De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha liefoe is alles by jullie in het gezin groot? Jouw boobs en zijn pielemous? ;)
    Hoe vond je zoon het vandaag op school?

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

MGBK hahaha jij en je woordjes :) :) :)
    je moest eens weten het kan ook anders e ;)
    Awel L.stond happy op vanmorgen zei (voor een kindje dat een half jaar geleden amper sprak)

Ik ga vandaag naar juf E. ,ik ga fijn met de kindjes spelen ,ben niet bang en ik ga niet wenen e mama ♥
    Geen gehuil tot aan de deur van zijn klasje en hij hoorde gestammel achter de deur en riep HALLO juf.E maar ja de juffen werken parttime dus hij heeft nu een juf L tem woensdag dus ineens zijn gelaat en denken op huilen ,arme pruts die dacht van wat nu weer ,iemand anders...

Eigenlijk zou zoiets toch echt niet mogen werkt echt verwarrend en anderzijds moeten ze flexibel zijn de kinderen....
    we verwachten toch veel van zo'n kleintjes van nog geen 3 jaar hier in BE (ben er niet happy om).

*weggaan hoofdpijn van MGBK*NU*

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

Aaah liefoe das idd echt zielig voor hem! Was ie zo enthousiast, is ineens zn enige vertrouwde factor er niet.
    Gelukkig wennen kinderen snel, dus na vandaag zal ie vast snel gewend zijn dat er twee juffen zijn. Kids zijn idd flexibel. Komt wel goed schatje!

Liefoe mijn hoofd is van beton dus je moet iets harder schreeuwen tegen mn hoofd... Die is nogal eigenwijs.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mgbk wat spook je dan allemaal uit dat je niet slaapt.

Hier zijn we naar de gym geweest....was weer leuk.

Net even snel was opgehangen jeetje wat is het warm, geen zin meer in dit weer hoor

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Manouk, klinkt steeds beter! Ik testte op 10 dpo positief ;)

Mgbk, stomme hoofdpijn....... Succes met werken straks!

Liefoe, fijn dat het beter met L ging vandaag!

Hier een slechte dag. Ben erg moe, baby ligt dwars in mijn buik en dat voelt niet fijn, geirriteerd door schoonmoeder die weer eens onverwachts langs komt. Kortom, heb weleens betere dagen gehad :D

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Pfft Mamsie en op die vrouw zat je nou net niet te wachten.
    En dan ook nog een dwarse baby.
    En baaldag dus. Nou ja, ochtend. Misschien wordt het straks beter? Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
    Ken je die? Van 3fm? Word ik altijd vrolijk van.
    Dus als je m kent, ik zing m nu voor je!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Knuffel mamsie

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Je tovert wel een glimlach op mijn gezicht mgbk! :D

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Volgens mij is het geen glimlach maar een blik vol afgrijzen omdat ik zo vals zing...

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.764
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Manouk. Zou morgen wel durven hoor. Ik teste ook 10 dpo positief. Vind het zo spannend voor je.

Mamsie. Nu al een dwars ding. ;) hahaha. Misschien draaid de kleine vandaag nog.

Mgbk. Ik moet ook van je lachen hahahhaha. Wel een super vrolijk liedje!!
    Gisterenavond was helemaal super. Had ik echt niet verwacht. Was zo leuk. Zelf thuis nog voor een leuke afsluiter gezorgt. ;) hahahahha

Hier. Ik ga vandaag weer iets lekkers bakken/maken. Buurvrouw is jarig,maar viert het niet dus maak iets lekkers voor ze. Iemand een goed idee??
    Zat zelf aan monchou te denken maar ook wat saai...

11. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    als we klaar zijn met kinderen, dan wordt dat gewoon vasectomie voor mijn man, zo simpel is het en geen hormonen meer, in tussentijd, ben er nog niet uit, zal dat de gepaste tijd bespreken met gyn/ha...

@joy: je kunt dat boek dan maar ook doorgeven aan iemand anders? is idd wel lief van die man, dus zou het wellicht ook niet durven zeggen...

@parel: zou ook gewoon niet luisteren naar wat die man zegt, 't is blijkbaar allemaal lucht...

ik vind wel dat ouders een beetje hun best moeten doen om elk kind even veel te geven (ongeveer hé) en vind dat niet netjes dat jouw man minder krijgt dat zijn zussen, naast het feit dat ze ook dingen beloven en het dan niet doen

@lov: leuk cadeau voor je schoonzus...

@lizzie: leuke avond gehad?

hier werken tot 19u, er staan maar 12 afspraken op tot nu toe...

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lizzie wat fijn om te horen. Klinkt als een top avond.
    En zon fijne afsluiter is ook nooit weg...

Eda werk ze.doe rustig aan.

Ika veel plezier op je laatste dag!

Aapie hoe is het met je?

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi hoi ja ik ben er nog hahahahahahaha,
    Ik lees mee met jullie maar de zin om te reageren is even ver te zoeken sorry:)
    Ben bezig geweest met boekhouding en administratie dus ben ik altijd even van slag, dat geregel en gebel....pffff....boekhouder en ik lagen even niet op een lijn.
    Maar goed het is weer gedaan.

Lizzie fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
    Manouk spannend meid!

Verder rustig hier, voel me goed.....heb alleen weer trek in vanalles hihihi
    Verder geen steekjes en dingen helaas, maar probeer er niet teveel aan te denken en op te letten!

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.764
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Grrrrr mijn schoonbroer heeft ook altijd wat met de boekhouder.. Pff misschien zijn ze allemaal zo. ;)
    Hoop dat het raak is voor je!!

Eda is dat niet veel dan. 12 afspraken. Vind het knap dat je het zo lang volhoud.

Ff vraagje. Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken. Wat zouden jullie kiezen?? Ik heb helemaal geen idee.
    Heb nu een samsung galaxyS 2. Ik weet het niet.

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik heb i phone gehad en nu s3, allebei leuke telefoons!

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    12 valt nog mee, is nog redelijk om het halfuur, als het echt spannend wordt, zetten we er elk 15 min...

heb nu Samsung galaxy s3 mini (wou niet een heel groot) ben ik blij mee, maar 't is wel mijn 1ste smartphone

ga zo blij zijn als deze dag over is: bed en commode normaal gezien geleverd deze morgen... benieuwd

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.764
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Tja, ik weet echt niet wat ik wil. :( Normaal gesproken weet ik dat wel. lol
    Ik ga ff zoeken. Denk eigenlijk dat het de nieuwste samsung wordt. Ben wel blij met deze. Is alleen wel best groot.

Eda. Leuk day de mwubeltjes komen. Kamertje bijna klaar? Morgen laatste dag voor verlof??

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt die Samsung geen telefoon meer...:p veeeeeel te groot. Vindt het zelfs lelijk hahaha

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahahaha gelukkig leef ik met een grote kont en dus grote kontzakken, dus hij gaat overal mee naartoe:D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah ja zal best....maar dat ding is een halve iPad man...ziet niet uit aan je oor :p

Deel Deze Pagina