De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik ga ook eventjes men ogen toeknijpen ,
    gsm ligt langs me mocht de school me opbellen...
    ben benieuwd!

ML kwam na 13 uur thuis ,
    vanavond de therapie voor de oudste
    pannekoeken zijn klaar een hele lading gebakken.

Kreeg net het zuur omhoog en ik moet ook nog elke morgen braken en kokhalzen leuk wilde zo graag er vanaf zijn....blijkbaar is het terug :(

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief dan weet je eigenlijk ook niet hoe je bevalling zonder was gegaan he....je zegt dat je niet kon ontspannen ... Maar misschien was het wel gewoon goed gegaan.

Moest toen lachen om een vriendin van mij,...zij bevalt ook altijd in belgie en had bij de tweede toch iets later de ruggenprik gepakt want ze wilde toch eens wat meer voelen.
    Nou ja ze had m nu met 4 cm gepakt.....en jeetje wat deden de weeën pijn....moest wel lachen want dan begint de ellende pas :p

Ach iedere bevalling is ook anders he.....maar vind het alleen altijd zo stom dat vrouwen die een ruggenprik gehad hebben niet gewoon toegeven dat hun bevalling toch echt minder pijnlijk was.

Je hebt toch die laatste ellendige pijnlijke stuk nie gehad van je bevalling. Niet dat ik me beter voel he....begrijp me niet verkeerd en bedoel natuurlijk niemand van hier ;)

Maar doe discussie is vaker aan de gang op het forum.

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

Tja die discussie... Ik kan er nog niet over mee praten.

Ik ga zo werken tot tien uur.

Losje veel plezier met het terugzien van je meisie.
    Truste.

Lov goed dat je ook ff gaat liggen.

Lizzie hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Emotioneel en lichamelijk@ hoe is je vriend eronder?

Liefoe succes met de therapie.

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Neen idd ik weet niet hoe het is zonder en neem niemand dat kwalijk zonder of met ik kon het gewoon niet.
    Ik had elke minuut een wee en niet tot verdere ontsluiting komt dat deed met men rug ook heel erg pijn, kon net zo zeer zonder verdoving geopereerd worden ter plaatste aan men rug bah bah.

Bij nr.3 waren ze zo slim om niet meer te gaan eten want ze zeiden we gaan iets drinken en de deur sloot en ik moest al persen.
    Gynè kwam binnen en op 1minuut 45 was hij er (moest ophouden want de navelstreng was rond de nek 2x).

Is het nu zo dat men water breekt thuis en het komt ,komt het zo ,heb daar wel ergens schrik voor dat ik gewoon niet op tijd er zal geraken want eens ik moet persen floepen ze eruit zoals toen bij baby boom op die tafel bij die twin.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zo snel bevallen is ook niet fijn....

Hier had ik ook snel goede weeën waar ik geen rust bij kreeg. Merkte ook bij de tweede dat nadat de vliezen braken het echt meer pijn deed. Bij de eerste waren die dus gebroken voordat ik iets merkte.

Achteraf was ik al heel de dag bezig maar had het niet zo in de gaten hahaah.

Ach iedere bevalling heeft zijn eigen moeilijke momenten...vrouwen in Afrika die hebben het pas moelijk:D

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja idd hoop gewoon niet vanaf week 35 weer op en af weeën te hebben,
    Nu met 3 koters in huis,maar tegen dan valt even de therapie boor de oudste weg , enkel voor de dochter dan nog dus dat is al 2x minder in de week op en af rijden.

Ze moeten eruit die kleintjes of we winnen of niet haha help ;)

X

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Nou Lov, een bevalling met ruggenprik hoeft niet altijd 'pijnloos' te zijn hahaha... Bij zl heb ik m dus bij 7 cm gehad (na al 30 uur bezig te zijn) en ik kan je vertellen dat ik geen kant op kon met mijn weeën zo pijnlijk dat ze waren en om de 2 minuten ongeveer., soms wel 3 in 2 minuten... Volgens de monitor waren ze ook heel krachtig zei de gyn maar het deed gewoon niks, hij snapte daar toen ook niks van. Toen werd de ruggenprik erin gezet en toen volgens het boekje 1 cm per uur.

Bij dl heb ik inderdaad amper pijn gehad, die weeën zijn idd niet te vergelijken met de eindweeën. Maar toen heb ik er ook voor gekozen om geen onnodige pijn te lijden omdat ik helder wilde zijn als ze geboren zou worden. Dat was de enige tijd die ik had met haar en daarom mocht ik m ook sneller erin laten zetten dan normaal van de gyn.

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Liefoe, wat sneu zeg dat je jongste school nog niet leuk vindt en dat hij zo moest huilen. Hopelijk is hij over een paar dagen wat beter gewend.
    Hier ook last van elke ochtend overgeven. Weliswaar gal voor het ontbijt waarna het me meestal lukt om mijn ontbijt wel binnen te houden. Vervelend he:(

Bouwjaar, leuk dat jullie over de meisjesnaam uit zijn:) Zwaai terug!

Losje, ben benieuwd hoe je dochter het heeft gehad! Fijn dat je je eisprong hebt kunnen benutten;)

Lov, hoop dat je dochter geen oorontsteking krijgt. Kan erg pijnlijk zijn helaas.

Joy, inderdaad leuk dat je weer meer mee kletst hier:)

MamsieM, goed dat je het zegt over dat mijn verlof met 34 weken zou beginnen als ik me nu voor een deel per dag ziek meld. Ik wist wel dat als ik me rond de 34 weken zwagerschapsgerelateerd ziek meld, mijn verlof standaard ook met 34 weken in gaat in plaats van met 36 weken zoals ik wil. Wist niet dat dat dan ook geldt als ik me nu deels zou ziek melden.

Bevallingen, ik kan er natuurlijk niet over mee praten. Weet dat mijn moeder het wel mee vond vallen, alleen de rugweeen waren niet prettig. Ik hoop dat mijn bevalling ook mee zal vallen en dat ik gewoon lekker thuis kan bevallen zonder pijnbestrijding.
    Vroeger kreeg niemand pijnbestrijding, ik vind dat ik het dan ook moet kunnen zonder. Het is natuurlijk wel een ander verhaal als de ontsluiting gewoon echt niet vordert.

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jeeeeehhhhh me meissie weer thuis.
    Ze is moe maar heb het heel leuk gehad zegt ze!
    Net effe heerlijk geknuffeld samen♥ hihihi

Vanmiddag effe een goede hap eten erin(bloemkool) want volgens mij hebben ze alleen maar brood gegeten, en dan op tijd naar bed!

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lies had ik ook inderdaad want ik werkte vanaf 24 weken al halve dagen, en ben met 34 weken helemaal gestopt!
    Ik kon mijn werk niet meer doen ivm met erge rugklachten.....

11. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Even over een ruggenprik, ik dacht dat je dan zo ie zo vanaf 9 cm er weer helemaal bij bent ivm persen, dus dat je dan wel weer pijn hebt.....
    Of vergis ik me?

Edit; klinkt helemaal niet logisch wat ik zeg....
    Zal wel met een andere pijnstilling zijn dan?!?!?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Joy maar een ruggepruk pas krijgen bij 7 cm is ook wat anders he ;)

Jeeeeeeh loesje ze is weer thuis

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Losje ik weet dat bij mijn vriendin niks uitgezet werd....tenmiste ze had geen pijn

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Joy. vind het zo leuk dat je er weer bent. Heb best vaak aan je moeten denken. Hoe het ging en zo. Leuk dat je er weer bent.

Mgbk. Ohh kun jij er ook niet tegen. Ik ben best erg als ik bevallingsverhalen zie/hoor. Ik wil het niet weten. hahaha Zie ik dan wel weer.

Losje. Veel plezier met fietsen! fiets ze nu wel op haar nieuwe fietsje? Of ga je best ver?

Lief. Balen dat L zo verdrietig is als hij naar school moet. Hopelijk went het snel en gaat hij vrolijk naar zijn schooltje!

hier.
    Soliciteren. Gaat best goed hahaha nou ja met versturen. LOL. Ik heb wel 1 reactie terug gekregen van een bakker dat hij mijn sollicitatie bewaard en als er iets vrij is hij mij belt. Beter dan niks hahaha

Dames met een ruggeprik. Doet dat pijn? Ik moet dat al bij een eventuele cerclage. Ik heb het ziekenhuis boekje doorgelezen en daar wordt ik niet echt vrolijk van. :(
    Ben er bang van. Net als infuus. bah bah

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lizzie ik keek heel erg op tegen me ruggeprik voor me voet operatie maar viel heel erg mee, voor ik het wist was het al gebeurd, maar dat is mijn ervaring.
    Nee ze wil nog steeds niet op d'r nieuwe fietsje, ik weet niet wat het is, het was een heel drama in ieder geval, dus heb hem in de schuur gezet.
    Nu ging ze gewoon bij me achterop!

Zo aardappelen geschild bloemkool gesneden, straks voor mezelf en me vriendin een prei schotel maken en dan hebben we dat ook weer gehad!

Wat denken jullie, moet ik vanavond weer even met ml, of hebben we ons best gedaan, heb geen pijn meer in me buik!
    Als je pijn met sex hebt, moet je ei dan nog springen?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als jullie nog zij hebben gewoon doen ;) soms stop je ook te vroeg .... Niet jij dan he maar in het algemeen ;)

Maar als je die pijn hebt is het echt net je ei of net erna meen ik

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik heb twee avonden die pijn gehad, dus dat vond ik al vreemd, en na de eerste avond bleef de buikpijn....
    Nu dus pijnvrij hahahahaha, nou kijk nog wel even of ie zin heb want wil niet te vroeg stoppen!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee liever nog een keertje ;) dan heb je er alles aan gedaan :D

19. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hee meiden

Ik heb echt een kutdag..
    Van alles was fout gegaan met abbo op mn ov chipkaart.. 80eu. Gelukkig lijkt het nu weer goed te zijn.
    En ben uit mn lievelingsbroek gescheurd.. nouja een scheurtje onder bij mn bil. Hij was al een btje gaar aan het worden. Maar heb dus de hele dag op het werk gelopen met een scheur in mn broek :(
    Verder allemaal gestress en gezeur op het werk.
    En ik was al bok chagerijnig en na dit alles al helemaal.
    Ik lees en reageer straks als ik thuis ben!
    X

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Pfff hier net ook een bezoekje aan de huisarts gebracht. T had zijn vinger tussen de autodeur gekregen :(. Gelukkig niets gebroken, wel mooi dik en blauw. Manlief trok snel de deur weer open maar raakte daarbij T zijn oor dus die ook dik en blauw.... arm ventje! gelukkig speelt hij weer nu!
    Gaan maar even bij de Mac eten, als troost :D

Deel Deze Pagina