De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Hahaha. Die kleine V. Wel grappig dat het alleen bij papa is. :)

Ika. Balen van de avond. :(

Hier. Eigenlijk voor niks naar het ziekenhuis geweest. Nu alleen afgesproken dat als er een keizersnede komt er toch eerst een ruggeprik geprobeerd wordt door iemand met ervaring en geen in opleinding.
    Maar wat met de bevalling, mocht het nodig zijn, weet ik niks. Dat konden ze mij niet vertellen. Dat moest ik aan de gyn vragen. Die stuurt mij naar hun... pfff Dadelijk maar weer bellen..
    Grrr en tv en radio doen het nu weer niet. Ik wordt er niet goed van!! Internet gelukkig wel. Nou ja zo lang het nog duur.

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Stom Lizzie ... Was je bij een anesthesist? Daar moest ik ook heen voor de kzsnede.

Durf het bijna niet te zeggen maar J heb ik om 9:30 maar eens uit bed gehaald hahahaha...erg he. Hij lag er gister wel laat in. Ik was zelf toch al om 8 uur wakker hahaha typisch he

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat vervelend, Lizzie. Zo weet je eigenlijk nog niets. Het is gewoon goedom te weten wat je opties zijn en daar dan een weloverwogen keuze in kunnen maken mocht het nodig zijn.

@Jo, J. is echt een klein slaapkopje aan het worden ;)

Ik heb laatste de wipper en de draagdoek verkocht en ik dacht gisteren ik koop er een leuk speeltje voor. Ik hoorde veel leuks over de rol en swing bal van Vtech. Nou, mevrouw vindt er niks aan hahaha. Ach ja, wie weet komt het nog.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahahaha ik das minder :p

Ik heb mijn eerste draagdoek aan mijn schoonzus gegeven, die andere blauwe heb ik nog maar of ik m nog gebruik

5. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @jo Heerlijk zo'n ochtend!

@ika Typisch hè dat ze er dan niks aan vindt, maar komt misschien nog inderdaad. Hier ook weer een slechte nacht gehad. Ging van 10 tot 2 goed, maar daarna kort nachtje omdat ik zelf ook buikloop kreeg :-s Voeden tussen de wc beurten door...

@lizzie Wat vaag. Wel goed dat ze duidelijke afspraken hebben gemaakt over wie evt ruggenprik doet. Hoop dat het niet nodig is.

@hier Vandaag weer voor het eerst gezellig gemaakt in de slaapkamer. Was wel een beetje gevoelig nog en voel het nu ook nog een beetje, maar was wel fijn om toch sinds behoorlijke tijd weer intiem te zijn op die manier.

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Is ook weer fijn dido... Gewoon weer eens lekker se*en zonder dikke buik :D

Balen dat je nachtje zo was.....

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohhh da wil ik ook!!!!!. Hahahhaha

Hier. Flink in de achtertuin bezig geweest. Alles naar de vuilnisbelt gebracht en morgen gaan we nog ff onkruid plukken en de stoep enzo vegen. En alle kapot speeltjes van bullie weggooien. (Gaat hij niet leuk vinden)
    Voelt goed om zo bezig te zijn. Al ben ik snel moe.

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Goed bezig lizzie! Waar haal je de energie vandaan?! Ben heel benieuwd hoe bullie straks op jullie meisje gaat reageren.
    Komt vanzelf weer Lizzie :) Had er eerder ook echt niet aan moeten denken na de bevalling. Kwam vanochtend ook alsnog een hechting tegen :-s

Hier vandaag Vinn op het werk van ML geshowd. Trotse papa achter de wandelwagen. En maar glunderen toen iedereen zei dat het een mooi mannetje is :) Zo lief!
    Ik heb t idee dat ik V wat beter begin te lezen. Lees ook veel over moeheid signalen en zo. Maar ja...is vooral veel uit proberen.

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Lizzie goed bezig ;) en ja jij zult wel bijna opstijgen van de zin :p

Dido heerlijk om je man zo te zien he :D
    En zeker je kindje moet je echt leren kennen, zo weet je straks goed of het menens is of gewoon wat zeuren als ze huilen.
    Die van mij kan iig soms echt goed acteren :p

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, wat leuk om je man zo te zien glunderen hè. En die signalen leer je stap voor stap. Als M. moe wordt dan gaat ze aan haar oortjes zitten, oogjes wrijven en krijgt ze rode wenkbrauwen.
    Jullie zijn er vroeg bij haha, maar hier duurde het ook wat langer voordat alles genezen was qua hechtingen :p

@Lizzie, goed bezig hoor!!

Het hapje van vanavond was een succes... ahum ; -) Kipkerrie... Ik vond wel lekker :D

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @jo hahaha...hier volgens mij ook een acteurtje in spé. Gewoon temperamentvolle mannetjes die mixjes :)

@ika Kipkerrie vind ik ook altijd lekker! Ik vind 3 weken ook wel erg vroeg. ML zag de minipil als groen licht :)

Net ook een extra grote sportbh ingeslagen. Wil wanneer het mag weer gaan hardlopen.

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Je kan vanaf 8 weken langzaam wel weer beginnen, maar rustig aan omdat je moet oppassen voor bekkenklachten. Alles is nog erg soepel. Ik loop ook weer twee keer in de week.
    Lekker daarvoor veel gaan wandelen met de kinderwagen ;)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dido lekker spuitluiers dus :)
    Achja ik roep altijd maar joepie een poepie. Betekent in iedere gevval dat alles goed werkt.
    Leuk dat papa zo trots is
    Ennuh oohh praat me niet over die vermoeidheid signalen en dan schijnen er nog verschillende huiltjes te zijn. Nou dat laatste heb ik nooit kunnen horen en die signalen duurde wel ff voor ze duidelijk waren. Nu zit ze echt keihard in haar ogen te wrijven en aan haar oor te frummelen. Maar hoewel ik er een hard hoofd in had: je leert t allemaal :)

@ika jammer dat het onrustig is na de laatste fles
    Tja je weet het toch nooit met speelgoed hè.
    En de kerrie is best wel een uitgesproken smaak, niet iedereen vind dat lekker. Ik weet dat mijn broer er bijv niet zo van houdt

@Jo je krijgt het steeds luxer met J zijn slaap :$

@lizzie nou lekker dat je nog zo bezig kunt zijn. Tis nu wel een beetje wachten ;)
    Wil je graag pijnbestrijding bij een gewone bevalling? Ik had heel erg liever niet als t niet nodig is, maar dat was mn omdat ik zoiets had alles wat mijn lijf in gaat kan bij haar komen. Toen ik t eigenlijk wel wilde, mocht t niet meer ;)

Nou afgelopen nacht was t om 00.45 krijsen, tot 1.15 bezig geweest. Toen sliep ze weer. Leek wel kramp ofzo.
    Vanavond heeft ze een grote bak avocade/tomaten puree leeg gebunkerd. Dacht oh t is wat veel maar alles ging op. Misschien houdt ze toch van wat fijner gepureerd eten.

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ika hahah zag de foto idd :D

Dido jazeker :D

Bouwjaar kan gewoon lekker gepureerde eten geven dan... Hier was het rijst met boontjes nog van gister..l jeetje wat een knoeiboel

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Jah hahahah we staan op knappen. Hahaha mag nu wel nog ff gelukkig. Maar R durft niet hahaha.

Dido. Wow sportief ding ben je hoor!! Wow.. ik denk niet dat ik zou kunnen!

Bouwjaar. Piepnacht.. :( :(
    Misschien gewoon fijner voedsel geven.. Gewoon proveren.. Of ze vond het gewoon super lekker!!

Hier. Dames ben kapot na zo'n dag hoor maar nu kan ik weer iets. Nog ff gebruik van maken. ;) Krijg wel meteen een harde buik maar doet niet pijn dus dan ga ik gewoon door.
    Ben in mijn hoofd wel heel erg bezig hoe ik ga weten dat het begonnen is hahaha. Bij de 2de mk had ik al de hele dag een raar gevoel in me lijf. Benieuwd of dat nu weer zo is.

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh bouwjaar. Ik ga het eerst proberen zonder pijnstilling. Dit gesprek was meer om mij op de hoogte te brengen van wat ze naast een ruggenprik hebben. ( al weet ik dat nu nog niet) Nou ja heb fd gegoogled. Hoop het zonder te kunnen gaan doen.

En als er een keizersnede komt wou ik dat het vast lag wat ik wil. Ook dat ik een ervaren iemand wil en niet iemand die nog in opleiding is. Dan ben je al helemaal in pijn en dan nog maar roepen dat je moet ontspannen. ;)

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

J heeft een minder avondje ... :( hij had al een diarree luier dus ik denk een tandje.

Net even aan de borst gelegd maar hij huilt nog, ik wacht even en anders weer naar boven. Hij wordt namelijk alleen maar bozer als ik tegen hem praat enz...

Lizzie hahahah ja ik snap da jullie oo knallen staan :D

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lizzie nee dat snap ik

@jo hopelijk slaapt hij wel weer de nacht door

Pff hier weer... Onrust. Alles afgevinkt. Zelfs een zetpil erin gedaan maar die werd binnen notime er weer uitgescheten. En gewoon niet willen slapen.
    Die paar doorslaap nachtjes... Voel me blij gemaakt met een dooie mus.

Zat net te denken doordat ik tijdens zwangerschap ook al niet goed sliep denk ik dat ik inmiddels al een jaar niet meer heb doorgeslapen van in bed stappen t/m er s ochtends uitkomen.

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lizzie, jamme dat je nog niet veel wijzer bent geworden wat betreft andere pijnstillingsmogelijkheden. Sta je op knappen?? Wat gek, je bent morgen pas 39 weken zwanger:p

Bouwjaar, pff dat je nog kunt functioneren joh. Nu slaap ik ook nooit een nacht door, ik word altijd wel een paar keer wakker, maar dat ligt puur aan mezelf. Ik kan wel in bed blijven liggen.
    Ik sliep vroeger pas door toen ik 2,5 was en toen was mijn broertje net geboren die pas doorliep toen hij 1,5 was;)

Jolina, haha hij wordt boos als je tegen hem praat. Sorry, klinkt best grappig.

Ika, dat gezicht van M. bij de kipkerrie, geweldig!

Dido, wat lief dat je man zo trots is! T. heeft mijn schoonmoeder een keer onder gepoept, bij het temperaturen schoot het wel een meter ver;) Je man treft het dus niet met de luiers hihi.

Ik voel me helaas nog niet veel beter. Ik blijf ontzettende hoofdpijn houden, voel me licht in mijn hoofd en ben wat misselijk. Gisteravond ook ineens dat mijn buik helemaal van slag was. Nog even door mijn hoofd geschoten of ik niet zwanger ben, maar dat is toch eigenlijk wel bijna onmogelijk. Condoom is nooit gescheurd, ik ben vorige week ongesteld geworden..
    Gisteren kwamen mijn ouders T. weer terug brengen na het logeerpartijtje omdat de gastouder dus met vakantie is. Iedereen vindt T. zo'n schatje:) Ze is momenteel ook echt heel makkelijk, geeft goed aan wat ze wil en is zo enorm vrolijk. Kletsen, 'zingen', lachen. Wel is ze enorm eigenwijs, heeft een hele sterke eigen wil en laat enorm goed blijken als ze het ergens niet mee eens is. Van wie zou ze dat hebben;):D

Vandaag krijgt mijn vader de uitslag van de longscan en volgende week vrijdag van de nierscan. Ik had al eerder gezegd dat hij COPD heeft en dat een deel van zijn longen geen lucht kreeg, maar laatst is ontdekt dat hij ook allemaal cystes in zijn nieren heeft. Best spannend allemaal, het is in ieder geval zeker dat zijn longfunctie behoorlijk slecht is.

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

#100 Jolina, 8 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2014
    Heftig lies :( ik hoop maar dat het allemaal meevalt voor je vader.
    Ennuh ik dacht ook al eens, ben je niet zwanger. Maar als je pas ongi was kan dat idd niet.

Bouwjaar ja weet je meid, kindjes hebben en slapeloze nachten hebben hoort er helaas bij. Maar ik snap dat je er enorm aan toe bent;)
    Geef je s'nachts Fv eventueel? En kan je vriend niet eens een hele nacht eruit zodat jij eens kan doorslapen?

Hoe vaak ik wel niet op moet staan voor de oudste kinderen, hoe vaak daar niet een van ziek is en ellende enz enz... Bedoel dit nu niet verkeerd. Snap dat je er soms gewoon even doorheen zit maar het kan idd soms heel erg zwaar zijn om kinderen te hebben ;)

Waarom had je een zetpil gegeven eigenlijk? En misschien maak jij haar, hoe zeg ik dit.....zenuwachtiger omdat je zelf misschien en beetje gek ervan word allemaal..?
    Oh oh ik wil niet dat je me verkeerd begrijp he meid :(

Hier was meneer dus gister niet van plan om te gaan slapen grrr... Hij was gewoon klaarwakker. Ik heb m maar naar beneden gebracht. Toen nog even in bed gelegen samen en uiteindelijk om kwart voor twaalf is hij gaan slapen...nou lekker dan.

Maar toen bedacht ik me dat hij gister voor het eerst kip heeft gehad... Misschien daar last van gehad?

Deel Deze Pagina