Ik geef nog steeds speciale melk voor peuters +1 jaar... Ze hebben nog ni gezegd dat ik gewone melk moest geven... Was het ni vervelend dat J wat ziekjes was voor de prik?
Eda bij ons zeggen ze op t consultatiebureau dat je vanaf 1 jaar gewone melk mag geven. Maar misschien dat in Belgie andere richtlijnen gelden.
Hier drinkt een eet meneer echt alles 😝 dus het gaat er zo in... Alleen wilde ik het rustig aan doen met koemelk omdat ik zie dat hij altijd wat uitslag op de wangetjes heeft... Of het een beetje een allergie is misschien? Eda je hebt idd van die vervolg flesvoeding maar naar mijn mening is dat geldklopperij .... Ze mogen vanaf 1 jaar koemelk...dus dan zie ik er je nut niet van in om Fv te geven... Veel goedkoper ook En ja bouwjaar veel overzichtelijker Maar ik ga dan gewoon koemelk geven vanaf nu
Ik geef ook alleen nog maar halfvolle melk. @Bouwjaar, misschien kun je de fv en gewone melk mixen om te wennen. Eerst 3/4 deel fv en 1/4 deel gewoon. En dat per week opbouwen. Daarna 1/2 deel fv +1/2 deel gewoon, enz...
Ik heb nu net 100cc fv gegeven en bijgevuld tot 200 met melk... Ging er zo in... Maar ja hier eet hu alles gelukkig
Vanmiddag de melk 50/50 gedaan en dat dronk ze gewoon op. Misschien gewoon even aanwennen om melk ipv water of sap bij boterham te drinekn
Ja kan zeker bouwjaar... Maar jullie meisje is geen makkelijke eter heb ik het idee he? En dan niet in de zin van niks lusten... Vandaag de versieringen gekocht voor de verjaardag van J.. Moet nu ng een leuk kado halen hahahaha...maar we hebben nog tijd. Meneer kan nu ook al door de knietjes gaan en van alles van de grond oprapen. En waar ik wel wat gek van wordt os dat hij werkelijk met alles door de woonkamer gaat. De spoelkeuken van Ikea bv... Alle eetstoelen in de keuken aaahhhhhhh.... De lamp met kabel is ook erg leuk
@Queen c je bedoelt hurken om iets op te pakken? Geinig om te zien he. Dat doet F ook, anders kun je niet vanalles meeslepen. Tja Madame heeft een eigen willetje qua eten. Vandaag zelf laten pakken, ging prima. Alleen de spruitjes en de zalm ging op, nu is aardappel opeens uit de gratie
Hahahah aardappel uit de gratie ja mama ze maakt het je graa moeilijk soms ... moet kunnen whahahahahahahaahahha.. Ja precies om iets te pakken, ik zei ng tegen mijn man deze week. Da wordt de volgende stap. En nu doet hij het
Queen. Wat knap dat hij dat allemaal al kan. Knappe vent!! Bouwjaar. Moet altijd even lachen als je iets verteld. Klinkt zo grappig! Al zal het niet grappig zijn aan tafel. Hier. Trots op ons meisje geen fles rond 23.00 en lekker doorgeslapen. Had ik zo jiet verwacht omdat ze de fles altijd leeg dronk. En mijn beste vriendin is zwanger. Zo even snel naar de prenatal. Al heb ik geen idee wat ik ga kopen. Geen inspiratie..
Alles is schattig daar Rylie ik vindt altijd kleine sokjes lief om te geven als iemand net zegt zwanger te zijn complete outfits of rompers enz zijn al zoiets groots dan denk ik... Gewoon kleine lieve sokjes Maar dat is wat ik zou doen E wat goed van je meisje! Lekker dan kun je gewoon gaan slapen of in bed gaan liggen wanneer jij dat wilt ...
ik vraag me af of je alleen met iets voor je vriendin thuisgekomen bent rylie. Lekker dat je meisje zo goed geslapen heeft
Ja ja. Ik ben heeeeel lief geweest. Ik heb witte sokjes gekocht met I ♡ mama in het zilver er op.
Hhahaha ja ja, ze wordt verwent. Hahahaha Eerst moet ze nog ff hard werken. Zwanger zijn en kindje op de wereld zetten en dan krijgt ze een groot cadeau.
Dames het wordt hier nu wel een dooie boel. Maar goed ik spaar ook niks meer op en spui veel direct op de app
Ja idd!!! Voel een beetje als alles dubbel typen. Maar ik mis wel de fb. Zouden we dat nu helemaal niet meer doen of wel.
Tja als NH toch iedereen geblokkeerd heeft kunnen wij wel weer een groep starten. Nu ook al een tijdje niks van MP gehoord Hoor net op radio dat FB er nu uit ligt
Ik ben er nog hoor dames! De app is mij op dit moment alleen echt te druk. Ik volg jullie op fb en zou idd leuk zijn als het groepje daar ook weer gebruikt wordt. Hier gaat alles goed!