De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dames ik kom later reageren eerst iets eten en samen met dochter naar filmpje kijken ,

de laatste dag voor de school weer begint :)

Tot straks x

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

maar ik weet alleen niet hoe erg het bij haar is....
    Ze wil nogal eens overdrijven hihi....ze zegt ook dat ze veel last heeft van valse weeën maar op de ctg is niks te zien...

IK denk dat als het echt zo erg was ze wel onder behandeling van bleef....ze zou met 37 weken terugmogen naar de vk.

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Zo ver ik weet moet je dan iedere week voor echo naar de gyn om te controleren of alles wel goed gaat met het kindje. En valse weeën zie je wel op de CTG, dus ergens snap ik wel een beetje jou idee/ gevoel, wel stom va haar want is er echt iets geloofd niemand haar dadelijk. Hoever is ze?

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Owh hersenen liggen nog thuis. Es ff denken.

@toeter druk bezig geweest dus. Maar schoon is ook wel fijn

@jaydee goed om te horen dat op zich alles goed gaat

Ehh @parel stemmen op buik? Ik zal eens zoeken

@lief blij dat de kinderen weer naar school gaan?

Ik heb vandaag mijn buik zien beweging, klein beetje maar toch speciaal. Ik kreeg er spontaan tranen van in mijn ogen, lekkere emo-kip dus. Ik voelde gisterenavond nog een kickje aan de buitenkant maar helaas daarna niet meer ferm genoeg zodat vl t kon voelen

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mamsie lekker niksen is soms heerlijk.
    Vriezer ontdooien vind ik altijd rotklus, maar daarna lopen de laden weer als een zonnetje

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @parel gevonden en gestemd
    Wat een buik al, mooi hoor

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    #2027 JoyofLiving, 1 sep 2013
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013
    @ Bouwjaar, mooi is dat om te zien he... En dat is altijd, nu ook, als ik tegen ml zeg oohh kom eens kijken/voelen dan is ie ineens stil ;)

Wij hebben hier ook echt een lazy sunday... heerlijk! ML en ZL hangen op de bank en zitten een filmpje te kijken en ik zit achter de laptop te shoppen en op ZP hihi... ga zo even lekker in bad en daarna gaan we poffertjes eten.

Ik heb trouwens nog een buikfoto in mijn album staan toen ik bijna 22 weken was :)

Even een vraagje; heeft er hier iemand ervaring met de Persona als anticonceptie?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bouwjaar oooooohhh mooi!!

Parel ze is in nov uitgerekend. Ze moet nu wel om de 2 weken voor een echo hoor....maar ze is altijd al een persoon die graag dramatisch doet ... Weet je wel :D

9. Parelbloesem

Bouwjaar, thanks...

Lov, ja ik ken ze ;) Zo is mijn schoonzus ook.

Joy, geniet van je bad en poffertjes

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaahah zo iemand heb je altijd in je familie he :D

11. Parelbloesem

Haha dat is waar...

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Aahh Bouwjaar, wat heerlijk zeg! Hier meerdere keren per dag die bewegingen maar blijf het bijzonder vinden hoor!

Pfff ben inspiratie aan het opdoen voor een geboortekaartje. Wat een keus is er toch!

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Leuk hè, Mamsie... En er is zoveel keuze. Grappig dat jij straks mett verlof gaat rondom mijn bevaldatum. Zo zaten we samen in het augustus topic en zo schelen onze kleintjes straks maar een paar weekjes.

Hier hebben we toch maar de box die we via mp hadden gekocht weer doorverkocht... manlief was niet tevreden en ik eigenlijk ook niet. Hij was niet én hoogte verstelbaar wat we wel dachten. M. vond het niks om dan maar zelf iets te knutselen. Gaat ook om veiligheid. Dus onze zoektocht gaat verder :)

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Belachelijk veel keus eigenlijk he....

Lastig he, een goede box! Hier hebben we destijds die van mijn broer gekregen.

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Op mp stond dat de box in hoogte verstelbaar is, maar dat was dus niet zo. We hadden ook bij het ophalen niet goed gekeken. Manlief wilde vandaag kijken of hij het zelf kon regelen, maar zag het uiteindelijk niet zo zitten i.v.m. de veiligheid. Nu aan iemand doorverkocht die geen in hoogte verstelbare box nodig had :) We gaan gewoon eens naar de winkel. Zo duur zijn zo ook weer niet.

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik heb lekker gebadderd en poffertjes op, helemaal voldaan :D

@ Mamsie, ja er is inderdaad echt zooooveeel keus aan geboortekaartjes. En ik ben dan ook altijd zo'n twijfelaar dus ik was al op tijd begonnen met zoeken. We hebben nu een kaartje gevonden wat precies in het thema van zijn kamertje past :D Alleen vonden we de binnenkant weer niet mooi bij de voorkant en van een ander kaartje vonden we de binnenkant wel mooi maar de voorkant niet hihi... maar nu is ie helemaal zo gemaakt hoe wij het mooi vinden door Lief!, echt super service nu al...

@ Ikapika, dat je de box kan verstellen is echt fijn hoor. Ik heb de box nog van de eerste en dat is een bopita box, hele fijne box en ook in hoogte verstelbaar. Die is ook regelmatig in de aanbieding bij prenatal, anders daar op letten?

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Joy, ja die van Bopita vind ik wel mooi en in hoogte verstelbaar vind ik erg belangrijk. Het gaat toch om je rug en ik ben al niet zo groot :D. We gaan komend weekend even op pad.

Morgenavond heb ik een bijeenkomst in het ziekenhuis over borstvoeding. Ik ben heel benieuwd. Manlief gaat ook mee :)

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Heb net ff gekeken en toevallig is ie nu ook in de aanbieding! Ze hebben er ook een van kidsriver die is niet duur, 80 euro en ook in hoogte verstelbaar.

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Superservice Joy!
    Heb al een aantal kaarten gezien die ik leuk vind maar ja, manlief......
    Maar we zoeken rustig verder!

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Piep ,

Hier zijn we dan ,weer veel te veel gedaan mja beter voorbereid dan erna spijt hebben ;)
    Nu maar hopen dat ik de kleinste op tijd naar bed krijg!
    Net op't nieuws hoe de schoolstart zal gaan en per toeval een gezin met 4 kinderen ;)

Lizzie , ik hoop van harte dat je een job vindt die je graag gaat doen en leuke collega's!

Bouwjaar ,ik ben blij dat het morgen zo ver is voor hun (ze keken er echt naar uit)maar anderzijds het zal hier stil zijn en dat ben ik nooit gewoon geweest in de zin van dat ik maximum 2 maanden na schoolstart zonder baby/kind zat ;)
    Ooooohh heerlijk e je buik zien bewegen !!

Lov ,las dat je naar de prenatal was gegaan ,heb je wat gevonden?
    En foto's eens het kantoor af is !
    Oei lov van die persoon ,hoe ver is ze dan?
    Ik dacht (neem me niet kwalijk als ik me vergis is dat rugweeën niet traceerbaar zijn op de ctg?

Joy , ja joy het zal een ROZE -explosie worden :)

Mamsie ,idd.die verkoudheid is een ramp ,ik blijf ook snotteren ondanks de medicatiekuur.
    Is de strijk afgeraakt?
    Ik zal dat hier ook deze week moeten doen ,kwestie ze nu zeker proper voor de dag moeten komen.
    Veel plezier met uitzoeken van de naam ,kaartjes enz.!

Mamadj ,aparte naam en ook de betekenis :)

Lies ,ja hoor ik ben zo blij ,echt het wordt nu ook allemaal ECHTER nu we over de helft zitten en doet me ook denken om in actie te gaan schieten voor de wieg (+ wiegbekleding te maken) ,kaartjes ,doopsuikers en bv-bh's te bestellen...
    Fijn weekend gehad?

Manouks , mmmm frietjes en wat heb je geknutseld ??

Eda ,ben zo geen boekenwurm ,erg e :)
    Ik ben meer een film mens maar ML daarentegen die heeft boeken versleten in zijn jongere jaren

MGBK ,je zag er goed op op't 90tgers feest ;)
    Wat is dat park?

Parel , wat heb je gekocht ? :)

Ika ,wat een heerlijk moment !!

Jaydee ,wij wisten het geslacht niet bij nr.1 ,de anderen altijd wel.
    Alhoewel ik altijd twijfelde het is gewoon zoveel makkelijker om te organiseren.

Losje ,hje hebt je meiden goed verwend ,altijd zo druk in de weer en iedereen verpamperen ! Petje af!

Toeter ,ik heb ook goed men gatje afgewerkt ,ML buiten ,ben dan ook weer blij als het proper en opgeruimd is voor 1 DAG dan wel ;)

Liefs en als jullie me morgen niet horen is het door de drukke dag x

Deel Deze Pagina