De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Mgbk heb kadootjes gekocht voor mn zwager en de kindjes. Daar gaan we volgende week op visite en ze hebben hun verjaardagen niet gevierd dus kleinigheidje gekocht. Voor mn zwager een sleutelrek van Riverdale (hij is alles opnieuw aan het inrichten en houdt van landelijk). Voor de kindjes hello kitty sieraden en een duplo brandweerauto. Jij ook geslaagd met de kado's?

Lov haha ;) leuk om ringen uit te zoeken! Gaan jullie voor goud?
    Veel plezier vanavond!

Hee lieve Dido, welkom thuis. Hoop dat je heerlijk hebt genoten.
    Schuif lekker aan op het wachtbankje. Duim weer heel hard voor je!

Oeeh Ika heeerlijk. Wij houden ook erg van Grieks eten. A. vraagt al een paar week wanneer we weer eens een keer bij de Griek gaan eten. Binnenkort maar weer eens doen. Eetsmakelijk!

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Heerlijk Ika, eet smakelijk!
    Hier weer aardappels, echt zo geen zin in, maar goed weggooien is ook zonde.

He bah Mgbk, wat een kl*te nieuws! Die rotbezuinigingen ook! Je wordt er bijna moedeloos van, al die ontslagenen...

Dido, welkom thuis!!

Manouk, klinkt als een heerlijke dag! Geen testdrang?

Hier ook gtst en the voice! Als ik het red, ben moe... misschien van het niets doen.
    Manlief is nu naar zwemles met zoonlief. Had echt geen zin. Schiet voor geen meter op... al 1j en 8m bezig en net over de helft. Ben er zoooo klaar mee! En dan ook die rotblaas. Nee, heb even mijn dagje niet!
    Tis hier trouwens wel lekker afgekoeld, nog maar 18gr! Dus ga eerst de boel boven open gooien en dan maar piepers schillen...

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Oh en Ika, superlief al je cadeautjes en afscheid! Zal even gek zijn, maar je bent er zo aan gewend. Het begin van een nieuw avontuur!

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ika lief van de kids....*pinkt een traantje weg*
    Manouk hopelijk blijft die stomme ongi weg!
    Dido welkom thuis en gezellig op het bankie, we lopen bijna gelijk!
    Mgbk knuffel♥

Hier net heerlijk gegourmet met vrienden.....was een spontane aktie en super lekker!
    Ik voel me best beroerd nu....pffff het word steeds erger....
    Maar wil the voice niet missen, daarna snel naar bed!

Iedereen een fijne avond xxx

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geniet Ika!

Jeeeeh dido is er weer :D

Manouks nou witgoud dan. Hou niet van de kleur van goud

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Languit op de bank, laptoppie op schoot, GTST & The Voice en kletsen met m'n Oempaloempa's: ideale vrijdagavond :D

Lov, lekker bezig hoor in huis! Alleen jammer dat het altijd zo snel weer vies lijkt.... (althans, dat hier zo ;))
    Ben benieuwd naar je buikfoto!
    Hier helpt ml ook met de bedden opmaken nu. Erg prettig!

Lies, ik dans (of, nou ja, waggel) met de rest mee! Super hoor!

MamaDJ, lekker hoor ook op tijd eruit met werken. Hier ook! Nog 6 weken.....
    Gezond hoor, die aardappels. Hier lasagne vanavond. T vroeg: mama, wat eten we? Ik: Lasagne. T: o, dat klinkt lekker! :D

Lizzie, leuke telefoon! Heb hem even opgezocht. Hier ook een Samsung, een Galaxy S Advance.

Mgbk, *proest* wanneer komt je boek uit met alle rijmpjes die je geschreven hebt? Kunnen een hoop geld opleveren!:D
    Balen van je baan hoor!

Toeter, die vroege nesteldrang heb ik ook hoor. Deze vakantie alle keukenkastjes opgeruimd en schoongemaakt ;)

Ika, verlof! Je hebt het verdiend! Gek he, om afscheid te nemen voor zo'n lange periode. Ik zie nu al op tegen mijn laatste dienst. Dikke kans dat de cliënten allemaal verhuisd zijn en de locatie dicht is als mijn verlof afgelopen is........

Manouk, lekker hoor, even shoppen! Kon je niet even een McFlurry deze kant op doen?
    Duimen draaien nog steeds voor je hoor! Wel lief dat je mannetje zo betrokken is en naar je temp vraagt!

Dido, she's back! Lekker gehad meid? Foto's zien er goed uit *lichtelijk jaloers*

Losje, leuk hoor zo'n spontane gourmet! Hoop dat je niet ziek wordt meid!

Eda, hoe is het? Ben benieuwd naar jullie kamertje!

Hier vanavond nog even een ritje naar de dierenarts. Hond heeft al een paar dagen wat troep bij zijn oog maar vandaag ook flink rood. 120 euro armer en woensdag terug. Beschadiging hoornvlies dus 6 tot 8x per dag zalven. Gelukkig is het een makkelijke hond en vind hij alles prima.

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahaahahha dat is een heerlijke vrijdagavond mamsie!
    Nou ik ben bang dat het toch echt een griep gaat worden, begin ook al te hoesten.
    Jeetje wat een geld he, maar ja hoop dat het snel beter gaat met je hondje!

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heb het met alle liefde voor hem over hoor en gelukkig is hij verzekerd en krijgen we dit soort dingen bijna helemaal terug.

Hopelijk knap je op van een goede nacht slapen meid!

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Losje, bah niet leuk zo'n griepje. Het duurde bij mij ook lang en loop nog steeds te snotteren.

@Mamsie, wat een hoop geld hè, even naar de dierenarts. Ik hoop dat je hondje snel beter is.

Hier weer terug van de Griek, was heerlijk. Voelde echt een beetje feestelijk :D

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dat begrijp ik mamsie, ook een kindje van je toch!
    Ika dat verdien je ook een feestelijk begin van je verlof!

Hier gtst gekeken, the voice op pauze gezet, eerst een hete douche genomen pffff nu even een bakkie thee en the voice aanzetten, kan ik ieder geval de pauze doorspoelen!

11. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @dido: wat heerlijk 3 weken vakantie!!! jullie zullen wel genoten hebben, met het mooi weer ook...

hier laatste dag gewerkt, alleen jammer dat als de praktijk sluit om 19u30, je nog gebeld wordt om 19u20 dus hond toch maar laten afkomen tegen 19u50 en pas weer buiten rond 20u15, dus heerlijk pas om 20u20-25 kunnen vertrekken en erg deprimerend om thuis te komen terwijl het al donker wordt....

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou eda dat is geen leuke afsluiter, maar jeeeehhhhh meid je hebt verlof!
    Geniet ervan meis!!!

Welterusten meiden!

13. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Bouwjaar, dank je wel :)

Losje, dankjewel 20 weken alweer idd

Manouks, langer LF is wel fijn, maar je had gewoon zwanger moeten zijn :(

Lov, zolang ik geen last heb van die lage suiker doen ze er niks aan, als hij nu te hoog zou zijn wel, dan pas krijg je insuline ;) als ik insuline zou gaan gebruiken overleef ik het niet, moet wel soms extra suiker pakken maar ja ik wil ook niet te veel aankomen, dus is dat lastig :) Maar MMvnDJ heeft het 10x beter uitgelegd dan ik :)
    Wat vervelend van je bandenpijn :(
    En dank je wel, ben zelf maandag jarig, mijn moeder vandaag :)

Mamsie, gezellig ook verjaardag dit weekend :)
    Mijn moeder en ik doen het morgen samen.
    Pff ook fijn vooruitzicht, ja die zorg, ik ben er nu dus ook al uit.

Mgbk, dan zal je beestje wel missen.

MmvnDJ, haha ik kan het zelf niet beter uit leggen idd. Je suiker moet tussen de 4 en 7,8 zijn idd, maar die van mij is tussen de 1,3 en de 3,7 dus indd veel te laag, dat is idd de reden van de FV :)

Lies, hoop dat het idd over is meid, zou een verademing zijn.
    En thanks :)

Ika, dat lijkt me ook wel heel emotioneel, maar wel lief dat je zoveel hebt gekregen...

Toeter, denk aan je zelf he lieverd!!

Eda, niet leuk, maar je hebt VERLOF :)

Hier druk geweest vandaag. Mama het invulboekje MIJN KLEINKIND gegeven en ze was er zo blij mee :)
    Morgen onze verjaardagen bij hun vieren, ben benieuwd.

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Fijne verjaardag parel en alvast van harte!

Mamsie aaah wat zielig voor je hondje! Beterschap.

Losje doe je beetje rustig aan? Mamas kunnen amper ziek zijn hè?

Mamadj goed dat je ff voor jezelf gekozen hebt.

Eda idd geen fijne afsluiter maar nu lekker verlof!heb je iets van een afscheid gehad?

Ika heerlijk genoten dus!

Dido fijn dat je terug bent! Ook genoten? Nog weekje dan kun je al testen!

Manouk hoe is je temp? Nog niet ongesteld? Heb kaarsje gebrand voor je.

Wij zijn net terug. Geen goed georganiseerde bruiloft. De helft vd gasten was buiten, bijna niemand wilde dansen. Beeld sneu vh bruidspaar. Wel gelachen verder.
    Nu snel naar bed want moeten om elf uur in de kerk zijn... Pfft.

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Parel nog gefeliciteerd met je moeder!
    Leuk zo'n boekje, fijn dat ze er zo blij mee was.

Mgbk ik hoop dat je lekker geslapen hebt, en veel plezier vandaag!

Hier ziek:(

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Eda, lekker genieten nu meid!

Losje, beterschap meid!

Manouk, en???? ;)

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jaaaaaaa manouk en??????

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Eda, ahhh ook officieel verlof! Geniet er lekker van.

@Losje, beterschap meid!

@Manouk, hoe gaat die??

Hier zeer vroeg wakker. Onze poes had veel gespuugd en er zat wat bloed bij :( Ze was ook helemaal uit haar doen. Ze had gisteren aan de cadeaulintjes van de bloemen zitten vreten in een onbewaakt ogenblik toen ik mijn tas aan het opbergen was. Of dat het was? Gaandeweg vanochtend werd ze wel weer opgewekter. Manlief is nu met haar naar de dierenarts.

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ach gos, niet leuk Ika! Hopelijk valt het allemaal mee.....

20. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    De rest die ik nog niet eerder had gehad ook allemaal bedankt voor jullie dansjes en hoop dat het kotsen over is! Mgbk, jij bedankt voor je geweldige yell:D

Ika, wat een lief afscheid heb je op school gehad zeg:) Fijn dat je zo gewaardeerd wordt. Ah arme poes:(

Manouk, inderdaad en????

MamsieM, ook via deze weg gefeliciteerd:D Beterschap voor de hond.

Parel, nog gefeliciteerd met je moeder.

Dido, welkom terug! Zo te horen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad:) Vandaag 7 dpo, duim voor je!

Mgbk, jammer zo'n bruiloft dan:( Wat vervelend dat je je hond moer missen, hopelijk is ie snel terug. Fijne drukke dag vandaag!

Eda, ondanks de niet leuke afsluiter hoop ik dat je nu ontzettend van je verlof gaar genieten:)

Losje, beterschap meid.

Heb niet alles onthouden helaas. Hier een druk shopdagje vandaag. Nog wat kleding (overhemd, stropdas, schoenen voor mij) kopen voor de bruiloft van a.s. vrijdag en het badje met standaard ophalen in Utrecht.
    Morgen viert mijn oma haar verjaardag:)
    Oh vandaag alweer 22 weken zwanger:D

Deel Deze Pagina