Hier golft de buik ook helemaal, Losje @Mgbk, het ziet er naar uit dat je cyclus iets korter is. Gauw je kans benutten
Van harte parel met mams en jezelf. Ml zal de kleine vast snel voelen. Ml is werken dus denk niet dat het vanavond nog wat wordt...zullen zien. Ben nog wel gekleed in een jurkje die hij erg sexy vindt, dus wie weet. Lizzie de autos dus weer netjes? Heb er hier nog twee in de aanbieding... Waar woon je ook alweer? Dido hoe voel jij je? Gaat t weer wat? Werk ze morgen. Mamadj Truste. Mamsie morgen weer ah werk? Vakantie voorbij. Nog zes weken!
Lizzie, auto's? Je hebt genoeg gedaan dan MGBK, ik hoop het zou ik wel leuk vinden, heb het idee dat hij nu pas echt besef begint te krijgen, hij wil liefst hele dag voelen En dank je wel
Mgbk. Gewoon nog ff versieren die man. Woon in eindhoven. Breng je ze ff. Hoef morgen alleen maar boodschapjes te doen en dan ben ik wel weer klaar. Wel een best drukke week voor de rest. Ziekenhuis met mijn moeder, zelf de afspraak schoonzusje gastic bypass en vriendinnen op bezoek, ikea met excollega en ze komen glasvezel aan sluiten. Parel. Yep alle 2. Paar uurtjes en ik was klaar. Wel kapot maar goed mijn conditie is nog niet helemaal op pijl.
Je lichaam heeft een aardige klap gehad. Neem op tijd je rust. Dus veel ziekenhuis deze week. Bah. Is t ernstig van je mam en szus? Eindhoven is niet zo ver, maar zo te lezen moet iemand de rem er bij jou opzetten, dus by deze. Ik poets ze zelf wel.
Knap van je dat je het gedaan hebt, nu lekker rusten dan vanavond nog. Want zie dat je ook nog genoeg te doen hebt...
Moeder. krijgt nog een bloedtransfusie en daarna nog een afspraak. Schoonzus is voor se eidelheid. Haha Nee ze heeft een bmi van 47.3(dus veel te zwaar) krijgt gastric bypass om af te vallen. Wat zal ze afzien. En die rem heb ik wel hoor. Doe alles met rustpauzes. Komt goed. Parel. Komt goed hoor. Mijn kont is nog niet van de bank af.geweest sinds 8 uur hahaha.
Jeetje een BMI van 47.3 is levensbedreigent vaak. Of ze moet heeeel groot zijn. Spannend van je moeder. Haha lekker blijven zitten dan
Pfft das niet niks nee. Sneu voor haar. Hoop dat alles goed gaat. Ook sterkte voor je mams! Zie je op tegen jullie gesprek?
ja, echt wel, hij heeft echt rare gedachten soms: zo als er 4 verschillende soorten beleg op tafel staat en 1 of 2 is open, zal hij toch zeker die 2 andere open doen of als er bananen op tafel staat, vraagt hij: heb je appels? en omgekeerd ook... en dan neem ik als ik kan expres ongezond wit brood mee (dat hij eigenlijk beter niet zou eten voor zijn hart, maar ja, volkoren lust hij minder) of eens een Frans brood expres voor hem en dan gaat hij dat soms niet van eten... snap hem echt niet het domste is dat ik er toch vaak niet ben als hij komt, dus als hij iets tekort krijgt, dan ligt het aan zijn eigen zoon en kan hij dat toch gewoon zeggen... ben er echt niet mee opgezet alleszins @parel: vervelend dat je zo slecht slaapt morgen ook controle, weet ook niet of ik goed ga slapen vannacht... @losje: je verkoudheid duurt wel lang! een "buddy": nee heb ik niet, maar laat wellicht wel iets snel weten hoor, alleen niet tijdens de bevalling (zie dat het dan een helbevallling van meer dan 24u duurt...) @mgbk: hopelijk marcheert de truc met het jurkje...
@Eda, het kan allemaal idd even duren van de eerste wee tot de volledige ontsluiting. In de tussentijd maar een beetje afleiding zoeken. Het zal mij benieuwen wanneer het allemaal begint. Ik heb vandaag wat vaker harde buiken. De kleine schopt veel en drukt erg op mijn bekken.
Eda jij ook stads morgen! Heb je wat kunnen slapen? Ika is je dametje een beetje rustig gebleven vannacht? Kan niet slapen... Ml heeft geen avances meer gemaakt,lag al snel te slapen en ik dacht iets met op en gaarkoken. Hij heeft de positieve ovu test gezien maar blijkbaar dacht ie, morgen is er weer een dag.
Nou, dit gaat m niet worden vannacht. Ga maar s koffie zetten denk ik. Hondje is weer terug! Heb m stiekem wel gemist. Fijne dag dames.
He meiden, Ik haak hier even weer in. Heb ik wat gemist? Mgbk, pfff wat een nacht heb jij gehad zeg....... Ika en Eda, nog plannen voor jullie eerste week verlof? Zijn er nog meiden die kunnen testen deze week of die controle/echo's hebben? Hier vakantie voorbij. Gisteren leuke maar drukke verjaardag gehad. Straks naar het werk voor een vergadering. Fijne dag allemaal!
@mgbk Die mannen ook hè...Vandaag gelukkig nog een kans. Hopelijk werkt hij dan een beetje mee. @mamsie Hier zit de vakantie er ook weer op, dus nu weer onderweg naar het werk. Ik kan deze week testen, maar ik denk dat ik gewoon afwacht of ik zaterdag ongesteld word. @manouk Hoe is het nu. Krampen hopelijk minder?
Goedemorgen meiden, Pffff hoe ga ik deze dag doorkomen, heb nu iedereen gevoed en aangekleed..... Zometeen de kids naar school brengen.... Moest vannacht er steeds uit om te plassen, en werd wakker van het hoesten. Dido en mamsie de vakantie weer voorbij, succes met het begin van de week! Aapie pffff wat een nacht meid, , moet je werken? Parel gefeliciteerd en succes!