De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    even ego!

Het is eindelijk een keer goed gegaan! :D
    Spiraal is verwijderd (pijnloos:D:D:D:D) Hij lag helemaal onderin tegen mijn bmhals aan. Omdat ik er toch lag hebben ze meteen mijn bm nagekeken ivm de verklevingen en zag er allemaal netjes uit. Hij zag ook meteen allebei de eileiders. :D
    Ik kreeg groen licht om over 4 maanden weer zwanger te worden. ;)
    Dat gaat dus niet gebeuren. ;)
    Hij vond het wel raar dat ik geen ongi had in mijn stopweek. Als ik dat vaker niet heb dan moet ik met fertiliteit contact opnemen.

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

He he :D uiteindelijk komt alles goed :D

Hier terug van het sporten.... Voelt zo goed ! En J heeft weer 2 tandjes erbij...onderste snijtandjes :D hij heeft nu 8 tanden...

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hi meiden,

Ik stap hier weer even in.

@Rylie Super dat het goed is gegaan en dat alles er goed uit ziet. Hihihi...over 4 maanden alweer! Hier gaat over een halfjaar ongeveer de pil weer de deur uit :)

@Jo Goed bezig! Ik moet ook weer gaan sporten. Vind het moeilijk daar nu tijd voor te vinden met V en werk. 8 tanden al! Dat gaat hard.

@hier Erg druk hier met V en werken. Zondag ons eerste uitje met z'n 2tjes gehad sinds de komst van V. Voelde wel even raar om samen iets leuks te gaan doen zonder hem, maar uiteindelijk heel leuk gehad en lekker gegeten. Vandaag heeft ML thuisgewerkt omdat z'n moeder aan het herstellen is. Wilde niet zo goed lukken door de afleiding van V. Hopelijk volgende week beter. Woensdag weer naar cb.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Lieve dido..... Wat een prachtige foto op FB! En die nieuwe functie zal wel pittig zijn he meid ;) toppertje ben je hoor. Ik vindt jou altijd zo'n sterkte vrouw! En nu genoeg geslijmd whahahahahahahaahahha :D

Ja dat is altijd gek om alleen te zijn weer even he :D lekker zo af en toe hoor, al sliepen mijn kinderen niet zo snel bij opa en oma zoals sommige van ons clubje hier :)

Het is ook eigenlijk wel heel erg lekker dat sporten. Maar ik weet dat ik dit niet voor lang doe...heb meer uitdaging nodig :p wil zumba gaan doen naderhand.

J ligt in bed maar hij zeurt... Maar ja dan maar even zeuren he ;) het is bedtijd. Net even lekker in bad gespetterd, zijn zussen lachen zich dan altijd helemaal dood :p en J heeft dat al zo goed in de gaten de bengel.
    We hebben eens heel hard gelachen om een boertje van hem, nu horen we geregeld zo'n vreemd boergeluidje en dan kijkt hij naar ons of we lachen hahahaha zo leuk :D

Losje meid is er nog nieuws?

En mamavandj en mamsie meiden hoe is het?!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika lekker hoor de ruimte vd box weer hebben

@rylie dat roken van je schoonzus... Grrrr
    Fijn dat het goed gegaan is in het ziekenhuis :)

@jo goed bezig met t sporten

@dido.. tjsa thuis werken. Ik zou t niet kunnen tenzij F slaapt

Ik had stiekem wel van 1 iemand een reactie verwacht :)

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oh lieve bouwjaar hahaahah ik ben het he-le-maal vergeten :p...

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Mooie foto's ;) en wat zie je er goed uit! Lekker smal:D

Mooie taart ook en leuke uitnodiging ... P
    Voel je je anders nu je getrouwd bent:p?

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Thx. Small tja ik vind mezelf wat pap armpjes hebben. Stond vanmorgen op de weegschaal er moeten echt wat kilo's af.

Getrouwd zijn... Zo anders (not). Ik moet erg wennen om andere naam te gaan voeren

9. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @jo Wow...thanks! Maakt m'n hele dag weer goed :)
    Zumba is leuk! Heb ik ook een tijdje gedaan. Klinkt als een heerlijk gezinnetje als ik de verhalen over je meiden en hun broertje zo lees.

@bouwjaar Sorry, dat had ik gemist. Ik ga gelijk kijken!

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahahah nee he het maakt geen zak uit :p
    Die naam ben ik nu wel aan gewend hahaha.

En nou ik zou willen dat ik zo uitzag als jou... Maar er wordt aan gewerkt hier :D

Dido:D

Jaaaa zumba lijkt me fantastisch...

Pff F zit over mijn lijk te kijken, ik kan daar niet zo goed meer tegen:(

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Dank voor de reacties :D

@jo maar lekker gevoel na t sporten? Onthoud dat voor als je een keer geen zin hebt he, scheelt vaak.

Nou vanuit nwe baan vroegen ze of ik nog een paar dagen alvast kon komen in november dus ga nu volgende week en week erna op de do en vrij werken.
    Ben benieuwd hoe t is om weer vroeg op te staan ;) Op vrijdags kan ze bij de gastouder terecht dus dat zal voor F ook even wennen zijn. Zit alleen ff te dubben wat ik met t ontbijt moet doen. Dus krijgt ze ong 8.00 een boterham maar voor die op is zijn we een half uur verder. Dat kan dus niet. Dus of melk/papfles of ontbijten bij gastouder. Als ze een fles krijgt zal t hele schema wel anders worden omdat t vroeger is (zal 6.306.45 zijn ong)

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik haak weer ff in.

@Bouwjaar, wat een mooie foto's!
    Qua schema en werken. M. staat om 6.30 op En krijgt pas bij mijn moeder ontbijt. Daarna gaat ze gelijk weer slapen. Haar schema verandert eigenlijk vrij weinig op de dagen dat ik werk. Alleen haar ochtendslaapje is meer een onderbroken slaap, want thuis slaapt ze gerust tot 8.00/8.30. Bij mijn ma tot ongeveer 9.30.

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja is ook bouwjaar... En tijden het sporten heb ik ook zo mijn dingetjes waaraan ik denk hahahaha :D

Nou dan ga je gewoon al beginnen! Is even uitzoeken in het begin maar komt vast allemaal vanzelf goed...

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Wat een rust hier. Ik heb eigenlijk ook niet veel te melden.
    Ik verveel me bijna nu ik niet meer op banen zoektocht hoef. Moet alleen niet vergeten nog ff een activiteit te doen. Ook vraag ik me af hoe ik dat moet doen met die 4 dagen dat ik werk in november.

Ik wilde gaan babyzwemmen met F. Helaas ivm onderhoud gaat de les niet door. Morgen naar mn broer, laatste keer dat t kan op vrijdag.
    Ik geloof dat F t leuk vind om dingen op de grond te gooien. Best irritant soms ;)

Oja gisteren suikerloze babykoekjes gemaakt maar die zijn te hard geworden. Vandaag eens opnieuw proberen. Snap niet waarom die babyspullen al allemaal vol met suiker zitten. Ik wilde eens wat anders proberen naast de soepstengels, rijstwafeltjes en wortelknaagchips dingen (van goodies)

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Je kunt die 4 dagen doorgeven en die worden dan gekort op je ww. Dacht ik.. Anders ff bellen dat ze willen dat je 4 dagen vast komt werken maar contract pas ingaat op 1 dec( weet ik niet zeker) En dan vragen hoe dat geregeld word.

Hier. vandaag met L naar het cb geweest. Ze is nu 60,5cm en 5130gram. Ze was goed aangekomen. Ze zit nu een lijntje hoger ;)
    Verder een baaldag. :( Nergens zin in.
    Eigenlijk baal ik gewoon dat R morgen weer moet gaan werken. Ben ik zo veel alleen.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Rylie ik ken t wel die dagen alleen. It sucks. Gelukkig kon ik vaak nog ff een koppie doen bij mn moeder.
    Heb je verder geen mensen in de buurt bij wie je ff langs kan? Al ben je er maar ff uit. Ik ga sowieso elke dag ff naar buiten als is t maar via een ommetje naar de supermarkt

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wat was je recept bouwjaar?

Balen als je je zo verveelt dames... Ik ging toen ook altijd veel wandelen. Nu verveel ik me soms nog wel eens maar ik heb nu wel wat meer kids :p

Altijd fijn Rylie als de kindjes het goed doen he :D

Hier heeft J bijna niks geslapen vandaag.... De bengel. Hij is net als de middelste die sliep ook altijd weing. De oudste was een slaapkop :p en nog steeds hahaha.

J slaapt soms 2-3 uurtjes overdag en thats it.

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Recept:
    1 cup (=250 ml las ik) rijstebloem
    1 cup volkoren meel
    2 eetlepels kokosolie
    2 theelepels kaneel
    1 geprakte banaan
    4-8 eetlepels water

Kneden en dan stond er 425 gr op 15 min. Fahrenheit dus wat 218 celcius is. Ik had dus 220 gedaan en we hebben een hete lucht oven.
    Vandaag opnieuw geprobeerd alleen was 2/3e gewone meel want de andere was op. Nu 200 gedaan zonder de hete lucht en nu zijn ze goed, denk ik. F heeft er iig wat van gegeten.

F slaapt overdag ook niet meer dan 3u in totaal hoor. Meestal 1 slaapje van 1,5-2u en nog een van 1u. Maarja als ze ook t klokje rondslaapt wordt t in totaal wel weer eens wat dacht ik. Hoeveel sliep je oudste dan?

Vanavond de eerste van 4 avonden 'kinderleed in en om t huis' gehad. Best informatief.

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou zo jong sliep ze toch nog wel 2x op een dag en naderhand zo'n 4 uur achter elkaar en meer dan dan het klokje rond :D

Thx voor je recept!

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Ken wel wat mensen hier in de buurt maar die werken allemaal door de weeks. :( En familie woont van ons allebei op ongeveer een half uur rijden. Dus ja ff snel een bakkie doe ik dan niet.
    Ik wandel wel heel veel maar dat moet toch vanwege Bullie.

Jolina. Wow wat een slaapkopje had je dan! Is dan idd een heel verschil.

Hier. L is super slaperig door haar prikje. (denk ik) slaap meer dan normaal. Meteen maar gebruik van gemaakt en de achtertuin helemaal winter klaar gemaakt.

Deel Deze Pagina