De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Bouwjaar, ik zou op vakantie wel wat ritme houden maar het ook een beetje loslaten en 'go with the flow'. Dat is mijn ervaring tenminste en dat ging hartstikke goed en at D. toen toch altijd met ons mee.

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, ik heb geprobeerd dat M. met ons mee eet, maar momenteel lukt dat gewoon niet. Om 18.00 heeft ze echt honger en dan is mijn man nog niet thuis. Ze zit wel altijd aan tafel als we eten, maar ze heeft daarvoor dus al gegeten. In de vakantie hadden we wel ritme voor wat betreft slaapjes, maar tijden varieerden wel. Zoals Spring zegt 'go with the flow'.

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Jo hopelijk valt het mee, maar zal vast met een nieuwere auto inderdaad. Toch een opluchting zo'n witte test?

@bouwjaar Hij heeft uiteindelijk van kwart voor 9 tot kwart voor 2 geslapen. Daarna heeft ie z'n paps en mams alleen wel wakker gehouden tot half 4.
    Waar gaan jullie naar toe op vakantie?

@hier Vanochtend even in sneltrein vaart de meeste van m'n to do's gedaan. Stofzuigen, koken, steppen. Straks nog kolven, maar eerst een dutje :) Dat vind ik wel zoeken. Ik wil m'n takenlijst zo snel mogelijk af hebben omdat ik anders niet weet of ik er met V wel aan toe kom.

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Spring. Fijn dat alles goed gaat. Dat jaloerse gaat er wel af. Succes bij het cb.

Ika. Fijn dat er een klik is met je nieuwe collega.

Jolina. Hopelijk niks met jullie auto!
    Een hele nieuwe hoeft de eerste zoveel jaar ook geen keurig toch? Ik heb er geen verstand van hahahha.

Dido. Jammer dat V jullie zo lang heeft wakker gehouden. Jij straks ook een dutje.
    Ik snap je gevoel wel van alles af willen hebben. Ik heb dat ook en het liefst zo snel mogelijk.

Hier. Af en toe krampen onder in mijn buik maar zal wel niks zijn. Ook geen stukjes slijm meer verloren.
    R heeft een middagdienst vandaag dus heel saai, home alone. :(

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Bouwjaar hier eet J ook bijna nooit met ons mee hoor, wat maakt het ook uit voor nu. Ze zijn nog zo klein. Als ze maar te eten krijgen dat vinden zij het belangrijkste hahahaha ..

Zag net trouwens die baby rijstwafels liggen bij de kruidvat...;)

Lizzie wie weet meid is het langzaam begonnen....spannend!

Dido nou ja ik voel er niks bij die witte test hahahaha. Ergens zou ik een vierde niet erg vinden. Maar ik wil het niet perse zo erg als bij de derde.... Maar we waren gewoon niet zo handig bezig maar ach als het raak was geweest vond ik dat niet erg :D
    En ja dat is zoeken allemaal he met zo'n kleintje, komt goed straks heb je Eem ritme ;)

Nou niks aan de hand met de auto :D

Voor morgen al wat dingetjes gekocht kwa eten en drinken... Nog een speenkoord voor J anders ben ik straks de speen kwijt.

Trouwens niemand hier die de Lidl luiers gebruikt? Ze zijn in de reclame voor 10 euro 2 pakken, ik vindt ze zijn dus heb al ingeslagen :D

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Tja ik weet uit ervaring dat er 's avonds pas tegen 21u gegeten wordt. Dat gaat F niet trekken, tenzij haar ritme 3 opschuift.

@ika vl komt hier ff na 18u thuis en mag dan ook meteen aan tafel.
    Stel dat ik weer werk krijg en later thuis ben moeten ook maar weer kijken hoe we t gaan doen. In t weekend eten wij ook niet al om 18u

@dido mooie ruk heeft hij gemaakt, beetje jammer dat hij t idee had jullie te moeten entertainen daarna ;)
    We gaan naar Z-Fr
    En die taken, ik moest leren accepteren dat ik t heit af ging krijgen wat ik wilde. Inmiddels krijg ik wel meer gedaan.

@lizzie saai thuis, begin je al ongeduldig te worden nu UD nadert.

@jo ze eet met ons mee omdat ik t idee had dat ze dan beter eet. Bovendien heb ik dan meer rust ervoor omdat ik zelf ook eet .
    Ohh ja wij hebben de lidl luiers voor overdag, 's avonds een pampertje. 2 pakken voor 10, ze worden nog bijna goedkoop luiers :p
    Ennuh ik moet toch nog langs t kv zal eens kijken

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, om 18.00 aan tafel ga ik ook niet redden op werkdagen :p

@Dido, met huishouden e.d. is het in het begin gewoon zoeken. En nu doe ik het meeste als ze slaapt. Dat gaat toch sneller dan wanneer ze wakker is. Ze kruipt overal heen en trekt zich aan alles op om erlangs te stappen. De box is 5 min. leuk maar dan wil ze eruit :D

@Jo, ik heb geen ervaring met lidl luiers. Ik koop eigenlijk altijd een maandbox via amazon. Meestal kunnen daar de aanbiedingen niet tegenop.

@Lizzie, spannend dat rommelen. Wie weet wat voorwerk.

Hier lijkt er eindelijk schot in de verzekeringszaak te komen. Hopelijk kunnen we dan snel een nieuwe auto kopen.
    Morgen ga ik weer een dagje mijn klas verder inrichten. Vrijdag is er vergadering en dan later op de middag een barbecue

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahaha ik vindt mee eten juist irritant hahaha. :p

Trouwens jij zei dat hey brood eten niet goed ging, tenminste ze gooide alles orde grond toch? Ik geef J ook kleine stukjes brood... Hij kan ze hier nog niet eens pakken maar als je kindje alles opde grond gooit zou ik haar toch voeren... Het is nu niet om mee te spelen demk ik dan...

Ika ik heb nog nooit ergens goedkopere luiers gekregen dan de Duitse Lidl ;) ik betaal 6,99 voor 50 luiers.

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Bouwjaar, nee oke 21 uur is idd wel laat ;)

Jo, lees ik goed dat je misschien zwanger kan zijn? Spannend haha.

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ika zou je eens willen uitrekenen wat je per luier betaald? (incl verzendkosten als die erbij komen)
    Hopelijk wordt t verder vlot afgerond en kunnen jullie voor de nieuwe auto.

@jo tja hier heb ik er maar een die gewoon beter hapt als wij ook eten. Jij hebt al 2 andere kids aan tafel, misschien scheelt dat.

Het maakt niet uit of ik haar voer of een stukje in handen geef. Vooral als ze een paar stukjes op heeft gaat t als volgt: ik stop het in haar mond, ze haalt t er weer uit, knijpt het fijn in haar knuistje, krijgt t niet meer in haar mond en wappert dan met haar handen. Tis ook wel een ikke-zelf-doen-er daarin ;). Soms krijg ik ook niet de kans om t in haar mond te doen, dan zitten die handen er al en om die nou vast te binden...

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, met de aanbieding die ik laatst had betaalde ik 21 ct per luier voor de babydry maat 4. Er zitten bij Amazon geen verzendkosten bij.
    Je kunt het brood ook voeren met een vorkje, misschien haalt ze het er dan niet uit :p

@Jo, ik bedoelde eigenlijk dat de pampers in de aanbieding bij etos of kv vaak nooit goedkoper zijn dan bij amazon. Die lidl zijn idd nog wel wat goedkoper. Ik heb ooit kv gehad en die vond ik zo plasticachtig en stug. Misschien eens kijken hoe die van de lidl zijn.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ika die van het kv vind ik ook niks, veel te kartonnerig
    Die van de lidl zijn echt heel anders.

Tis altijd jammer dat je meteen een heel pakket moet kopen, 5 testluiers zou handig zijn.

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou ik ben mama van 3 kids inmiddels dus heb wel wat ervaring in luiers en de Lidl zijn echt goed :D kruidvat is idd niks.

Oké bouwjaar ik snap m kwa brood... Ach ze hoeft het nog niet perse te eten nu toch?
    Anders pap geven? Kun je nu aangezien je Fv geeft.

Spring pfff hahaah ja ik ben gestopt met de pil, werd er niet goed van hoeveel last ik daarvan had. Toen moesten we dus comdooms gebruiken en tja daar waren we niet altijd even veilig mee. :D vandaar...

Hoe is het nu bij jullie kwa een eventueel derde? Heeft je man nog iets gezegd?

Ika ja oké dat klopt... Pampers zijn altijd fijn maar alleen zoveel duurder helaas. Ik ben echt heel erg tevreden over de Lidl. Ook fijn dat ik ze in Duitsland kan kopen want in Nederland zijn ze duurder...

Pffff ik heb net al de bv gegeven aan J ... Had zo'n pijn en harde schijven en plekken, ging niet goed :( dus goed gemasseerd ... Deed pijn maar ik wil nooit meer een ontsteking krijgen.
    Na kan ik straks het pyamapapje geven die ik gekocht heb voor morgen. Het zijn zo'n kant en klare pakjes....

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Luiers. Hoor hier in de omgeving altijd goede dingen over de kruidvatluiers. Hahha maar heb het genoteerd. Heb nu pampers. Wil wel andere als ze wat ouder is.

Jolina. Fijn dat de auto goed is gekeurt. :)

Bouwjaar. En als je 2 verschillende dingen op de boterham doet? Werkte bij mijn neefje goed. Kreeg hij maar 1 ding ging hij er ook mee 'spelen'.

Sorry als ik iemand vergeet.

Dacht dat de krampen wel over zouden gaan. Maar heb ze al de hele dag. Dan weer om het half uur, maar ook om de 20 minuten.
    Net ook veel slijm verloren met bloed. Is van de slijmprop. Twijfel of ze nu hebben gezegt dat ik dan al moet bellen.
    R is half in paniek hahahha. En Bullie hangt bij me en kijkt heel zielig. Zou het dan toch niet zo lang meer duren...

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lizzie, klinkt goed hoor! Hopelijk zet het door en heb je morgen je meissie in je armen! Zet 'um op meid. Je kan het!

Andere meiden, knuffel! Even druk thuis. Schuur en zolder aan het opruimen ;)

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ohhhhh Lizzie snappend!!! Ik zou gewoon en bellen en aangeven dat je bloed verliest... Ook al is het van de slijmprop. En beetje bloed kan wel maar het mag niet vee, zijn

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Lizzie dat klinkt alsof het gaat beginnen! Zet hem op! En bellen kan geen kwaad. Zij kunnen beoordelen of ze je willen zien ;)

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    *gaat nu de hele avond zp checken om te zien of Lizzie al nieuws heeft ;)*

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    We zijn niet nieuwsgierig ;)

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahahaah idd ik kwam even spieken :D ik denk dat het zover is dames....jullie?

Ik zit hier voor de eerste keer aan mijn glaasje wijn na zwNger zijn en bv geven....en die smaakt!

Deel Deze Pagina