@eda Wat leuk dat je voor een tweede gaat! Hier begint het ook al een beetje te kriebelen...erg hè Over een halfjaar de pil de deur uit. Hoop dat het jullie snel gegund is. Ik duim uiteraard ook voor jullie losje en mgbk! @losje Had je al wat meer duidelijkheid van uitslagen? @jo Wat naar voor S en voor jullie! Lijkt me zo naar je kindje zo te zien. Hoe is het nu met d'r? @bouwjaar Kan me je gevoel zo goed voorstellen! M'n vader zegt altijd het gaat niet om hoeveel tijd je met elkaar doorbrengt maar hoe je die tijd met elkaar doorbrengt. Daar troost ik mezelf mee met V. Ik geniet echt heel bewust van ons momentje tussen thuiskomen uit het werk en naar bed. @rylie Hier ook nog geen ongi, maar ik ben gelijk aan de minipil gegaan. Zou het nog even afwachten. @spring Hoe gaat het nu? Niet veel bloedverlies hopelijk. Lijkt me toch aldoor schrikken. @hier Drukke tijden op het werk. Ik kijk uit naar m'n kerstvakantie. Nog 4 weekjes. Ook collega moeten opvangen op het werk, maar dat zet ik wel even in de club. Gister lekker met vrienden uit eten geweest. V heeft het goed gedaan bij de oppas. En....eerste hapjes zijn een feit!
Oh dido dan ben je vroeg begonnen ! Wel leuk he die hapjes En als het zo kriebelt stop je toch nu gewoon met de ac Het gaat wel met haar, net even wat gegeten en gelijk weer benauwd. Net pompje gegeven en het gaat beter. Ze heeft koorts maar dat is in principe altijd goed ... Als ze maar goed slaapt....
Jolina, beterschap voor je meissie. Goed dat je gister even gegaan bent! Bouwjaar, ah het went vanzelf wel joh! En als je echt niet happy bent, zou je dan evt 3 dagen kunnen werken? Dido, nog even volhouden dus! Wat een stap he, 1e hapje! Eda, 1 ding weet ik wel: kinderen krijgen kun je niet plannen. Spannend weer hoor! Rylie, ik zou ook nog even wachten. Hoeveel ben je nu overtijd? Hier kindjes op bed. E vandaag 2 slaapjes, 1 trok ze echt niet. Maar wel kortere. Ze heeft nu 2,5 uur geslapen.
Dat is ook niet te veel mamsie denk ik ik hoop op een rustig nachtje voor je! Hoe deed je zoontje het altijd eigenlijk? Hier liggen ze ook in bed.... Boekje voorgelezen en lekker ingestopt... Hoop ook hier op een goed nachtje. J is volgens mij trouwens goed bijgekomen ik zie het aan hem volgens mij volgende week weer even wegen...
Haha, klein vreetzakje die J? T sliep altijd heel makkelijk. Sliep al vrij snel door enzo dus ik ken dit ook niet zo
Even ego berichtje... V heeft net bruin overgegeven. Ik lijk een klein wondje op m'n tepel te zien, maar weet het niet zeker. Dus niet duidelijk of het door bloed van hem of mij komt. Voor de zekerheid huisartsenpost gebeld. Huisarts belt straks terug. Z'n laatste flesje krijgt hij kV. Maar 30 cc gedronken. Verder geen onrustige of zieke indruk, maar vind t niet fijn...
Nou ik geef gewoon wat meer eten, wat hij zelf wilt hiervoor hield ik toch een beetje in hahaha. En hij krijgt 2x bv van mij en een flesje kv... Dido oei schrikken he! Hier ook eens gehad! Ik had dan wel een borstontsteking ... Daar was het bij ons van. Heb je iets geks gegeten?
Huisarts heeft net gebeld. Even aankijken zegt ze. Mocht ie weer bruin overgeven langs huisarts. Dus morgen instructies mee aan gastouder en mij direct bellen als er iets is :s Zou het liefst thuis bij m blijven, maar hij maakt geen zieke indruk.
Mn zwager (ziet zn kids niet dagelijks) zei ook al dat je intenser gaat genieten. Maar ja bijv op maandag en donderdag, wanneer F zelf niet op hoeft zie ik haar extreem weinig. Ik ga weg zonder haar te zien, kom thuis om 18.20 en momenteel gaat ze 19.00/19.15 naar bed. Dan zie ik haar dus amper 1 uur op een dag Ik zei al tegen ml we moeten maar kijken of t lukt dat ze om 18.30 kan eten, dan kunnen we samen eten. Oh lees net over V, bah zeg. Enneh als het je niet lekker zit: div mensen hebben t al tegen me gezegd en ook bij de ehbo voor kinderen gaven ze aan ALTIJD naar je eigen gevoel te luisteren. Dus mocht je een niet-pluis-gevoel hebben moet je er wel iets mee doen. Sterkte x! @mamsie nee 3 dg zit er eigenlijk niet in. De vraag was fultime, 4 dg mocht dan maar daar houd t bij op. Dat geldt voor praktisch alle functies die ik zie/zag. F slaapt overdag in totaal eigenlijk nooit meer dan 3u. Ik moet zeggen dat ik 's ochtends na 2 u ook gewoon voorzichtig even kijk of ze al wakker is (is eigenlijk altijd zo). Maar ook om te waken dat ze te veel slaapt overdag. @jo ik moet ook volgende week weer wegen. Plus een prikje AAAAHhhh morgen laatste extra dag met F. Ik ga maar weer met haar zwemmen. Ff nog samen wat leuks doen, snif. Ik had trouwens vandaag op de fiets haar "skipak" aangetrokken (laast bij de lidl te koop), lekker warm en zelf mijn pa zei: wat heb jij een leuke pak aan. $)
Oh ja lekker warm bouwjaar!! Grappig gezicht zekr ook zo'n pak bij zo'n klein kind Geniet ervan morgen! Dido zit vast goed door het bloed gaan ze spugen want de maag vindt dat niks... Maar als je het niet vertrouwt idd aan de bel trekken, maar ik denk dat het van jouw'n wondje is
@dido: al goed dat V. er niet ziek uitziet, misschien idd iets dat je gegeten hebt? of gewoon die eerste hapjes? voordeel: 'tis begin van de week en gelukkig geen WE, dus lekker tijd om het goed in de gaten te houden! @mamsie: precies zoals je zegt: kinderen kun je niet plannen, dus we laten het op zijn beloop en zien wel, ik wil het lekker relax aanpakken!
@Dido, hopelijk niets ernstigs met V. En ik zat net als Eda ook al te denken. Is het niet van de eerste hapjes (die had je toch pas gegeven). Is nu een ander kleurtje wat hij krijgt in de maag @Eda, wat spannend dat jullie voor een tweede gaan. En idd zoals anderen al zeggen. Het valt waarschijnlijk toch niet te plannen. Hier gaan kinderen vanaf 4 jaar naar school en vanaf 5 is de leerplicht. Maar in feite worden ze wel alle dagen al verwacht en dat is eigenlijk ook wel beter. Hier is het verschillend per school of er een wachtlijst is of niet. Wij moeten ook maar eens gaan kijken. Ik twijfel over een buurtschool of toch liever bij mij op school. Dat laatste vind ik gewoon erg lastig. Ik zie het met collega's die hun kind ook op school hebben. @Rylie, wat balen dat je nog steeds niet ongi bent. Ik hoop voor je dat het snel door gaat zetten. @Mamsie, bijna een jarige E.! Het ene slaapje is hier sinds ze een jaar werd. Ze slaapt in de ochtend meestal tot 8.30 en dan gaat ze er na de boterham nog voor 2 a 3 uurtjes in. @Jo, wat een gekwakkel voor je meisje. Het is ook van dat rare weer @Bouwjaar, ik snap wel hoe je je voelt. Ik werk drie dagen nu en op sommige dagen zie ik haar ook zo kort. Vandaag pas om 18.00 thuis en dan gaat ze er om 19.15 al in. @MP, ik ben zooooo benieuwd! @Losje en Mbgk, dikke knuffel voor jullie. @Lies, heerlijk zo'n vakantie... alleen die was Grappige foto's op fb. @Spring, hoe is het met het bloedverlies? Hier weer drie dagen werken en gesprekken na schooltijd. Ik ben wel blij dat ik volgende week een auto ter beschikking heb. Manlief heeft ook een heel verantwoordelijke baan en vaak nog meetings tot laat. En ik vind het wel een gedoe al dat gefiets en M. dan weer ophalen. Dat gaat met een autootje toch sneller. M. gaat steeds vaker loslopen. Ze wordt moediger Ze kletst er ook lekker op los. Steeds meer kleine woordjes die ze onder de knie krijgt. Ze zegt nu ook water of drinken als ze dorst heb. En dan wijst ze naar de kraan.
@bouwjaar geniet lekker van je dagje met F! Niet leuk inderdaad weinig tijd met je kleintje. @mp je houdt het spannend @ika Bijna je mooie auto! @hier V id de nacht goed doorgekomen. Heb m'n tepel voor de zekerheid ingesmeerd met crème. Denk dat het misschien van een klein wondje van mij was.
Thx mp En oh jeeeeeee. Je gevoel zal wel gelijk krijgen Bouwjaar geniet ervan vandaag! Dido denk het ook Hier moeten we vandaag naar de kno arts, ik wil graag gaan omdat het echt nodig is. Maar als ze te ziek is even uitstellen... Vannacht om 5 uur even water gebracht want ze hoest ze erg arme schat
@ika: zou denk ik ook in twijfel staan of ik ze 'in mijn eigen school' of in een ander school moet steken.... lijkt me wel handiger waar je zelf werkt, maar kan soms wel raar aanvoelen... een auto is wel fijner, vooral in de koude wintermaanden! @jo: is het niet beter om net naar de arts te gaan als ze juist heel ziek is, dan beseffen ze dat het wel menens is en dat je dat kind niet zo kunt laten lopen. Als het beter gaat, zien de artsen dat en denken ze: voor wat komt die moeder hier eigenlijk, zo erg is dat toch niet? kweet niet hoor, maar ben net blij als ik kan tonen van: zie je wel dat ze er erg last van heeft.... en misschien doen ze dan net beter hun best uit medelijden voor dat kindje...
Eda ze is te ziek dat ga ik haar niet aandoen ze moet nu eerst eens beter worden. Het maakt voor eventuele poliepen enz niks uit..
@ika tja je weet wel goed hoe je eigen school is en of je die geschikt vind. Kan ook praktisch zijn, maar in de buurt is weer leuk ivm vriendjes en vriendinnetjes @Jo als ze te ziek is om naar de arts te gaan... Bah zeg dat klinkt niet tof Zo weer lekker gezwommen, F ligt nu lekker te slapen. Ik ben ook wel een beetje moe, nouja. Zo maar es wat anders aantrekken da mn campingsmoking