De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Die lijkt me ook leuk bouwjaar!

Zo we zijn toch even gaan wandelen hoor..zo'n fantastisch weer, en soms is afleiding wel lekker.

De oude tegelvloer is eruit gehaald in de oude badkamer wat nu bij de keuken hoort. Nu gaat hij een cementvloer storten....

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik haak hier weer in. We hebben een gezellig weekend gehad. M. is dol op haar neefjes.

@Lizzie, ik zag iets over in de fles doen. Ik zou nu nog geen rijstebloem doen. Het is al vrij bijzonder dat ze zo vroeg doorslapen. Dat had ik ook. Wat dat betreft zijn we ook gelijk verwend hihi. Dus dat ze plots zo vroeg komt is eigenlijk normaal :D

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Doe er ook niks is. Ze slaapt ook gewoon weer verder na de fles. Dus is niet zo dat ikzelf niet terug kan. Doe ik ook wel is.
    Vroeg het hier eigenlijk omdat R er over begon maar Jolina zei precies wat ik ook dacht.
    Fijn dat je weekend zo leuk is geweest!

Bouwjaar. Dreamgirls lijkt me ook heel leuk! Zijn de liedjes in het NL ook leuk?

Jolina. Het eind van de verbouwing komt inzicht! Al lijkt me al dat slof en zo rete irritant. En zuk je blij zijn als het af is.

Hier. Zit undercover in NL te kijken. Gewoon minder jarige meisje in de prostitutie. Zonder condoom. Het kan allemaal. Mijn kin ligt op de vloer.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Gemist undercover.... Altijd interessant.

Einde komt om zicht idd en wordt ook eens tijd. Wat is verbouwen slopend meiden....

Zo de oudste gaat naar een vriendinnetje spelen en ik ga even wat pyama's kopen met de middelste.

Wat was het gister toch bizar warm ! En jeetje zaterdag zijn wr alweer 1 jaar getrouwd??,!!

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Was gisteren lekker he. Heb er ook echt van genoten!

Hier. Heb ik een nieuwe naam is die al in gebruik en nog wel via de zoekfunctie gezocht of die naam voorkwam op het forum...
    Blijkbaar doe ik iets niet goed. Weten jullie dit?

6. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Volgens mij zijn hier de offdays weer voorbij :)

@ Dido, dat is nu eigenlijk wel over, tenminste bij ons (als ouders). Maar als visite ofzo aandacht aan J geeft dan begint D wel alle aandacht ineens op te eisen zeg maar en vervelend te doen. Al kan ik ze ook niet samen even alleen in de kamer laten, wel als J in de box zit ofzo maar niet als ie rond kruipt om dan even snel naar de WC te gaan. J mag nergens aankomen etc pff soms vermoeiend. D trekt alles uit zn handen haha.. maar dat zal ook wel weer goedkomen, hij zal denk ik even moeten wennen dat J zich nu ook door de woonkamer verplaatst en niet meer op 1 plek blijft zitten :D

@ Hier, heb woensdag een extra echo. Had van t weekend zaterdagochtend en zondag ochtend bloedverlies, wel alleen bij afvegen en 1 of 2 keer, maar toch. Sowieso vanaf het begin heb ik het regelmatig. Vorige week ook een dag en op NOD bloedde ik in de ochtend zelfs gewoon veel dat ik dacht dat mijn menstruatie was doorgebroken. 2 weken geleden wel een stevig kloppend hartje gehad, maar wil nu toch wel weten waar het bloed steeds vandaan komt....

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi meiden,

Vandaag naar de gynaecoloog geweest,
    Ze konden geen rare dingen ontdekken op de echo,maar als er verklevingen zijn door de operatie,kunnen ze dat niet zien op de echo.....
    Gesprek gehad en toch maar besloten om een traject in te gaan.
    Goed gesprek met ml gehad,hij is het er mee eens,gelukkig want hij moet ook onderzocht worden.
    Maandag bloed prikken en over twee weken met ml samen naar de gynaecoloog....

Wordt vervolgd....

Dikke knuf xx

8. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Fijn dat er geen rare dingen te zien waren Losje. Maar wel heel k*t dat je nu nog steeds geen duidelijkheid hebt. Fijn dat jullie samen een beslissing hebben kunnen maken. Heel veel sterkte mop. Worden toch weer spannende maanden, hopelijk kunnen ze iets voor jullie doen. Mijn tip is vooral veel met elkaar praten over jullie gevoelens en alles wat er gaat gebeuren, spreek alles uit naar elkaar. Het kan een slopend traject zijn, hier heeft het er achteraf nog best ingehakt, vooral bij vl.
    Ik blijf heel hard voor jullie duimen & heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd X

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Losje ik ben blij voor je dat je geholpen wordt meid. Tegelijkertijd ook niet natuurlijk :( maar je snapt me. Ik ga zo hard duimen dat het dan nu snel raak mag zijn meid... Het is je zo gegund!!!

Spring oei dat is natuurlijk niet leuk :( misschien een hematoon ?

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Fijn dat er zo niks is. En gelukkig denken jullie het zelfde. Als je iets wil weten over de verklevingen mag je het mij altijd vragen. Ben geen expert maar kan je wel vertellen wat ze bij mij hebben gedaan.

Spring. Wil je zo niet zien dat bloed als je zwanger bent. Gelukkig is het snel woensdag! Hopelijk iets onschuldigs. Had je bij J ook niet in het begin bloedverlies?

11. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Losje, het word een spannende weg, maar hopelijk worden jullie daar snel voor beloond!

@ Jolina, denk geen hematoom daar is t te weinig bloed voor. Alleen zo nu en dan met afvegen.

@ Lizzie, bij andere goede zwangerschappen geen last van bloed gehad. Alleen toen soms wel eens bij D* na ontlasting ofzo maar dat was toen wel veel verder in de zwangerschap.

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @spring Fijn dat het goed gaat met de jongens. Kan me voorstellen dat het af en toe vermoeiend is 2 van die mannetjes die aandacht willen.
    Wat naar dat bloedverlies. Hopelijk woensdag een prachtige echo. Duim voor je!

@losje Hoe voel je je nu? Ik wens je veel kracht. Vraagt veel van jullie uithoudingsvermogen.

@hier Vandaag weer lekker verwend met de kookkunsten van s-mams. Nu lekker naar bedje...zzzzzz.

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik ken die liedjes niet allemaal in het Engels ;) zou me niks verbazen als t in t engels mooier is, maar het was leuk

vaag mbt je nwe nichname

@Jo en nog een stukje taart in de vriezer liggen?;)
    Wij waren dat niet van plan maar personeel van locatie had m er al afgehaald en we kregen m mee.

@spring oh verrot dat bloedverlies :(
    Misschien toch een hematoom want je schreef eerder dat je veel had op nod? Ik had met 15 wk dat t er gewoon uitstoomde en had daarna (toen ik wist dat t een hematoom was) nog best lang met vegen oud bloed.
    Hopelijk morgen duidelijkheid

@losje oh nou fijn dat er geen rara dingen waren op de echo. Maar nog geen duidelijkheid dus. Wel intensief om een traject in te gaan, ik duim voor jullie!

Hier een blegh dag. Wifi werkt opeens niet meer. Nu met tig meter kabel dwars door huis, zowaar gelukt om boven op mn pc bekabeld te kunnen internetten.
    Het is takkeweer, somber.
    Maak ik fruithap zit madame alleen maar te mopperen. Maar op bed gelegd denk dat ze moe was.

Via een fb groepje 9 shirt met lange mouwen voor een euro de stuk gekocht.
    Vanavond een workshop arbeidsvreugde, bij een werving en selectie bedrijf. Kunnen zij de kandidaten zien, kan ik me laten zien en wie hopelijk heb ik nog wat aan de workshop
    Donderdag en vrijdag naar Leiden, beiden een 2e gesprek. Al was t eerste bij beiden meer een kennismakingsgesprek. Vind het wel spannend eigenlijk. Donderdags komt mn schoenmoeder voor t eerst oppassen, hopelijk gaat t goed.

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Losje, fijn dat er geen gekke dingen te zien waren op de echo. Moeilijk dat jullie nu een traject in moeten gaan, maar hopelijk geeft dat wel het gewenste resultaat. In ieder geval fijn dat jullie er samen achter staan! Sterkte met alles, komende tijd zal wel zwaar worden.

Spring, oh vervelend dat je nog bloed verliest! Word je zo onzeker van he. Ik duim voor een mooie echo!

Bouwjaar, balen van de wifi, je mopperende dame en het weer. Volgens mij overal in Nederland rotweer. Spannend 2 tweede gesprekken! Gezellig in Leiden, kom je nog even langs de GGD:p?
    Veel succes alvast!! Oppassen gaat vast goed.

Dido, lekker geslapen? Hoe vind je de combi tussen werk, huishouden, V. en andere dingen?

Jolina, verbouwen is inderdaad vreselijk! Gelukkig zijn jullie bijna klaar.

Lizzie, vaag van je nickname, zou het ook niet weten.

Ik ben afgelopen zaterdag heerlijk naar de kapper geweest, was veel te lang geleden. Door haaruitval was er niet veel van over. Heb het flink laten kortwieken en het geverfd. Is bruin met een rode gloed erin. Krullen zijn weer terug, helemaal blij:)
    Het weekend ook mijn verjaardag gevierd voor vrienden en onze ouders. Broertje en vriendin hebben een avondje opgepast op T. en haar naar bed gebracht. Onze ouders en wij waren uit eten. Was heerlijk!
    Morgen jarig, maar moet helaas gewoon werken.

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @jo 1 jaar alweer! Gaat snel hè. Gaan jullie het nog vieren? Wij zijn 3 nov 9 jaar samen. Willen die zaterdag even lekker saampjes gaan lunchen als we oppas kunnen vinden. Wordt dan 1e uitstapje zonder Vinn samen.

@bouwjaar Wat een gesprekken ineens. Wat goed! Hopelijk leuke workshop! Spannend eerste keer oppassen. Is F eerste kleinkind voor je s-moeder?

@lies Klinkt als een mooi kapsel en heerlijk weekend! Jammer dat je morgen moet werken. Ik vind t wel pittig hoor die combi. ML is ook laat thuis, dus komt ook veel op mij neer. Als ik echt directeur word gaat ML misschien stoppen met werken.

@hier S-moeder wordt volgende week geopereerd, dus tijdelijk geen oppas. Gelukkig kan Ml tijdelijk thuis werken. Volgens mij een gastouder heeft V al last van tandjes! Kwijlt veel, ineens heel veel poepluiers, wil telkens je vinger in z'n mond stoppen en is meer aan het klagen. Is wel erg vroeg toch?!

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

Kan dido ;) soms zijn babies erg vroeg...

We zijn dit jaar 12 jaar samen is dat "iets" eigenlijk ? Hahahaha

Lies ohhh lekker een nieuw kapsel :D kan ik altijd van genieten!

Succes vanavond bouwjaar en nee geen stukje bewaard eigenlijk hahaha..

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    gedaan! :D

Zie club! ;)

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    *gedachtesprongen: vreemde naam - Wie de f... is rylie?! - Ohhh*

:D

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Haha indringer!?

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    L werd om 4 wakker. :( diaree en honger. Zou ze ziekjes zijn?
    Temp is goed en ze lijkt ook niet ziek.
    Maar zoek nu een rede waarom het steeds vroeger wordt.

Ze ligt nu weer te slapen. Ikke klaar wakker. :( aan het malen over de flesjes. Ze mag er eigenlijk maar 5 maar denk dat het er 6 zullen worden. Ze komt wel om de 4 uur. Wat te doen, wat te doen.....

Deel Deze Pagina