De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had het uitgeschakeld en toen kreeg ik toch meldingen bovenin als ik op de whats app zat...

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Vreemd, nouja

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Toeter. Gefeliciteerd met jullie dochter. Zware start maar jullie komen er wel.

Mamsie. Hoop dat ze zich al wat beter voelt!!

Queen. Jammer dat je uit de app bent. Gewoon geluid uitzetteb en het icoontje bovwn in de balk negeren. ;)

Hier. Niet veel te melden. Gaat zijn gangetje wil allen dolgraag weer gaan werken maar moet nog even wachten tot na de operatie. Had gehoopt nu een baan te hebben maar ja het is nu niet anders.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Rylie heb je verder nog wat gehoord nav je brieven?

5. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rylie ik klets er toch niet mee... En dat balkje was irritant...

6. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    MPS, leuk om te lezen hoe het met jullie gaat! J. is een flinke kerel:)

Toeter, gefeliciteerd met jullie dochter! Lijkt me pittig twee jonge kids!

Rylie, snap dat je gehoopt had dat je inmiddels een baan zou hebben:(

Mamsie, nogmaals beterschap voor E.! Zie ook al op tegen de BMR vaccinatie.

Queen, jammer dat je weg bent uit de app! Ik zal proberen hier weer wat vaker te komen.

Bouwjaar, jou heb ik niet meer zoveel te melden hier:p

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Queen, ja die koorts was echt lang. Nu heeft hij altijd wel langer koorts, ook bij griep. Vaak een dag of 5 maar dit was wel extreem. E lijkt weer wat fitter gelukkig.

Rylie, wanneer wordt je geopereerd? Spannend hoor! Hoelang duurt je herstel? (misschien heb je dat wel allemaal in app verteld maar dat hou ik niet allemaal bij ;))

Lies, is T weer helemaal hersteld?

8. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @bouwjaar: bij N. was de koorts ook 1 week later denk ik

@rylie: succes met dieet voor de operatie, ben zeer benieuwd naar je ervaringen, wie weet moet ik ooit ook nog zo'n operatie overwegen, maar we zien wel, voorlopig geen gezondheidsproblemen dus nog geen directe noodzaak, maar het constant op je eten laten is wel lastig vind ik

verder hier ook melden dat ik dus maandag meter geworden ben van een meisje: Lynn

en sinds vandaag... tromgeroffel: kan Noémie opeens stappen!!! weer een mijlpaal!!!

9. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed Eda!!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Wat flauw lies.

Nou op de app schreef ik t al. Gisteren getest omdat ik dinsdag zo snel buiten adem was en dat was een symptoom bij mn vorige zwangerschappen. Spierwit en dat buitenadem kwam gewoon door t ziek worden.
    Verkouden en keelontsteking. Bah. Elke keer bij t slikken doet t pijn en tis alsof er de hele tijd een brok in mn keel zit.

@eda hebben jullie t al kunnen filmen?

11. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    O jammer bouwjaar!

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja het vervelendst vind ik dat je nu dan weer elke cyclus hoop en teleurstelling gaat krijgen. Dat is t enige nadeel van een kinderwens

13. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de aanloop naar je ei is leuk en spannend....en daarna is het ellende.
    Nou ja ellende...het wachten duurt zo lang:D
    Als je positief test is die eerste tijd zo onzeker....is gewoon jammer

14. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is volgens mij einde verhaal kwa bv.... Hij dronk al steeds minder en vraagt er nu niet meer om....

Ergens ben ik blij maar het is ook verdrietig tegelijk... Ga ik nog ooit bv geven? Ik denk het niet ... Is toch een dingetje om het helemaal af te sluiten...

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mamsie. De operatie is 25feb. Heel spannend. Voor het herstel staat 6 weken. Ik ben zeer benieuwd.

Queen. Het is ook niet makkelijk meid. Alles stapje voor stapje doen.

Eda. Maar jij bent toch gewoon dun?

Hier. Ben ziekjes. Hopelijk snel beter.

16. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Rylie!

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Queen einde van een tijdperk wellicht. Snap dat t wat emotioneel is.

Eda ik dacht ook dat jij een prima postuur had?!

Nou ik was dus thuis vandaag, keelontsteking, en ik voelde me echt te beroerd vanochtend. Gaat nu ietsje beter. Ben benieuwd hoe t morgenochtend is.
    Hier zet is de ongi nog niet echt doorgezet, m'n lijf is vast vd rel. (En nee ben niet zwanger want voordat ik een advil erin gooide zekerheidhalve nog een actiontest er tegenaan gegooid: spierwit.) Klopt wel want qua cyclusduur was t ietwat vroeg, zou zondag pas moeten komen

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    rylie, spannend! Zie je er naar uit of juist tegenop?

Queen, gek moment he. Hier was het er ook ineens. Vond het ook best een emotioneel moment. Dus die 4e gaat er echt niet komen of is er ergens een opening?

Bouwjaar, beterschap! Ik snotter ook al heel de week. 3 dagen voor 9 uur in bed. Sinds gister weer wat fitter.

Hier een pittige week. Vrienden zijn onverwachts hun dochtertje verloren deze week nadat de vliezen spontaan gebroken waren. Ze was pas 23w4d zwanger. Heel heftig vind ik het.
    Vandaag maar even tijd aan kids besteed en even samen weg geweest vanochtend naar indoorspeeltuin. Was leuk. Even lachen en genieten van ze. Blijft toch zo bijzonder he, een gezond kindje hebben om voor te zorgen.....

19. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk hoor mamsie om dat zo mee te maken :( en die arme mensen :(
    Sterkte...

Vandaag even lekker genoten va je kindjes ;) dan besef je even hoeveel geluk we hebben he ;)

Ik weet het soms ook niet, want we hebben zo vaak onveilige sex (voor het zingen de kerk uit ) dan zou hij toch voorzichtiger zijn als hij het echt niet wilt.

Het kan zomaar gebeuren dus hij weet ook wat hij doet lijkt mij. Misschien weet hij het zelf ook even niet.

Vandaag wat zooi uit de tuin weggebracht van het verbouwen enz.. Het wordt mooier weer dus ik wil die rotzooi weghebben.

J lijkt wat last te hebben van zijn buik denk ik? Hij poept moeilijk en de ontlasting was vandaag geel, en net had hij een beetje diarree. :( tandje zou ook zomaar weer kunnen.

Morgen komt mijn broer en schoonzus met hun dochter om samen naar de optocht te gaan kijken, ze blijven ook lekker hier eten.

En we gaan volgende week kijken naar zumba hier in de buurt, ik heb haar zo ver gekregen dat ze meegaat hahahaha.
    Ik wil graag weer wat doen, fitness ga ik niet meer aan beginnen nu en zumba sluit veel meer aan bij mij. Zal pittig worden maar ik heb er zin in.

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Jeetje mamsie wat ontzettend verdrietig :( Hakt er wel in zulk nieuws.

Queen hopelijk kun je binnenkort lekker gaan zumba-en. Nou wie weet toch nog een nr 4.

Hier gaat t nu stuk beter dan gisteren. Vanmorgen nog keelpijn maar dat is nu nagenoeg weg.
    Vanmiddag voor t eerst een rondje door de wijk gelopen met F. Ze heeft niet t hele rondje gelopen maar ze vond t wel leuk.

Deel Deze Pagina