De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Lizzie ja echt krampen en gewoon niet lekker voelen, gewoon echt je duizelig en slapjes voelen. Daarom wil ik ook gewoon eens dat het eens goed doorbreekt zeg maar.

We hebben maatregelen maar zoals ik al zei niet altijd even veilig geweest.

Leuk zo'n hond die van alles verstopt :D

Mamsie ja ik weet natuurlijk van beide keren hiervoor dat het vervelend kan zijn soms, maar zo erg had ik het nooit.
    Nu weer voel ik me alsof ik ongi wordt. We zullen zien weer...

Bouwjaar hebben julie zo'n goed contact met de buren?

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Hmm misschien hebben ze die lampjes niet altijd met zo veel van hun dingen. :( F had wel een goedr nacht!!! Yeah!!!! Go F!! Vanavond hopelijk weer.
    Heb voor de rest de hele dag niks gedaan. Alleen tuintje netjes gemaakt. Dus te veel valt nog mee.

Mamsie. Ik heb 2 foto's van mijn buik gemaakt. Doorgestuurd naar R en snel weer op mijn tel verwijderd.
    Ik ben niet trots op mijn buik. Best erg maar er zit een verleden achter.

Hier. R gekookt en nog buiten kunnen eten. Ons kleine meissie is nu heerlijk druk in mijn buik. Zo meteen bullie nog ff uitlaten en dan vanavond samen een filmpje kijken.

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jolina. Had jou laatste post gemist.

Ach een testje kan geen kwaad toch. Lijkt me alleen wel zwaar irritant. Een rot gevoel dat je ongi moet wordeb maar komt niks. :(
    Dan wil je dat ook helemaal niet voelen.

Hier. Ik moet nu bekennen dat ik toch te veel heb gedaan. ;) Net Bullie iitgelaten en krijg toch last van mijn rug... Pffff morgen maar weer lekker rustig aan doen.

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lizzie, foei, denk om je rust he!! Toch jammer dat je zo onzeker bent over je buik, je moet er zeker nu erg trots op zijn!

MamsieM, heeft E. inderdaad nog geen pokken? Oh wacht, dat kan nog niet qua incubatieperiode;) Zal wel gek zijn om weer te werken inderdaad! Hopelijk ook fijn:)

Bouwjaar, lekker zo'n nacht en fijn dat F. goed te troosten was door de buren. Heerlijk af en toe even zonder je kind hè:);)

Jolina, balen dat je menstruatie maar niet doorbreekt joh. Oeh best tricky dat jullie het niet altijd veilig hebben gedaan! Ben benieuwd naar je test;)

Manouk, heb je alweer nieuwe foto's van het kamertje?

Losje en mgbk, knuffel!

Dido, alles goed met jullie?

Ika, krijg je nog een beetje rust zo met M. of ben je constant in de weer:D?

Spring, lees je nog mee? Hoe is het met jou?
    Zelfde geldt voor toeter eigenlijk..

T. kruipt sinds vandaag echt goed vooruit, helemaal trots:D

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Tricky he Lies :D ach we weten natuurlijk ook wel waar we mee bezig zijn ;)

Lizzie ja is hartstikke vervelend...

Zo ga eten, een vriend kwam langs hij had thuis problemen en wilde even praten...kindjes in bed dus ik kan nu lekker eten :D

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    De buuf die ik eerder wel kon schieten ;)
    We hadden goed contact maar rond de geboorte van F werd ik gek van haar. Ze heeft t goed opgemekrt en tis gewoon weer oke nu.
    Wij steunen hun. Buu'm was vorige week met booster de sloot in gereden. 5 mensen sloot in, net niet verzopen, verder hebben we hen bij gestaan. Vind ik el normaal dat je elkaar helpt. Zij zorgen weer voorde katten als wij op vakantie zijn en ze wil wel oppassen of F. Beetje bij beetje gaat dat goed

@lizzie morgen pootjes omhoog dan maar

@jo irritan van die ongi die niet doorzet

@lies mooi die ontwikkeling

Ik denk dat F eerder zelf gaat zitten en staan dan dat ze gaat kruipen.
    Verder eind vd middag naar mn ouders gegaan. Daar (ongepland) gegeten en voor eten F in bed willen leggen maar ze moest keihard huilen. Beneden in de kinderstoel stil, na t eten zijn we naar huis gegaan. Ze lag er dus laat in maar is wel stil. Ben benieuwd.

Oja de bruine bonen hap uit t kookboek hapte ze lekker weg :)

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mamsie, spannend om na al die maanden weer te gaan werken!

@Jo, balen dat jullie niet konden barbecuen. Irri dat die ongi maar niet doorzet.

@Bouwjaar, wat een goede nacht van F. Zul je net zien.

@Lies, wat goed van T. Ik zag het filmpje op fb.

@Lizzie, goed uitrusten hoor. Straks komt de grootste klus ;)

Het is idd lekker druk met M. Overal optrekken en kleine stappen maken. Zo leuk! Vandaag zijn we met de bus en metro naar Amsterdam geweest. Mijn man had een voetbaltoernooi van het werk. We zijn wezen kijken en hebben gezellig in de zon gezeten met hapjes en drankjes.

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika ging het goed met de kinderwagen en t ov? Beetje makkelijk in en uit te komen?

Nou goede nacht gehad hier

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zeker bouwjaar als je goede buren hebt help je elkaar, mijn buren dus niet :p de een meent in een bos te wonen ... Maat opzich wel aardig maat ze zijn erg op zichzelf. En aan de andere kant sporen ze niet, zij schreeuwt haar man en dochter altijd keihard uit zodat heel de straat mag meegenieten. En net zoals gisternacht, komen ze om 0:30 thuis en niet dat ze stil zijn op straat. Keihard discussieeren slaan met de deuren, beetje aandachttrekkerij. En dat verhaal van F met het hout fikken... Daar negert de buurvrouw hem nog altijd om. Altijd zo lachen als ze F ziet hahahah..

Ach ja het is amusant...:D

Ika gezellig allemaal! Als je hier met de bus ergens heen wilt moet je eerst eens zorgen dat je naar de stad komt, om van daaruit naar leuke plekken te kunnen gaan...Echt ik woon in een gat :p

J werd vannacht wakker om 3:00 hij lag verkeerdom in bed...goedgelegd nog eve gehuild maar toch gaan slapen. Zag de bui alweer hangen...hahaha.

Verder heb ik last van gekke dingen.... Ik zie beesten lopen op de slaapkamer en maak F wakker in paniek en wordt boos omdat hij zo langzaam is, tja hij slaapt dan ook eigenlijk :D
    En er is natuurlijk niks. Is nu al een aantal keren voorgekomen dat ik zo'n gekke dingen zie :( eigenlijk helemaal niet leuk natuurlijk.

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lies Fijn de uitslagen van je paps! Hopelijk zijn de andere uitslagen ook gunstig. Hier ook de wens voor een 2e, maar ik denk niet dat we voor de 1e verjaardag van V er voor gaan.

@Mamsie Welkom terug! Zijn de waterpokken al helemaal hersteld?

@Bouwjaar Jeee! Goede nachten dansje :)

@Lizzie Je begrijpt dat je nu dagelijkse meldplicht hebt :) Spannend hoor. Doe je wel een beetje rustig? (Moet je horen wie het zegt ;) )

@jo Wat vaag dat je soms dat soort dingen ziet. Droom je dan? Ow jee...wie weet nog een oempaloempaatje

@hier Goede nacht gehad. Meldde zich om 23, 3 en half 7. ML sliep overal heerlijk doorheen. Heb m na de voeding van half 9 wakker gemaakt om met V te knuffelen :) Volgend weekend gaan we flesjes proberen, dus dan kan ML er ook af en toe uit.

Gister gbbq'd met vrienden. We kregen complimenten dat we zo relaxed waren met V. Toch leuk om te horen :)

Verder hard aan het nadenken over m'n loopbaan. Ik heb t aanbod gekregen directeur te worden. Leuke uitdaging, veel ruimte om dingen te bepalen en financieel natuurlijk interessant, maar ik weet met de komst van V niet of het een goede zet is. Zou vanaf sept. volgend jaar zijn.

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bouwjaar, die bruine bonen-hap wordt hier ook zeer gewaardeerd!
    Wel fijn dat je je buren hebt mocht het nodig zijn.

Jo, die leuk zeg, die dingen zien. Misschien toch nog maar eens een testje doen?

Lies, E heeft alleen wat vlekjes (stuk of 6) maar zijn die blaasjes geworden gelukkig

Ika, ze wordt echt ineens groot he! Nog even en ze is jarig..... Al zin om weer te gaan werken?

Dido, je klinkt ook wel relaxed ja. Lastige keus qua werk. Wat zegt je gevoel nu?

Lizzie, rustig aan doen vandaag he! (of juist niet, dat mag dan ook ;))

Ik heb zomaar uitgeslapen. Werd om 9.45 wakker :D. Dat is echt heel lang geleden. Heerlijk!

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja ik ga denk ik maar eens testjes bestellen en die zullen dan dinsdag binnenkomen.

Net weer even over gepraat met F ... We zeiden al tegen elkaar, stel je voor je bent zwanger pfffffff..... Zeker wisten we heus wel waar we mee bezig waren maar het was ook meer een gedachte van er is toch nog geen cyclus. Ja nu zeg ik het ook;) lekker naïef. Tja ik ben er niet op tegen nog een kindje, maar als het niet zo is ook prima.

Maar ik voel me niet zwanger hoor... Wil het gewoon even checken voor de zekerheid.

Voortaan toch maar wat veiliger zijn:p lijken wel van die simpele die je hier soms op het forum ziet :p..:D

Mamsie jij zei toch dat je meisje nu 3 tandjes had een een boven kreeg? Had ze dan eerst 3 ondertanden?

Wauw dido directeur...:D tja je moet doen wat je hart zegt meis ;)

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. je klinkt ook zo relaxt als je het over V hebt. Heel mooi compliment toch!!!
    En directeur wow. Schrijf je voor en tegens op en maak een beslissing die voor jullie juist voelt.
    Je hebt nog ff om na te denken toch?

Jolina. Je kunt maar zekerheid hebben. Anders morgen ff een pakje halen bij de kruidvat.

mamsie. lekker he dat uitslapen. Ik doe dat nu nog elke dag. hahahaha. Nog ff en dan houd dat hier op.

Lies. het is ook jammer dat ik mijn buik niet mooi vind maar ja. Ik ben helemaal verliefd op dat kleintje die er in zit.
    Ben jezelf weer helemaal opgeknapt? Niet ziek meer?

Ohhh ik weet het niet meer.

Hier. Ik heb vandaag rustig aan gedaan. heb nergens last van behalve een beetje slijmverlies. Heb vandaag alleen even 2 auto's omgewisseld dat mijn eigen auto weer thuis staat. En huisje beetje schoongemaakt.
    Hier dichtbij was gisteren Lakedance en dan komen hier in de straat vaak veel jongeren door.
    Nu hebben ze ( nou ja denk dat hun het waren) een boompje uit onze tuin gestolen. Hoe kom je er op om zo iets te doen. hahaha

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lizzie, nou ja zeg! Een boompje stelen is wel heel apart;) Goed zo dat je rustig aan doet.
    Helaas heb ik vandaag weer behoorlijk hoofdpijn, word er gek van. Lijkt wat dat betreft wel op de eerste periode van mijn zwangerschap;)

Jolina, haha ja je klinkt nu wel een beetje simpel. We hebben het onveilig gedaan want ik had toch nog geen cyclus:p Wij zien jou juist een beetje als de kenner hier hihi.
    En beesten zien, wel een beetje apart. Voel je je verder wel goed;)?

MamsieM, oh heerlijk dat je kon uitslapen! Zorgde jouw man voor de kinderen?

Dido, wauw dat is een mooi aanbod! Denk er inderdaad goed over na, ik zou ook de voors en tegens opschrijven. Mooi compliment dat jullie zo relaxed zijn met V.:)

Bouwjaar, fijn van die goede nachten!

Wij hebben het Yepp Maxi achterzitje zojuist via marktplaats verkocht. Het was een limegroen stoeltje op een paarsachtige fiets. Klinkt erg decadent, maar dat vonden we dus echt niet mooi. Van het geld kunnen we een nieuw Yepp Mini voorzitje kopen:) Het achterzitje kopen we waarschijnlijk ook al meteen in dezelfde kleur, er zijn nu mooie aanbiedingen via internet. Op marktplaats zijn ze niet veel goedkoper tweedehands.

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahaha lies dat zeg ik toch :p maar het was wel zo van ... Ach zal vast wel niet ;) maar kijk als het eeeeeeeecht niet mocht dan hadden we voorzichtiger gedaan. Dus we zien wel.

Lizzie hahahah ja das grappig denk ik dan :D
    Hier hebben ze het vw teken van de auto eens afgestolen.. Ook zoiets leuks...

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mamsie, wat heerlijk dat je kon uitslapen.

@Dido, wat een mooi compliment! En idd wat de anderen al zeggen. Goed de voors en tegens afwegen. Zo'n kans komt niet vaak voorbij.

@Jo, wat apart dat je beestjes ziet :)

@Bouwjaar, reizen met ov en kinderwagen was goed te doen. Op sloterdijk hebben ze veel liften. En de metro stations in Amsterdam zijn voorzien van liften.

@Lies, balen van de hoofdpijn.

@Lizzie, wie steelt er nou een boompje?

Morgen alweer een beetje aan de bak voor school. Ik ga mijn klas inrichten samen met mijn nieuwe duo.

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja ik droom dat dan schijnbaar ? Ik had vroeger als kind vaker last hiervan... Ik vindt het ook maar gek en absoluut niet fijn want voor mij is het dan levensecht..

We moesten er vandaag wel even om lachen met z'n tweeën :D

Pffff ja de vakantie is al bijna weer om... Ging snel dit jaar.

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Zo heb ik ooit in de vakantie geslaapwandeld. Ik werd wakker in de andere kamer van het appartement. Ik zou niet weten hoe ik daar ben gekomen :)

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahaah ja dat deed ik ook veel vroeger :p

De oudste doet dat dus ook.... Maar sinds ze die medicatie krijgt voor de allergieen slaapt ze echt zoveel beter!

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Slaapwandelen. Mijn beste vriendin doet dat heel erg. Die maalt ook haar man wakker en begint dan hele verhalen te vertellen. ;)

Hier. Ik ben al een paar dagen een vreetzak. Hahahha als ik dab smorgens wakker wordt dan heb ik zo'n honger. Moet gewoon eten. Niet normaal. Pffff... Moet geen gewoonte worden. Ik spring nu weer ff terug in bed. Zoveel slaap heb ik niet gehad.

Deel Deze Pagina