De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lov wat gaat het allemaal snel bij jou...pffff....deze maand al 20 weken echo, pretecho gepland!!! Leuk hoor:)

Hahahahahahaha mgbk tja moet even de kleinste nog vermaken voor ik ml vermaak:D

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het schiet op...

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

#2103 mgbk, 2 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2013
    Als dat geen pret wordt de elfde van de elfde...

Losje haha vroeg op bed die kleine en spuiten maar!

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahaha ja ze gaat zo nog wel even slapen, ze is nog moe van het weekend en ze is naar school geweest!
    Dusssssss.....

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahahahahhaa wat een lol hier.....ml zegt steeds tegen die kleine kom effe bij me liggen kan je effe lekker slapen....neee zegt ze!

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dat snap ik wel, ze wil niks missen ;)
    Of ze denkt, nee ik wil niet by jullie liggen, straks moet ik nog dat gehijg aan horen ook! Neeeeee!

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Zo, de nieuwe ovu testen binnen.met drie gratis zw testen.
    Hopen dat dit de laatste maand met die krengen wordt.
    Ik stem voor!

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik hoop met je mee!!!!
    Hier is ml net weggegaan voor z'n werk....maar tja de kleine wil ook niet slapen dus zal toch tot vanavond moeten wachten!
    Zelf zou ik wel een dutje kunnen doen....gaap...
    Lig nu op de bank een beetje dora te kijken hahahahaha

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

En? Is dora net zo opwindend als je man?
    Lekker uitrusten.
    Hier vanmorgen ook ff geprobeerd of we nog wisten hoe het moest...

Mamadj mooie zoon heb je! Pfft, dat wordt vast een hele aantrekkelijke jongeman.

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mgbk, ik stem ook voor!

Losje, wij zien je dus vanavond hier niet meer terug he! Met de benen wijd en gaan met die banaan!

Lov, al aan het voorbereiden op de 1e aflevering GTST vanavond? :D

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Hihi ik heb m al gezien.... maar zeg niks :p

Iemand had die aflevering op fb gezet

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Klopt, flauw eigenlijk...
    Ach, ml is weg dus ik ga lekker kijken!

Thanx Mamsie.

13. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Gister was schijnbaar ook al bij life & cooking wie erachter zat zei ml.. maar dat heb ik dan niet gezien

14. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @all: dank u voor jullie adviezen over waar en in wat leggen...
    tis omdat ik dacht om een wiegje in onze kamer te zetten voor de eerste 2 maanden en dan als ik beneden ben, zeg gewoon te slapen leggen in de box of in de kinderwagen... maar was dan aan het twijfelen of ik niet beter wiegje in de salon zet en dan haar bedje eerst voor 2 maanden in onze kamer... weet ook niet wat het allemaal gaan inhouden!!! maar gaat idd afh zijn van de baby hé...
    idd als je al een kindje lopen hebt, zal het in de leefruimte leggen wel niet zo simpel zijn...

@lov: hoop dat je dochtertje geen oorontsteking van het zwemmen heeft gekregen....

hier 33 weken! wakker geworden met veel leven in de buik, altijd leuk, maar zou het soms heel de dag door willen en niet af en toe!

gisteren geweest gaan wandelen, beetje te veel gedaan denk ik want heb nu kniepijn... dat weet ik dat ook alweer

we hebben geen TV op de kamer, wil dat niet, anders is het idd te verlokkelijk om iets te beginnen kijken...

@joy: ja, waarom maar 1 week borstvoeding? ik zou graag toch minimum 2 maanden of liever meer geven, maar door weer te gaan werken zal het ook wel geen 6 maanden worden hoor

@lies1988: heb echt medelijden met je dat je nog steeds zo misselijk bent... en vooral dat niets lijkt te helpen!

@mgbk: amai, zou daar onnozel van worden van zo'n collega!!!
    hihi: best dat je het nog niet verleerd bent, regelmatig oefenen hé

wat is heien?

15. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Eda, ik voel de mijne echt de hele dag door, volgens mij slaapt hij nooit hihi... maar dat is ook geen pretje hoor :p Maar wel fijn dat je steeds de bevestiging krijgt dat ie t nog doet.

Waarom ik 1 week bv wil geven is omdat ik eigenlijk liever fv geef en geen bv wilde geven. Maar nu hoorde ik van de week dat al geef je 1 week bv, waar het colostrum in zit, dan schijn je dan ook maar een paar dagen te hebben dat dat al een goede start voor je kindje zou zijn... Dus vandaar dat ik dat dan wel wil doen, maar daarna dus gewoon fles zodat ml hem ook kan voeden want kolven zie ik helemaal niet zitten.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamsie echt wel :D

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bv verkleint de kans op bijv eczeem. Dit is vooral bij de voeding van de eerste dagen schijnt (schoonmoeder is kraamverzorgster en vertelde dat destijds).
    Hier het plan om weer bv te geven "tot het klaar is". Bij T 9 maanden bv gegeven. Toen was hij er klaar mee en ik eigenlijk ook wel.

Lov, nog maar 5 uurtjes :D:D:D

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd :D

Bv geven is iets wat je wel echt moet willen....ik zelf ben erg voor bv maar snap dat sommige dat absoluut niet zijn hoor ;)

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    helemaal waar hoor! Ik heb bij T ook het geluk gehad dat ik geen gedoe had. In de eerste nacht al voeding, T groeide goed en dronk dus ook goed. Een vriendin had een zoontje die nog erg klein was. Zij moest eerst kolven en dan via een spuitje voeden. Daarna alles weer uitkoken. Gevolg was dat ze zo 1 tot 1,5 uur bezig waren, ook 's nachts. Dat hakt er fysiek gezien wel in.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja een vriendin van mij ook zo begonnen....en terwijl ze werkte gewoon 1 jaar bv gegeven. Super!

Hier ging het gelijk goed eigenlijk....de oudste zat al een de borst voordat ik het doorhad na de geboorte :$ ze hebben dat reflex om zelf naar de borst te gaan....bijzonder !

Wel wil ik deze keer een deken kopen zodat ik wat subtieler bv kan geven overal....want ja ik geef ook gewoon overal bv:p

Alleen zorg ik ervoor dat ik nooit wegga voor een voeding zeg maar ... Eerst voeden en dan gelijk gaan.

Deel Deze Pagina