De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Haha :D

Ja valt mij ook tegen ...

2. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Mamsie, gefeliciteerd met E. Gaat snel he, alweer 1 jaar. J idd volgende week, al heb ik helemaal geen zin in t feestje hihi wordt er nu al moe van als ik eraan denk :p maar eerst Sinterklaas vrijdag...

@ Jo, fijn dat het bruinverlies nu weg is! Laat t maar mooi wegblijven he..

@ hier, ik ga nog ff wat in het clubje schrijven... Namen dilemma ;)

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Spring. Heb in de club gereageerd.

Jolina. Fijn dat het bruin verlies weg is. IK hoop dat het weg zal blijven.

Ika. Mooie auto zag ik fb voorbij komen. Niet te veel boetes he met je nieuwe racemonster. ;)

Mamsie. Nou die esmee is verwent hoor! Heeft ze weer uren speelplezier van! Maar ik ben het kwijt. Wat is nu haar verjaardag. Want gisteren heb je het alleen al gevierd toch? Ik weet het niet meer.

Hier. Appelflappen staan in de oven te bakken. Ik verveelde me weer is. hahahaha
    Laatste avondje alleen gelukkig is R morgen weer de hele dag thuis . Helaas wel nachtdiesnt.

Ik denk dat ik de baan niet ga aan nemen. Ik weet dat ik gebruikt ga worden( bel morgen nog wel even) maar vind het geld ook wel fijn. Is eigenlijk de enige reden dat ik de voor de baan zou gaan. Ga morgen wel voorstellen of ik niet een contract voor zoveel uur in de week kan krijgen en anders zal het nee zijn.

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar

GEFELICITEERD!!!!

ik was het bijna vergeten! Oeps!!

Heb je een leuke dag gehad?

5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    met N. gaat het wat beter, nog steeds wat verhoging 's avonds (38,5°C), maar voor de rest eet en drinkt goe, hangt wat meer aan mij dan normaal. maar anders wel happy....

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Eda, hopelijk is N. straks weer helemaal opgeknapt.

@Bouwjaar, gefeliciteerd! Heb je een gezellige dag gehad?

@Rylie, klinkt idd als dat ze je alleen nodig gaan hebben voor de drukke tijd. Mag je weigeren ivm je ww?

@Spring, ik heb in de club gereageerd.

@Jo, fijn dat het bruinverlies weg is.

@Toeter, wow 32 alweer! En D. is een snel boefje zo te lezen ;)

@Mamsie, wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten. Nog een paar daagjes en dan het officiële lidmaatschap van de dreumesclub; )

Hier van het weekend mijn autootje opgehaald. Heerlijk om straks niet op de fiets te hoeven. M haar eerste tukje in de auto is ook een feit. Verder gaat het stappen heel erg goed. Ze loopt meer los en kruipt nog maar weinig. Ze kan soms ook al vanuit zit tot staan komen.

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Bouwjaar, gefeliciteerd met je verjaardag!! Ja ik vind het ook elke keer weer zonde om niks met mijn eisprong te doen;)
    Je gaat per december weer werken toch? Wie weet zie ik je wel eens op het station.

Rylie, ben benieuwd naar je uiteindelijke keuze met betrekking tot de baan. Fijn dat R. er morgen weer is:)

MamsieM, heerlijk dat E. zo genoten heeft! Leuke cadeaus heeft ze ook gehad.
    Je zei dat de operatie van T. 'zeker voor ons' spannend wordt. Hoe bedoel je dat precies;)?

Spring, zal zo in de club reageren. Spannend ook dat J. misschien geopereerd moet worden! Zou toch fijn zijn geweest als het wel vanzelf dicht gegroeid was.

Jolina, praat J. nou nog niet:p? Morgen wel weer testen? Ik vond het trouwens mooi hoe je zei dat we zo moeilijk doen met wanneer de beste tijd is om zwanger te raken. Ik kijk ook ieder jaar Over mijn lijk en dan besef ik hoeveel geluk wij hebben. Heb mijn man voorgelezen wat jij had geschreven. Hij was het ermee eens, maar wil toch nog enkele maanden wachten;) En eerlijk gezegd zegt mijn verstand ook iets anders dan mijn hart hoor. Wil heel graag, maar het lijkt me makkelijker als T. net wat ouder is.
    Lijkt het jou erg pittig, 4 kinderen waarvan de jongste 2 dicht op elkaar?

Eda, fijn dat het wat beter met N. gaat:) Zielig als ze verhoging/koorts hebben, maar gelukkig eet en drinkt ze goed.

Dido, ik zie op zich niet heel erg tegen de 19e op. Vind het wel heel zielig voor T. dat ze nuchter moet blijven en dat ze er niks van zal snappen en na afloop wel pijn zal hebben. Aan de risico's van een narcose denk ik maar niet na, gelukkig ben ik vrij nuchter.
    Heeft V. nog gespuugd?

Toeter, wow 32 weken alweer! Jammer dat D. niet meer doorslaapt en dat jullie op jullie tandvlees lopen. Hoop dat dat snel beter gaat. Leuk een meisje erbij!

MPS, hoop dat je kindje nu vlug gaat komen hoor!

Ika, knap van M. hoor!! Heerlijk een tweede autootje, geniet ervan:)

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lies, ik kan me voorstellen dat jullie het wel prettiger vinden om wat meer leeftijdsverschil ertussen te hebben. Tuurlijk een kindje laat zich niet plannen. Maar heel dicht op elkaar en nog een drukke baan erbij lijkt me ook niet ideaal.

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Bouwjaar gefeliciteerd!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @spring oh. Nou een operatie bij die kleintjes is nooit een prettig idee.

@jo tja beste tijd. Kijk ik ga net beginnen met een nieuwe baan. Als ik dan over 2 wk een positieve test in handen heb is... Lijkt me geen goed idee, ook voor mezelf niet.
    Oja en dat vd geen knaller bedoelde ik niet negatief, maar die wil je natuurlijk wel graag zien. Komt binnenkort :)

Hier gaat na de verjaardagmiddag. Was wel gezellig. Nu tukken.

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Het is over..... Verlies rood bloed..... Ben er kapot van. Alweer :(

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Waaattt?? Tjee wat kudt :(:(:(
    Sterkte lieve Jo

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Oh nee, wat kut:( Was er al een heel klein beetje bang voor omdat je testen zo licht bleven, maar dacht dat het kwam omdat je mogelijk voor NOD testte.
    Veel sterkte lieverd, echt heel rot:(
    Blijf toch hopen dat het wel goed zit zoals bij Spring.

14. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Jo :( Weet niet wat ik moet zeggen...sterkte meis...

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh jo!! Dit is zwaar k*t!!! :(

Geen woorden voor!! :(:(:(:(

16. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Sterkte Jo! Had je nog getest, loopt het nog steeds op? Heb je er ook buikpijn bij?

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    NEE! o wat verdrietig zeg....... knuffel

18. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @jo: oh nee, wat erg... hier ook geen woorden, snap dat je er kapot van bent (ik blijf stiekem hopen dat het loopt zoals bij Spring) Sterkte meid

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, ach jee wat naar. Ik was er ook al bang voor omdat je zo vroeg voor nod testte.

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @jo Hoe gaat t nu? Dikke knuffel lieverd!

Deel Deze Pagina