De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Sorry dames, wij zitten vanaf gisteren heerlijk een week in CenterParcs Het Heijderbos en heb hier amper bereik helaas. Reageer daarom even niet of amper, probeer wel iedere dag even bij te lezen.

Spring, veel plezier morgen!

MP, geen ervaring mee. Soms dalen ze ook pas bij de bevalling in. Succes met de laatste loodjes!

Op de rest reageer ik later weer:)

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Rylie, haha kan gebeuren ;) Ja super goed, actief en gezond, maar steeds meer baby af. Goed dat je die rust wilt nemen tot januari :)
    Lekker dat de kleine meid goed slaapt, dat was hier ook tot de 8 maanden en sindsdien word ze weer keer wakker in de nacht, tot ergernis van CB (geen idee waarom want ik heb er geen probleem mee)

Bouwjaar, super goed een nieuwe baan, maar poeh bijna fulltime knap vind ik dat ;)

Mamsie, haha had het gezien van E wat knap!! En fijn dat je kleine man het zo goed doet.

Jolina, balen beide meiden aan het pompje :(

Springday, veel kijk plezier morgen ;)

MPS, de laatste loodjes, wat gaat dat snel. Snap dat je nu wel erg nieuwsgierig word :)

Dido, balen dat je niet lekker was, gelukkig nu beter.

Lies, veel plezier.

Hier nu 6 tandjes door en 2 op komst. Ze sliep redelijk snel door en sinds de 8 maanden komt ze de nacht weer een keer, maar dat vind ik niet zo erg ;) Verder loopt ze aan 1 hand kleine stukjes en blijft korte tijd los staan, dat is ze nu volop aan het oefenen, ze wil vooruit. Wel erg leuk om te zien, maar soms mag ze ook wel wat meer baby blijven ;) Ondertussen word ze in maart 2015 grote nicht dus dat is wel leuk, misschien heeft ze dan ook minder last van haar opa en oma, want zij veranderen helaas maar weinig, terwijl L nu heel duidelijk Nee tegen ze zegt. Ach ja we zien ze dan ook vrij weinig. Met mijn ouders heeft ze een hele mooie band, leuk om te zien hoe ze vooral naar mijn vader trekt, die er in het begin zo aan moest wennen opa te worden :)

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @parel Fijn dat ze aan jouw kant in ieder geval lekker van d'r opa en oma kan genieten. V is ook een goede doorslaper. Slaapt van 8 uur 's avonds tot 7 uur de volgende ochtend. Hopelijk blijft dat zo. Hoe reageren de leguanen op haar en andersom?

@lies Heerlijk aan het genieten zo te zien op FB! Veel plezier nog!

@hier Lekker dagje vrij. Nu even languit op de bank. V doet even dutje. Ben de laatste tijd heel moe. Volgens collega komt dat omdat borstvoeding veel energie vraagt. Weet niet of het daar aan ligt. Nog even snel een dutje doen voordat m'n ouders er zijn.

4. Parelbloesem

Borstvoeding kan daar in mee spelen. Maar ook het weer ;)
    Ja wel echt fijn te zien, ze kruipt bij mijn ouders echt op schoot om te knuffelen.
    De leguanen reageren heel goed op L. En L word helemaal enthousiast als ze ze ziet. Word ze druk en kletst tegen ze ;)

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja kan dido ;) zorg je goed voor jezelf kwa eten en drinken? Of misschien wat laag ijzer? Die floradix is wel fijn ;)

Hahaha parel die van jou heeft ook peper in de kont :p

Zo hier weer even gaan sporten, ik doe dit nu nog even en ga dan toch zumba doen.

Nu even kopje thee drinken en dalijk de badkamer enz poetsen....bleeeeeeeeh

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oh lies geniet ervan meid!

En iemand vroeg hoe het zat met nuby... Nou ik kreeg weer een week later na mijn klacht een fatsoendelijke mail terug. Ze excuseerde zich voor de standaard mail. Maat ook zei ze dat ik waarschijnlijk mijn kind erop had laten kauwen ... Nou nee..grrrrr. Ach ja mijn doel is bereikt veel hebben mijn foto gedeeld ;) kreeg wel nog een nieuwe lijn aangeboden van nuby, is volgens mij een verzorgingslijn puur natuur.
    Alleen zit ik daar al meer dan een week weer op te wachten....

En J heeft iets nieuws :D hij kruipt heel snel weg als je naar hem toe gaat :D

7. Parelbloesem

Hahaha herkenbaar Jolina dat kruipen.
    Ja flinke peper ;)

Slecht van Nuby zeg. Totaal geen goede servive dus

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jolina, tja hij weet waar de kindjes van komen dusse...... Hier is ml echt duidelijk. Ik vind het goed zo. Ben gelukkig met 2 schatjes van kindjes. Heb ook al een groot deel van mijn positiekleding en van de babyspullen verkocht. In mijn hart is er echt nog wel ruimte voor een 3e maar dit is ook oke.

Rylie, hier ook geen gebroken nachten door tandjes hoor. E heeft er eigenlijk geen last van gehad tot nu toe. T trouwens ook niet.
    O ennuh, hier net zo'n man hoor als we weg gaan. Die vergeet ook vanalles....

MP, geen ervaring mee met niet indalen. Wanneer heb je weer controle bij VK?

Bouwjaar, heb je voor F een GO of KDV ofzo?

Dido, bv is pittig hoor. Echt wel een aanslag op je lichaam. Knap van V dat hij zonder problemen kv drinkt

Parel, L gaat ook hard zeg! Leuk dat ze nicht wordt

Lies, veel plezier samen!

De nachten hier, tja..... ik ben me er van bewust dat ik het zelf in stand hou. E slaapt vaak onrustig. Ik moet er iedere nacht wel een keer of 3 uit voor een speen. Maar helaas wordt ze ook vaak wakker 's nachts. Heel lastig want dan wil ze eruit. Ik probeer haar er niet uit te halen maar soms ben ik gewoon te moe. Dan neem ik haar bij me en slaapt ze binnen een half uur (als ik haar laat huilen, kan dit 2 uur duren zoals vannacht) Soms wordt ze ook 's ochtends vroeg wakker (tussen 5 en 6). Ook erg lastig om haar te laten huilen omdat T er dan wakker van kan worden. Die is erg moe door school dus heeft zijn slaap hard nodig. Ze heeft ook een periode gehad dat ze 's nachts poepte. En zo is er iedere keer wat....

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja mamsie dat weet hij idd :p

Jeetje pittig die nachtjes maar je komt idd eens een keer door te zetten ;) ze weet nu gewoon dat jij toch wel komt.

Parel nee echt slecht

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Oh dat is ook best pittig dido. En ik heb t gevoel al dat ik F straks nog amper ga zien. Heb jij daar verder geen "problemen" mee?
    ja ze gaat weer naar dezelfde GO.

Lastig als t wel zo zou zijn, maar aldoende leert men ;) Ik heb ook wel een misgegrepen naar een spuugdoekje, melkpoeder en water mee maar niet de fles... :D

@lies veel plezier enneh dus ook je telefoon met vakantie :p

@parel ja had best 3 dagen willen werken maar ja, das bijna niet te vinden. Hihi mijn vader moest ook heel erg wennen aan t opa zijn bij de kids van mn borer. Maar ik zie nu wel verschil hoe hij nu met F doet tov hoe hij deed toen de koters van mijn broer die leeftijd waren.
    Je kleine gaat snel!

@spring laat je snel wat weten? :)

@dido tegen mij heeft ook iedereen gezegd dat bv heel veel energie vraagt. Maar toen ik gestopt was had ik nou niet meteen een overdosis energie, misschien omdat F toen nog elke nacht kwam. Nu is t wel weer redelijk normaal overigens.

@jo tja nuby een vriendin heeft al 2x een nieuwe siliconen tuit opgestuurd gekregen omdat ze aangaf die nergens te kunnen vinden.
    Ik krijg een adres 30 min rijden en een webwinkel :x. Ik zou de super spout trouwens nooit meer kopen, ze had m zo stuk (tenminste ik vermoed doordat ze er op geknaagd heeft) en een nieuwe tuit is bijna even duur als een hele beker.

@mamsie jeetje lastig zeg. Ik snap t wel hoor, ik zou F ook niet gauw 2u laten huilen als ik naar mn werk moet en de wekker dus vroeg gaat. Die stomme spenen ook, ik moet er een enkele keer voor uit. Tja enig wat ik kan bedenken om te kijken of je het patroon tijdens de kerstvakantie kan doorbreken? Dan hoeft T niet naar school, heb je zelf/ je man nog vrij?

11. Parelbloesem

Mamsie lastig zeg. Herken dat wel een beetje. Ze sliep gewoon door en nu komt ze de nacht (wat ze dus eigenlijk niet nodig zou moeten hebben) maar ik heb geen zin dat manlief wakker word doordat ze wakker is en gaat huilen. Dus pak der dan maar bij mij tot ze slaapt en leg der terug.

Bouwjaar, ja ze wil echt vooruit. Soms ook echt boos als iets niet lukt wat ze wil.
    Haha ja hij wilde geen opa genoemd worden kon der maar niet aan gewend raken. Toen ze er was was hij de eerste die haar vast heeft gehad (niet oma die er geen moeite mee had) en hij komt geregeld iets brengen of zo om der ff extra te zien :)
    Ja dat is waar ik vind het wel fijn er even uit te zijn dus opzoek naar een klein contract maar is of 32/36 uur of 8 ja dat is lastig :(

Jolina ja vind het een stomme reactie en dan moet je ook nog weken wachten.

12. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Het is weer een jongetje!

13. Parelbloesem

Een mannen gezinnetje :)

14. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ja ik ben straks echt in de minderheid haha!

15. Parelbloesem

Haha ja dat wel. Maar wel leuk toch?

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Leuk Spring! Allemaal mannen en een mooi meisje die een beetje op haar broertjes let vanaf boven <3

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ah leuk spring :D

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Leuk Spring een mannengezin.
    Vind dat mamsie het ook heel mooi zegt!

Gefeliciteerd!

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier weekend! Ik ben er ook wel aan toe na de drukke gesprekken. Volgende week de tweede ronde.

@Spring, wat leuk een knulletje erbij!!

@dames met heftige nachten, sterkte!!

@Lies, jeetje die operatie komt ook steeds dichterbij :(

@Bouwjaar, spannend om weer zo aan het werk te zijn. Maar je zult ook extra van je meisje genieten.

@Rylie, leuk jij ook straks met L. aan de hapjes.

@Jo, J. ook al losstaan. Wat gaat het toch hard.

@Dido, intensief hoor. Fijn dat V. de kv ook accepteert.

@Parel, leuk dat je weer meestrijden. Jammer dat je so nog steeds zo doen.

Sorry voor wie ik vergeet.

Met M. gaat alles zijn gangetje. Ze stapt steeds wat los en wordt moediger. Ze babbelt veel. Ze zegt al best wat woorden en kan dingen duidelijk maken. Ze pakt bijvoorbeeld een afstandsbediening, wijst naar de tv en zegt dan kijken. Als we liedjes zingen zegt ze keer en moeten we het herhalen. Ze vindt het ook prachtig om gebaren bij liedjes te doen.

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ah leuk Ika :D ze wordt al zo groot!
    Drukke periode op school he ;) en dan komt de kerst weer aan. Wat doen jullie dan allemaal?

Deel Deze Pagina