De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Is dat niet de Quinny Buzz, Dido?

2. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Zelfde kleur in ieder geval :)
    Is volgens mij inderdaad een ander plaatje. Wij hebben de zapp xtra 2.

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

Vandaag een pretecho gehad en alles zat erop en er aan. Neusje, vingertjes, stevige hartslag en druk bewegend. Ik denk dat we vanaf nu kunnen gaan ontspannen en vertrouwen dat het deze keer goed lijkt te gaan.
    Op vermoeidheid (en soms wat stemmigswisselingen) na heb ik nergens last van.

Voor iedereen een fijn uiteinde gewenst en dat al jullie wensen uit mogen komen in 2015 en dat alles goed mag blijven gaan met jullie kindjes en gezinnen.

Bijgevoegde bestanden:

• Aaa.jpg
      Aaa.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,2 KB
      Weergaven:
      0
    • Bbb.jpg
      Bbb.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,6 KB
      Weergaven:
      0
  4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jolina. Mooie kindjes!! Fotos op fb!

Ika. Ohh jaloers zeg. Ik zou ook wel bij het strand willen wonen ofbij water.
    Dido. Mooie wagen hoor! Vind de kleur echt super. Ik wil straks als L goed kan zitten ook een nieuwe. Ook al hebben we een zitje voor op deze wagen. Heeft V last van zijn tandje? Of valt het wel mee?

MGBK. Wat een super mooie echos. Ben zo blij voor jullie. Lekker genieten. De vermoeidheid ga nu hopelijk wel wat minder worden.

Hier. De hapjes gaat het fruithapje steeds beter maar groente ohhh.. kokhalzen en huilen/krijsen. Pffffff ik ben het maar gaan mengen ging vandaag ietsjes beter...
    oh en mijn hand valt wel mee hoor. Totaal geen last van nu. Allee soms wat lastig met dingen doen. Water enzo.

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Mgbk, wat een top nieuws en wat een mooie foto's! Ik wens jou hetzelfde toe en dat je in de zomer mag bevallen van een gezond kindje!

Dido, mooie buggy:) Ook nog naar gekeken maar het is uiteindelijk een Koelstra geworden.

Rylie, vervelend van je pols! Gelukkig heb je er geen last van.
    Gek dat L. groente zo vies lijkt te vinden. Wie weet went ze er inderdaad aan als je het mengt. Zou het blijven proberen maar niet gaan opdringen.

Jolina, wat jammer dat je de kerst zo beleefd hebt maar ik begrijp je gevoel goed. Sterkte nogmaals. Mooie foto's van je kids in de sneeuw:)
    Knap van J.!

Ika, dat klinkt heerlijk! Mis het wel om niet meer in Hoofddorp te wonen omdat het strand nu een stuk verder weg is:(

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Verliefd op het kleine oempaloempa-baby in mgbk's buik!

Dido, mooie buggy! En een tandje al, knappe kerel!

Rylie, je pols :(

Jo, knuffel lieffie

Ika, leuk zeg naar het strand! Foto's op fb waren super!

Bouwjaar, o die wanten ja..... *zucht* zo herkenbaar.

Hier knapt T op, ml is met E naar huisarts geweest. Flinke griep, kwestie van uitzieken. Helaas voelde ml zich sinds zondag ook niet fit. Dus bij arts direct naar gevraagd. Heeft een beginnende longontsteking dus verplicht rustig aandoen deze week..... Daar gaan mijn feestdagen dus...

7. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @MGBK, WAUW!!! Prachtig... Wat super fijn dat het nu goed gaat. Lekker proberen te genieten, want het kindje doet het zo te zien prima in jouw buik. Ben je nu ook de termijn voorbij waarop het bij de andere zwangerschappen mis ging?

@Jolina, ik lees het nu pas. Wat onzettend naar wat je hebt moeten meemaken. Ook al was het een verrassing, als ouder zijnde hecht je je gelijk aan zo een kleintje in je buik. Sterkte... Zo rot! Logisch dat het effect heeft gehad op je feestdagen.

@Dido, mooie buggy! DIe quinny zapp heeft F. bij mijn moeder ook. Wij hebben er geen, gebruiken de wandelwagen.

@Ika, lekker naar het strand! Wij waren tweede kerstdag. Even heerlijk uitwaaien.

@Mamsie, jeetje het houdt bij jullie ook maar niet op he! Beterschap nogmaals.

@Rylie, gelukkig valt het mee. Hier was het vandaag ook echt spekglad. En herkenbaar dat kokhalzen :D

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk Super!!!!!! Prachtige echo. Wat wordt 2015 een mooi jaar voor jullie! Veel plezier met de laatste jaarwisseling met z'n tweetjes. Volgend jaar rond deze tijd zit je ook met zo'n lief klein hummeltje van 5 maanden op je schoot :)

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Buikje, mijn buikje bij de andere was ook veel sneller groot. Behalve bij D, het gaat nu een beetje net zoals bij hem maar oke toen was ik voor de eerste keer zwanger.

@ Jo, hele dikke knuf! En super knap van J dat ie al een paar stapje los doet, snel zeg.

@ Mgbk, super joh!! Geniet ervan :D

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mgbk, wat een mooie echo 😍 hopelijk groeit jullie vertrouwen en kunnen jullie genieten want dat verdienen jullie.

11. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    mgbk: prachtige echobeelden!!! ben zo blij voor jullie, ik hoop dat het genieten echt kan beginnen voor jullie!!!

lieve knuffel aan iedereen!!!!

31 vieren we thuis, dus volop aan het voorbereiden (boodschappen, opruimen,...)

geniet van jullie gezinnetje allemaal!!!

12. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Mgbk prachtige echo ♡ Jullie kunnen dit jaar met een traan en een hele grote glimlach afsluiten! Het is jullie enorm gegund en ben zo blij dat jullie nu kunnen gaan genieten.

Hier gaat alles goed! J is een super tevreden en makkelijke baby. Hij groeit goed, drinkt goed en heeft al een beetje 'ritme'. De feestdagen waren druk en oud & nieuw vieren we lekker met zn 3en thuis.

Ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezond en liefdevol 2015!! Dat alle wensen uit mogen komen ☆

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Mgbk ben ook zo ontzettend blij voor jullie, het is zo verdient! Eindelijk! En een superschattige echo!
    En wat fijn dat je geen extreme misselijkheid hebt enz...

Dido de zapp xtra hebben wij ook. Dat je je kindje naar je toe kan zetten vindt ik vooral erg fijn, en dat de ligstand erop zit. Hoop wel dat de buggy niet te laag is voor jullie, want jullie zijn vrij lang of niet?

Thx meiden ik ben gewoon erg eerlijk over mijn gevoelens..schreef liever leukere dingen maar ja ik voel me wel zo.
    Nu ben ik weer ongi en toch stiekum hoopte ik op een ongelukje. Niet leuk om mezelf zo gek te maken dus.....
    En thx voor de complimentjes over mijn kindjes :D

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Lekker hoor

@Jo begrijpelijk maar ook jammer dat je kerst enerzijds niet leuk was. Misschien dat J daarom wel ik meot mamma ff afleiden :) Knap hoor
    ongi :(
    Je mag toch ook eerlijk zijn over je gevoelens. Je hoeft hier niet de schijn op te houden.

@rylie owh balen van je pols, gelukkig kun je je vingers wel gebruiken
    Ach de groenten is wellicht nog even wennen, komt vast wel

@ika dingen doen wordt steeds leuker naarmate ze zelf dingen kunnen. Nog schelpjes in de was gevonden? ;)

@dido mooie wagen, vanwaar de drang van ml voor deze?

@mgbk...Mooie echo :):):) Hopelijk kan het vertrouwen gaan groeien nu. Jullie gaan goed net nieuwe jaar in zo :)

@mamsie balen zeg. Beterschap voor E en man!

Gisteravond ondergespuugd. Ze wilde eerst niks eten, wel drinken. Later kwam water kwam er met een boog weer uit. Arme kind wist niet wat haar overkwam. Vanmorgen dat ml haar uit bed haalde bleek bed ook vies, vannacht dus meer gespuugd. Maar geen koorts vannochtend.

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja was ook jammer bouwjaar..... Nu is kerst hier geen big happening hoor... En de kindjes hebben het leuk gehad, daar zorg ik wel voor ;)

Oh jee ook ziek misschien, er heerst echt iets niet normaal. Alles en iedereen is ziek.

Zeg meiden hebben jullie die berichten gelezen over FB en privefotos... Dat ze die mogen gebruiken?
    Dacht even aan onze pagina.

En bouwjaar hoe bevalt het op je werk meid? Vast al ergens geschreven maat heb het even niet bijgehouden

16. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    #1416 Dido82, 30 dec 2014
    Laatst bewerkt: 30 dec 2014
    @spring Echo al gehad? Hopelijk weer mooi bericht van jullie derde mannetje.

@jo ML is wel lang. Ik ben een ukkie van 1,67...enneh...hier mag je alles van je afschrijven hè. Leuk en minder leuk. Misschien toch serieus nadenken over een vierde kindje?

@bouwjaar Ahhh...wat sneu. Is ze verder wel in d'r doen? Geen idee waarom ML zich er ineens zo mee bemoeide :) Ik denk omdat ie de mutsy niet zo vindt. Mijn man is een sucker voor gadgets met veel snufjes en dat heeft deze zeker.

@mp Fijn dat J het zo goed doet!

@hier Ml moet morgen weer werken. Straks nog even er lekker op uit met z'n drietjes met de nieuwe buggy.
    M'n schoonmams is helaas opgenomen met een infectie aan de wond van haar heupoperatie. Dat wordt O&N in het ziekenhuis :(

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Voel me heel erg welkom, leuk om nwe dingen te leren. Soms ook lastig en veel moet ik al doendewijs leren.
    Ik zou willen dat ik er al goed in was, mis het efficient bezig zijn.

Net even ML gebeld:t gaat niet makkelijk eet amper. Geen zin in wat dan ook.
    Niet zo gezellig dus thuis.

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, sterkte met de zieke thuis. Hopelijk knapt ze snel weer op. Zo naar als je kindje ziek is.

@Dido, hier ook een man die dol is op gadgets. Hij moest en zou de de Babyzen Yoyo buggy hebben ;)
    Sterkte met je schoonmoeder.

@Spring, hoe was je echo?

@Mamsie, hoe is het met de ziekenboeg?

@Jo, het is allemaal ook niet makkelijk. Vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent zijn er gevoelens.

@MPS, wat fijn dat alles zo goed gaat. Lukt het het nu ook beter met de bv?

@Eda, lekker aan het voorbereiden.

Hier vanochtend even wezen shoppen met M. Leuk setje kleding gevonden bij de Hema.
    Ik ben benieuwd hoe het morgen met oud en nieuw is en of ze doorslaapt. Vorig jaar sliep ze dwars door al het geknal heen.

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
  20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Ow ja...het is dinsdag :) Verwarring komt door mij. Is ook wennen een nieuwe baan. Kan ik me ook nog herinneren. Ik had na een halfjaar het gevoel dat ik er helemaal in zat. Beterschap voor de kleine meid.

@ika Ik hoop dat V doorslaapt z'n eerste O&N. Is M een beetje een vaste slaper?

@spring Alvast veel succes morgen!

Deel Deze Pagina