Zielig Queen! Hopelijk gaat het met de ab beter. Hier gaat alles goed, vanaf 18 wkn inderdaad geen bloedingen meer en de placenta schijnt ook voor de uitgang weg te zijn maar dat gaan we volgende week nog goed bekijken. Heb dan ook een groeiecho. Alweer bijna in het laatste trimester wat gaat het toch snel.
Haak hier even weer in meiden. Was een heftige maar mooie middag. Heel liefdevoel en goed maar o wat een verdriet toch. Pffff zo'n klein mandje met een door haar grote broer gemaakte kralenketting erom..... Het zou gewoon niet moeten gebeuren, kindjes die dood gaan
Rillingen als je dat zo vertelt Nee het zou niet mogen dit Spring pff belachelijk hoe snel het gaat he... Fijn dat je nu meer kan genieten...toch?
We zijn zondag hier onderin de straat gaan kijken naar de optocht... Was leuk. De kids hebben snoepjes geraapt en dat was het voor ons hahahaha. Meer doen we niet met carnaval...
Hahaha nope we houden niet van verkleden, tja dan heb je al een probleem We houden niet van al die zatte mensen en dan heb je een groot probleem We gingen vroeger graag op stap enz.. Begrijp me niet verkeerd maar carnaval moet je echt van houden...
Heftig bericht Mamsie...zag het op Facebook. Zo oneerlijk. Dan besef je wat voor wonder het echt is dat hier een lief klein gezond mannetje lekker in z'n ledikantje ligt te slapen. @joyce wat gaat het hard! Hopelijk is de placenta helemaal weg voor de uitgang. Fijn weer even naar jullie kleintje te kunnen kijken. Hier alles goed. Vriendin van me heeft vandaag goede 10 weken echo gehad en de andere kan elk moment bevallen. Verder druk op t werk. Volgende week dinsdag belangrijk gesprek voor nieuwe functie.
Mamsie. Zo dat is heftig en dan ook nog net voor die 24weken... Queen. Ohh die appeltaart op facebook zag er wel heeeel lekker uit. Hopelijk smaakte hij net zo goed. Tja over de ac. Je man kan het weten dat er dan toch een 4de kan komen dus dan kan hij zeker niet boos worden. Snap je dubbel gevoel helemaal. Spring. Wat mooi dat je geen last meer hebt gehad van de bloedingen!! Kun je weer lekker genieten. Dido. Spannend zeg. Kan ik jou baan dan overnemen? Il verhuis wel en leer erg snel. Hier. Nog 6 dagen. Kan niet wachten tot de operatie. Kan me niet snel genoeg gaan. Ben wel al 5kg afgevallen door de shakes die ik moet drinken. Ga zo als L. wakker is heerlijk wandelen.
Jaja @mamsie bah kon je t zelf droog houden. Lijkt me zo hart verscheurend @rylie langzamerhand wordt t wel erg spannend nog minder dan een week! De buurman is dus dinsdagavond overleden. Gisteravond de buuf geholpen met enveloppen schrijven. Ze zou t alleen moeten doen, beide zonen waren weg. Er kwam echter ook nog een vriendin van haar. In haar eentje was t niks geworden. Nu weer gauw aan t werk
Oh Mamsie wat een heftig verhaal! Krijg er gewoon de rillingen van. @Spring, alweer het laatste trimester. Wat gaat het allemaal snel. @Rylie, voor jou schiet het ook al op. Ik kan me voorstellen dat je er naar toe leeft. @Dido, wat fijn van die vriendin. @MP, wat een heerlijke foto's van jouw mannetje op fb. Wat een leuk gehaakt mutsje. @Queen, bij jou ook al zulke mooie foto' s van je gezin. En ik snap je wel. Jij hebt de wens voor een 4e. Je man wil niet, maar geeft eigenlijk gemengde signalen door 'onverantwoord' te zijn. Knuffel! Ik heb voorjaarsvakantie, maar M. heeft de griep te pakken. Vanochtend had ze 38.5 en nu ligt ze met ruim 39 graden koorts bij me. Ze is heel erg hangerig en huilerig. Niet leuk
Ah niet leuk Ika... Bah iedereen is ziek he..beterschap voor je meisje... Rylie boos zal hij nooit worden maar ja hij kan nu niet meer zeuren he... Ik weet ook verder niet meer wat ik moet zeggen over deze situatie eigenlijk... Bouwjaar doen he hahaha.. En ach wat zielig voor de buurvrouw... stel je eens voor ooit komen wij misschien ook alleen te staan... Spannend Rylie bijna de operatie! Hier zijn de meiden bij opa en oma gaan slapen. Wii even lekker wat dingetje gaan kopen die je makkelijker met een kind doet zoals de Ikea en boodschapjes, vanavond lekker mosselen eten 😋 wat baklava gehaald bij de Turk hmmmmmm...maar als je een hebt gegeten heb je gelijk weer genoeg voor de komende tijd 😆zo zoet hahahaha... Nu lekker de pyama aan en wat heerlijke dipsausjes maken voor bij het Turks brood vanavond...
@mp Super schattige foto's inderdaad! @queen en jullie ook mooie foto's met jullie mannetje. Mist hij z'n zussen al? @rylie Hahaha...ik weet niet of je blij wordt van m'n huidige baan hoor Lijkt soms meer op relatietherapie. Operatie komt al snel dichtbij! Goed dat je al 5 kilo kwijt bent. @jiska Beterschap voor Mette! Hopelijk worden jullie zelf niet ziek! Zelf ook een beetje keelpijn. Vriendin die bevallen is van bijna 5 kilo wegende dochter mag vandaag naar huis. Ik ga maandag even gluren. Begreep dat het dit weekend weer slechter weer wordt
Bijna 5 kilo!! Jeeeeeetje alles goed gegaan wel... Nou hij zal straks enorm blij zijn als hij ze ziet, voor nu is het meer een normale schooldag voor hem
@queen Was wel spannend omdat ze vast bleef zitten achter het schaambeen. Vriendin wilde thuisbevalling, maar omdat ze vast bleef zitten werd ambulance gebeld voor eventuele reanimatie. Wachtend op de ambulance allemaal standen geprobeerd en uiteindelijk lukte het. Huilde niet meteen. Dus voor de zekerheid een nacht opgenomen in het ziekenhuis. Nu lekker thuis. Ze drinkt ook al aan de borst.
Poeh heftig he... Zijn toch altijd de verhalen waarbij ik denk. Gewoon allemaal altijd in het zk bevallen weet je dat? Het zou maar fout zijn gegaan zeg...
Allemaal fijn weekend gehad Hoe gaat het met alle zieken? Nou gistermiddag bleek dat onze go ziek is, we hadden eerder op haar verzoek de ma en di omgeruild. Nou gingen 2 andere kindjes naar een go bij ons in de straat. Wij zijn maar even langsgelopen om te vragen of F mocht komen. Dat was oke. Nou voelde ik me wel slecht dat wij F gingen 'dumpen' zodat wij fijn konden werken. Ze was in het weekend niet helemaal lekker. Vanmorgen uit een diepe slaap moeten halen maar gelukkig geen koorts en ze hoefde ook niet te huilen toen ml haar wegbracht. Pfieuw. Straks maar even een appje sturen of alles oke gaat
Wel fijn dat ze daarheen mocht ! En wat een virus hangt er rond he... Je komt er gewoon niet vanaf! J heeft een snotneus al weet ik hoe lang, hij hoest...en nu heeft hij vieze oogjes. We waren zaterdag op bezoek bij familie en dat kindje had ook de ogen vol... Voor de rest gaat het super... vandaag zijn de meiden weer naar school. We hadden lekker een weekje vakantie
Nou vanmorgen zagen de oogjes niet fijn uit dus even langs de ha. Het ging nog wel, dus goed in de gaten houden. Als ik pech heb krijgt de rest het ook nog even... S heeft al een paar dagen vieze looporen. De buisjes doen wel hun werk, want anders was het achter de oren blijven zitten maar ja leuk is anders. Vrijdag naar de kno arts. Hoop toch wel dat het weggaat want ze is al een paar weken niet meer gaan zwemmen. Zelf heb ik al maanden een oor dichtzitten, gister ontdekte ik opeens een vreemde bult bij mijn kaak in de buurt van mijn oor. Toch ook even laten checken. Nu heb ik een spray gekregen die ik een aantal weken moet nemen. Staat in de bijsluiter da het ook gebruikt wordt voor hooikoorts... Als het maar helpt want ik hoor slecht met maar een oor als het druk is. Hoe is het met jullie? Hier weer een nieuwe serie verslaving Sons of Anarchy . Superserie! Moet je wel van houden...
Frederieke had vandaag ook weer/nog koorts. Eind vd dag hangerig, huilen om niks. Eet t kind stukje komkommer, barst ze opeens in huilen uit. Heeft ze op haar tong gebeten...Nouja morgen dus ook maar niet te veel uithalen arme kind is gewoon toch nog ziek. Ze had het bij de inval go prima gedaan, die was erg te spreken over haar. Bijzonder dat ze t daar zo goed gedaan heeft terwijl ze dus eigenlijk ziekig is. Is van J zn oogwit wel gewoon schoon, dus mn oogsnot zeg maar? Tjs die looporen zijn naar maar zo komt t er wel uit. Zelf ook nog steeds niet helemaal oke. Jemig zeg ik wordt er langzamerhand schijtziek van dat stomme virus dat heerst. Er is altijd wel iemand ziek die ik ken. Hoop dat t snel verdwijnt en iedereen lekker opknapt binnenkort. Ik wil de lenteeeeeeehh!!! Vanmiddag crematie vd buurman, was mooie ceremonie Queen wat was die bult dan? Dacht in eerste instantie een lymfeklier maar niet dus?