De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hey meiden,

Manouk wat balen meis, pffff vervelend dat je zo'n pijn hebt:(

Rest heb ik wel gelezen, maar reageer even niet, lig alweer in me bedje. ...
    Ik heb het goed te pakken....pfffff

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Knuffel Manouks ...

Dido nou een vent die je een masker maakt en m opdoet.....:$

Joy ja dat zou ik dan ook wel proberen .. Draaien lijkt me niks.

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lov ze hebben bij.mij de jongste gedraaid, de pijn valt mee, maar ik vond het toch een heftige ervaring, zeker ml....die zag het allemaal.
    Alsnze weer terug zou draaien zou ik het niet nog een keer laten doen, maar zou met een keizersnede willen bevallen....
    Wat hun in het ziekenhuis onzin vonden want je kan gewoon bevallen als je kindje in stuit ligt.
    Maar dat zou ik echt nooit hebben gedaan!!!
    Ik weet dat het kan maar als je dat van te voren weet, het leek mij doodeng.

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Je kindje kan het ook moeilijk krijgen tijdens het draaien, ademhaling enzo.....

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee stuitbevalling doe ik helemaal niet.....dan maar een kzsnede. Heb al genoeg ellende gehad met bevallingen ....

Draaipoging wil ik ook gewoon niet.... Ik denk dan maar, he kindje ligt niet voor niks zo.

Maar we lopen vooruit he hahaha :D
    Ik hoop gewoon dat hij met 20 weken goedligt....

Jij beterschap lieverd! Zo gaan de dagen tot testen ook wat sneller hihi. Staat je banner precies goed op de dag van je ei?

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja hahahahaha gaat sneller zo, want denk er niet zo veel aan nu.....
    Ja had me banner veranderd toen ik me ei kreeg.....dus staat goed zo!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nog even dan :D hoe vroeg wil je testen.,?

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Pffffff nog geen idee.....volgend weekend maar effe kijken hoe ik me voel!:D

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dido, lijkt me heel heftig die confrontatie met de geboortekaartjes die op jullie wachtten:( Ik denk dat mgbk goed heeft uitgelegd waarom jouw vriend er niets van heeft gezegd en niet gevraagd heeft hoe jij je voelt. Mannen zitten gewoon echt anders in elkaar en gaan anders om met verdriet en pijnlijke momenten. Komt onverschillig over, maar ik denk dat veel mannen een klein hartje hebben.
    Knuffel!

Losje, hè vervelend dat je zo ziek bent:( Beterschap nogmaals en hopelijk snel positief nieuws voor jou:D

Manouk, echt zoooo balen:( Had het zo gehoopt voor je. Ik vind het heel vervelend dat je zoveel pijn hebt, sterkte!

Mgbk, heb je vandaag een rustige dag of moet je nou werken vandaag?

Jaydee, nog even volhouden tot je verlof!

Joy, wat leuk dat jullie bijna compleet zijn voor de kleine:D

Liefoe, plaats je een foto als het wiegje af is?

Lizzie, fijn dat je al vroeg in een volgende zwangerschap de cerclage krijgt en dat je er veel positieve verhalen over hoort.

Lov, kan me voorstellen dat je geen draaipoging wilt hoor. Lijkt me vrij pijnlijk.

Bouwjaar, één keer roofvis eten kan inderdaad geen kwaad. Lekker van genieten hoor:)

Ik voel me echt goed:D Hoofdpijn is de laatste tijd een stuk minder en ik ben nu dus al meerdere ochtenden kotsvrij. Heerlijk!
    Onze meid ligt alleen nog steeds heel erg laag in mijn buik, krijg soms echt een trap in mijn blaas. Moet ook nog vaker plassen dan ik al deed;)
    Badje en standaard zien er super uit en we zijn goed geslaagd voor een overhemd, stropdas en riem voor mijn man (inderdaad niet voor mij losje:p) en voor schoenen voor mij. Hoop dat ik het er een hele dag op volhoud.
    Gisteravond kreeg mijn man het in zijn bol, de box moest al worden neergezet. Die staat dus al in de woonkamer whaha. Gelukkig sinds de uitbouw ruimte genoeg ervoor:)

Straks verjaardag van mijn oma, zal pas weer vanavond of morgen reageren. Fijne dag allemaal:)

11. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Losje beterschap lieverd, niet leuk :(

Dido lastig die confrontaties. Ben het helemaal eens met hoe mgbk het verwoord heeft. En wat ontzettend lief dat ie een maskertje voor je heeft gemaakt en opgesmeerd. Dikke knuff!

Lizzie wat fijn dat je positieve verhalen hoort over de cerclage . Nog 4 dagen tot de eerste afspraak? Spannend voor jullie, knap van je dat je alweer positief vooruit kunt kijken!

Mgbk gezellige dag gehad dus gisteren. Vandaag een relaxe dagje?

Liefoe ben ook benieuwd naar het wiegje! Hoop dat alles met je suiker mee valt en je aan het dieet genoeg hebt.

Jaydee bij jou gaat het ook al snel zeg! Nog eventjes volhouden.

Lov heb geen verstand van draaipogingen etc maar lijkt me erg pijnlijk. Hopelijk ligt jullie kleine man straks gewoon goed.

Bouwjaar veel plezier nog daar! Lekker genieten, hier al de hele ochtend regen.

Lies wat super dat je je zo goed voelt!! Ben blij voor je. Top dat het badje helemaal goed is. Zijn jullie ook al met het kamertje bezig? Ben benieuwd naar een foto ;) Gefeliciteerd met je oma, veel plezier vandaag!

Gauw wat gegeten beneden en een paracetamol genomen. Weer lekker in bed gekropen, hopen dat de kramp minder word. Wat ook een vies weer, alleen maar regen.

12. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ach Manouk, jammer joh!! Dat is nog zacht uitgedrukt. Hopelijk krijgt je lijf nu wel in de gaten dat het een langere LF moet hebben... Wanneer moest je weer terug naar het zh? Drie maanden proberen toch?

Losje, beterschap meid! De R is weer in de maand he, gelijk overal virussen...Hoop dat je gauw verlost bent! De maand dat ik zwanger werd was ik ook zo ziek, haha! Hoop het voor je!

Lies, fijn zeg dat je je zo goed voelt!! Houden zo!
    Haha, leuk dat de box al staat!

Lov, stom he dat gevoel dat je een beebje een eigenwijs is! Heb ik dus ook! Voel constant getrappel links en rechts in m'n buik, dus volgens mij is het ook een druk meisje! Gisteravond toevallig bij m'n navel, dus zal ze wel weer even een salto'tje hebben gemaakt!
    Ach, ik zie het wel over een week of 7. Meestal rond de 30w liggen ze toch wel goed, al kunnen ze nog draaien dan.

Vanmiddag eerst een verjaardag en dan naar schoonzusje en zwager. We krijgen hun babyspulletjes! Badje, box enz. Vraag wel of ze de box nog terugwillen want hij is nu donkerbruin, niet mijn kleur. Dus wil m dan verven, wit of grijs. Als ze dat liever niet willen, dan ga ik voor één via MP. Oudste zoon heeft het prima naar z'n zin bij z'n tante!

Parel, geslaagde verjaardag gehad gister? Veel babyspul gekregen?

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He lieverds,

Ik zwaai even. Gisteren druk, vandaag ons verjaardagsfeest.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!

14. MamavanDJ

Veel plezier vandaag Mamsie! En vakantie ten einde... succes met werken weer! Nog eventjes voor jou ook!

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @manouk Hè wat balen meis! Vervelend dat je zo veel krampen hebt. Hoe lang was je lf nu? Hele dikke knuffel meis!

@mamsie Veel plezier vandaag!

@lies Fijn dat je je beter voelt. Leuk om de box daar al te hebben staan!

@mmvdj Welke kleur wil je de box verven?

@lov Tja...Grote vent...klein hartje.

@losje Beterschap meis. Als je me maar niet aansteekt op het wachtbankje ;) Grapje hoor, hoop dat je je gauw beter voelt.

@hier Weer wakker met migraine :-S Morgen weer eerste werkdag.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamavandj had je geen box meer?
    Ja precies ik heb dus een gevoel erbij hahaha.
    Voordat wij aan ons derde kindje begonnen had ik ook ee gevoel dat het deze keer anders zou gaan....en kijk hoe het ging.

Lies leuk toch die box hahaha. Als wij aan de kamer van de meisjes beginnen komt de box ook al naar onder. Moet dan ook wel natuurlijk maar vindt het ook niet erg.

17. MamavanDJ

Wit of grijs Dido!

Nee Lov, wij dachten na 2 kids klaar te zijn voordat het weer begon te kriebelen. Dus alle grote meubels zijn weg! Kamertje, box. Kinderwagen en MC heb ik dan nog wel.

Liefoe, wat naar van je suiker. Hebben ze ook gezegd hoeveel verhoogd? Ben benieuwd of de dietist iets voor je kan betekenen.

Dido, veel mannen zijn zo he. Grote man met een klein hartje. Lief dat ie je zo verwend heeft gister! Ergens voelen ze het dan toch wel aan.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah mamavandj op die manier :D hierna wel klaar .?

19. MamavanDJ

Durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.....

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahaha :D

Pffffff ik heb krampen in mijn darmen ..... Vreemd nog nooit gehad

Deel Deze Pagina