Die kindjes spreken dat stiekum af volgens mij Ja J spookte ook gister weer. Ik twijfelde eerst of het nu een tandje of iets anders was... Ik hoorde toch aan het huilen dat het iets was maar geen groot alarm zeg maar. Ik heb m toch even gelaten en hij is uiteindelijk gaan slapen.... Vannacht hopelijk een normaal nachtje weer. De meiden morgen weer naar school...... Eindelijk, wordt gek van ze hahahaha. Succes morgen bouwjaar...gaat misschien even moeilijk zijn maar ook wel lekker
Bouwjaar. heel veel succes morgen! Zal wel zwaar en vermoeiend zijn maar komt helemaal goed. Hoop voor je dat F goed zal slapen. Jolina. Zijn de dames weer beter? Fijn!! Hoop dat ook jij vannacht lekker zal slapen. Spring. Ik heb geen idee over de bv. Was hier helaas nooit gelukt.. Hoe gaat het nu met bloedverlies? En ga je voor de geslachtsbepaling naar Lommel? Hier. Wat hebben wij toch een slaapkop. Moet haar echt elke morgen wakker maken rond 9. Is zo anders dan wat ik van jullie allemaal lees. Ze wordt ook nooit wakker s nachts... Morgen naar de dokter ivm de pil. Ik wil iets anders maar geen idee wat. Zeker geen spiraaltje of de pil zelf. (ik vergeet hem te vaak. OEPS!)
Er zijn nog wel wat andere opties Rylie... Prikpil ? Is alleen een rot iets als je ooit nog eens voor een kindje zou willen gaan. Ja ze zijn weer beter...dan zijn ze gelijk ook lastig ze hebben school gewoon echt nodig als uitlaatklep
@Bouwjaar, veel succes vandaag!! @Jo, vannacht een betere nacht gehad met J. En de meiden weer lekker naar school las ik. @Rylie, implanon is misschien ook wel een idee. Ik hoor er goede dingen over. @Spring, wow binnenkort weten jullie gewoon of het een jongen of meisje is! @Lies, jemig idd die cyste moet nog geopereerd worden. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar het komt goed! Ik heb nu lekker weekend. Het is erg druk momenteel. In zit volop in de sint voorbereidingen aangezien ik het dit jaar organiseer. Volgende week en de week erop zijn er ouder gesprekken. Ik ben blij als deze maand om is. Ik zit al gedoucht en al klaar. M. ligt nog steeds te tukken hihi
Ika succes met organiseren.... hier is het ook bezig op school. S en A zijn dit jaar meer geïnteresseerd .. Het Sinterklaas journaal wordt met interesse gekeken we doen maar gewoon mee hahahaha... Schoentje mogen ze ook opzetten maar ze weten dat papa en mama dat vullen Ik heb idd een goede nacht gehad he he..... de ellende is weer voorbij hahaha. Zet nog even wat in de club
Wauw J heeft gister een aantal keren losgestaan ik hou zijn handjes vast, laat los en hij blijft gewoon een tijdje zo staan hahahaha.... Pas maar op oempaloempa meisjes... J komt eraan
Hij gaat echt heel snel zeg!! Wat knap van hem!! Goed hoor!! Hier. Net auto laten keuren... afgekeurt. Piepzooi. Wat kleine dingen en de filter is niet meer goed. Alles bij elkaar is het zuur. Met L gaat alles gewoon zijn gangetje. Ik moet met haar oefenen om om te rollen. Naar haar zij rollen kan ze al heel lang en jet om rollen gaat al heel soepel. Alleen haar hoofdje omhoog houden als ze op haar buikje ligt heeft ze echt geen zin in hahahaha.
@Jo, wat knap van J. Die gaat vast snel lopen. @Rylie, waarom moet je oefenen met het omrollen? Dat hoeft ze nu toch niet te kunnen. Ik ben vandaag lekker naar de kapper geweest. Flink de schaar erin en gekozen voor een bob lijntje. Ik was het lange haar zo zat.
Zag de foto met M op fb ika. Dat staat je goed!! Ze zeiden ook dat zr het niet hoefde te kennen maar moest het elke dag een keer oefenen en dan even op de buik laten liggen (voor haar hoofdje omhoog te houden). Ach ja het kan geen kwaad en L vind het volgend mij wel leuk. Als ze dan rolt van buikje naar rug(mrt hulp natuurlijk) krijgt ze een grote smile op der gezicht.
Thanx Ah okee, gelukkig niet vanwege voorkeurshouding ofzo. Leuk is dat als het ze lukt. Inderdaad is het goed om de buik lig te oefenen. Hier vond M. dat ook altijd erg leuk. En dan een speeltje in de buurt bungelen zodat ze ging draaien.
Leuk idd Ika! Rylie overdag veel op de buik leggen en de rest komt wel. Dat draaien enz doen ze toch pas als ze ervoor klaar zijn
Ika. Dat ik daar zelf niet aan dacht met een speeltje. Ze is nu zo koppig ze legt haar hoofdje gewoon neer en dan alleen met der ogen omhoog kijken. Jolina. Tja ik vond het ook wel wat vroeg maar misschien zei ze dat omdat L wel al zelf op haar zij kan draaien. Links en rechts. En dan is onrollen stapje verder.. Ach ja het kan geen kwaad.
Bij de oudste oefende ik ook wel eens wat... Ze was hierdoor niet sneller bij de andere kinderen heb ik dat niet meer gedaan. Het is natuurlijk ook gewoon leuk om zoiets te oefenen maar inmiddels weet ik hier dat het allemaal vanzelf komt Maar het een soort van spel maken is wel leuk om te doen
Ach ja we gaan het zien. Denk idd ook dat de kindjes het vanzelf doen als ze er klaar voor zijn. Wat gaan jullie doen dit weekend? Hier waarschijnlijk straks even naar het wibkelcentrum. Ze heeft van 62 eienlijk maar 1 broekjes wat shirtjes en jurkjes. Ff wat bij halen voor ons poppetje. Morgen een luie dag denk ik. Ohh bouwjaar hoe as het gegaan op je nieuwe werk? Viel het mee?
Zo hehe. Nou t was lekker hoor om weer bezig te zijn. Donderdag halve dag ingelezen verder meteen aan t werk gezet op een onderdeel dat ik eigenlijk wel op mn sloffen kan. Wel fijn om meteen nuttig bezig te zijn. Overdag F niet echt gemist. Vrijdag bij t weggaan van de go strekte ze haar armpjes naar me uit en dat vond ik wel beetje moeilijk (ze huilde nog niet eens). Gelukkig appte go als snel dat ze boterham + halve banaan op had en lekker aan t spelen was.Ze had echter de dag niet veel geslapen en slecht gelunched bij de go. Dat ml haar op kwam halen moest ze huilen. Ze was kapot. Ik had donderdagavond nog een ehbo cursus voor kinderen (4 avonden in totaal) en gisteravond eetdate met vriendinnetjes. Ik vond t vrijdag avond wel lastig om weg te gaan. Verder erg fijn dat ik per dec pas volledig aan de bak moet en nu ff rustig kan opbouwen. @rylie vervelend zeg sjoppen @ika maandag stuiterende kindertjes in de klas door t sint gebeuren? @Jo je kan straks 1x minder naar de sportschool, wsl mag je veel achter J aanrennen Verder geen plannen dit weekend. Ook wel lekker. F had van woe op don heel goed geslapen, van don op vrij echter weer aan t spoken geweest. F haar 4e tandje onder is nu iig door, maar ze heeft nu snot. We hebben zo'n babywalker van de buu'm gekregen en daar deed ze niks mee. Woe-ochtend bij een vriendin stapte ermee en thuis nu opeens ook. Grappig alleen doet dat ding t op de tegels wat minder lekker. @MP hoe gaat t bij je? Sorry voor we ik vergeet
Lekker he om weer even nuttig te zijn bouwjaar Het is stiekum ook gewoon lekker om je kindje even achter te laten En ja hahahaah zou het helpen dat rennen hahaha... Hoop het Hier net Sinterklaas gekeken, wordt gek van al die domme berichten op mijn FB. Huilende kinderen want piet is niet zwart. Kom op zeg! Kinderen doen alleen zo omdat papa en mama er zo'n probleem mee hebben. Waarom doet Nederland er zo moeilijk over?
Nou mn kind achter laten vind ik eigenlijk niet zo tof, vooral omdat ze niet snapt waarom ze mama niet meer de hele dag ziet. Maar ff niet alleen bezig zijn met voor je kind zorgen is wel fijn. Ff mopperen. Echt dat zwarte piet gezeur. Hoe zielig ben je om een kinderfeestje te verzieken? In het nieuws een anti figuur : "kinderen worden niet racistisch geboren" Juist, waarom maak je er zelf dan een probleem van?! AAAGH
Nee zeker is het niet leuk om je kind achter te laten maar wel goed voor beide om dat te doen... Ik vindt het totaal geen probleem dat er nu regenboogpieten zijn enz... Ik snap niet waarom ze perse zwart moeten zijn. Dat ze gaan demonstreren op zo'n feest is wel zielig idd....
Joehoe....Waar is iedereen? Ik dacht even bijlezen hier maar snel klaar. Drukdrukdruk? @rylie zie je nog iets mbt banen? Gisteren geluierd of toch niet? Wat een suffe dag gisteren enkel even naar de bouwmarkt geweest. Vandaag koffie gedaan bij opa en oma, 1-na-laatste keer dat t kan zo op maandag. Ik ga morgen of woensdag nog maar een keer babyzwemmen denk ik. Ze vind t wel leuk maar ik vind t ook niet echt goedkoop. Verder weinig te melden.
Hier even een teken van leven. Het is erg druk, sinterklaastijd en oudergesprekken. Dus ik zwaai even naar oempaloempaatjes 😚