@Rylie, wat balen van die site. Dat ze 's avonds wat vaker komt kan idd het clusteren zijn. @Bouwjaar, succes vandaag met het gesprek. @Jo, nog wat gehoord van dat lepeltje bij Nuby? Hopelijk vind je wat in de luier En over ritme gesproken.... vandaag weer een ochtendslaapje ach ja ik ga er lekker in mee. Misschien dat ze vanmiddag wat later ook wil slapen. Op zich niet vervelend hihi. M. heeft het woordje ja ontdekt. En ze zegt bah als ze een vieze luier heeft en slaat erop. Zo een grappig gezicht.
Hihi ika ik zie t al voor M meppend op haar luier, bah roepend. Ik heb nu een heel leuk gesprek gehad. Dacht ik vanmorgen nog dat ik liever de baan van gisteren gaf, is t nu omgedraaid. Ze zitten me wel zitten. Moet nu aangegeven of ik de baan wil en referenties geven. Dan zullen ze me erna een aanbod doen.
Ohh bouwjaar wat super!!! Hopelijl een goed bod! Ika. Hahaha. Die M. Ook een super leuk filmpje. Jolina. Al wat gehoort. Ik ga morgen shoppen met mijn zusjes en Livvy. Heb er al zin in.
Nou ja had gepoept maat ik heb niks geks gezien. Natuurlijk net gisteravond werd hij huilend wakker en wilde hij drinken bij mij. Ik gelijk denken die heeft last. Maar ik merk verder niks. Op FB reageerde nuby dat ik een klacht moest indienen, gedaan vandaag...
@ Bouwjaar, is ook toevallig dat je daar nog een oud collegaatje tegen kwam. Goed nieuws in ieder geval gehad, spannend! @ Jolina, ben benieuwd hoe Nuby erop gaat reageren. @ Hier, heb vandaag op mn werk verteld dat ik zwanger ben. Leuke reacties gehad. ML gaat het morgen op zn werk vertellen en dan is het klokje weer rond haha. Ik wil het morgen ook op FB gaan zetten. Heb een foto van D en J samen en dan heeft J een shirt aan met grote broer. Weet iemand er een leuke tekst bij?
Zo...hier is het circus alweer vroeg begonnen. V doet niet aan wintertijd @jo Hoe was jullie etentje? @bouwjaar Wow!!! Dansje voor jou! Ben benieuwd naar de functie. @spring Super leuke aankondiging! Leuk 3 kindjes. Wil ML eigenlijk ook wel. @hier Gister gezellig Delft in geweest. ML vindt de bekijks die hij heeft met V in de draagvlak altijd geweldig. Is ook echt leuk om al die gezichten te zien. Dag lekker afgesloten met sushi thuis. Vandaag lunchen bij vrienden in A'dam. Dinsdag weer naar psych, maar gaat eigenlijk super goed de laatste tijd.
@dido als alles doorgaat zal ik de functie nog wel eens beschrijven Lekker dat het zo goed gaat met je hopelijk kun je dat vasthouden! Gisteren de sauna was heerlijk relaxed en lekker bijgebept
@Dido, Jo en Bouwjaar, lekker genoten dus @Rylie en Spring, wat een lieve foto's op fb! @Lies, knappe meid die T. achter haar babywalker. Hier geen last van de omschakeling naar wintertijd. M. werd een uurtje later dan normaal wakker... Heerlijk!
Hallo ladies Net terug van het cb... J was een beetje "afgevallen" hij volgde eerst het bovenste lijntje van de grafiek.,,en nu zit hij nog boven het gemiddeld maar zeker niet meer zo hoog. Hij ging nu steeds meer richting het gemiddelde. Hij weegt nu 8635 gram en is 74 cm lang. Op zo'n grafiek ziet het er altijd dramatisch uit zeg... Maar hij is een behoorlijk actief kind en je ziet ook precies wanneer hij is gaan kruipen enz op de grafiek. Dus ik maak me niet zo'n zorgen want hij eet genoeg, hij verbrandt gewoon veel. Even besproken wat hij zo allemaal doet en hij lag ver voor op schema... Tja dat wist ik al hahahahaha... Hij deed schijnbaar dingen die je met 15 maanden doet? Moet wel even over een maand terug om te checken hoe het verloopt, hij zal vast stabiel zijn maar gewoon even checken. Ik ga dalijk even en stuk wandelen met hem, even lekker in het weiland hier. En dan gelijk langs het fitnesscentrum, nou ja het is in zo'n gezondheidscentrum waar fysiotherapeuten je ondersteunen. Voor mij dus super! Ik moet nu echt iets gaan doen aan mijn lichaam...ik ben ongelukkig, en dat joggen komt niks van... Dit kan ik lekker overdag even doen als J in bed ligt. Ik ben even niet aanwezig geweest ...heb ik iets gemist hahahaa? En oh ja het uit eten was lekker....even 2 uurtjes eruit
hallo meiden, het is me hier ook even niet meer gelukt om iets te posten, het was een heel druk WE: moest zaterdagvoormiddag werken, maar dan plots om 18u toch even terug naar werk, dus WE sterk ingekort en gisteren hebben we Noémie haar verjaardag gevierd!!! het was zeer leuk, maar dus druk. Hier ook geen last van winteruur eigenlijk. Zo heeft haar verjaardag 25u geduurd kan niet op iedereen reageren, nu weer een lange werkweek begonnen (8u30 tot 19u30 op het werk), gelukkig is 1 november vrij dan heb ik een deftig WE. bouwjaar: ik duim dat die job iets wordt dido: sterk eigenlijk wat een paar goede gesprekken met een psych kunnen doen, wat goed dat het je zoveel deugd doet! jolina: is zo moeilijk om iets aan je conditie/lichaam te doen hé. Hier is dat ook een vervelend punt, maar sinds september ga ik nu weer 1x in de week gaan sporten en doet me echt veel deugd. Een kleedje dat ik in juni aandeed, is nu iets te groot, dus heeft toch geleidelijkaan een beetje effect, maar je moet er wel enorm veel voor over hebben (ik toch) Succes ermee! spring: vond die zin van Jolina 'we krijgen versterking' eigenlijk ook wel origineel, ben benieuwd hoe jullie het bekend maken! knuffel aan iedereen en probeer volgende week wat actiever mee te lezen! x
Gefeliciteerd met je dochter!! Ja het is niet moeilijk je moet het alleen doen.... Tja dat stel je dan steeds uit. Maar nu is het afgelopen
Dido. Fijn dat de gesprekken helpen. Gewoon aangeven. Jolina. Goed bezig meid! Je kunt het! Spring. Geen extra shirtje meer gemaakt voor de oudste broer? 3 kindjes zo leuk! Had je ook weer toegevoegd op fb. Geen idee waarom je ee af was. Ika. Hoe gaat het met je nieuwe collega? Is het nu weer beter op het werk? Eda. Ohh jou meisje ook al 1. Pfff de tijd vliegt voor bij. Nog gefeliciteerd! Mamsie. Hoe bevalt het nieuwe werk? Zit je helemaal op je plekkie? En is het goed te combineren met thuis? Bouwjaar. Hoop dat je een goed aanbod hebt grhad en weer lekker aan de slag kan. Hier. Vanaf vandaag weer ww. Nu baal ik er toch wel van dat ik geen contract verlengen heb gehad door de zwangerschap. Maar ja ga we weer iets vinden. Al is wel veel wat ik vandaag heb gezien voor fulltime.
@Jo nou succes met je nieuwe voornemen, je kan t! @eda maar ondanks de drukte een mooie verjaardag gehad? @Rylie... Succes met t zoektocht naar een baan, hoop dat er snel iets op je pad komt. Al dat fulltime is niet leuk. Bij die workshop vorige week dinsdag viel t me op dat veel vrouwen 3 dagen willen werken. Ik zou t ook niet verkeerd vinden maar idd ze zoeken t liefst fulltimers lijkt wel. Nog even afwachten hier. Hij ging mn referenties contacten
bouwjaar: ja, oeps weinig verteld over verjaardag zelf het was heel leuk eerst 's middags gaan eten met vriendin die meter is en ze is heel braaf geweest en daarna taart met grootouders en peter (en die had zijn 2 kindjes mee, dus dat is dan direct drukker) al bij al een geslaagde dag!!!! maar ben vandaag een beetje ziek, dus moet het nu precies bekopen...
Hoi meiden, Eda, nog gefeliciteerd met N.! 1 jaar alweer, tijd gaat belachelijk snel. Beterschap voor jou. Bouwjaar, oh hoop dat je de baan krijgt!! Is dat dan in Leiden? Jolina, ja dat was wel bekend dat J. voor loopt Moet je terug vanwege zijn gewicht? Succes met het sporten! Rylie, balen dat je nu in de ww zit Hoop dat er snel iets op je pad komt. Oh Bouwjaar zei precies hetzelfde zie ik Dido, fijn dat het goed met je gaat Spring, leuke foto op facebook met de aankondiging van jullie derde kindje Ika, vind het zelf ook wel knap van T. haha. Oh die M., gewoon een uurtje langer slapen! T. begint eenkennig te worden en verlatingsangst te krijgen. Enerzijds leuk dat ze nu echt beseft wie haar ouders zijn en dat ze graag bij ons wil zijn, anderzijds ook wel lastig. Gisteren bij visite begon ze te brullen bij een vriend op schoot hihi.
Ja idd voor zijn gewicht....kijken of het stabiel blijft Eenkennig zijn kan idd soms lastig zijn. De meiden hadden dit heel erg en s zelfs al met 5 maanden... J kijkt wel even wie je bent en je ziet aan zijn ogen dat hij het soms even niet leuk vindt Gaaaaaaaaaaaap om 2:30 ging ik slapen vannacht, geen idee waar J last van had... Hij wilde maar niet slapen, huilen lachen praten maar iet slapen. Heb een fles gegeven en hij ging slapen... Zou hij honger gehad hebben? Is de bv niet meer goed?