De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Even uit mn hoofd.
    Mamsie hoe is het nu met je zoon?de pijn al minder?schrikken zeg.

Ika heerlijk bijna verlof. En miss zelfs een dag eerder dan je dacht. Moest daar wel ff om lachen.

Lizzie wat had ik je graag een lieve betrokken moeder gegeven.
    Hopen dat het bezoek vanavond meevalt. En ook dat je snel iets hoort van je sollicitaties. Kom je de dagen een beetje door?

Joy hoe voel jij je verder? Kun je nu echt genieten of zit er nog een deel angst?

Losje, zo te lezen is Manouk al weer wat vrolijker dus heeft ze geen vies plaatje nodig? Fijn dat je meisie het leuk heeft gehad.
    Nu die stomme wachtweken weer in. Hoop dat het raak mag zijn. Jullie hebben goed je best gedaan, maar ja dat zegt helaas niet alles hè ?

Parel Haha die bemoeizucht zou ook niks voor mij zijn.

Lies das echt niks, dat overgeven. Weet je al wat je gaat doen qua uren?

Lov fijn dat het beter gaat met je dochter.

Mamadj, ik weet ff niet meer, dus gewoon knuffel voor jou.

Eda spannend bijna de laatste weken in! Lekker verlof bijna.

Toeter hoe is het met jou?

Bouwjaar hoe bevalt de griekse zon? Lekker weer las ik?

Manouk wanneer zou je durven testen!. Hoop zo dat je het ziekenhuis niet nodig hebt! Hoe is je temperatuur?

Denk denk, wie vergeet ik.

Oja liefoe hoop dat je zoon snel gewend is en dan vrolijk thuis komt. Heb je dat ding nog kunnen verkopen? Werkt ml nu een beetje mee met alles? Niet meer zoveel bezig met zn motor?

Hoop dat het met iedereen beetje ok gaat!

Hier idd redelijk wat dagen gewerkt zoals Mamsie zei.vandaag lekker vrij. Ml heeft gisteren gepoetst dus dat hoef ik niet te doen. Ik denk dat ik lekker met een boek in de zon ga. Ongesteldheid is idd over. Hè hè. Vanavond naar vriendin. Morgen werken en dan een druk weekend met bruiloft, verjaardagen en bezoek van vrienden.

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja hoor de vlekken waren eruit denk dat de vorige keer ML de verkeerde knop had ingedrukt (te lage temperatuur om te wassen want het rook nogal erg naar wasproduct.
    En thuis gaat het goed ,eigenlijk heel goed.

Hij is attenter ,minder kranky ,gek maar zo is het goed minder stresserend voor mij en we zijn ook wat meer verliefder klinkt misschien idioot dat dat nog lukt na 9 jaar huwelijk haha :);)

De jongste zal wel loslopen ,de mama moet ook leren loslaten en dat zou makkelijker gaan als hij vrolijk naar school zou gaan :)

Jij ook drukke dagen voor de boeg!
    Wel fijn ,lekker je uitleven op de bruiloft ;)

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

Nee dat klinkt helemaal niet raar. Is toch geweldig.
    Volgens mij ook best normaal dat je je partner tijdelijk soms even achter het behang kan plakken en even later weer hernieuwd verliefd kunt zijn.
    Klinkt goed!

Idd je zoon zal vast ff moeten wennen. Komt wel goed schatje!

Ga nu eerst Gtst terug kijken. En dan bikini aan en de zon in!
    Oja en kijken of ik nog een jurkje kan vinden voor vrijdag. Zal wel te laat zijn om via internet te bestellen?

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja is ook zo ,ik laat meer merken als ik bezorgd ben of onrustig ben (ivm.de 20 weken echo)en sinds toen is hij echt meer relaxed en ik leg ook meer aan hem uit als ik iets aan hem vraag om te doen (zoals bij de oudste met ass.)en het werkt precies :)

Zo is hij een lijst afgegaan de maandagvoormiddag ,leuk want zo was dat zware werk voor mij gedaan en hij had zich ook niet verveeld in de tijd dat ik in't zkh zat.

Straks gaat hij ons wiegje opspuiten in wit ,hij wilde dat doen ,ben benieuwd!

Smeer je maar goed in en ik denk wel als je nu iets besteld je dat normaal de dag erna al hebt neen ??

5. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Lov fijn dat het wat beter gaat met je dochter! Beterschap voor beide.

Liefoe wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie thuis.

Mgbk drukke dagen maar ook leuke dingen zo te horen. Als je vandaag besteld hb je het soms morgen al in huis.
    Vandaag 9dpo en nog geen bloed gespot. VL denkt wel dat ik ongi wordt omdat ik af en toe kribbig ben ;) Mn temp was vanochtend heel hoog 37.08 dat heb ik bijna nooit. Wacht rustig af, durf nog lang niet te testen.. haha. Volgensmij heb ik ze niet eens meer in huis :p

Ik ben alweer vrij. Zo even naar mn moeder. Fijne middag allemaal!

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh manouk. Hoop dat het een goed voorteken is dat je temp nog zo hoog is. Ik duim verder voor je.

Mgbk. Ik poets heel veel. Hahhaa alles blinkt hier, zelfs de tuin. ;) En voor de rest gezellig met vrienden/familie, bullitje wandelen. Tot nu toe gaat het nog.

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Manouks SPANNENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD amai seg !!!

Lizzie ,ik ben ook zo'n poetsfreak maar neem toch maar af en toe tijd voor jezelf hoor x !!

Zo terug van de logo ,voetenzak is denkelijk verkocht 50 euries rijker kan ik weer gaan shoppen voor ons meisje ;)

En nu strijken
    *pom pom pom pompedom*:(

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi meiden,

Mgbk geniet lekker meis van de zon!
    Liefoe fijn dat het beter gaat met ml, wij moeten ook af en toe opnieuw verliefd worden hoor, anders raakt de sleur er een beetje in!

Manouk spannendddddd!

Hier gewoon effe druk geweest, wassen naar het zwembad toe om te kijken en vriendinnetje te spelen...
    Nu even een rust moment op het bankie....

9. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    hier ook een NM vrij, lekker even genieten van het mooi weer...

succes voor de meiden die werken deze NM!!!

anders hier niet te veel te melden, best dat mijn verlof ingaat volgende week, want ben het een beetje beu...

10. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @ika: hoeveel meiden zijn er nu al te vroeg bevallen in het oktober-topic: 3 of 4?

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Mgbk, lekker genieten van je vrije dag en goed insmeren maar!

Lizzie, wat zal jouw vriend blij zijn dat het huis zo schoon is:) Mijn man moppert nog wel eens dat er nodig weer gestofzuigd moet worden (is ook snel met 3 katten). Ik zeg dan altijd dat hij ook de stofzuiger kan pakken:D
    Zou jou ook een hele lieve meelevende moeder toe wensen.

Lov, hoe is het met S. haar oor? Misschien heb ik het gemist hoor. oh wacht, ik heb het vanmorgen op facebook natuurlijk al gelezen;)

Liefoe, heerlijk toch om soms opnieuw verliefd te zijn! Hebben wij ook hoor en op andere momenten ergeren we elkaar wat vaker dan anders.
    Ah L. moet echt nog even wennen dus. Komt vast goed!
    Lekker shoppen weer voor je meisje:p

Parel, poe wat is jouw schoonmoeder overbezorgd! Zou daar ook helemaal gek van worden;)

Eda, lekker hoor volgende week verlof. Snap dat je daar aan toe bent:)

Ika, oh misschien morgen dus al de laatste dag. Heerlijk:D

Manouk, oh wat spannend op 9 dpo nog geen bloed en een hoge temperatuur! Ik hoop echt onwijs hard dat je helemaal niet meer naar het ziekenhuis hoeft om zwanger te worden!

MamsieM, hoe is het met T.?

Volgens mij vroegen MamsieM en mgbk of ik al weet wat ik ga doen met mijn uren. Ik heb nu 2 goede ochtenden gehad. Volgens mij is de kunst om voor het ontbijt even lekker gal te spugen en dan daarna alles op alles zetten om mijn ontbijt binnen te houden. Dat is soms makkelijker dan de andere keer. Ik wil dus nog kijken of ik het zo volhoud, ik denk het wel:)

Ik ga a.s. zaterdag een Bebe Jou badje met standaard halen voor €20,- via Marktplaats:) Best een goede deal lijkt me, nieuw is het iets van €46,-.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden..

Gaat goed idd Lies...demk dat ze morgen gewoon weer naar school gaat.
    Morgen ook weet peutergym met de jongste....maar die is ook niet zo lekker dus even aankijken maar.

Wilde nog van alles zeggen wat betreft reacties maar ben het kwijt hahaha

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Zo na een warm dagje in de hoofdstad nu aan t relaxen bij t zwembad.

Ehmm op foon dus terug kijken kan niet.
    @moeder,ik heb een hele goede band met ma vertel haar heel veel, maar ik wil haar niet bij de bevalling hebben hoor. Vriend, verloskundige en verder wie echt noodzakelijk is maar verder niemand. Als im dan van joy lees de reden omdat ze anders geen klein kinderen geboren ziet worden denk ik: ze is toch zelf 2x bevallen?

@manouk nog steeds niks :)

@parel over de bv als je 1x door fv ga vervangen (waar eigenlijk?) dan moet je wel zelf kolven omdat anders je boobies ontploffen. Zou mij te dubbelop zijn.
    En joy wrm maar 1wk bv? Dan zoy ik er niet eens aan beginnen denk ik.

@lief weer lekker bezig met handelen zie ik.

@lizzie hoe gaat t niet met je.

@lies badje klinkt goed

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mgbk lekker dan ml gepoetst heeft. Druk maar we leuk weekend toch?

@sorry voor wie ik nu vergeet

Oja @eda laatste loodjes zijn altijd t zwaarst en wsl als zwanger zijnde helemaal

@ika voor start verlof is toch gewoon 4 of 6 wk teruh tellen tov ud?

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Het klinkt alsof jullie het erg leuk hebben Bouwjaar:D Geniet er maar lekker van!

Lov, fijn van je oudste maar balen dat de jongste zich nu niet lekker voelt.

Bij mij mogen ook alleen de noodzakelijke mensen aanwezig zijn bij de bevalling. Ik heb ook een super goede band met mijn moeder en ik kan alles met haar bespreken, maar aanwezig zijn bij de bevalling gaat me echt te ver.
    Mijn schoonmoeder mag er al helemaal niet bij zijn haha! Ik ga niet met mijn benen wijd liggen als zij er is. Geloof ook dat ik in staat ben om op zo'n moment onaardige dingen te zeggen die ik niet helemaal meen;) Verder is ze een schat hoor!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee ik vindt het ook echt iets tussen mij en mijn man ... De bevalling ;) is ons moment samen. Behoorlijk speciaal om dat samen te delen.

Maar mijn band met mijn moeder was al nooit goed en nu dus geen contact meer...dus ik bekijk alles vanuit mijn situatie...

Maar dan nog denk ik dat het echt iets is tussen jou en je man. Het is soms voor de man dan minder fijn omdat die het moet delen met nog een persoon, de bevalling. Tenminste zo zie ik het ;)

Bouwjaar klinkt heerlijk!! Geniet maar lekker meid....kleine flink aanwezig daar:D?

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Klopt, Bouwjaar. Maar ik realiseerde me dus gisteren dat mijn verlof dus vrijdag ingaat. Zo gek om de laatste dag van de week niet te werken. Er is ook geen vervanging. Ik vraag die dag gewoon lekker terug :)

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lies, fijn dat je je beter voelt!

Bouwjaar, lekker genieten meid!

Ika, het is al woensdagavond :D

Manouk, klinkt nog steeds hoopvol!

Weet even de rest niet meer.
    T slaapt lekker. Gaat goed met zowel oor als vinger. Hij was vanochtend wel erg vroeg wakker (5.30) dus denk dat hij vannacht net zo best geslapen heeft.

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Manouk, wat spannend!! Ik duim voor je.

@Mamsie, hoe is het met de kleine man?

@Lies, dat is een mooi koopje!

@bevalling, hier ook alleen manlief en de vk met eventueel de verpleegkundige in het ziekenhuis. Ik ben heel close met mijn moeder, maar ze hoeft er van mij niet bij te zijn. Ik heb gezegd dat ik het fijn vind als ze bij ons thuis zijn als we thuis komen :) Een schoonmoeder heb ik niet meer. Die had ik er ook nooit bij gewild...

Vandaag een mooie box gekocht van Bopita. Hij staat al :D manlief is nu naar de bouwmarkt om er een mooie plank op te maken die we erop kunnen zetten als we niet thuis zijn en de katten er niet stiekem ingaan. Maar nu hebben ze er ook al weinig interesse in. Volgens mij vinden ze het boxkleed niks :D

20. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Mgbk, jij hebt inderdaad een druk weekendje voor de boeg maar wel gezellig!

Ik voel me wel goed, alleen de afgelopen week vaak last van mijn rug gekregen en mijn stuitje.. begin nu ook weer superrr moe te worden pff, maarja even doorbijten nog. Ik heb niet echt angst, ja misschien alleen de angst die een andere aanstaande mama ook heeft die nooit een kindje is verloren. Het blijft toch allemaal spannend, tot je het kindje gezond en wel in je armen hebt. Vooral ik hoor de laatste tijd zoveel horrorverhalen. Op een of andere manier als je een kindje bent verloren dan willen mensen hun verhalen delen over zichzelf of een ander in nabije omgeving.

@ Manouk, spannend hoor en vooral met zo'n temp! Ik duim voor je :D

Hier lekker een avondje op de bank, heerlijk. Gister trouwens mijn nieuwe AC binnen gekregen, de persona. Had m via marktplaats gekocht voor weinig en nog nieuw in de verpakking (met folie er nog omheen). Ben benieuwd of het straks iets is, maar eerste maandjes ook nog ovulatietesten doen om te checken of het apparaatje klopt, want durf er dan nog niet helemaal vanuit te gaan :) Moet straks alleen wel weer die testen bestellen pff, ik had ze toen ik zwanger werd allemaal weggegeven op zp.

Deel Deze Pagina