De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ik doe mee!

Al is het met het ritmegevoel van een garnaal,
    Sta op en dansen allemaal!
    Lies heeft de pot vandaag weer niet aangeraakt,
    Hopen dat het kotsen door onze dans vanaf nu staakt!

2. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    heej meiden,.. heel druk hier pff lange werkdagen, .. veel geregel..en weinig puf haha hoewel mijn energielevel goed op peil is de laatste dagen hakken sommige dingen er toch best in, ik heb soms rare vlagen van opruimen (erg vroeg voor nesteldrang vind ik) maar het is er wel. Zal wel gebaseerd zijn op voorbereiding van gezinsuitbreiding, leer de kids nu beter aan dat ze niets mogen laten slingeren enz enz..;) dat deed ik sowieso al maar nu nog strenger.

maar goed heb gisteren van me baas gehoord dat een collega ernstig ziek is dat me best heeft aangegrepen, en op de werkvloer gaat er veel veranderen wat heel veel spanning met zich meebrengt.

met mij gaat het prima, kleine boef voel ik elke dag trappelen heerlijk gevoel is dat:)

einde ego bericht haha pff

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

Knibbel knabbel knuisje
    Het kriebelt losje in haar kruisje,
    Dat komt door al dat geklus in bed
    Een positieve test is hét medicijn, hoe vet!

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mamsie, alvast gefeliciteerd met je trouwdag!

@Lizzie, leuk vooruitzicht een nieuwe telefoon :)

@Losje, oei ook al verkouden? Het heerst al behoorlijk.

@Eda, ook jouw laatste dagje werken! Het voelt een beetje onwerkelijk vind ik.

@Lies, ik hoop dat de misselijkheid nu echt over is voor je!

@MvDJ, dat schiet al op. Lekker om nog vakantie erachteraan te plakken. Bij mij zit de kerstvakantie eraan vast.

@Parel, yeah ook al 20 weken!

@Bouwjaar, lekker aan het genieten in Greece?

@Mgbk, wat naar die zorgen om je baan. Die stomme bezuinigingen ook. Zoveel onzekerheid voor veel mensen. Binnen ons bestuur loopt het aantal banen ook steeds meer terug.

Laatste dag achter de rug! Ik ben erg verwend met bloemen en baby cadeau's. Gek om na bijna 13 jaar fulltime te hebben gewerkt ineens er niet meer dagelijks te zijn. Ik werd er best een beetje emotioneel van :)

5. mgbk

mgbk Niet meer actief

Pfft toeter dat klinkt idd niet best. Die spanning, emotioneel nieuws, vroege opruimwoede. Denk aan jezelf! Pak de rust waar het kan.
    Goed dat je de kids achter de broek aan zit.

Lizzie, succes met solliciteren. Zijn er wel vacatures of stuur je vooral open sollicitaties?

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ika lekker de tranen laten gaan.
    Is ook niet niks, jarenlang fulltime gewerkt, wat nu verruild wordt door een nieuw leven. Een hele verandering. X

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaaaaah Ika is ook emo :(

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahahhaha:D
    Ik wist niet dat me neus in me kruisje zat:D

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ahhhhhh ika kan me voorstellen meid!
    Laat je lekker even gaan....en dan genieten van je verlof!
    Knuffel voor jou!

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Lekker gaan genieten van je verlof!! Leuk, leuk. De geboorte komt zo dichtbij. :)

Mgbk. Die rijmpjes van jou zijn echt grappig!!.
    Ik zoek solicitaties en die ik verstuur zijn voornamelijk open solicitaties. Maar goed is ook eem beetje tijdverdrijf!!

Lov. Bedden opmaken doet mijn vriend altijd. Hahaha hij wil altijd het dekbwd uitkiezen want sommige vind meneer niet fijn.
    Maar idd niet meer met matrassen in de weer gaan. Vind de kleine man niet zo leuk. ;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh wat een luxe zeg :D helaas hier moet ik het doen ... Maar nu wordt ik geholpen :D

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Thanx voor de lieve woorden, meiden. Ik realiseer me nu ook echt dat mijn leven snel zal veranderen. Een hele stap waar ik ontzettend naar uitkijk. En de kids waren zo lief. Een aantal kwamen een dikke knuffel geven en zeiden dat ze me gingen missen. Ik zal ze ook missen. Het blijft een prachtig beroep.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah wordt er zelf emo van Ika!

Ja het wordt allemaal even wat echter weer he... Mooi!

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hoooii meiden,

Weer terug van een gezellig middagje. Lekker gewinkeld, leuke kadootjes gekocht. Ook lekker gelunched en een mcflurry gehaald.. hihi ;)

Lies jeeeeh ik doe ook mee aan de antikots-dans :p Super meid.

Ika kan me goed voorstellen dat het emotioneel is zo'n laatste dag. Heerlijk genieten nu, lekker tijd voor jezelf en je helemaal voorbereiden op de kleine meid. Gaat echt snel zeg.

Mgbk jeetje wat balen van die onzekerheid op je werk. Voor jou nog geen duidelijkheid of je mag blijven? Alvast veel plezier op de bruiloft en bij de doop. Heb je de kadootjes al gehaald?

Lizzie leuk een nieuwe foon! Hoop dat je em snel hebt.

Losje kriebel neusje.. kietel kietel :p

Mamadj groot gelijk dat je al eerder met verlof gaat. Daarna nog lekker twee weken extra, goed dat je voor jezelf kiest! Het aftellen is begonnen ;)

Parel joepieee 20 weken. Je zit alweer op de helft.

Lov hoe staat het er voor met de voorbereidingen voor jullie bruiloft? Moet je nog veel dingen regelen? Beterschap voor je meisje.

De tempdaling is idd nog niet heel extreem maar denk dat ie morgen nog lager zal zijn. We zien wel, in elk geval vandaag nog niet ongesteld geworden.

Vanavond weer lekker op de bank gtst en the voice kijken. Weeeekendd :D:D

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Op hoeveel dpo zit je nu, Manouk?

Hier vanavond gaan we ook lekker naar de Voice kijken. Er zaten vorige week echt een aantal hele goede tussen :)

16. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ik zit nu op 11dpo Ika.
    Gezellig dat jullie ook the voice gaan kijken, er zitten idd weer veel goede tussen!

17. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ika, word er net als Lov ook wat emo van.

Manouk wat heb je gekocht?
    Het duimen gaat door!

Fijne avond allemaal meiden. Ik ga me aankleden.

En ja het is bijna zo goed als zeker dat ik eruit moet maar wanneer is meer de vraag... Ik wacht het af.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bah mgbk kun je er ook nog wel bij hebben :(

Manouks bedachten ons gister dat we wel even ringen moeten kopen...:p
    We hebben het zo druk dat het allemaal een beetje is van,,,oh ja. Maar voor de rest hoeven we ook niet zoveel natuurlijk.

Wel wordt nu de geboorteakte vertaald ..l die moet weer ingeleverd worden en dan gaan we over 2 weken in ondertrouw :D

Blijft toch even spannend bij jou he..

Hier ook THE voice kijken jeeeeeeh en natuuuuuuurlijk goede tijden :D

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hey lieve meiden! Over een halfuurtje ben ik weer thuis van 3 heerlijke weken vakantie. Ik schuif gelijk door op het wachtbankje, vandaag 6 dpo.

Hopelijk alles goed met jullie. Ik kom gauw bij lezen. X

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hmmm we gaan hier spontaan uiteten om mijn verlof te vieren :) lekker naar de Griek!

Deel Deze Pagina