Joy, ja we hebben het zo vaak geprobeerd en zelfs na ze onze grens ruim overschreden had hebben we het nog eens geprobeerd. Lov, het gaat me ook echt niet om het krijgen van, maar gewoon dat hij zijn zoon volledig weg duwt, waarom is hij aan 3 kinderen begonnen uberhaupt (ik ben er blij mee ) Enne ik wel, heb zelf als VK gestudeerd, maar ga het nog allemaal extra bespreken, vooral omdat ik heel mijn leven last heb van die rot suiker... Ik moet hem nu niet controleren omdat ik kans heb dat hij te hoog is maar juist andersom
Ja, ik wil graag borstvoeding geven. Idd werkt volledige borstvoeding waarbij je voedt op verzoek als ac, maar dat risico neem ik echt niet.
Maar wat doet doe ene keer geen bv geven dan? Wil het graag begrijpen namelijk...maar snap m niet zo. Nee ik zeg ook niet dat jij iets wilt krijgen...maar soms moet je dingen gewoon loslaten. Als je je zoveel ergert een iemand dan moet je je afvragen of je die persoon wel in je leven wilt.
@ Lov, bedoelde idd ovu''s haha maar oke.. @ Parel, klinkt zo herkenbaar... ik had geen plaat voor mn kop maar een complete bunker Die is nu wel weg hoor maar dat heeft jaren geduurd, ik trapte toch altijd weer in zn beloftes... @ Ikapika, nou toch lees ik hier regelmatig dat vrouwen dus gewoon zwanger kunnen worden tijdens de bv periode... ja of het moet toch niet zoveel uitmaken dat een tweede snel daarna komt
Yep, heb ze binnen! Eerst een paar keer gewassen, zodat ze goed opnemen. Ik draag ze nu 's nachts met zo'n zachte bh aangezien ik dan best veel lek.
@Joy, het schijnt met die bv als ac wel heel nauw te luisteren. Er mag volgens mij niet meer dan 2-3 uur tussen voedingen zitten. Als je dan al op een gegeven moment geen nachtvoeding geeft is die tussenpoze wel tricky...
@ Lov, Dat is alleen de eerste 3 maanden omdat je dan nog niet volledig op het apparaatje kunt vertrouwen. Maar dan kan ik wel zien wanneer mijn eisprong is en dat apparaat het dus aangeeft. Meer controle voor mezelf... en als het goed is moet na 3 maanden dat apparaatje precies kunnen aangeven wanneer mijn eisprong is, maar daarvoor moet ik ook testjes uitvoeren en in de monitor stoppen, max 8 per maand wanneer de monitor erom vraagt dus. Iedere ochtend moet ik er dan ff op kijken en met een oranje lampje moet ik testen en anders niet. Groen lampje is veilig en rood lampje niet dus en dat geldt tot de volgende dag.
Lov, ja alleen wil hij graag zijn moeder wel gewoon in zijn leven behouden, nadeel daar hangt zijn vader aan BV en FV.. Die ene FV zit meer suiker in dan in je BV, omdat mijn moeder te weinig suiker in de BV had hebben ze mij extra druivensuiker gegeven in een flesje, wat heel slecht is voor de tandjes, is bij mij helaas ook te merken. Aangezien mijn suiker gemiddeld 3,7 is nuchter of niet nuchter, adviseren ze een FV te geven voor de suikers. Ik ben door suiker te kort een ongelofelijke huil baby geweest!!! Joy, ja mijn man trapt er telkens weer in en ik word er gestoord van. Maar hij wil zijn moeder niet voor het hoofdstoten en dat snap ik ook wel weer. Morgen komen ze hierheen als ik naar oppaskinderen ben, doet hij gewoon omdat hij weet dat ik hem aanspreek waar zijn vrouw bij is. En K doet dit niet.
Ik vind ze heel fijn en voelen lekker zacht. Ik vraag me alleen af als je echt heel erg lekt of ze dan goed houden, maar dat weet ik ook niet met de wegwerp. Dat gaan we ervaren
Joy oh dat valt dan mee he .... Opzich wel fijn ding dan Ika ja ze zeggen dat ze minder goed opvangen. Als ik denk aan de meisjes en de bv ben ik bang dat ze te weinig opvangen. Die van de kruidvat vond ik altijd prima om te gebruiken . Parel is je baby vanzelfsprekend ook iemand die last heeft van suiker dan?
Nee de baby niet, maar die heeft wel last van mijn suiker Omdat mijn BV waarschijnlijk niet genoeg suikers heeft ivm mijn suiker te kort. Daarom eerste 2 weken ook even uitproberen
Goedemorgen........ Parel hoe probeer je dat dan....hoe weet het of het goed gaat? Hier laat ik de oudste maar lekker thuis..... Dalijk breng ik haar te vroeg alweer naar school. Het is ook nog eens warm vandaag ... De jongste even aankijken dalijk hoe ze zich voelt....misschien ook maar niet naar de gym. Maar even zien ... Omdat verjaardag en binnenkort houden we voor mijn schoonzusje een babyshower nou ja ik ... Haar familie. Heb wel een super kado voor d'r. Een pretecho kado! Hebben we met aan paar iets bij elkaar gelegd en kan ze ook gaan. Ze wilt graag maar het is te duur voor ze. Nou ik dacht, e heeft veel familie...allemaal iets bij elkaar leggen dan hebben we zo 105 euro....toch ?! Dus de afspraak staat al gepland
Geen verstand van van bv of fv en ac na de bevalling Lov wat een leuk en lief kado. Mooie verassing lijkt me, goed idee! Mgbk ik zou ook een kadobon geven, straks geef je iets wat ze al hebben. Joy wat een ontzettend lief kado van die man. Heel mooi gebaar. Parel pff de soap gaat weer verder. Je moet je er niet meer te druk om maken hoor, niet goed voor jou en de baby. Misschien moet je je wat afzijdig houden en moet je man maar met hun afspreken als jij iets anders te doen hebt of dat hij alleen heen gaat. Je zit nu ook nog vol hormomen waardoor het allemaal niet makkelijker wordt. Dan zie je wanneer jullie kindje er is wel of jullie eens een goed gesprek kunnen hebben en kijken of jullie er samen nog uitkomen. Dan kun je misschien ook duidelijk maken dat jullie zelf bepalen wat te doen met je schoonzus en straks met de kleine etc. Heb het idee dat ze zich echt overal mee willen bemoeien. Succes ermee meid en doe waar je je goed bij voelt. Vandaag 10dpo hoge temp van 37.04 en nog steeds geen bloed gespot. Gaat de goede kant op. Heb helemaal geen kwaaltjes oid hoor, maar zal al blij zijn als mn lf weer een beetje normaal is. Fijne dag meiden X
Hallo dames , Lies ,dat ziet er goed uit dat koopje! Fijn dat je al een paar dagen misselijkvrij bent Bouwjaar uitgeweekt? Parel , ieders keuze natuurlijk mar waarom kv geven als je bv.geeft ,thuis bent en je kindje gezond is? Het wil toch niet zeggen dat je kindje diabetes heeft omdat jij dat hebt? Het is zelfs zo dat bv.beter is dan KV.bij kinderen die over de 4kg wegen bij geboorte ,wordt geprikt is het zo dat het risicovol laag staat (op coma) wordt er een dosis kv.aangeraden. Maar je baby wordt dan toch opgevolgd het is niet dat we 30/40 jaar geleden leven nu e. Ikzelf heb geen schildklieren meer en risico op maar als jij op peil staat zou de kleine normaal ook geen last mogen hebben hoor... Lov en losje goed geslapen? Ika ,geniet van je laatste werkdaagjes En leuk dat je box klaar staat ,binnenkort ligt daar zo'n hoopje in ♥ Ja condooms kunnen maar ook de minipil is zo minimaal aan hormonen ,mijn gynè die contra hormonen is bij bv.is daar zelfs voor te vinden. Ik heb een allergie aan CD zelfs de latexvrije en ja ML zijn maat is moeilijk te vinden. Mamsie ,arme knul! MGBK ,een kledijbon misschien ? Joy ,persona of ovus als AC dan ben ik binnen de maand terug zwanger ,ventje zijn zaad leeft te lang ,te groot risico vind ik persoonlijk tenzij je snel voor een 3e kindje wilt gaan?? Hier gaan we aan de minipil ,we willen niet per direct een 5e of ooit geen idee ,de deur staat open. Sterilisatie heeft Ml dan erna wel ervoor over. Vandaag een rustig dagje ,ben aan't nadenken om opnieuw een pretecho te laten doen eind oktober... x
Goedemorgen, Manouk het klinkt iig goed! Ben zo benieuwd of je de afspraak in het ziekenhuis nog wel nodig hebt... Lizzie beetje bijgekomen van de verrassing van gisteren? Lov beterschap vd meiden. Leuk kado. Bouwjaar, hoe is het weer daar? Lies hoe voel je je? En hoe is het met de rest vd dames? Ik ga straks weer merken tot tien uur. Sliep vannacht pas om half vijf. Mn hoofd knalt dus aardig.