De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    #1421 Lies1988, 30 dec 2014
    Laatst bewerkt: 30 dec 2014
    Jolina, juist goed dat je het hier van je af kunt schrijven denk ik. Hoe staat F. er nu in, staat hij open voor een vierde kindje of nog steeds liever niet?

MPS, heerlijk dat J. zo'n makkelijke baby is:) 2014 sluiten jullie prachtig af zo.

Ika, ik ben ook wel heel benieuwd inderdaad of T. doorslaapt. Ze is een erg lichte slaper. Leuk een nieuw setje!

Dido, mijn man is ook van de gadgets:p Vervelend voor je schoonmoeder!

Eda, succes met voorbereiden.

Bouwjaar, fijn dat je het naar je zin hebt op je werk. Elk begin is toch wel lastig en inkomen. Beterschap voor je meisje, sneu dat ze ziek is.

Mijn lichaam is toch vaag aan het doen. Vrijdag 19 december keurig op tijd ongesteld geworden. Bijna een week goed ongesteld geweest en toen leek het over. Nu verlies ik steeds wat bruin bloed, eigenlijk al vanaf mijn menstruatie zo'n beetje. Zit vandaag op dag 12 in mijn cyclus en heb altijd pas op dag 18-19 mijn eisprong.
    Vanmiddag voor de zekerheid een testje gedaan terwijl ik heel goed weet dat ik niet zwanger ben of kan zijn. Binnen 5 minuten niks te zien en na een half uur ook niet.
    Uur later gekeken en een vaag streepje... Uiteraard weet ik dat de test niet geldig is en ik ben ook heus niet zwanger. Maar ik dacht dat indroogstreepjes grijs waren en dat ze zouden verdwijnen als ik er wat druppels water doorheen deed. Mooi niet dus, snap dat vrouwen hier onterecht blij van zouden worden.

Bekijk bijlage 436193

Edit: krijg de foto niet gedraaid helaas en hier is het streepje toch anders van kleur dan in het echt;)

2. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Deze is duidelijker, hier is de test na het druppelen met water opgedroogd.

Bekijk bijlage 436207

Ik vind het maar vaag dat dit kan hoor!

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oeh Lies, dat is wel apart! En ook wel een vreemd streepje eerlijk gezegd. En je kunt echt niet zwanger zijn?

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Wat raar lies.. kan het echt niet. Misschien toch nog maar een testje er tegen aan gooien vandaag.
    Misschien was hey een tweeling waarvan er 1 is blijven zitten. Tja soms weet jechet niet he. Vind hem heel duidelijk.

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Zwanger zijn is haast onmogelijk. We doen het veilig in mijn vruchtbare dagen (oké onveilig daarbuiten;) en laatst op de dag van mijn eisprong voor het zingen de kerk uit gaan) en ik voel mijn eisprong altijd goed in combi met vruchtbaar slijm en de stand van mijn baarmoedermond.
    Daarbij ben ik dus echt wel flink ongesteld geweest en zou ik nu anders 13 dagen overtijd moeten zijn. Daar past dit streepje niet bij lijkt me.
    Het is ongetwijfeld gewoon een indroogstreepje, maar dan blijf ik het raar vinden dat ie zo duidelijk is, roze is en niet weg gaat als ik er water doorheen laat gaan.
    Andere mogelijkheid is nog dat de test reageert op mijn eisprong die misschien nu eerder in mijn cyclus is dan anders of dat er wel iets gezeten heeft maar dat het mis is gegaan.
    Voor nu hou ik het maar op een indroogstreepje en wie weet test ik over een paar dagen weer.

Onze kleine meid slaapt tegenwoordig tot 10.00 uur!! Gaat wel gewoon om 7.30 uur slapen. Heerlijk zo in mijn vakantie :D
    Edit: ze wordt nu net wakker maar toch nog lekker uitgeslapen:p

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Euh Lies, zo dacht mijn vriendin ook dat ze niet zwanger kon zijn als ze het zoals jullie deden. Toen bleek haar cyclus anders en was haar ongi dus een een flinke innestelingsbloeding. Haar zoontje is nu 20 maanden ;)

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Haha ja we weten wel dat die kans bestaat en dat risico hebben we bewust genomen, maar ik voel me ook echt totaal niet zwanger. En het streepje kwam pas na ruim een half uur hè dus dat is niet meer geldig.

In daglicht is ie nu zo
    Bekijk bijlage 436269

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Lies het kan ook heel goed zijn dat je test zo reageerd op een ei ;) zelf ook al eens zo'n duidelijke test gehad en dan was het mijn ei.
    Voor het zingen de kerk uit gaan is niet veilig he lieverd hahaha, doen we hier eigenlijk ook al een hele tijd.

Maar als ik zo je verhaal lees kan een zwschap idd bijna niet. Ik vermoed echt een ei, morgen maar weer testen ;)

Bouwjaar ja dat is even wennen en rustig aan doen in het begin natuurlijk.... Is frustrerend he :D

Dido ah :D ja ik vindt de buggy ook erg fijn! Maar ik hoor dat wel eens dat hij klein is, ik heb daar ook geen last van maar ben even lang als jou. Nou ja 1,69.
    Wel oppassen met zware tassen die je eraan hangt, hij kiept snel achterover...

Ika hier lieten we de kindjes op die leeftijd ook altijd doorslapen. Eigenlijk pas sinds vorig jaar dat we de oudste eruit halen. Pffff toen zat J nog in mijn buik.
    Vrijdag al de eerste verjaardag van mijn nichtje.

Tja ik moet er ook eens over praten met mijn man want ik merk dat de wens te groot is geworden. Ben alleen bang dat ik afscheid moet gaan nemen van die wens.... Moeilijk ...

9. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Whaha nee weet dat dat niet veilig is en het is ook maar 1 keer gebeurd.
    Mijn eisprong is nog niet in het zicht merk ik, maar misschien is ie inderdaad wel eerder dan anders.

Lijkt me inderdaad goed om er over te praten met je man als je wens zo sterk is. Lastig als 2 partijen niet hetzelfde willen.

Ik wens iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling toe! Dat al jullie dromen en wensen in 2015 mogen uitkomen. Ik zal om 24.00 uur aan jullie allemaal denken;)

10. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Lies, vaag hoor dat streepje. Ik zou nog een test doen als ik jou was.

@ Jolina, goed idee om er eens samen over te praten. En wie weet...

@ Hier, ons mannetje is goedgekeurd vandaag, helemaal happy!!

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Spring, wat een heerlijk nieuws om het nieuwe jaar in te gaan!!

@Lies, even een cb ;) dan weet je het gelijk :p

@Jo, we waren ook niet van plan om haar wakker te maken. Daar heeft ze nog niks aan. Ik ben alleen benieuwd of ze doorslaapt. Ze is een vaste slaper en vorig jaar sliep ze met 2 maanden door al het geknal heen.
    Misschien idd goed om met je man te praten. Dan weet je waar je aan toe bent.

Hier geen oud en nieuw bij vrienden helaas. Vriendin ligt met zware griep in bed. Zo sneu voor haar.
    Zo fijn dat het knallen pas vanaf 18.00 mag. Ik ben net met M. even heen en weer gelopen naar de winkel. Ze trok haar eigen karretje met boodschappen in de supermarkt 😍

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Spring, jee wat fijn voor jullie:D

Ika, jammer dat je vriendin ziek is. Dan moeten jij en je man er maar samen een leuke avond van maken:) Een cb vind ik wat te duur haha. Kijk het nog wel even aan, misschien ga ik weer een paar dagen temperaturen omdat ik toch bijna mijn eisprong verwacht. Weet inmiddels wel wat mijn basale temperatuur voor en na de eisprong is.
    Wat schattig M. met haar eigen karretje.

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Cb kan zwanger zeggen nu en is het nog je ei ;)
    Gewoon doortesten met de kruidvat. Bij een ei neemt je streepje af en bij een zwschap natuurlijk niet.

Wat zegt je gevoel lies?

Spring super meid!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,4 KB
      Weergaven:
      0
  14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lies je zou haast denken dat je wel zwanger bent. Als t niet zo is is dat best slecht. Ook als ie zo op je ei reageert zoals Jo aan geeft. Voor je aan de zuup gaat vanavond toch niet nog even een cb doen?
    Slaapt T overdag nog? F slaapt nu meestal van 20u tot 8.30.

@ika jammer dat je vriendin ziek is

@Jo lastig hoor. Wie weet wat 2015 toch nog brengen zal voor je

@spring heerlijk je kan dus lekker relaxed 2015 in

F is niet ziek meer maar wel erg mopperig. Ze deed wel net opeens de ringen om de toren waar ze eerder niet naar omkeek (en wat ze volgens oei ik groei na t vorige sprongetje al had moeten kunnen, terwijl de nieuwe er al weer aankomt ;))
    Ben blij als vandaag voorbij is. Het kostte me 1,5 uur en 5x opnieuw alles invullen om een nieuwe zorgverzekering aan te vragen.:x (het vergelijken is een drama: praktisch onmogelijk) Vervolgens blijkt er een rode babysok tussen de witte was gezeten te hebben.:x En daarna kiepert ml een halve pan soep weg omdat hij dacht dat die niet goed meer was (en dat had ie verkeerd). Door alles bij elkaar was ik werkelijk licht ontvlambaar. Geen kort lontje meer, nee überhaupt geen lontje meer.:)
    Even naar de supermarkt gewandeld en t leek weer alsof die voor een week dicht ging. Wat een drukte :$

Vanavond naar vrienden. Dat is wel gezellig. Nou fijne avond allemaal!!

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Iedereen een fijne jaarwisseling!

Bijgevoegde bestanden:

16. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Jolina, mijn gevoel zegt absoluut niet zwanger.

Bouwjaar, ja ik vind het ook heel slecht want ik ben gewoon niet zwanger :p Ik ben vanavond de bob dus ik zal sowieso niet drinken.
    T. slaapt van 13.00-15.00 uit meestal.
    Oei, je had inderdaad je dag dan niet. Hopelijk wel een fijne avond!

Nogmaals een fijne jaarwisseling allemaal :)

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Blijft raar je testen. Hopelijk snel duidelijk. Is fijn om het gewoon te weten.

Bouwjaar. Das zeker je dag niet. Gelukkig de laatste van het jaar. Volgend jaar alleen maar goede. ;)

Lieve oempaloempastje. Wij wensen jullie een top 2015! Vol met liefde, geluk en gezondheid!!

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Spring, super zeg! 2014 heeft een feestelijk einde dus!

Lies, vaag...... Zo ook nog even doortesten met kv

Bouwjaar, wel fijn dat ze weerwat fitter is. Bijna jarig al!

Jo, moeiljk meid maar eerlijk zijn over je gevoel is wel het beste hoe moeilijk ook....

Ika, schattig he, zo'n wandelend meisje!

Hier is T weer beter, E blijft kwakkelen en is huilerig. Arts gaf nog aan dat als ze een jaar zijn de neusamandelen gaan groeien. Kan dus de verkoudheid etc veroorzaken.
    Ml neemt zijn rust. Geen koorts meer (had maandag 39,5 :$). Vanavond dus thuis.

Lieve meiden, op naar 2015! Hopelijke mogen we weer mooie testjes bekijken, baby's verwelkomen en vooral genieten van onze kleintjes!

19. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar!!

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Gelukkig nieuwjaar allemaal, moge 2015 veel voorspoed brengen.

Hoe is t gegaan met de kindjes? F werd ong 00.10 wakker, wilde eerst niet meer slapen. Ml was met haar uit t raam aan t kijken dat vond ze heit eng ofzo. Rond 1.30 zijn we naar huis gegaan, ze was rustig in de auto en thuis is ze zonder huiltje gaan slapen :$. Dat had ik echt niet verwacht.

Verder is t eten een drama hier sinds zondag eigenlijk. Boterham: mazzel als er een kwart in gaat, vanmorgen pap geprobeerd nou ik denk een derde tot max de helft. En dat beetje gaat erin met veel afleiding. Fruit is t enige dat nog wel gaat, mandarijntje at ze gisteren zo op. Avond eten gaat soms van een hap tot een half portie. Vit D gaat er dus ook niet elke dag helemaal in.
    Ze drinkt ook niet veel. Ze heeft nog wel plasluiers maar geen echte volle kom ik meer tegen. De flessen melk (150/5) worden meestal voor de helft leeg gedronken.
    Iemand tips? ( en dan mocht ze vh cb wel wat meer naar binnen krijgen... nou dat lukt niet al helemaal niet)

Deel Deze Pagina