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Er zijn verschillende dingen. Ruggeprik is alleen nog een optie als het een keizersnede zou worden.

Hij had het nu ook over een pompje met morfine. Kun je jezelf toedienen. En nog iets maar ben ik de naam ff van kwijt.
    Zal het morgen allemaal horen.

14. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Jeetje gaat snel die bladzijdes ;)

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Die morfinepomp heet remifentanil. Je hebt ook nog pethidine. Daar heb ik een prikje van gehad. Het haalt de pijn niet weg, maar het haalt de scherpe randjes er vanaf. Je wordt een beetje suf waardoor je tussen de weeën door kunt ontspannen. Ik kwam door het infuus in een weeënstorm. Na twee uur en niet vlottende ontsluiting was dat een verademing. Ik ben ook blij dat ik niet voor de ruggenprik heb gekozen anders had ik niet kunnen persen.

16. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Fijn dat jullie de aankoopprijs terug krijgen. Mooie auto!

@bouwjaar Wat suf van VL! Maar ik moet zeggen, herkenbaar. Hier ging ML zich op het laatst pas er mee bemoeien. Wilde hij ineens toch leuk vervoer zonder na te denken hoeveel dat zou kosten. Volgens mij vond hij dat zijn werk er na het aanzoek op zat ;)

@Lies Hoe voel je je nu? Beterschap!

@losje :((( Bah...wat kl#te weer meis.

@lizzie Fijn dat alles goed gaat met jullie meisje! Vervelend van de pijn. Wilde je sowieso al pijnbestrijding of moet dat vanwege je situatie? Niet oordelend bedoeld hoor. Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten.

@jo Dat zal weer even wennen zijn als ze weer naar school gaan.

@hier weer een regeldag...Afgelopen dagen bijna elke dag terrasje gepakt met de mannen. Nu ook 1 keer in het openbaar gevoed. Ging super goed met extra grote hydrofiel. Verder vanaf vandaag weer starten net ac. Heb gekozen voor de minipil. Ben benieuwd. Heb eigenlijk helemaal geen zin om weer met hormonen bezig te zijn.
    Gaap...kort nachtje gehad en V meldt zich alweer...Vanaf volgende week jan ML flesjes gaan proberen :) Net kolf besteld.

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Thanks voor die namen. Meteen ff gegoogled. Weet ik al wat meer. :)

Parel. Hoe gaat het met je? Vakantie? Of werken jullie door?

Dido. Welke kolf heb je? Moet ik me ook nog ff mee bezig houden.
    Fijn dat het zo goed gaat. Lekker hoor zo op het terras!! Genieten doen jullie zeker.
    De pijnbestrijding moet nu even worden doorgenomen omdat een ruggeprik bij mij te vaak fout gaat.
    Ik zie wel of ik het nodig ga hebben. Ik sta er open in en als ik de pijn zo kan opvangen dan doe ik het zo. Is dat niet zo dan weten ze wat ik wil.

18. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie je hebt groot gelijk je goed te laten voorlichten. Ik heb de medela swing besteld. Ben benieuwd!

Hahaha...ik snap niet hoe ML het voor elkaar krijgt, maar telkens als hij een luier verschoont is het of een heel erg volle luier of meneer plast of poept als een ongeleid projectiel zinder luier :) Ik hoor nu ook allemaal geluiden van boven. Meneer heeft z'n rompertje en broek ondergepoept en gaat nu ook plassen :)

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahahah ja dat vinden die jongens leuk dat wildplassen:D

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Haha kleine V. houdt papa in elk geval goed bezig :p

Het gaan slapen was gisteravond weer drama. Overdag gaat alles goed, maar na de laatste fles is het huilen. Ze zit ook weer in een sprongetje, dus het zal ook wel een combinatie van zijn.

Deel Deze Pagina