De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahaha ja erg he....ze willen m het liefst voor niks :p

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Wedden dat ze dan Ja zeggen hahahaha. Anders erbij zetten dat ze mogen bieden vanaf een bepaald bedrag.
    Ik heb mijn box ook via mp. Ze vroeg 70 euro. En dat ook biedingen van een 10tje gehad. Pffff

Bouwjaar. Dank je. Ik vind ze ook erg grappig. :D Soms kan ik wel een beetje creatief zijn.

Hier. Uit verveling maar een appeltaart gebakken. Ben alleen thuis dus niemand om mee te delen. :(
    Ik heb net ook een testje gedaan voor de zekerheid. Maar absoluut geen 2de streep. Had ik ook verwacht. Dus kan gewoon de pil weer gaan slikken. Ga het wel navragen bij de gyn maandag.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik heb geloof ik maar 30 pleuro voor mn box betaald, ook via mp.

Lekker appeltaart :)

4. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Jolina, ik denk dat J na een paar cadeautjes wel zat is om uit te pakken haha en er zijn altijd mensen die een cadeautje meenemen, onze ouders bijv en sz en zwager. D vond t toen helemaal niks aan dat uitpakken... Hij wordt pas 1 he..

@ Rylie, super leuk gedaan die mandarijntjes hihi

@ Ika, ah fijn de box eruit! Zou ik ook wel willen :D

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Spring nou ja ik vindt kados gewoon het leukst :D dat hoort op een verjaardag.

Rylie toch gewoon fijn om te weten ;)

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Idd jolina. Wil wel weten waarom dit kan. Miaachien heb ik wel super veel veeklevingen nu door de keizersnede. Was wel mogelijk zei de gyn toen. Misschieb komt het wel daardoor. Ben er in gwdachte te veel mee bezig dus ze moeten het maar ff uitzoeken.

Spring. Weet nog van mijn neefje dat hij er bika van snapte. Hij zat alleen maar rond te kijken van wat doet iedereen hier. ;) Toch is het wel heel speciaal zo'n eerste verjaardag.

Hier. Net buiten alles versiert voor de kindjes. Heb allemaal spookjes gemaakt van witte vuilniszakken en in de boompjes gehangen. Ziet er wel grappig uit. Heb ook grote zwarte kandelaars er oud en stoffig uitlaten zien en daar komt vanavond een lampje in. En een slinger en klaar is kees.
    En wat is het een mooi weer. Straks lekker naar de bossen met mij schatjes. Fijn weekend!!

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Het weer is bizar gewoon ! F gaat stucen ik heb lekker alles gepoetst. De was van de bedden hangt buiten lekker buiten....

Straks verjaardag van mijn neefje... Denk dat ik dalijk ook even ga wandelen

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @rylie je maakt er nog een hoop werk van ☺

Het is heerlijk weer, zo ff rondje in de stad lopen

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Rylie, ik benieuwd hoe het eruit ziet.

@Jo, idd bizar weer!

@Jo, uiteindelijk de box verkocht aan een collega van mijn man voor 60 euro. Prima prijs lijkt me. Hij was pas een jaar oud en ziet eruit zo goed als nieuw. Dan vind ik het ook wel zonde om hem voor veel minder weg te laten gaan.

Vanmiddag halen we hem uit elkaar en dan hebben we weer heerlijk die ruimte terug! We gaan eerst nog even de stad in na M. haar middagslaapje. Ze was vandaag om 8.45 wakker. Ze slaapt nog maar 1 slaapje per dag.

10. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Ika, dat is zeker nog een goede prijs! Onze box is nu al een tweede ronde mee geweest hihi, straks nog voor een derde keer en dan zal ie vast rijp zijn voor de weggeefhoek ;) Ik zit er wel aan te denken om de box ook op te gaan ruimen, mis de ruimte nu wel. J speelt gewoon lekker op de grond en als ik even niet op m wil letten kan ik m altijd even in de kinderstoel zetten.

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Nou inderdaad. Voor die korte momenten zijn er altijd wel andere oplossingen. Wij hebben alles gelijkvloers en als ik ff mijn handen echt vrij moet hebben kan ik haar in haar bedje zetten. De box staat nu alleen maar stof te happen en die plek willen we gebruiken voor de speelmat.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Mooie prijs voor je box ika.
    F zit ook nog amper in de box dat zijn de momenten dat ik zeker wil weten dat ze veilig is. Echter we hebben zon kind vriendelijke inrichting dat ik rustig ff kort naar boven kan zonder dat er direct iets misgaat.
    Nou staat ie niet erg in de weg dus laat m nog ff staan.

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Fijne prijs Ika ;)

Spring ik zou m laten staan? Je hebt m straks toch weer nodig...

Ik vindt de box wel fijn nog...hij staat er nog wel even. Ik kan niet ieder minuut hem in de gaten houden.

Maar hier wordt hij niet verkocht, we vinden m te mooi om te verkopen. Hij wordt bewaard voor onze oudste, als zij een kindje krijgt laten krijgt ze m kado ;)

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @jo tja tijd zal leren of ik echt voor de oudste wordt (misschien heeft de jongste wel als eerste een kindje en of ze m dan hebben willen :))

Ik heb in mn 10-10 fotoalbum nog paar foto's vd fotograaf gezet

15. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Jolina, ja dat is idd wel zo maar het scheelt me weer zoveel ruimte hihi.. Dus ik heb eigenlijk zoiets dat ik dan nog een half jaartje van m'n woonkamer kan genieten zonder box hahaha!

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    En hij is weg.... Heerlijk die ruimte! De katten liggen inmiddels steeds op de mat. Ik ben benieuwd wat M. et van vindt als ze strakjes wakker wordt. Vanochtend zijn we even wezen wandelen in het park. We hebben de schapen en de hertjes gevoerd. Het is het park wat je steeds ziet in gtst 😂

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Wat lijkt je kamer dan toch groot he en heel mooi kleed om lekker op te spelen!

Spring. Ik zou ook blij zijn dat de box dan ff weg kon. Vind hem hier ook in de wegstaan maar hier staat hij nog wel ff. ;)
    Hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes en nog bloedverlies gehad?

Hier. Vandaag verjaardag gehad van mijn neefje. Hij was helemaal happy met zij n duplo. Is daar een nichtje van mijn schoonzus. Ze is bijba 31 weken zwanger en staat gewoon te roken. Had zo'n zin om haar kop tegen de muur aan te slaan. Dom mens!
    Morgen naar de gyn. Ik zit ap nageltjes te bijten zo geen zin in. Auw auw auw....

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou ben blij voor jullie dat je meer ruimte hebt :p

Zo'n mat had hier nooit zoveel zin, ze bleven er nooit perse op spelen dus ik twijfel of ik er nog een voor J wil hebben.

Rylie erg om te zien altijd he ... Kan ik ook boos om worden vooral omdat het kindje nergens om vraagt.

Succes morgen !

Hier gaan we lekker film kijken nu... Morgen begint de week weer.

Ika hoe gaat het met jou?

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ja ik heb wel weer wat meer rust in mijn kopie. De afgelopen 4 dagen heerlijk me geconcentreerd op mijn gezinnetje. Ook heel fijn dat mijn man echt een waakhond daarin is geworden. Ik merk wel dat ik opzie om morgen te gaan werken. Maar dat is ook het lastige met loslaten. Ik heb graag met alles de touwtjes in handen. Al gauw het idee dat het zonder mij niet lukt.

Op de plek van de mat wil ik in de toekomst een tafeltje met twee stoeltjes waar ze bijvoorbeeld kan gaan tekenen.

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja die heb ik ook zo'n tafeltje...daar zaten ze veel aan. Nu zijn ze daar te groot voor geworden.

Fijn dat je die dagen genoten hebt meid, ik hoop dat je snel weer zin krijgt in je werk. Want het is zwaar om voor de klas te staan als je je zo voelt... Met al die kids! Respect heb ik altijd al voor juffen meesters...en als je je zo voelt is het toch best zwaar denk ik.

Deel Deze Pagina