Maar ook op de praktische dingen is een oplossing te vinden voor dit cadeautje!! Hoop dat je heel snel een mooie knaltest zult hebben.
@jo inderdaad de praktische dingen zullen wel gaandeweg zichzelf oplossen hé!!!! ps: wel jammer voor je sporten, je zult misschien nu wat minder intensief gaan trainen
PFff hahaha ja ... Daar ga ik even mee stoppen nu. Ik kan maandelijks opzeggen want in het begin durf ik niet zo en zwanger sporten is zo minimaal dat ik daar geen 20 euro per maand voor ga betalen. Dat wordt volgend jaar weer aanpoten...
@jo Wat een mooie onverwachte wending! Gefeliciteerd! Ga je vandaag nog testen? Voelt S zich al beter? @Mp succes met de laatste loodjes. Nog even volhouden meid! @bouwjaar Hoe bevalt het werkleven? @rylie schattige foto van L! Leuk te zien hè hoe ze zich ontwikkelen. @losje Hoe is het met jullie? @hier Nog niet helemaal fit, maar wel weer aan de slag. Was blij dat m'n ouders er gister waren.
Ja ben je weer werken dido? Heftig hoor, ik weet niet wat er allemaal heerst maar jeetje. We zijn blij dat A de griepprik gehad heeft want anders.... Nee ik test strakjes... Gistermorgen was er bijna niks te zien en smiddags wel dus ik test liever in de middag. Maar ik ben toch wel wat onzeker... Voel me zwanger en heb die menstruatiekrampen wat normaal is maar toch maakt het me onzeker. Het voelt goed de zwschap dus dat scheelt wel. Twijfel nu alleen wat deze keer de bedoeling is kwa echo. Ik wil liever pas rond 6-7 weken dan moet je tenminste hartactie zien.. Straks maar de ha bellen als de test mooi is...en de verwijzing vragen. Met S gaat het wel wat beter, alleen hoest ze enorm veel en heeft ze soms nog wat buikpijn... Deze vrijdag had ze weekaflsuiting op school, zo jammer dat ze niet mee kan doen. Dan gaan ze een toneelstukje opvoeren ...zo leuk! Ze was de poetsvrouw
@jo: best dat je dat maandelijks kunt opzeggen zeg!!! een jaarabo ging een beetje jammer zijn in jouw geval heb gedroomd dat je een tweeling kreeg!!! Stel je voor zal wel niet, maar kan wel hé... @dido: amai, alweer gaan werken, moedige meid! @mps: baby kan nu echt elk moment komen, we staan te popelen om het mooie nieuws te lezen!!!
@ Jo, lees ik dat nu goed? Ben je zwanger?! Gefeliciteerd! Wat leuk. @ Hier, bloedverlies is weg! Ik zat er van de week even helemaal doorheen dat ik ook de hele zwangerschap niet meer zag zitten, maar nu het al een paar dagen weg is pep ik weer helemaal op hihi.
Goedzo spring! En thx lijkt me ook vreselijk om bloed te verliezen... Hier gelukkig niks meer gespot.. Staan in mijn album....
Ja het is zeker een opluchting, maarja toch verwacht ik het nog wel weer. Ik durf eigenlijk ook nog helemaal niks te kopen voor de baby. We waren afgelopen dinsdag naar babydump geweest om voor een kinderwagen te kijken, en ik weet wel eigenlijk wat ik nog allemaal zou willen hebben maar op een of andere manier heb ik helemaal niks gekocht, zelfs een pakje niet omdat er toch in mijn achterhoofd blijft zitten: wat als.... @ Jo, ik wilde in je album kijken maar we moeten eerst vriendjes worden
@Spring, wat fijn dat het bloeden is gestopt. Ik snap wel dat je nog moeilijk kan genieten. @Jo, wat een mooi onderschrift! @Dido, hopelijk straks helemaal opgeknapt. M. gaat nu echt los. Lopen en hollen, ze doet het allebei. Pffff ik vind het nu wel heel hard gaan. Elke dag gaat het steeds beter. Gek idee dat we over een paar weken waarschijnlijk buiten zullen lopen met ons meisje.
@spring: snap wel dat je het nog niet vertrouwt, hopelijk kunnen de artsen je gaandeweg geruststellen... @ika: wat een rappe meid die M. van je!!! hier begint N. sinds gisteren bewust loslaten om haar evenwicht te oefenen, wel grappig om te zien, ze vindt het een spelletje, lukt maar een paar seconden, maar toch
@ika Wat een heerlijk vooruitzicht buiten wandelen met je meissie lopend naast je. @jo mooie testen! Leuk een groot gezin @spring Kan me je onzekerheid voorstellen. Ik hoop voor je dat er een punt komt dat je echt kan genieten en ook lekker spulletjes kan kopen. Hadden jullie het huis al verkocht? Met die testen van jou krijg ik haast ook alweer zin om het te gaan proberen jo Maar we wachten nog even. Ik heb trouwens een boek gekocht, pas op kijk uit, over voorkomen van kinderongevallen. Vind t echt een aanrader! Nog een vraagje. De gastouder wil gaan proberen Vinn op vaste tijden op bed te leggen. Ik let vooral op zijn signalen: oogjes wrijven etc. Tijd wil nog wel eens variëren. Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Dido, op die leeftijd hadden wij nog geen ritme met T., ik lette inderdaad ook op de signalen. T. ging toen gewoon steeds na 2 uur wakker zijn (later 3 uur) weer naar bed. Pas toen ze 2 slaapjes op een dag ging doen kwamen we in een ritme. Rond 10.00 uur en rond 15.00 uur slapen. Ben benieuwd of een ritme al gaat lukken. Fijn dat je je weer wat beter voelt! Jolina, hihi een tweeling Las elders dat je weer bruinverlies hebt, hoop dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan. En door jou heb ik ook zin om weer zwanger te worden Spring, snap je onzekerheid heel goed maar wat jammer dat je niet zo kunt genieten hè. Wel heel fijn dat je voor nu geen bloedverlies meer hebt MPS, waar blijft die baby? Super spannend joh! Bouwjaar, hoe zijn je werkdagen bevallen? Rylie, knappe L. op facebook! Ika, super leuk filmpje op facebook, grappig dat het nu ineens zo snel gaat. Eda, wat super leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan Ik zou ook wel willen, maar mijn man echt nog niet. MamsieM, je meisje is gewoon al bijna jarig! Ik heb echt babykriebels, maar ik wil gewoon zeker 2 jaar leeftijdsverschil hebben. Even wachten dus nog T. gaat steeds vaker een hele poos los staan en heel soms doet ze enkele pasjes los Aan één handje lopen gaat ook steeds makkelijker maar ze heeft nog wel eens de neiging reuzenpassen te nemen..