@MP, jemig dat klinkt als een heftige start. Van de vacuüm kunnen ze idd veel last hebben, herkenbaar. Hopelijk kunnen jullie snel naar huis en keert de rust terug. Geniet van je mooie mannetje. @Jo, knuffel. Het is ook een wervelwind aan emoties zo de afgelopen tijd. @Dido, zo te lezen een fijne sint gehad. Goed bewaren die gedichten!!
Ik moet sowieso regelmatig aan jullie denken, tijdens knuffelmomentjes. Zo ook aan andere vriendinnetjes die nog met een onvervulde wens zitten. Ik blijf duimen.
MPS, wat heftig en wat jammer dat J. met een spoedkeizersnede moest komen. Maar hij is er en hij is prachtig!! Lekker genieten en bijkomen. Jolina, fijn dat je er weer bent! Knuffel voor jou en inderdaad afwachten wat de toekomst nog brengt. Ik moet even gaan opschieten, zo naar het cb met Tessa. Kom later vandaag op de rest reageren.
Dank jullie wel meiden. Ik denk ook aan jullie en de kindjes! Mn duimen draaien nog extra voor losje. Ik vind t super dat MPS ons weer n oempaloempababy rijker heeft gemaakt ♥♥♥ het is ze zo enorm gegund. X
Ah mgbk, ik kan nauwelijks begrijpen dat je steeds weer zo sterk overkomt. Het is jou ook zo ontzettend gegund! Denk ook vaak aan jou en ik blijf hopen voor je. Bouwjaar, hoe vind je het op je werk tot nu toe? Mis je F. erg? MamsieM, sterkte met de zieken! Ika, hoe rijdt je nieuwe auto? Is het op jouw werk alweer iets rustiger voor je? Eda, is N. weer helemaal goed hersteld? Dido, fijn dat je een leuke sinterklaas gehad hebt. Ik ben sinds ik moeder ben ook emotioneler en ik kon al zo lekker mee huilen bij films of met anderen Losje, hoe gaat het met jou meid? Wij zijn weer terug van het cb. Tessa huilde ook alleen maar heel eventjes bij de 2e vaccinatie en was snel weer vrolijk. Ons meisje heeft een groeispurt gehad. Ze zat eerst steeds onder de p50 lijn, maar inmiddels erboven. Ze is 75,1 cm en weegt 9585 gram.
mgbk: eindeloos respect voor jou, ik hoop zo erg dat het jullie snel gegund is. ik heb een vriendin die het wat opgegeven heeft, ze laat de natuur begaan, wat komt, komt. Vind het wat verdrietig moest het hen niet lukken, maar ook dat is hun beslissing hé, ik kan dat maar respecteren en er voor haar zijn moest het nodig zijn... N was weer hersteld, maar ondertussen RSV opgepikt denk ik, dus ferme verkoudheid met regelmatig hoesten en denk dat er weer een tandje onderweg is, want gisteren een verschrikkelijke poepluier, weer wat uitslag op de wangen en ze zit veel met vingertjes in de mond en ze wijst ook vaak naar haar mond.. zo blijven we bezig hé. wel koddig: ze begint zoentjes te geven, uit haar eigen, we hebben het haar niet geleerd, ze doet ons achter. Is lief, maar niet met een neus vol snot!!! heb ondertussen ook haar verkoudheid te pakken heb me eens gewogen, vergeleken met vorig jaar, ongeveer 10 kg kwijt, dus er is toch vooruitgang, maar er moeten er nog een paar af hé, beetje bij beetje de goeie weg op hé, maar met de feestdagen in het vooruitzicht, mag ik al blij zijn als ik niet te veel bijkom! @jo: heb je je motivatie weer gevonden om te sporten? sporten is voor mij altijd een goeie afleiding om niet te veel aan de problemen te denken... wat een mooie gewichten en groottes van kindjes, soms wel stiekem jaloers op, we zitten hier echt met een kleintje (was ong 71 cm en 8,5 kg op 13 maanden...) en vergeleken met jullie bengels kan ze echt niet veel: ze stapt niet alleen, ze babbelt niet... ben er niet genoeg mee bezig zeker? maar ja kindjes van mijn broer hebben ook maar laat gestapt dus geduld hebben zeker...
Eda, ah wat sneu dat N. nu weer ziek is. Wat lief dat ze kusjes gaat geven, ook met snot Het ligt echt niet aan dat je te weinig met N. bezig bent hoor, het verschilt gewoon per kind wat ze leuk vinden om te doen. Wie weet kan N. weer iets wat de rest niet kan. En uiteindelijk gaat ze echt wel lopen en praten hoor Sneu voor je vriendin maar je kunt er inderdaad alleen maar voor haar zijn.
Mgbk. Meid wat denk ik vaak aan je. Vind het zo sterk en stoer hoe je altijd reageerd. Je bent een topper meid!! Hoop zo dat zo'n ukkepukje jullie ook snel gegunt is. Hoe is het met je vader? Eda. Je kunt er idd alleen maar er zijn voor haar. Luisteren naar haar verhaal en steun bieden waar je kunt. Heerlijk toch van die lekkere snot/zeverkussen. Jammer dat N weer ziekjes is. Hopelijk allebij snel weer beter. Jo. Wat gaat J toch snel zeg. Zag je filmpje op fb. Hier. Een drukke dag gehad. Boodschappen en kerstinkopen gedaan. En ons huisje helemaal versiert. En de boompjes in de tuin hebben weer lampjes. Ziet er altijd zo gezellig uit. Dadelijk als R thuis komt van zijn werk ga ik ga dan naar een vriendinnenavondje. Zo gezellig. Hapjes staan klaar om mee te nemen.
@mgbk We gunnen het jou net zo veel ♥ Overdag mis ik F niet omdat ik dan lekker bezig ben. Wel nog gemis dat ik niet altijd even efficiënt bezig kan zijn. Echter als ik 's avonds thuiskom en F moet alweer snel naar bed vind ik wel lastig dat ik haar kort zie, helemaal als ik haar 's ochtends niet gezien heb. Ik ga binnenkort op woe naar een promotie van een oud-collega. Dat is op woe dus kwam enerzijds mooi uit anderzijds vind ik t balen dat t op mn mamadag is en ik de halve dag alweer pleitte ben. Jullie dame groeit ook lekker @eda kindjes doen dingen wanneer ze er aan toe zijn hoor. Het lopen forceren is alleen maar slecht, al zal stimuleren/uitdagen niet verkeerd zijn. F loopt ook niet los, zegt nog geen woord. Ennuh lekker hoor snotkusjes Jammer voor die vriendin. @rylie veel plezier vanavond Ik ga ons kerstboompje woe maar versieren, verder niet te veel troep in huis. Mooi kerst stuk houd ik nog wel van.
ja, zal wel zijn dat alles op haar tempo wel zal gebeuren, maar heb gewoon het gevoel dat ik niet echt iets kan vertellen omdat ze gewoonweg niets kan (ze praat veel, maar begrijp er niets van en als ze papa zegt is het niet bewust en mama zegt ze nog minder...) nu ja, we zien idd ambetant dat ze ziek is en ik maar hopen dat ze de windpokken krijgt (blijkbaar 1 kindje in de crèche die er van heeft...) maar tot nu toe niets te bespeuren...
Rylie, leuke avond gehad? Gezellig dat alles bij jullie versierd is, hier ook weer sinds zaterdagavond. Alleen geen grote kerstboom dit jaar, niet zo handig met een grijpgraag meisje en 3 katten Bouwjaar, dat blijf ik ook vervelend vinden, T. zo kort zien op werkdagen. Zonde van je mamadag inderdaad. Eda, zo gek is het toch niet dat N. veel onverstaanbaar praat? T. zegt ook papa maar niet gericht en hetzelfde met mama (hoewel ze het woord papa nu leuker vindt). Het enige dat T. gericht zegt, is die. Ze wijst dan naar iets en zegt die erbij maar vaak klinkt het ook als bi Nu is N. wel ietsje ouder, maar ze loopt echt niet achter ofzo hoor.
@Eda, alles op zijn tijd hoor. In de oktobergroep zijn ook nog best een aantal kindjes die nog niet lopen. En kinderen gaan pas iets doen als ze er aan toe zijn. Het kan soms hard gaan. @Rylie, heb je een fijne avond gehad? @Bouwjaar, ik herken het ook. Op werkdagen heb ik ook veel minder van mijn meisje als ik zou willen. Hier is het erg druk. Na de kerst krijg ik weer een nieuwe collega maar gelukkig wel tot de zomervakantie. Met M. gaat het minder. Ze heeft behoorlijk last van de bmr prik van vorige week. Vannacht en vandaag koorts en elk uurtje op de wekker gezien. Ze wordt nu ook voortdurend huilend wakker. Zo zielig. Daarnaast lijkt ze ook verkouden te worden
@lies Wat groeit T lekker. Geen last gehad van de vaccinaties? @bouwjaar Kan me voorstellen dat je die halve mamadag vervelend vindt. Ik heb vandaag m'n 1 na laatste vrije woensdag Volgende week nog en dan lekker 2 weken vrij. Daarna ene week 36 uur en andere 32. @eda Hoe is t nu met N? Wat lief die zoentjes...zelfs met snottebel @rylie Gezellige avond gehad? Wanneer ga jij trouwens met hapjes beginnen? Ik merk dat V z'n fruit lekkerder vindt dan z'n groente. Misschien ook omdat ie 's avonds vermoeider dat ue er minder zin in heeft. @spring Hoe gaat t met je zwangerschap? @mp Weet je al wanneer jullie naar huis mogen? Mooi mannetje hoor! Hebben jullie goed gedaan @Jo Hoe is t met je? Straks weer even alle kindjes thuis met de kerstvakantie. Lijkt me heerlijk zo'n gezellige drukte. @hier Weer lekker dagje met V. Wat een rot weer alleen Straks komt een collega/vriendin langs met haar zoontje van bijna 1. Ben benieuwd hoe V dat vindt. Gister belde de gastouder. V wilde maar niet slapen. Het is overdag niet zo'n slaper. 'S nachts doet ie het nog steeds super.
Mps. Hoe is het op de blauwe wolk? Hoe voel je je Lies. Je dametje doet het goed hoor!! Ika. Beterschap met je meisje. Bouwjaar. Is idd vervelend als je F weinig ziet. Daar zie ik ook tegen op als ik weer werk heb. Dido. De 13de is ze 4 maanden dan begin ik ook. Zo benieuwd
Ons dametje doet het zeker goed Ze maakt echt al best wat losse pasjes achter elkaar, zo leuk om te zien! Dido, T. heeft eigenlijk nooit last van de vaccinaties. Ze zeggen alleen altijd dat kinderen er suf en slaperig van kunnen worden, maar bij T. werkt het omgekeerd volgens mij. Ze heeft heel die dag overdag maar 45 minuten geslapen Hoe vond V. het zoontje van je vriendin? Hoeveel slaapt V. overdag? Ika, wat zielig dat M. zo'n last heeft van de BMR. Helaas wel veel voorkomend, is toch een levend verzwakt virus in plaats van een dood virus zoals de DKTP etc. Hoe gaat het nu met M.? Fijn dat je een nieuwe collega krijgt, hoewel tijdelijk. Rylie, super leuk om bijna te beginnen met de hapjes Afgelopen dinsdag ben ik met T. bij de anesthesist geweest. Uitleg gekregen over hoe die dag gaat lopen ongeveer. Waarschijnlijk om 7.15/7.30 uur in het ziekenhuis zijn, dan 8.00 uur de ok in. T. wordt met een kapje in slaap gebracht, dat gaat nog een gevecht worden. Daarna wordt er een infuus in haar handje geprikt, maar door de spekhandjes en kleine adertjes wordt dat nog heeel lastig. Er zal meerdere keren geprikt moeten worden waarschijnlijk, maar goed dat ons meisje dan al in slaap is. Operatie duurt ongeveer 40 minuten. Daarna nog even bijkomen en als het verantwoord is mag ze naar de kinderafdeling. Daar mag ze wat eten en spelen en daarna weer naar huis. Begin het nu toch wel een heel klein beetje spannend te vinden, er zitten toch altijd risico's aan de narcose. De ingreep zelf is niet zo spannend natuurlijk, ben wel benieuwd naar het resultaat.
@lies Als ik dat lees krijg ik al de kriebels arm meissie. Logisc dat je het spannend vindt. V doet overdag 1 slaapje van een uur en 2 van 3 kwartier ongeveer. Ben benieuwd hoe ie het vandaag heeft gedaan. Hij zat de hele tijd te lachen naar het andere kindje. @Rylie Leuk aan hapjes beginnen! V is vooral gek op z'n mango @mamsie Oei...beterschap n succes.
@ika sterkte met de kerstdrukte op je werk. Hoe gaat t met M? @dido F was overdag ook geen slaper hoor. En nu slaapt ze bij de go minder dan thuis. Zolang t s nachts goed gaat... @lies lijkt me sowieso naar om te zien als je kleine onder zeil gaat. Hopelijk verloor alles gladjes @mamsie sterkte met alles. Hoe gaat t met E en slapen? Ik merk dat ik stukken minder tijd heb om te zp-en. Nu maar even via mobiel maar is niet zo relaxed. Kan een kind verlatingsangst hebben snachts. Ze was alleen maar stil bij ons. Dus stukje slaap gemist. Nacht ervoor ook al. Meestal was t als ze wakker werd speentje, troosten en wegleggen. Maar nu drama na wegleggen. En bij ons in bed gaat ze gewoon niet slapen. Gaap.
@Lies, het lijkt me ook ontzettend moeilijk om straks je kleine meisje te laten opereren. Moeder zijn is ook je zorgen maken @Bouwjaar, dat zou best kunnen. Heeft ze een nachtlampje? @Rylie, die eerste hapjes zijn zo leuk. Camera in de aanslag! @Mamsie, sterkte... ook met E! @Dido, ah dat slapen. Daar komt op een gegeven moment wel vastigheid in. M. zit al sinds ze 1 is op 1 slaapje van ruim 2 uur. M. is nog steeds ziek. Echt een combinatie van reactie op de prik en verkouden zijn. Ze had vandaag weer een hangerig dagje terwijl het gisteren beter ging. Ze was huilerig en had 39.5 koorts vanavond. Ze drinkt, plast en eet wel goed. Lekker veel knuffelen dan maar.