De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks....knuffel meid, weet wel dat als je een te korte of hebt een kindje niet kan innestelen :(

Bykay zijn die van draagdoek.nl ook Ika...ik zou niet hoger gaan dan 20 euro voor en 2de handse

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, ik zag het idd staan. 17,50 vind ik wel een mooie prijs. Nu maar hopen dat er niemand hoger biedt :D

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:D......gelijk een bericht erbij sturen ? Kan je m ophalen of moet je Latem bezorgen?

En misschien vragen of het een rookvrije omgeving is?
    En wat de maat is?

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Het is maat M en las al op de site dat die wel goed was in combi kleine en lange drager :D Ik had berichtje over roken gestuurd, maar nog geen reactie. Het is wel verzenden, want ophalen is niet naast de deur. Hij is weinig gebruikt schijnt het aangezien ze het te warm vond voor de zomer. Dat zal in de herfst voor ons niet het geval zijn.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat las ik ook vaker....tja ik zit straks wel in de zomer...maar ik zie het wel.

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Welterusten meiden!

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Neen nog niet de kans voor gehad
    Morgen even bekijken!

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Manouks , dikke slaapknuffel van me!

Lizzie , onze is ook 2 de hands ;)

Ika, idd.niet meer dan 20€ doen!
    Ik heb een storchenwiege Leo black.
    Zwart met wit maar zie heel graag de elleville doeken <3

Ben terug van de buuf en dit heb ik gescoord :D
    Bekijk bijlage 342912

Slaapwel x

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hey meiden,
    Ik las nare verhalen over zieke mensen, bah bah wat een verdriet is er toch.

Toeter wat fijn dat je kids weer bijna terug zijn.hoe lang zijn ze ook alweer weg geweest?hoe is het contact met je ex?

Manouk, Jeetje zeg wat kuttt keer een miljoen. Zon korte lf kan nooit goed zijn nee. De afspraak in het zh komt dus geen dag te laat. Dikke knee meis.
    Jij gebruikt geen ovu testen toch? Maar jij tempt om je eisprong vast te stellen!
    Bah meis, ik denk zo aan je. Niet dat het je helpt... Kruilekker tegen je vriend aan.

Rest Truste en leuke spullen zie ik voorbij komen. Lov ben benieuwd naar het geslacht.

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @manouk Geen sorry zeggen hoor meis. Vind het gewoon zo balen voor jou! Ik hoop dat ze je snel verder kunnen helpen. Hele dikke knuf!

@lief Dat ziet er uit als een leuke verzameling die je gescoord hebt! En Efteling als gezinsuitje heb je volgens mij dik verdiend!

@toeter Werkse meis!

@hier Nu net stilletjes m'n bedje op m'n nichtjes kamer ingekropen. Ze heeft last van d'r amandelen, dus ligt zwaar te ademen. Gelukkig oordopjes mee. Ben benieuwd hoe de treinrit gaat. Zitten 2,5 uur in de trein, dus dat zal wel slapen worden.

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    :(:(

Bijna half 3 en heb nog geen oog dicht gedaan. Morgen maar een klein uitslaapdagje. Toch niet slim geweest om nog wst te slapen...

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @toeter ja hoe lang zijn je kids weggeweest?

@lief lekkere box vol!

@dido slapen? Nou ik hoop t voor je, maar ik heb zo mijn twijfels. Als er kinderen in dezelfde coupe zitten (als mensen weer es per se in de spits moeten reizen) kunnen meestal hun waffel niet houden. Laatst hadden een paar kids een heeeeel goed spelletje: wie t langst zijn mond kon houden :D
    Moeten jullie nog veel overstappen?

@lizzi owh balen. Hopelijk lig je nu nog lekker te slappen

Hier gaan we maar weer es aan de gang

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Toeter ben blij dat je kids terug thuis zijn (vergeten te melden).

Lizzie ,ai toch hoop dat je alsnog goed hebt kunnen slapen??

Dido ,thx!

Bouwjaar ,geweldig spelletje haha is hier ook zoiets de mijn praten veels te graag ;)

Ben nog slaperig ,straks nieuwe bankkaart gaan ophalen die haperde gewoon te vaak om te pinnen ;)

Heb 50€ voor die kledij betaald ze wist niet wat te vragen dus heb ik dat maar gegeven...Waren allemaal merken van Noppies ,Mexx , babyface,...En vele stuks weinig gedragen want haar meisje heeft veel vlees ;)

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Goedemorgen dames.

Dido en Lizzie hebben jullie nog iets kunnen slapen?
    Bouwjaar werk ze. Heb je vandaag een betere dag?
    Liefoe wat leuk al die kleertjes voor weinig geld.

En Manouk in mn laatste bericht had een vraagteken ipv uitroepteken moeten staan op de vraag of je je eisprong vast stelt met tempen? Zag het nu pas en nu kan het niet meer veranderd worden.

Rest vd dames nog plannen vandaag?
    Fijne dag x

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heb jij nog plannen MGBK ?

Ik ga in actie schieten se

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Goedemorgen meiden,

Lizzie ik hoop dat je toch nog een beetje hebt geslapen?!
    Liefoe leuk zo'n bak met kleding voor dat geld!
    Bouwjaar werkse!
    Lov en hoe heb je geslapen na je prachtige echo?
    Manouk meis hoe is het met jou vandaag?
    Mgbk hey aapie je hebt lekker vakantie.....doe je ovu's? Mag je al knallen?

Hier gister een lekkere dag met me moeder gehad, heb hele leuke slippertjes gehad van haar.....en we hebben lekker boodschappen gedaan!
    Jeeeeehhhh ben al 4, 4 kilo kwijt......ik zal in me album even een foto plaatsen die heb ik twee jaar terug geplaatst....in de tussentijd zat er weer bijna 10 kilo aan, maar deze foto zet me weer met beide beentjes op de grond, want zo wil ik niet meer worden!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden!!

Ja heb wel goed geslapen, moest er alleen uit want de jongste was aan het huilen...
    Nu best moe...maar vandaag niet te veel doen. Alleen straks naar de winkel en ik moet gympies kopen voor de oudste...voor de gymles op school.

Lief dat is een mooie stapel....
    Losje goedzo meid!
    Hoe zit het met je cyclus?

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Je bedoeld waar ik zit in me cyclus?
    4dpo waarschijnlijk.......