De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @lies: amai, zo spannend nu er een datum vastligt voor de operatie, zal vast wel allemaal meevallen meid!

vrees ook voor een virus, in begin geen koorts, dan 38,5°c, had ze dan siroop gegeven, maar natuurlijk weer uitgespogen.... :( dan maar een zetpil en naar bed. Heeft toch geen zin dat ik ze nog eten gaf? ze is ook heel loom, helemaal niet hoe ik ze ken.... vervelend zeg, en vooral voor een WE, zit dus met twijfel of ik morgen ermee nog naar de HA moet. Als ze stopt met spugen is het allemaal goed, maar ik ben bang dat ze niets binnenhoudt en dat ik in spoed naar zkh ga moeten gaan met uitdrogingsverschijnselen of zo...

sorry voor mijn ego-bericht, heb gewoon helemaal geen ervaring met spugende peuters...

2. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi meiden, ff iets van me laten horen hoor

Hoe gaat het met iedereen, ik lees allemaal andere namen dus ik weet niet meer wie wie is hoewel ik wel vermoedens heb;)

Jolina, spannend die test ziet er goed uit bruin verlies zegt niks ik heb met alle zwangerschappen bruinverlies in de eerste 3 maanden en niet zo'n beetje ook.

beterschap met de kleine eda.

Ik heb niet alles terug gelezen het is zoveel.

Hier is alles oke, ben nu inmiddels alweer bijna 32 weken zwanger hoewel dat niet volledig zeker is omdat het niet echt bepaald kan worden. Het wordt in elk geval een meisje en het gaat goed. Met D gaat het ook goed, hij slaapt sinds hij tanden heeft niet meer door :x en dat vraagt heel veel van ons we lopen zowat op tandvlees nu mede ook door alle stress in gezin van afgelopen maanden. Hij is erg ondernemend en liep al met 8 maanden overal aan en soms zelfs losse stapjes en wijst van alles aan met de woorden "wa dah" wat dus inhoud wat is dat? Hij is dol op klokken haha pff wijs manneke
    Van dat kleine prulleke van 2600 gram is niks meer te merken hij heeft alles zo ingehaald dat hij nu boven het gemiddelde zit;) dat is heel goed, maar door die grote sprongetjes een heel onrustig kereltje die enorm actief is.

groetjes toeter

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lies Zie je erg tegen de 19e op? Hebben jullie nog tips gekregen hoe haar er op voor te bereiden? Spannend hoor. Mag ze dezelfde dag weer naar huis?

@Rylie Ik zou het denk ik niet doen als ik jou was. Met 0 uren contract weet je niet waar je aan toe bent. Lijkt me lastig met L. Maar vooral doen wat voor jou goed voelt!
    Tegen het zwanger worden zie ik ook op. Ik probeer me er tegen die tijd op in te stellen dat het waarschijnlijk weer eerst een paar keer mid gaat.

@Eda Ach arme N. Beterschap!

@ika Veel plezier met je auto ophalen!

@bouwjaar Hoe was je eerste werkweek?

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @toeter Wat leuk een meissie erbij! En fijn dat D het zo goed doet!

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Leuk een meisje !

@dido hoe gaat het met jou?
    Niks meer gezien kwa spuug bij kleine V ?

Hoe gaat het met je baan? Zal wel druk zijn ;)

@lies ah vreselijk lijkt me dat :( maar gaat natuurlijk helemaal goedkomen maar kan me jullie zorgen zo goed voorstellen lieverd..

@spring hoe gaat het bij jullie?

@losje lieverd gaat het een beetje :(

@mgbk gewoon een knuffel voor jou

@mamsie heel veel plezier vandaag! Is ze nu echt jarig ?

@rylie moeilijk meid maar ben het wel met dido eens...

Hier vandaag weer duidelijker getest dus krijg wat vertrouwen erin. Weet dat bruinverlies niks hoeft te zeggen maar ik wil het gewoon niet zien :( daarbij voel ik dat het gewoon goedzit ,..
    Wach nog even met de cb tot de testen echt mooi duidelijk zijn. Ga nog een pakje halen straks...

De oudste gaat het gelukkig wat beter mee, jeetje wat is zij ziek geweest. Alleen komt er nu een hoop etter uit een oor.... Opzich goed natuurlijk ... Vraag me af of ik iets kan doen om het eruit te krijgen maar volgens mij niet he?

6. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Jo, test loopt wel op. Vandaag nog een test gedaan?

Vanochtend toch weer wat bloedverlies hier maar meer veegjes, niet zo als de vorige keer. Ik denk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat het de hele zwangerschap zo zal gaan...

@ Lies, ah spannend. Waarvoor moet ze geopereerd worden?

Wij hebben 15 dec weer een afspraak in het zkh voor J dus dan krijgen wij waarschijnlijk te horen of J geopereerd moet worden of dat ze het nog willen afwachten..

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja spring staat in mijn album... Bovenste van don en de onderste vandaag ...

Bah balen hoor als je zo blijft bloeden :( is gewoon niet wat je wilt zien

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ziet er heel goed uit Jo, ik denk ook wel dat het goed ziet aan de testen te zien.

Maar idd we willen geen bloed zien he met een zwangerschap, maarja als het maar allemaal goed blijft gaan.

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja denk het ook, voel me ook zwanger iig. Ben erg moe heb veel honger en het zeuren in de bm komt en gaat ...

Wilde eigenlijk morgen weer testen maar ik moet een beetje chillen :p

Maandag naar het cb met J en dan ga ik nog een pakje kruidvat halen. Dan nog de cb en dan moet het gewoon klaar zijn.

Dan ga ik het zk bellen, weet namelijk even niet of ik weer zo vroeg een echo nodig heb..

Vindt het echt k*t voor je om zo zwanger te moeten zijn meid... Echt genieten kun je nu niet

Bouwjaar hoe was het bij jou gegaan ? Of had je dat al verteld

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hallo,

Ik heb niet alles onthouden hoor.

@Rylie tja die baan klinkt wel een beetje als misbruik maken. En of je meer krijgt dan ww... Dat ligt er misschien ook wel aan, stel dat je een week 10 uur werkt, trekken ze 10u van je ww af. Maar dan moet je uurloon wel hoger zijn dan je ww uurloon.
    Lastig hoor

@ lies toch spannend als T geopereerd wordt, t wordt vast heel netjes gedaan

@eda bterschap voor N

@mp ohh houd je t nog uit. Tis wel echt achten he nu? Ik hoop dat je niet heel veel overtijd loopt.

@toeter leuk dat je wat laat horen. Jeetje 32 wk alweer.

@Jo dat stomme bruinverlies...Bah. Inmiddels wel t nieuws goed geland?

@mamsie mooie dag gehad met E?

@spring ben t misschien vergeten maar waarom moet J geopereerd?

Hier nog geen eerste werkweek. Ik had do&vrij een groepscoaching 'persoonlijke kracht' was met 4 andere mensen bij de loopbaancoach waar ik eerst kwam. Het waren 2 pittige dagen was ook behoorlijk kapot eind vd dag. Maar ook weer de nodig zelfkennis rijker geworden. Ook heel bijzonder dat je de andere mensen in 48 uur zo goed leert kennen.

De gastouder had een ongeluk gehad en was niet in staat vrijdag F op te vangen, dus mn moeder was zo lief om haar saunadag te cancelen en voor F te zorgen!! Gelukkig gaf de go vandaag aan dat dinsdag F gewoon kan komen.

Tja kriebels. Rond deze dag mn eisprong maar ik laat m voorbij gaan, met wel pijn in mn hart. Maar ik denk dat t voor mezelf too much is mocht ik dit jaar nog zwanger worden (zal niet, maar ja t kan wel). Ml leek t zelfs jammer te vinden deze kans voorbij te laten gaan. Eerst maar eens beginnen met werken en F haar eerste verjaardag vieren. ( en ff genieten van t feit dat je weer es wat kan slapen)
    Maar ik wil echt heel erg nog een kindje. Al vind ik t ook bizar , ik had van te voren niet verwacht dat ik zo ontzettend veel van mn kind zou houden. Soms vraag ik mezelf wel eens af of t wel gezond is.:)
    Er moet ook wel wat verhuis worden binnenshuis om een 2e slaapkamer op orde te maken.

Hihi krijg net een kus zegt ml lachend "nog 3,5u". Huh? Ohhh dan ben ik jarig ;)

11. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @toeter: jeetje al 32 weken alweer amai!!! is de baby in de buik even druk als D? het wordt wel druk voor je! geniet van de feestdagen!

@bouwjaar: alvast een gelukkige verjaardag!!! ja, raar gevoel om je ei te laten voorbij schieten hé....

hier: N. heeft niet meer gespogen, maar vanavond nog steeds 38,5, maar lijkt er niet veel last van te hebben, is wel meer moe dan normaal. hopelijk is ze morgen weer helemaal normaal...

12. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Jo, echt genieten lukt niet zo nee want ik blijf er maar rekening mee houden dat het fout kan gaan, vermoeiend ook haha.

Miss moet je het testen nu anders maar laten want anders krijg je daar straks weer gestress om om niks... Zou de gyn gewoon bellen en een afspraak maken voor de eerste echo en vragen of het zo vroeg mogelijk kan. Kun je daar in ieder geval naar uit kijken.

@ Eda, beterschap voor je meisje. D had ook ineens koorts vanavond. Hij voelde warm aan maar hij was wel gewoon hartstikke fit maar toch even getempt en was 39.5 echt vreemd. Straks maar weer even kijken hoe t gaat, ik vind koorts altijd eng..

@ Bouwjaar, lief van je ma.. Redder in nood hihi.

J heeft een waterbreuk, vocht wat op en neer stroomt van de buikholte en het balzakje. Soms heeft ie echt een enorme balzak dat het dus soms echt tussen z'n benen zit en dan moet ik het zaakje gewoon omhoog houden om z'n luier dicht te maken, sneu maar hij lijkt er zelf geen last van te hebben. Bij 7 mnd was ie al naar het zkh geweest en toen wilde ze het aankijken tot ie 1 zou zijn want dan is het bij de meeste kinderen gesloten maar bij hem dus nog niet. Dus misschien willen ze het nog langer aankijken of hij moet eraan geopereerd worden dan maken ze de opening tussen de buikholte en balzak dicht wat eigenlijk uit zichzelf had moeten gebeuren.

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Jeetje spring klinkt niet fijn voor hem....
    Ja als het bloedverlies nu maar eens stopte dan kon je ven wat vertrouwen opbouwen he...

En ja ik heb vandaag ook eens niet getest, maak mezelf ook gek. Ga wel morgen nog testen halen en wil gewoon even zien dat ze goed oplopen en dan nog de cb en dan afwachten.

Ik ben zwanger dat is gewoon duidelijk, dus nu tevreden zijn en niet stressen idd.... Maar is moeilijk.

Bouwjaar dus gelijk voor de leeuwen geworpen ! Pittig hoor...

En waarom doen jullie allemaal zo moeilijk over wanneer de beste tijd is meiden? Die komt er nooit he. Soms mag je best gewoon toegeven en go with the flow.... Stop gewoon met veilig doen en zie wel wanneer je zwanger raakt... Alvast gewoon niet moeilijk doen en wie weet is het nu wel snek raak...
    Ik denk dat wel eens aan dat programma "over mijn lijk" die zouden graag nog een toekomst willen en gewoon dingen willen doen zonder moeilijk na te denken...

@eda beterschap voor je meisje... Hier is hey volgens mij langzaam afgelopen he he....

Hier gaan de emoties en zorgen dus op en af... Moeilijk soms maar vandaag wil ik eens even niet zo bezig zijn met een test. Bruinverlies is weg, weet dat ik het al eerder hebt gehad en dus niet zeuren.

Bouwjaar jij zei op mijn test, geen knaller. Maar dat hoeft natuurlijk ook nog niet ;) je kan niet van lichte streepjes een dag later naar een knaller gaan natuurlijk :D

Hier gaan we weer vrolijk door met verbouwen ...nou ja F dan...

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    MPS05, jammer ;). Ben je het al zat?

Lies, spannend hoor, een operatie! Vooral voor jullie. Komt vast goed maar je meissie achterlaten lijkt me verschrikkelijk......

Eda, hoe is het met je meisje?

Toeter, de laatste weekjes alweer! Spannend zeg! D gaat ook als een speer joh.

Dido, weer opgeknapt?

Jolina, hoe is het? Niet getest dus. Fijn dat je meisje opgeknapt is!

Spring, ook spannend met J dus! Nog een weekje en dan wordt hij ook al 1! Bloedverlies, bah......

Bouwjaar, klinkt als mama-liefde :D. Succes met je werkweek! Ennuh, gefeliciteerd!

Hier even lekker bijkomen van het feestje van gister. E heeft enorm genoten en ik dus ook:D

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Mamsie leuk :D wat heeft ze zoal gekregen?

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Een pop (van T :)), Woezel & Pip blokkentrein, blokken en vormenstoof, haarknipjes, Ark van Noach, V-tech stofzuiger, V-tech ballenboom, kleertjes

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Leuk leuk:D

Hier over een tijdje de eerste keer jongensdingen met een verjaardag :D

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Leuk he! Al nagedacht wat hij gaat vragen? T heeft veel van de Toet toetserie en vindt dat nog steeds erg leuk

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wat J gaat vragen? :D

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja joh, praat hij nog niet dan? Dacht dat hij ondertussen al hele zinnen zou zeggen :p

Deel Deze Pagina