De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ben je zelf weer goed opgeknapt Queen?

Bouwjaar, leuk dat ze een foto stuurt zeg!

2. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor ;) ik moest wel :)

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    haha het lot van een moeder he. Ziek zijn hoort niet bij ons takenpakket ;)

4. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies :)

5. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Hoi meiden ik breek ff in..

Ik zie dat er veel namen zijn veranderd, dus ik heb mijn vermoeden wie ongeveer wie is maar zeker ben ik niet. Ik heb de laatste maanden niets meer gelezen en heb hiertoe ook geen kans gehad eerlijk gezegd. Er is hier zoveel gebeurd in korte tijd.

Inmiddels is onze dochter alweer 3 weken oud. Ik werd wakker in de nacht om 3 uur met darmkrampen. Althans dat dacht i, ik had toch maar even gebeld naar het ziekenhuis dus ik mocht komen. We hadden D afgezet bij oppas om half 5, kwamen aan in ziekenhuis om kwart voor 5 en toen is de kleine geboren om 5.03 het ging zo snel dat ik bijna was bevallen in de auto.

De kleine was veel te vroeg. Een maand om precies te zijn dus ik was overdonderend en van slag ze woog maar 2 kilo en was 45 cm. Dit klein prematuur en dysmatuur meiske deed het wel erg goed dus mocht ze mee naar huis na 3 dagen maar ik was wel van slag.

Je merkt wel aan haar dat ze te vroeg was. Ze is nog niet volledig gerijpt. Ze groeit wel goed en weegt nu 3 kilo. Dus ze heeft een inhaal slag gemaakt.

Met D gaat het ook goed. Hij slaapt nog niet door in de nacht en eet absoluut geen stukjes in zijn eten hij tuft alles uit wat kruimelt of stukjes bevat. Stiekem maak ik mij wel zorgen hierom omdat dit misschien zijn praten in de weg kan staan. Maar volgens cb komt dat goed.

Mgkb wat cool ik zag dat je 17 weken bent wat geweldig om te lezen!

Nog meer dames die weer opnieuw zwanger zijn?
    Voor mij is dit het laatste kindje in elk geval...nu proberen te genieten ook al heb ik zo weinig tijd met een peuter van een jaar en baby van 3 weken oud...best zwaar en druk maar wel erg leuk.

Groetjes en voor alle kleintjes een dikke knuffel

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Heee toeter.
    Gefeliciteerd met je dochter. Wel schrikken dat ze veel te vroeg de wereld wilde komen bekijken. Gelukkig groeit ze goed.

Het lijk me heel pittig met zo'n kleiner en als je dreumis dan ook nog je slaap doorbreekt, pfff.
    Hopelijk gaat het je allemaal goed af

7. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Ja..
    Het is heel erg druk en weinig slaap dus je geraakt wel zelf snel overprikkelt maar mijn mannetje helpt me goed en dat is zo fijn.

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Toeter, gefeliciteerd met jullie meissie! Pittig hoor, zo vroeg en twee kleintjes dicht op elkaar. Succes!

Hoe is het met de rest!
    Queen, lekker gefeest?

Hier moe. Slaapdienst gehad. Was rond 12.00 thuis. E is ziek (bmr inenting gehad) dus erg huilerig en hangerig. Maar beide kindjes slapen dus lekker languit op de bank!

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Jemig Toeter, wat een heftige start! Gefeliciteerd met jullie meisje en hopelijk komt er snel meer rust in huis.

@Mamnsie, wat sneu dat E. zo'n last heeft van de prikjes. M. had het ook. Het was een combi van verkoudheid :(

@Queen, veel plezier vandaag met J. zijn feestje!!

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    E is ook flink verkouden dus dat werkt inderdaad niet mee.....

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Sterkte met je meisje, Mamsie!!

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mamsie beterschap! Hopelijk klapt ze snel op.
    Hoeveel dagen zat er tussen inenting en ziek worden? Ik wil op mn werk al even opletten dat ik erna geen cruciale afspreken heb. 5-12 dagen erna staat op internet.

@queen mooi feessie gehad?

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier was het precies een week erna.

14. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is idd altijd een weekje later....

Het feestje was leuk :D J keek zijn ogen uit en vond alles wel best hahaha. Alleen wat jammer dat veel met een envelop kwamen, dan kon hij niks uitpakken :)

Slapen is ook gewoon goed gegaan, dacht dat hij misschien wat last zou hebben van de indrukken.

Vandaag alle slingers weer afhalen, ben blij dat we nu eindelijk het feest gehad hebben :D

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Oke dan houdt ik de vrijdag een week later een slag om de arm. Hoe lang zijn ze er ong ziek van? 2/3 dg of moet ik rekening houden met een volle week?

Queen Fijn dat J goed geslapen heeft. Kan hij al goed uitpakken? F snapte er nog niet veel van.
    Huis weer ontslingerd? 😆

16. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee de rest van de kids hebben het uitgepakt :D
    Vandaag was hij wel erg moe ... Hj ligt er nu al lekker in ;)

Hier weet ik even niet of ze überhaupt ziek waren... Maar als zal het best maar een paar daagjes zijn denk ik.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Kan 4 tot 10 dagen na inenting nog een reactie krijgen. E was dinsdag ingeënt en vanaf zaterdag ziek.
    T. heeft 10(!) dagen koorts gehad van de bmr. Had verder nergens last van, alleen koorts.

Leuk he Queen, zo'n 1e verjaardag! Superleuk stoeltje gekocht ook.

6 dagen werken zit erop. Pfff megaverkouden sinds gister dus maar op tijd naar bed vanavond. Morgen lekker vrij!

18. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lekker mamsie geniet van je vrije dag!
    En jeetje dat is lang Die koorts......:$

Ja leuke stoel he:D was op zoek naar een leuk kado, zag m bij babydump voor een leuke prijs:)
    De meiden hebben ook zo'n soort stoel gehad en vonden dat altijd leuk:D

De rest bewaar ik maar voor kleertjes straks....;)P
    Hoe gaan je nachten nu? Zal natuurlijk weer iets minder zijn geweest...

En je werk ook helemaal top?

19. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden....

Ik heb de app verlaten.. Hou het niet bij en werd gek van die meldingen steeds..

Jammer dat jullie hier niet net zo actief zijn als op de app. Maar sommige komen gelukkig wel zodat ik op de hoogte blijf van jullie perikelen :D

Hoe gaat het met iedereen?

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @queen dat je die meldingen niet kan uitschakelen dan. Vreemd als dat verschilt per telefoon

Deel Deze Pagina