De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaaaaaahhhh mamsie arm ventje....en dan doet papa dat ook nog hihi. Zal zich vast erg schuldig gevoeld hebben die papa.

Gelukkig niks ernstigs...

Manouks mocht je niet even naar huis?

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk hoe kunnen we je opvrolijken meis......vieze plaatjes misschien?
    Aappie waar ben je, we hebben vieze plaatjes nodig voor onze manouk!

O mamsie jeetje, gelukkig niets gebroken, sterkte voor je kleine man!
    En verwen hem maar lekker met de mac!

Hier de kids alvast aan de bloemkool gezet, want de oudste valt zowat om...
    En ze moet wel even goed eten!

Ml nog niet thuis pffff die zal wel moe zijn straks;)

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    :$mama mag ik nog meer, haar hele bord leeg waar ik al het dubbele opgeschept had!

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dus maar even van papa z'n portie wat afgehaald....vind ie vast niet erg:);)

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ze was uitgehongerd. ;)

Ik ben ook uitgehongerd. Eten zo meteen wraps maar moet nog en
    even wachten op R. Hij is naar de kapper.

Mamsie. Dat moet weg pijnlijk zijn. Kan het me gewoon helemaal voor stellen. Wat moet papa zich schuldig hebben gevoeld. Maar ook dit soort obgelukjes kunnen gebeuren.

Hier. Komen maar collega's R op bezoek. Of ik even een appetaartje kan bakken. Tuurlijk. Heb toch niks te doen. ;)
    Ze komen nog ivm de miskraam. Kan ik weer heel dat verhaal gaan vertellen. Bah...

6. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hoi meiden, even snel voor het koken!

Mamsie, wat sneu voor je ventje! Hoop dat de mac zal smaken!

Losje, fijn dat je meisje weer thuis is! Zo dubbele portie bloemkool, leer mijn kinderen dat!! Die eten niks... ja spinazie en rauwe wortels. That's it!
    Vorige week zeuren dat ze 3x kale macaroni kregen, ja dan moet je maar eten wat wij eten!

Lief, sneu voor je ventje. Hopelijk een kwestie van wennen... Pannenkoeken al lekker opgepeuzeld?

Eda, hoe gaat het je laatste weekje?

Bouwjaar, lekker aan het genieten daar dus! Vooral blijven doen!

Lizzie, sterkte vanavond met het bezoek.

Manouk, knuffel.

Mgbk, goed bezig met je positieve gedachtes!!

Rest, weet t niet meer. Heb een hoop gelezen afgelopen dagen maar niet alles onthouden!

Bevalling, hier ook 2x uit een boekje. Kan dus echt wel! Ook zonder verdoving. Deze hoop ik wel thuis te kunnen doen. Denk dat ik mn moeder bel als het begonnen is, dan kan zij beneden bij de kids blijven. Als het 's avonds laat gebeurt dan bel ik niemand. Mijn kids worden nooit wakker (dan vast wel...) en gezien mijn geschiedenis zal het niet langer dan 6 a 8 uur duren.
    Nou ik ga de piepers schillen! Bah, maar goed af en toe wat vitamientjes is wel nodig he...

Smakelijk allemaal en tot later!

7. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ik zou ook niet graag mijn moeder/schoonmoeder bij de bevalling willen hebben, we bellen ze als alles achter de rug is!

vandaag 2de prenatale gehad: ook even over epidurale gesproken, haar mening was dat het iets zeer goed was, maar niet voor de meerderheid van de vrouwen/bevallingen nodig, soms is het wel aangewezen (als je bvb ingeleid wordt of met diabetes zit en anders evt uitgeput geraakt, ...)
    en blijkbaar zijn er echt vrouwen waarbij het niet vlot en eens verdoving ontspannen ze zich volledig...

nu ja, we kunnen maar zien hoe het gaat op moment zelf... idd hoe doen vrouwen dat in Afrika, of in de Middeleeuwen

ik dacht dat je met een ruggeprik wel nog voelde maar geen pijn had, en soms gaat het zo snel vooruit dat het zelfs de moeite niet is om de prik te zetten (heeft toch niet de tijd te werken)

@lov: een oorontsteking is zooo pijnlijk, heb echt medelijden met je meisje, want ik herinner me dat dat de enige keer was dat ik niet naar school kon tijdens het lager onderwijs, anders nooit ziek genoeg geweest om thuis te blijven, maar die keer, amai, zie mezelf nog zitten in wachtzaal huisarts met een band over mijn over om het een beetje draaglijker te maken...

@losje: zou gewoon doordoen, zou zonde zijn om idd te vroeg te stoppen..
    wat goed dat je meisje zo goed van haar bloemkooltjes eet (was toch niet mijn favoriet als ik klein was...)

@manouk: wat balen van je k*tdag... op naar morgen, kan niet anders of beter zijn...

@mamsie: wat zielig voor je klein ventje...

@mamavandj: laatste week begint rustig: gist en morgen een halve dag, vandaag vrij, alleen donderdag wordt lastig vrees is om dat te eindigen met vrijdagNM.... verlang vooral naar de volgende controle by gyn, want het is van van 29/07 dat ik bij haar geweest ben, dus wil graag weten: hoe groot, of het goed gegroeid is, de ligging...

hoe dichter ik kom bij het einde, hoe meer zenuwen ik heb...

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Sterkte lizzie vanavond!

Hahahahaha nou die van mij zijn totaal verschillend,
    De oudste wil alleen maar aardappelen en groente, aboluut geen rijstgerechten
    De jongste wil graag rijst, en bami, macaroni

Dus er is altijd maar een van de twee blij!
    Behalve met lasagne dan smullen ze allebei.

Ik doe de groente in de lasagne en macaroni fijnmalen door de saus, dus eten ze heel veel groente, anders vissen ze het eruit!

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Eda tuurlijk krijg je meer zenuwen op het einde, maar ik hoop dat je nog wel even kan genieten!

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Manouk, wat een baaldag. Hier ook eens een flinke scheur in mijn broek gehad. Heb het toen gerepareerd met ductape :)

@Mamsie, veel sterkte met je ventje.

@Lizzie, sterkte :( niet leuk dat je weer alles moet vertellen.

@Lov, oorontsteking is zo vervelend. Ik had er toen ik pas werkte veel last van. Ik heb uiteindelijk buisjes gekregen.

@MvDJ, eet smakelijk!

@Liefoe, wat moeilijk voor je jongste. Dat wennen kan soms een tijdje duren.

@Bouwjaar, geniet er lekker van! En niet stiekem een katje meenemen ;)

@Eda, het schiet al op met ons verlof, hè :D

Ik heb gekgenoeg geen zenuwen voor de bevalling. Ik zie het wel. Ik kan er toch niets aan veranderen. Komen moet het toch :D Ik kijk er ook wel naar uit om het te mogen ervaren. Ik zou erg balen van een keizersnee, denk ik.

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik zei altijd voor de 1e bevalling GEEN EPI te willen en zie haha.
    Hoe ze het in Afrika doen ofzo als je daar heel de rimboe bijeen schreeuwd so be it (arme vrouwen).

Losje ,het zal ze smaken :)

Lizzie ,sterkte vanavond!x

Eda ,jij mag de spits afbijten nee of Ika?
    Ben zo benieuwd hoe de kindjes gaan heten se!

De jongste kwam NIET wenend uit school maar hij kon niet snel genoeg naar huis :D
    Hij heeft wel heel heel goed gegeten van de pannekoeken !

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah Liefoe, met kleine stapjes gaat het steeds beter. Mijn ervaring is dat bij het wegbrengen en ophalen veel kinderen in de beginperiode huilen. Tussendoor gaat het vaak prima.

Ik ben echt benieuwd wie van ons als eerste gaat bevallen, Eda. Manlief en ik denken allebei dat het eerder komt dan 40 weken :)

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Oeps bezoek komt morgen. Hahaha morgen ook pas taartje bakken. ;)
    Iemand een puntje??? Miscommunicatie. Hahahha

Ika. Hoop dat je gevoel klopt en dat die kleine meid jullie niet heel lang laat wachten.

Eda. Die zenuwen zijn ook wel normaal denk ik. Toch iets wat je niet kent kwa pijn enzo. Maar jullie krijgen er iets heel moois voor. :)

Lief. Ohhhh had eerst je andere nickname getypt. Hahhahaa. Maar zegt L niet hoe hij het vond op school.
    Hopelijk morgen geen tranen.

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Haaaii meiden,

Nou ben weer wat volijker. Mn gescheurde broek snel uitgetrokken en net lekker gegeten.

Lov nee kon niet naar huis. Ben een uur onderweg, en kan mn collega niet alleen laten met de kindjes. Sterkte voor je meisje, heb nog nooit oorontsteking gehad maar lijkt me erg vervelend. Hopelijk slqan de medicijnen snel aan.

Mamsie aii das niet fijn. Zielig zeg voor T. Gelukkig niet gebroken. Ah arme papa. Hebben jullie lekker gesmuld bij de mc?

Lizzie sterkte vanavond, niet leuk om alles weer te moeten vertellen. Hmm lekker appeltaartje! Knuf

Lief gelukkig ging het wat beter met L. Niet leuk om je kindje zo te zie he?! Hopelijk gaat het vanaf nu steeds een beetje beter.

Mamadj hier ook piepers gegeten, toch wel lekker af en toe zo'n hollandse kost.

Bouwjaar geniet er lekker van.. jaloeers! Veel plezier X

Eda logisch dat je wat meer zenuwen hebt, lijkt me ook erg spannend!

Losje fijn dat je meisje weer terug is. En wat goed dat ze zoveel gegeten heeft. Ligt ze al op 1 oor? Ooeehh vieze plaatjes :p haha.

Ika ik denk ook dat jullie meisje eerder komt. Ben heel benieuwd naar de naam :)

Mgbk ongi alweer voorbij? Duim weer voor je deze ronde!

Nog steeds geen bloed gespot, hoop dat het nog een paar dagen weg blijft. Of liever 9 maanden idd ;)

Hoop echt dat er weer wat roze bij komt deze maand, duim heeel hard voor lieve Losje, Dido & Mgbk! Het is jullie zo gegund. En natuurlijk lieve Lizzie over 3 maandjes!

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:) demente!

Neen zelf vertellen niet aan mij maar toen papa zei ah L.is flink geweest begon hij met de naam van de juf ,de kindjes enz..
    en dat hij morgen terug naar school gaat met de kindjes spelen ;)

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Manouks een gescheurde broek dan nog wel :D
    Ik duim met je mee voor de dames en u!

Net ff balen wilde mijn voetenzak van B.verkopen (blauw)
    merk ik na plaatsing zoekertje en direct reactie dat er op de achterzijde plekken zitten???
    Snap het niet goed hoe die daar zijn gekomen ,dus snel de was in op hoop van anders heb ik pech ...wilde een beige of roze gaan kopen 2de hands als deze weg was.
    Maar de achterkant zie je niet of bekijk je niet dus zo'n ramp is het niet mja verkoop ik niet graag door zo...

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lizzie nou doe mij maar een stukje taart mmmmmmm

Liefoe ik hoop dat de vlekken eruit gaan!

Manouk jeeeehhhh ben blij dat je weer bent opgevrolijkt!

Kids lagen om kwart voor zeven op bed!
    Helaas is ml weer weg voor z'n werk:x
    Dus zal straks niet veel zin meer hebben hem kennende:(

Nu even lekker relaxen voor de tv.....

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden!

Kleine man slaapt. Hij speelt weer volop en lijkt zijn vinger gewoon te gebruiken gelukkig. Manlief had het er wel moeilijk mee ja. Kwam met tranen in zijn ogen thuis, die schat!

Mgbk, lekker gewerkt vandaag? Je maakt ook aardig wat uurtjes of niet?

Liefoe, balen van die misselijkheid zeg!

Joy, snap dat je bij dl eerder een ruggenprik wilde. Toch een compleet andere bevalling, psychisch gezien.

Lies, weet je al of je je ziek meldt? Lastige keus he! Ik wilde destijds er sowieso met 34 weken uit dus voor mij maakte het niet.

Losje, weer compleet! Lekker hoor! Ennuh, gewoon vanavond even nog met de beentjes wijd. Kwaad kan het niet!

Lizzie, geen ervaring met een ruggenprik. Zou het zelf ook erg spannend vinden dus snap je gevoel wel een beetje.....
    Mooi dat er tenminste 1 bakker je brief bewaard! Het hoeft er maar 1 te zijn hé, voor die droombaan :)
    Appeltaartje is wel lekker! Stuur maar een stukje deze kant op!

Manouk, dikke knuffel voor jou dan! Misschien heeft Lov nog wat eclairs over om je te troosten?

Eda, "komt wel goed schatje" Je kunt dat hoor, bevallen!

Over (schoon)moeder bij bevalling: het de 1e was schoonmoeder erbij, in de functie van kraamverzorgster. Hbe daar lang over getwijfeld (gek idee, sch-moeder die daar controle doet etc) maar na onze ziekenhuisperiode en de vele onderzoeken en echo's vond ik het allemaal wel best. Achteraf erg blij mee. Zij kwam direct toen we haar belde wat mij een goed en ontspannen gevoel gaf.
    Ze is nu met pensioen dus dit keer "gewoon" kraamhulp (wel een goede kennis)

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Hopelijk is je eitje goed benut. Kan manlief ff relaxen. ;)

Manouk. Ik hoop zo dat jij nu zwanger bent en blijft. Gun het je zo. Dat je niet de mmm in hoeft.. Fingers crossed...

(schoon)Moeder bij bevalling. Ik zou dat echt niet kunnen. Allebij niet. Al zou mijn schoonmoeder niks liever willen.

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mijn moeder zou ook heel graag willen hoor. Heb haar destijds wel een sms gestuurd dat het begonnen was. Ik ben overdag bevallen dus de auto van schoonmoeder stond in de straat. Mijn moeder moet daar langs fietsen naar de supermarkt dus tja, die is niet achterlijk en weet hoe laat het is dan....

Deel Deze Pagina