De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik spring hier weer ff in... weekend!

@Rylie, Lamaze is superleuk.

@Jo, hoe doe je dat dan met Sint en school?

Hier vandaag een historisch momentje. M. heeft haar eerste stapjes los gedaan :D

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Super Ika!

Ik vindt het gewoon idd commerciƫle onzin.... Mijn kinderen weten ook dat Sinterklaas niet bestaat. Maar ik ga daar losjes mee om hoor... Als ze nu echt heel graag een schoentje willen opzetten doen we dat ;) de oudste vroeg vorige week nog hoe Sinterklaas dan binnenkwam. Ik zag dat ze er bang van was en toen heb ik verteld dat papa en mama iets in de schoen leggen ;)

Het komt ook omdat de oudste nogal bang kan zijn voor zo'n dingen. De middelste niet zo dus daar laat ik dit soort dingen gewoon gaan... Ik ga heus niet verkondigen wat voor een onzin het is :D al vindt ik het we hahaha, maar ik ga ook geen sprookjes vertellen.

Op school komt Sinterklaas een dag en dan staan ze ook gewoon enthousiast buiten te kijken en zingen ze mee... Dus ze doen gewoon mee ;)

Maar thuis gaan we niet uitgebreid dit allemaal vieren. We hebben gewoon met alles een middenweg.... ;) P
    Kerst doen we dan wel met kado's want dat is gewoon gezellig hahahah :D
    Maar zo kun je alles gebruiken om alleen kados te moeten kopen of krijgen en dat vindt ik zo'n onzin. Als je soms ziet wat kinderen dan krijgen:$

Ik ben opgestaan met hoofdpijn...zo vervelend. Straks sporten :D

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Zo denkt mijn nichtje idd ook. Alleen die doet ook echt niks. Hun kinderen weten ook dat alles nep is. Maar mogen niks zeggen tegen andere kinderen. Hoe ze dat op school doen weet ik niet.

Hier. Ik ben net wakker. L slaapt nog. Dus even snel douche en dan zal ze ook wel wakker zijn. Ikke ook opgestaan met hoofdpijn. :(
    Ik slik nu de pil en zit nu in mijn stopweek. Wordt maar noet ongi
    Mogen moet ik weer beginnen met de pil. Zo raar.
    R zei al moet je niet een test doen maar voel me niet zwanger. Ga het maandag eel ff zegen tegen de gyn.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oei dat is gek dan idd... Kun je zwanger zijn? Hoe lang slik je nu de pil?

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ben 21 na de bevalling begonnen. Dit is nu de 2de stopweek. Zou niet zwanger moeten kunnen zijn. Gebruiken ook nog ff condooms. Eigenlijk om zeker te zijn dat er geen zwangerschap zou kunnen komen.
    Maar vind dit wel raar.

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

De eerste keer werd je wel ongi?
    Nou doe gewoon even een test voordat je gaat slikken, voor de zekerheid. De kans is extreem klein maar ja...alles kan.

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Klinkt eigenlijk ook wel logisch Jo. Soms denk ik ook met Sint en dat pieten gedoe. Laat het maar aan ons voorbij gaan. Scheelt ook een hoop buikpijn voor kinderen.

@Rylie, ben je misschien nog niet ongi door die spiraal in je baarmoeder? Het gevolg van een spiraal kan zijn dat je niet meer ongi wordt. Je bm bouwt al veel minder slijmvlies op namelijk.

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oh ja Ika das een goede!

Ja het ligt ook wel aan je kindje misschien...haloween is nu ook bv "in"
    Hier wordt zo'n tocht georganiseerd maar ik ga dat echt niet doen met de meiden, die slapen er weken niet van dan :p arme kinderen...

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Losje, veel succes meis!

@ Rylie, ja klopt hihi, we schelen iets meer als een week echt zo bizar!

En duplo is altijd goed. D speelt er nu heel veel mee..

@ Sinterklaas, ik vind het nu voor D wel leuk dat was het vorig jaar ook al, toen was ie 2,5. Maar ik doe t ook niet te gek, want hij krijgt ook van zijn opa's en oma's, tante en oom anders word het weer too much. Aan J geef ik gewoon wat Zoef Zoef diertjes voor het idee haha... hij is 2 dagen later ook al jarig. Maarja, al hoop ik niet dat mensen dan juist met allemaal speelgoed gaan aankomen :D Liever bonnen zodat ik het wat kan doseren, en J snapt ook nog niks van zn verjaardag.

@ Ika, wooow wat goed van M, snel dametje!

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Zou dat ook kunnen komen door een koperspiraal? Ik weet dat je dat wel bij de mirena kan hebben. Had er zelf niet aangedacht idd.

Jolina. Ik vind hier de spookootocht al eng. Zielige kindjes. Maar ik vind veel engm mensen met een masker op vind ok al spooky. Ik moet iemands gezicht kunnen zien.

Spring. Wou maar een week. Wat leuk!! Samen genieten!. Duplo is idd altijd goed. Daarom ook dat gekozen. Vind het alleen schandalig duur.

Hier. Kregen net een brief binnen dat er ongeveer 100 kindereb langs komen. Mijn kin viel op de grond. Of we ook ff zeker genoeg in huis wilde halen zodat alle kindjes iets krijgen. Wat. Op=op hoor. Heb nog wel een manderijn waar ik pompoentjes van maak. Kunnen ze die krijgen. ;)

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Spring dat vindt ik dan weer stom bonnen, dan krijg je dus geen kados om uit te pakken. Ook al krijg je honderd dezelfde frutsels en kados.... Het leukst van de verjaardag is toch het uitpakken en dan die gezichtjes zien...heerlijk vindt ik dat!

Kopersiraal is idd anders Rylie! Nou ga gewoon een test doen ;)

En 100 kinderen dus 100 keer snoep geven? Jeeeeh

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Rylie, inderdaad met een koperspiraal is het anders.... niet aan gedacht. En jemig 100 kinderen :$

@Jo, cadeautjes uitpakken vond ze hier ook wel superleuk. Ze had op een gegeven moment goed door wat steeds de bedoeling was.

Vandaag besloten... De box gaat eruit. Ze zit er echt nooit meer in. Het is meer een vergaarbak van speelgoed :p Dus binnenkort maar uit elkaar en de speelman ervoor in de plaats. Lekker weer de ruimte.

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jolina.ze komen wel in groepjes he. Hopelijk valt het allemaal mee. Ik heb nu spijt dat we mee doen.
    Waar ik meer over viel is dat ze zeggen dat we voor iedereen iets van snoep moeten hebben. Laat die kinderen langs gaan en alles wat ze op hebben gehaalt op een grote hoop en lekker samen delen. Zo hebben ze dadelijk snoep tot volgend jaar.

Ika. Heerlijk weer een stuk ruimte terug. Hier mag hij ook wel weg. Ben hem al helemaal beu. Kunnen nu ook de kerstboom niet kwijt. Dan vibd ik het echt te vol.

Fijne avond. Voor de dames die werken. Nog 1 dagje en het is weekend!!

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Val hier weer ff in. Nog een bericht in de club gezet

@rylie pff honderd kindjes das best veel. En of je dan wel ff genoeg in huis wel hebben :(
    Oja sjips hier binnenkort sint maarten. Hmm (luister nooit zo graag naar die valse liedjes;))

@sinterklaas ik vind t nu niet nodig voor F maar oma wilde een lijstje. Ik weet nog niet of ze die krijgt :p
    Ml wil al met haar naar de optocht. Ik zei nou hahah dat doe je meer voor jezelf dan voor haar, maar ach als hij het graag wil.

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ach naar de optocht zal ook best leuk zijn ;)

Rylie erger nog is dat veel snoep weggegooid gaat worden. Met carnaval rapen we snoep en gaat zoveel weg....

Ika hahaha ja dat leren ze snel :p

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Wow voor je het weet loopt ze rond. :)

Bouwjaar. Heb gelezen en gereageerd.

Jolina. Ja waarschijnlijk wel. Daarom ook goedkoop snoep. En doe er wat mandarijntjes bij. Gezichtje op getekent net een pompoen. ;)

Hier tuin versiert voor morgen. Hahah ziet er wel blij uit zeg hahahahha. Zo niet eng. Maar goed in amerika verkleden ze zich gewoon zoals wij doen met carnaval.

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    IMG-20141031-WA0000.jpg
    Voor de kinders hahhaha

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @rylie geweldig die mandarijnen :D

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hartsikke leuk :D

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Leuk die pompoentjes, Rylie.
    Ja, ik ben echt benieuwd wanneer ze gaat lopen. Vandaag stond ze vanuit haar hurken op en stond los in haar handen te klappen. Ze liet zich niet verleiden om een stapje te zetten.

Pffff heb ik de box op verkoopsites op fb gezet, krijg ik allemaal onzinbiedingen zoals 15 euro enzo .... wilde eigenlijk nog reageren van zal ik hem ook ff langs brengen? :p

Deel Deze Pagina