Ziet er heel simpel uit, Lov. Ik kan me voorstellen als je er snel mee start baby's dat heerlijk vinden
ja is ook echt makkelijk om te doen.... Ja toch als je daar in mag liggen is toch heerlijk hahaha. Lekker dicht bij mama lijkt me zo leuk voor de baby en mij Zo makkelijk om te wandelen...de oudste naar school brengen .. in de supermarkt, geen mc tillen. Ja hoor ik ben om hahahaah
Ik vind het zeker wat hebben en ook leuk voor de papa's. Ik zie manlief er ook wel meelopen. Eens kijken wat hij vanavond zegt. Misschien dat we er dan een gaan bestellen. Kan hij mee denken over het design Of zou dat niet kunnen? Ik ben namelijk klein en hij is lang
ja je kan een grotere pakken en die knoop jij dan extra een keer vast voor op je buik.... Ik denk wel dat er verschil inzit idd... Die van mij vindt dat niks hahahaha
Lov, wat super van je echo Ook heel lief dat je oudste dochter het zo leuk vond Eerlijk gezegd neig ik ook meer naar een jongetje, lijkt of ik een bolletje zie. Oh zo'n draagdoek lijkt me ook erg fijn! Ik ben in oktober jarig, wil dan nog wat leuke dingen vragen. Eda, af en toe een baaldag hebben mag! Niet teveel stressen hoor, het komt vast goed Wel echt heel jong overleden die man Anders eerst met de babykamer beginnen? Ika, fijn dat het wat beter met je rug gaat als je op je houding let. Leuk bijna weer een echo Manouk, ik had wat bruin bloedverlies met de innesteling, hoop dat dat voor jou ook geldt! Mgbk, hopelijk komt je voorspelling uit, zou helemaal super zijn Mijn moeder is vandaag langs geweest en we hebben even de kleertjes uitgezocht die ik van mijn tante mag lenen. Vooral heel veel kleertjes in maat 62/68, hoef zelf bijna niks meer aan te schaffen. Denk dat we ook nog wel wat zullen krijgen Helaas ook van mijn moeder gehoord dat de man van een goede vriendin van haar darmkanker heeft Het is ook de vader van een goede vriendin van mij en ik ken het hele gezin al jaren. Maandag krijgen ze meer te horen, hoop zo dat hij geen uitzaaiingen heeft en dat hij geopereerd kan worden!!
Mijn man verheugt zich er al erg op dat hij straks met de kleine meid op zijn buik op de bank kan liggen Maar die doek is erg praktisch. Dan hoef je niet altijd die MC mee te zeulen. Die zijn best zwaar.
Lies wat erg altijd om te horen he.....vooral eng als het zo dichtbij komt Heb een topic geopend en wat foto's geplaatst van de dvd voor de meiden die er interesse in hebben. De meesten zeggen toch een jongen hahaahah
Net even gewinkeld met een vriendin en haar kleine van 4mnd. Ik heb dus nu de hele tijd menstruatie kramp/buikpijn en tijdens het winkelen ook. Toen we terug kwamen snel bij mn vriendin naar de wc met een tampon in de aanslag maar nog steeds alleen wat bruin met een klein beetje slijm.. Ik heb dit nog nooit eerder gehad dus geen idee wat dit te betekenen heeft. Bij mij is het altijd gelijk veel en rood bloed of het is even bruin en na een uurtje alsnog gelijk rood. Weet niet wat ik ervan moet denken.. Lov leuk zo'n draagdoek! Lijkt me ook heerlijk en heel praktisch. Ik vraag me alleen af of je geen last van je rug krijgt? Ik heb namelijk nogal een zwakke rug. Lizzie ik was dinsdag bij de dokter geweest. We hebben een doorverwijzing naar het ziekenhuis gekregen voortplantingsgeneeskunde/gynaecoloog. Lekker dat je alleen zaterdag nog moet werken. Straks lekker genieten van alles! Lief haha ik moet lachen om het stukje van je onderbroeken Eda jammer dat je zo'n baaldag hebt. Soms is het erg vervelend als je dingen gepland hebt en dat het dan ineens veranderd of niet meer doorgaat. Misschien inderdaad eerst met de babykamer beginnen? En wat erg van die man op zo'n leeftijd! Lies wat leuk dat je al zoveel kleertjes hebt! En lijkt me ook leuk om allemaal uit te zoeken. Wat erg voor die man, hoop dat hjj geen uitzaaiingen heeft en dat hij behandeld kan worden. Sterkte daarmee. Jij had dus ook bruinverlies bij de innesteling? Had je ook buikpijn daarbij? En duurde het bruinverlies lang? Ik kreeg net al de enveloppe van het ziekenhuis. We moeten allemaal vragenlijsten invullen (gezondheid, eerdere zwangerschappen, aantal keer sex per week etc). Deze afdeling is wel echt voor mensen waarbij het zwanger worden helemaal niet lukt, dus die al langer dan een jaar bezig zijn zonder dat ze zwanger zijn geweest. Ik vraag me af of deze afdeling wel voor ons van toepassing is. Maar ik vul gewoon alles in en dan krijgen we een afspraak toegestuurd. Dan zijn we in elk geval in het ziekenhuis en wordt er actie ondernomen. Als we naar een andere afdeling moeten (gwne afdeling gynaecologie) dan worden we vanzelf wel doorgestuurd ga ik vanuit.
Eda jeetje meid dat is allemaal balen, ik hoop dat alles nog op z'n pootjes terecht komt! Lies pfff dat is geen leuk nieuws, sterkte meid! Lov ziet er leuk uit zo'n doek....zelf nooit gedragen maar is zeker handig met boodschappen doen in plaats van die mc....!!!
Het schijnt zo goed verdeelt te zijn met zo'n draagdoek dat je geen last hoort te hebben. Zo'n babyborn draag dingen zijn superslecht voor een baby en je rug. Nou ja meid je kan beter o die afd. zitten toch? Nee je bent geen jaar bezig maar nu wordt je wel binnenstebuiten gekeerd beiden.
Jep, alles oke. Deze was ook een fijn mens. Fijn om te horen dat als je thuis of in het zh wil bevallen je dat op t allerlaatste moment kan beslissen. Ze ging nog ff luisteren en toen hoorde je en de navelstreng en het hartje. Het hartje is wat luider maar het is dezelfde freqeuntie. Ze vroeg ook hoelang ik rust heb van de echo en toen ook maar gemeld dat ik zo'n angelsound heb gekocht. Ze vroeg vervolgens hoe vaak ik luisterde, nou niet veel dus maar dat raadde ze ook echt af. Vlak voor de vakantie nog een afspraak 29/8 alweer, maar dan krijg ik zekerheidshalve toch een fit-to-fly verklaring mee. Ze hadden laatst 2 probleempjes. Een dame moest zelfs op de terugweg eerst nog langs een dokter om een verklaring op te halen. En bij een andere dame was de verklaring te "oud", mocht niet ouder zijn dan 5 dagen voor vertrek. Qua kindje voelen tot 24 weken zijn vk's niet ongerust als je nog niets voelt. En de placenta zoals ie bij mij ligt is idd een extra bumper. @lies mooi van de kleerjtes maar minder mooi van het nieuws dat je moeder hoorde @draagdoek het lijkt me ook wel heel handig hoor, maar nieuw zijn ze best prijzig. Nouja ik zie wel misschien koop ik er ook nog wel een. Lijkt me zo lekker je kindje bij je te hebben en dat je evengoed nog je handen vrij hebt @manouk ach ze kunnen altijd de basis dingen checken Hopelijk heb je er asap niets te zoeken In een andere topic waar ik meeschrijf is nu de laatste ook zwanger, (na ruim 2 jaar gestopt te zijn met de pil). 4 mislukte iui en toen pauze ivm een cyste. Dus nu toch spontaan zwanger geworden, zo mooi
bouwjaar Je verteld het ook rustig op naar je vakantie! Lies , jee is niet leuk van die man, daarom we moeten echt genieten wat we hebben , ik wist ook niet op mijn net 24 jaar en pas een baby van 1 maand oud dat je kanker kan hebben... Lov , leuke draagdoek! Heb er ook eentje ene om te knopen Eda , via YouTube vindt je ook veel filmpjes terug! Manouks , ja zo'n vragenlijst is niet niks e nu hoop gewoon dat je hem kunt wegsmijten je hoort zo vaak dames die erin gaan en net ervoor zwanger blijken te zijn Mmm baal een beetje had kortingscouponen voor de Efteling blijken ze verlopen te zijn ja ik en mijn domme dementie dus ik ga eens zien waar we wel wat kunnen besparen online... Tot morgen x
@lies Jeetje wat een naar nieuws! Hopen dat het goed te behandelen is. Hier van de week gehoord dat een tante van VL borstkanker heeft, maar de vooruitzichten lijken gunstig. @manouk Wie weet is het van een innesteling meis! Ik had bij mijn 2e zwangerschap 4 dagen voor nod helder rood bloedverlies zonder buikpijn, maar kan bij elke zwangerschap anders zijn. Ik duim verder Zou mooi zijn als je het ZH niet meer nodig hebt en anders worden jullie in ieder geval goed onder de loop genomen. @hier Onderweg naar het noorden. Nichtje heeft er al helemaal zin in. Ze wilde per sé haar badpak mee, want het is ver reizen, dus zal het wel warm zijn. En ze wil morgen voor het opstaan eerst knuffelen...smelt
Dido, aahh wat lief van je nichtje! Gelukkig dat de vooruitzichten bij de tante van je vriend goed zijn. Manouk, ik had bij allebei mijn zwangerschappen rond 7-9 dpo een beetje bruin bloedverlies en krampjes/steekjes in mijn onderbuik en liezen. Weet nog dat ik de eerste keer dacht dat ik misschien wel ongesteld moest worden, al vond ik dat ook wel erg snel na mijn eisprong. Hoop voor je dat dit iets goeds betekent en dat je lekker helemaal niet naar het ziekenhuis hoeft! Liefoe, zonde van de Efteling! Zou ook iets voor mij zijn om ze te laten verlopen. Jeetje heftig hoor op je 24e al kanker Lov, ga zo eens in het topic kijken. Ben benieuwd wat bij de pretecho gezegd gaat worden Bouwjaar, fijn dat je het hartje weer hebt gehoord en ook fijn dat je weer even gerustgesteld bent dat het normaal is dat je je kindje nog niet voelt. Thanks voor de lieve woorden meiden Vandaag heeft de vader van mijn vriendin een scan, mri en foto gehad. Maandag daarover dan de uitslag.
@dido leuk zo met je nichtje Zo net heel lui wat boxershorts voor vl online gekocht, en toen heb ik lekker ook nog een setje en een basic jurkje gekocht (C&A dus t kost de wereld niet):
Lies ,wil me niet helemaal vergelijken want darmkanker is echt niet niks hoor Bouwjaar ,cute ! Heb vandaag er ook gezien maar wacht de volledige nieuwe collectie af. Ja zonde was 40 korting toch wel voor ons gezin in totaal
Pfff net naar de wc en nu meer donkerrood bloed.. word toch ongesteld denk ik. Dat betekend dat ik ineens weer een cyclus van 28 dagen heb.. vraag alleen niet hoe. Deze ronde een lf van 6/7 dgn. Van 14 naar 12, 11, 9, 7. Ik ben blij dat we naar de ha zijn gegaan anders was ik nu sowieso heen gegaan. Alle formulieren met VL ingevuld en morgen gelijk op de bus doen. Hoop dat we snel heen kunnen want heb het gevoel zo niet eens een kans te hebben op een zwangerschap. Bouwjaar leuk pakje en mooi jurkje!
@manouk Nou Dat hadden we niet afgesproken oempaloempaatje...balen meis! En extra vervelend dat je lf weer korter is. Maar goed dat je de ha al hebt gehad en dat jullie zo voortvarend te werk gaan. Hoewel je er rekening mee houdt toch balen...dikke knuf! @bouwjaar Leuk jurkje en schattige pakjes. @lief Wat jammer van die korting. Ik vind de efteling leuk, maar ik vind 't wel belachelijk duur. Gaan jullie alsnog? @mgbk Nog een paar uurtjes werken en dan lekker vakantie! Nieuw bunnypakje scoren en je hoeft je deze vakantie niet te vervelen @vakantie Iemand ervaring met vakantie in Tsjechië? Zag een leuke aanbieding in Zuid-Bohemen. Moeten nog steeds iets boeken...
manouks pffff niet leuk dit.. Bouwjaar dan koop je m toch op mp? Daar zijn ze te betalen hoor. Nimme dit is ook eentje om te knopen he Dido ah wat lief! Veel plezier!! Leuke kleren bouwjaar!