Weet even niet of je ook een echo kreeg nu spring maar zo ja dan hoop ik dat alles goed is en je er misschien achterkomt wat er aan de hand is...
had maandag wat gelezen van mijn achterstand, maar geen tijd gehad om te reageren en dan zag ik Jo haar bericht op FB.. dacht ik : ik moet dringend op forum kijken... spring: khoop echt dat alles gewoon goed komt, hevig bloedverlies klinkt idd niet goed.... veel sterkte... @mp: N is nooit ingedaald geweest, dus maar tijdens de bevalling hier ook drukke tijden, denk volgende week de kerstboom op te zetten, vind dat altijd heel gezellig anders alles goed, juist dat de weken heel hard gaan... en elk WE wel iets gepland, zoals bij iedereen denk ik! @jo: ik zie dat je echt super vaak gaat sporten, echt respect hoor, mij lukt het maar 1x in de week en dat is zuiver voor mijn conditie, denk niet dat ik erdoor zal vermageren hoor... (vooral niet met de feesten in het vooruitzicht) @bouwjaar: je was super mooi op je trouw echt waar!
moet subiet nog weg, dus kan niet op iedereen reageren sorry daarvoor!!! (heb er ook het geheugen niet voor en zou dan weer een heel lang bericht worden die bijna niet te lezen is...) kus aan iedereen
Lieve Eda thx ik probeer 3 x in de week, helaas ga ik dat deze week niet halen, baal ik wel van maar ja. Hier heb ik ook zo'n zin in de kerstboom maar ja eerst die Sint afwachten hahaha... Spring ik ben blij dat alles goed was, ben benieuwd naar de rest. Losje meisje...sterkte vandaag
Gister werkdag van 13 uur gehad dus even geen tijd om hier te komen. Spring, wat schrikken allemaal zeg! Hoe is het nu? Beetje kunnen slapen vannacht? Losje, <3 toch een rare dag gister..... MGBK, denk nog vaak aan je <3 Knuffel voor iedereen. Nu weer gauw verder met de was.....
Lieve dames, Hoe gaat het met iedereen? Iedereen een goed weekend? Hier. Beetje een eenzaam weekend en ik zit zo te denken dat ik weer niet ongesteld ga worden. Nu dag 2 na stoppen van de pil en niks. Gewoon helemaal niks. Ook geen krampen ofzo. Ben band dat het weer een bezoekje ziekenhuis gaat worden. Als ik nu weer niet ongi zou worden dan moest ik van de gyn contact opnemen met fertiliteit. Verder vandaag alle was weggewerkt, badkamer gepoest en met schoonmoeders en L wezen wandelen. Vanavond komt er nog bezoek voetbal kijken. (Engels voetbal) Rest schrijf ik even in de club.
@Rylie, balen dat je nog steeds niet ongi bent. @Mamsie, wat een lieve foto's van T. en E. op fb. @Eda, nog steeds druk druk druk Wij hebben vandaag een tweede autootje gekocht, een Toyota Aygo. Is toch wel handiger op de dagen dat ik werk. Manlief moet steeds vaker tot later doorwerken. En zo kan ik M. makkelijker na werktijd snel ophalen. Volgende week zaterdag kunnen we hem ophalen. Nu nog even op zoek naar een goed autostoeltje voor M.
Pfff Rylie, lekker situatie weer bij jullie..... Al ongi? Ika, handig een 2e auto! Zag er leuk uit op FB. Hier ineens best goede nachten. Afgelopen week heeft ze 2 dagen toevallig maar 1x geslapen overdag. Die nachten werd ze niet wakker en was in de ochtend later. Vrijdag weer 2 slaapjes gedaan, die nacht weer 1,5 uur wakker. Gister bewust maar 1 slaapje en vannacht even wakker maar snel weer in slaap. Ze werd ook pas om 6.45 wakker (normaal rond 5.30). Dacht dat ze niet teveel sliep overdag (max 4 uur) maar het lijkt wel zo te zijn. Komende dagen maar even volhouden met 1 slaapje!
Yeah mamsie Rylie het zou ook eens normaal gaan bij jou he... Nou hier is de oudste dus niet lekker ze sukkelt al een hele tijd arm kind. Vannacht gespuugd van het hoesten, opzich komt het nu los dus wel goed. Maar ze is gewoon niet helemaal lekker. Dus even lekker thuisblijven weer morgen ...
Jolina, wat sneu voor je oudste zeg. Lijkt me heel vervelend als je kinderen zo vaak ziek zijn Mamsie, fijn van je nachten de laatste tijd. Tessa slaapt sinds 2 weken ook nog maar 1 keer op een dag. Eerst wilde ze nog maar 1 keer slapen bij de gastouder, toen bij de oma's en daarna lukte het mij ook niet meer om haar 2 keer per dag naar bed te brengen. Vindt haar daar nog wel wat jong voor, maar ze heeft net als ik maar weinig slaap nodig (helaas). T. sliep trouwens al maanden geen 4 uur meer overdag Hoop dat dit voor E. ook goed blijft werken! Rylie, he wat vervelend dat je nu weer niet ongesteld wordt Hoe kan dat toch he. Ika, fijn zo'n tweede auto! Bouwjaar, hoe gaat het? MPS (dat was het toch?), hoe gaat het met jou?? Ben benieuwd wanneer jullie kleintje komt Eda, lekker druk dus. Alles goed met N.? Spring, hoe is het nu met de bloedingen? Parel, fijn dat alles goed gaat met jullie. Dido, hoe gaat het met kleine V.? Losje, hoe gaat het met jullie traject om zwanger te worden? Is het erg zwaar? Mgbk, knuffel. MamavanDJ, lees je nog mee hier? Wij gaan morgenochtend weer terug naar huis, we hebben echt een heerlijke vakantie gehad. T. vond het zwemmen geweldig en kan al redelijk goed aan 1 handje lopen. Ga een mooie taart laten maken voor haar verjaardag en heb al leuke kleertjes gekocht. Nog even nadenken wat we haar precies willen geven en hoeveel mensen we gaan uitnodigen. Straks is de ene na de andere 1 jaar hier
Heerlijk zeg, Lies! Lekker even weg. Fijn is dat he! Vandaag doet E weer twee slaapjes, te vroeg wakker om het op 1 slaapje te doen maar maak haar wat eerder wakker. Verder vandaag opruimen en poetsen in huis. Zaterdag vieren we E haar 1e en mijn 32e verjaardag!
@mamsie: leuke vooruitzichten zaterdag!!! @ika: mooi autootje, zal vooral zeer handig zijn denk ik dan. Vanaf wanneer mogen kindjes naar school in Nederland? en wann moet je ze inschrijven? Ik ga N. wellicht al volgend jaar in voorjaar moeten inschrijven voor het jaar daarachter om kans te maken op plaats, misschien zelfs voor school moeten kamperen een paar nachten!!! echt erge toestanden hier... hier: druk, maar vooral merk ik dat de tijd enorm snel gaat en je amper tijd hebt om dat te beseffen.... het begint wel te kriebelen voor een tweede (vooral omdat N. zo'n gemakkelijke baby is), maar aan de ene kant zou ik wel eerst willen genieten van de feest dagen en mijn verjaardag (en drinken en eten waar ik zin in heb), maar aan de andere kant, kan wel nog een aantal maanden duren tegen het raak is hé. Dus ja, vanaf nu het maar 'onveilig' doen en zien wat er gebeurt en anders vanaf volgend jaar (maart of april) meer met ovu testen en zo, zou ook leuk zijn om zwanger te worden zonder er echt mee bezig te zijn... maar zou liever hebben dat Losje en Mgbk eerst iets komen melden dan ik natuurlijk... en wacht vol spanning op de baby van mps...
Lieve Eda wat spannend dat jullie er weer voor willen gaan In Nederland mag je naar de peuterspeelzaal vanaf 2 jaar, maar dat is geen school. Vanaf 4 jaar mag je en vanaf 5 jaar ben je verplicht om naar school te gaan. In belgie mag je al vrij vroeg he.... Lekker lies ! Wil ook wel even een weekje weg.... Hier ben ik dus gister nog naar de nightcare geweest met S, ze kreeg koorts, hoofdpijn buikpijn en overgeven. Ik vertrouwde het niet want het zijn symptomen van longontsteking. Aangezien ze al weken vieze verkoudheid heeft en benauwd is Maar gelukkig klonken de longen goed. Ze is nu dus lekker thuis vandaag, even goed uitzieken deze keer. Morgen wel naar de kno arts, ben eens benieuwd. Mps nog niet bevallen ? Ika leuke auto!
@rylie nog steeds niet ongesteld? @ika luxe hoor een tweede auto. Mn schoonzus en broer @mamsie nou als 1 slaapje overdag de oplossing is voor de nachten... @jo pff nou eerst maar eens goed uitzieken als dat kan. @lies lekker tijd gehad dus @eda Ja het gaat snel he. Leuk hoor, gaan voor een 2e. Ik wil ook wel maar ja misschien toch maar 2 a 3 mnd wachten om even te settelen bij nieuwe baan. Misschien duurt t dan nog 1,5 jaar maar ja hopelijk niet. En jemig zeg dat klinkt wel heel erg als je moet gaan kamperen voor een schoolplek Hier tja mn laatste maandag met F, morgen laatste dinsdag. Ben er wel emo van. Voor mn gevoel zie ik haar straks amper nog Niet verwacht dat ik zo ontzettend vastgeplakt zou zijn aan mn kind. t zal wel wennen (hoop ik)
Mamsie. Hopelijk heb je vanacht toch een goede nacht. Wel fijn dat je eindelijk af en toe een nachtje mag doorslapen van E! Eda. Ohh spannend hoor. Waarom ga je er niet voor vanaf januari. Is dat de eerste ronde. Leuk hoor nog zo'n kleintje. Kinderen gaan toch zo vroeg naar school. Is het echt zo'n hectiek je kleintje inschrijven? Jolina. Ohh fijn dat haar longen goed klinken! Mooi. Lekker thuis op de bank met een dekentje en laten uitzieken. Ika. Mooie auto Wij hebben ook 2 autos. Vind ik zo handig!! Heerlijk. Bouwjaar. Ohhh snap je gevoel zo goed. Ik had ook niet verwacht zo te zijn en weer zo snel mogelijk te willen gaan werken. Maar wil helemaaaaaal niet. Heerlijk zo bij je kleintje. Maar denk ook wel dat als je die eerstr week gehad hebt dat jet gevoel wel weer weg gaat. Hier. Denk dat de ongi geen echte wordt. Verlies nu een klein beetje oud bloed. Twijfel nu ook of ik contact op moet nemen met fertiliteit. Misschien moet ik mijn lichaam nog wat meer tijd geven.
Ohh en L drinkt nu al een paar dagen maar 4 flessen van 180/6. Vind het wat weinig. We geven het op aanvraag dus opzich wil ze ook niet meer maar ja. En vandaag haar record uitslapen. Half 10. Wel overdag maar 1 slaapje van nog geen uur.
@bouwjaar: is niet gemakkelijk weer gaan werken, maar aan de andere kant is het ook goed voor F haar onafhankelijkheid hé? en het gevoel van niet opgesloten te zitten thuis is ook heel leuk! @jolina: wat vervelend van je meisje dat ze zo snel problemen heeft met ademhalen, snap dat je geen risico neemt en dan direct langs gaat... @rylie: we zien wel, maar zou dan liever een kindje hebben van begin het jaar en niet opnieuw okt/nov, daarmee. Mijn man heeft 2 broers, alle 3 verjaren ze in okt, dan nog Noémie. Is een beetje veel op 1, en daarom vanaf april dan is het vanaf januari 2016... maar ja, we zien wel, we weten allemaal dat het niet hoeft van een leien dakje te gaan en dat het 1) lang kan duren 2) mis kan gaan, dus je hebt toch niet veel te kiezen hé en je kunt dan ook nog te vroeg bevallen... wil gewoon een aantal maanden genieten van "hoeft niet maar mag" vooraleer er echt serieus voor te gaan (wat moeilijk is, want je weet uiteindelijk wel ongeveer wanneer je eisprong normaal valt), maar wel spannend, want ik zie me helemaal nog niet als mama van 2 kindjes