De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Hahha Jo je bent iedereen aan het aansteken :p

@ Dido, het huis is nog niet verkocht. Volgende week weer een kijker al nummer 12 ofzo tja het zal toch wel een keer gaan lukken?

2. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @dido: bij ons ook op die leeftijd niet echt een ritme hoor, maar meer afh van hoe de voedingen vielen en idd naar signalen kijken

@jo: idd, iedereen krijgt hier baby kriebels door jou

had ik al gezegd dat ik meter mag zijn van kindje van mijn broer dat verwacht wordt in februari? ze hebben dat begin van de maand komen vragen. ik ben super blij!

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Eda wat een eer! Gefeliciteerd!

@spring Met zoveel kijkers in zo'n redelijk korte tijd moet het zeker gaan lukken.

@hier Vandaag half dagje werken en dan lekker lang weekend! Maandag even lekker vrijgenomen om van m'n mannetje te genieten. Misschien wat kleertjes shoppen maat 68. Heeft ie nog niet genoeg namelijk ;)
    M'n schoonouders komen vanmiddag ook even langs. Morgen nog kraamvisite en naar de psych. Gaat eigenlijk inmiddels alweer prima. En zondag even helemaal niks :)

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    *zwaait even* huis poetsen, taart maken, cadeau's inpakken: morgen vieren we alvast feest!

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahaha kom meiden doe gezellig mee....

Hier idd wat onzeker. Heb vandaag ook maar weer getest...
    Hij lijkt wat donkerder te worden toch?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,5 KB
      Weergaven:
      2
  6. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Donkerder inderdaad!

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zag net toch nog wat bruine afscheiding.... Pfffff het wordt weer een beproeving op deze manier...

Maar goed. Even afstand nemen en afwachten maar

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, ja die eerste weken zijn zo spannend. Maar idd het wordt duidelijker!

@Dido, ik had rond die tijd wel al iets van vaste tijden, maar dat was eigenlijk meer toeval. Het kwam zo uit. Het was niet precies op de klok, maar het ritme werd voorspelbaar.

Nog één nachtje en dan mag ik mijn autootje ophalen. De tweede autostoel hebben we ook al in huis, een MC Priori.

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ja die is donkerder!!!! Gaat de goede kant op. Mischien is het bruinverlies van de innesteling?
    Hahhaha sorry maar ik sla over. Als er misschien ooit een kleintje bij komt pas als ze 2jaar is.

Dido. Voel je je weer helemaal beter? Veel plezier in je lange weekend.

Eda. Wat een mooie eer!! :)

Hier. Dadelijk zomaar van uit het niks een sollicitatiegesprek. :) Ben zeer benieuwd. Ik heb wel weer zin om te gaan werken maar wil eigenlijk ook gewoon vrij zijn in december! ;)

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Rylie, hier ook geen kriebels hoor. Manlief wil geen tweede. Ik zit nog steeds met mijn bloeddruk te modderen, dus of het überhaupt verstandig is.

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @jo Vreselijk die eerste weken...hopelijk geen bruin meer.

@ika Veel plezier met de auto ophalen morgen! Vervelend van je bloeddruk! verstandig om dat eerst weer stabiel te hebben. Zou jij wel een tweede willen?

@rylie Succes met je gesprek! Leuk zo spontaan.
    Hier nog niet helemaal fit. Net toch weer buikpijn, misselijk en super moe...nee ik ben niet zwanger ;)

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jo, inderdaad donkerder hoor! Spannend blijft het

Ika, leuk die auto ophalen!

Rylie, succes!

Kwam even spieken of er misschien al babynieuws was ;)

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, ik heb geen wens voor een tweede. Is misschien mijn referentiekader. Ik heb geen broers of zussen en het ook niet gemist. Mijn man wilde in het begin van onze relatie zelfs geen kinderen. Dus we zijn al van ver gekomen. Nu is zijn meisje zijn allesje :D
    Gelukkig heb je nu de tijd om wat bij te komen. Goed voor jezelf zorgen ;)

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Rylie, succes!!

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hmm moet is goed nadenken over de baan. Is voor 6 maanden een 0 urencontract. Wat in praktijk denk ik zal zijn december en januari veel werken en dan bijna niet... Was hier al bang voor.
    Ik wil wel maar weet dat ik daarna weer op straat sta. Erg dubbel allemaal.

Ika. Hier ook waarschijnlijk geen 2de hoor. R vind het wel goed zo. En ik heb geen zin meer in drama en alles wat komt kijken bij zwanger zijn voor mij.
    Ik ben super blij met ons gezonde moppie.

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hmmm lastige keus zeg! Wat zegt R ervan?

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    R zegt lekker bedanken voor het aanbod en genieten van ons meisje.
    Maar ik heb ook zo iets van is toch weer werk, meer geld als ww. En ik kan weer is lekker iets anders gaan doen dan het dagelijkse ritme.
    Maar als ik ja zeg dan is het ook meteen volle bak waarschijnlijk. Ik denk dat ik nog is ga bellen over alles en wat ik kan verwachten van uren enzo. En wat hun vwrwachten na januari.

Ik heb zo sterk dat gevoel dat ik gebuikt ga worden voor de drukke periode. Ze willen me dan in de bakkerij en winkel hebben. Maar goed ik ga er ff een weekendje over nadenken.

18. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @rylie: ja komt allemaal goed uit voor hen voor de zware periode, ik zou het maar aannemen als er vast werk aan hangt eigenlijk, anders niet.

@jolina: lijkt wel donkerder te worden hoor!
    wanneer zou je uitgerekende datum zijn eigenlijk?

@ika: als er geen wens is voor een 2de en met je bloeddruk, dan is het toch goed zo? ik vind ons huis iets te groot voor juist 1 kindje en zou bang zijn dat ze te verwend zou worden... leren delen met broer of zus (van aandacht en materiële dingen, en ook niet alle druk/verwachtingen op 1 kind laten doorwegen), maar dat is persoonlijk hé

@mps: ook benieuwd naar jouw kant, het kan heel snel veranderen hé meid, voor je het weet ben je mama, dat is super spannend hoor!!! daarom zitten we zo te wachten op nieuws

hier past onze meid nog steeds in de maxicosi, ze zeggen: zolang dat hoofd er nog in past, dan je best nog niet verandert, dus ja

er heeft een kindje moeten overgeven in de crèche en ja hoor, onze meid heeft ook al 1x moeten overgeven... lekker besmettelijk dus, ik hou mijn hart vast voor dit WE en ook voor ons dat we zelf niet ziek worden.... heb al van broek moeten veranderen, meid heeft haar en mij ondergespogen... maar wel geen koorts, weet niet wat ik juist moet doen, heb ze maar in bed gedaan, dat ze kan uitzieken, van 1x overgeven zal ze wel niet uitdrogen zeker? zo zielig als ze ziek zijn...

19. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Alles nog rustig hier ;)

20. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Eda, oh jee hoop geen norovirus of rotavirus ofzo. Van 1 keer spugen droogt N. inderdaad niet uit hoor, maar houd het uiteraard wel in de gaten. Beterschap voor de kleine meid!

Jolina, vind je test ook donkerder hoor. Blijft toch altijd heel spannend hè.

MPS, je houdt het spannend!!

MamsieM, heel fijn weekend met het alvast vieren van de verjaardag van E.!

Ika, prima toch als jullie beiden geen kinderwens meer hebben.

Dido, beterschap!

Rylie, hm klinkt inderdaad wel alsof ze je nu heel hard kunnen gebruiken, maar daarna.. Lastige keuze, succes.

Jullie hebben het waarschijnlijk wel op facebook gelezen, maar T. wordt 19 januari geopereerd. Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan, best spannend. Ben ook heel benieuwd naar het resultaat en hoe snel alles geneest.

Deel Deze Pagina