De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido en Mamsie, werk ze. Het zal wel even wennen zijn zo na de vakantie.

@Losje, nog steeds zo grieperig? :(

@Parel, gefeliciteerd met je verjaardag.

Het is een vreemde ochtend. Zo gek, dat mijn collega's vollop aan het werk zijn en ik nu met verlof. Ik heb geen speciale plannen deze week. Ik ga beginnen aan de babywasjes :)
    De kleine meid was vannacht lekker rustig en is vanochtend weer goed aanwezig :D

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Zwaai vanuit hier.

@ika ik denk zelf een meisje idd

@iedereen werk ze weer of fijne dag

Over hoog dragen of niet, mijn darmen lijken altijd erg op te zetten door t eten dus dat kan mi vertekenen. Zojuist nog voor mn 1e kopje koffie 2 foto's gemaakt. Een waarop ik ontspannen sta en de ander zoveel mogelijk uitgeademd :D.

@lov 18 wk alweer, yeahhh!

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    *danst even een 18 weken dansje voor Lov* ;)

4. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @mgbk: amai, wat een nacht voor jou...

ik heb toch redelijk geslapen, wel weer gedroomd, maar van mijn werk!!!

controle om 10u15, dus wellicht rond de middag iets posten, we moeten nog naar de bank en zo

als alles goed is en ik mag van haar zouden we deze week graag nog een weekje op verlof gaan, we moeten nog boeken, dus echt iets van laatste moment en anders zal ik wel dingen vinden om me bezig te houden hoor deze week, meer verlof hebben is idd raar!

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    *dans dans dans* jeeehhhhh 18 weken!!!!

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lov, jeee 18 weken, bijna alweer op de helft. Vind jij het ook zo snel gaan?

@ Ikapika, leuk babywasjes :) beetje gek he om nu gewoon 16 weken vrij te zijn

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ika, lijkt me ook wel heel vreemd om zo ineens 'vakantie' te hebben. Veel plezier je eerste week verlof:)

Eda, oh heerlijk als jullie nog even op vakantie zouden kunnen gaan! Succes met je controle!

Mgbk, wat een nacht voor jou:( Hoop dat je vandaag vrij bent. Heb je je man nog kunnen verleiden?

Manouk, hoe gaat het? Hoop dat de pijn iets minder is.

Losje, hoop dat jij je ook heel snel wat beter voelt:)

Lov, jeeeh 18 weken:D

Liefoe, wanneer heb je ook alweer de volgende suikertest?

Bouwjaar, hele mooi buik in bikini!

Lizzie, druk bezig geweest dus met de auto's. Heb je voor vandaag al leuke plannen?

Parel, kun je nu niet meer helpen met voor de gasten zorgen dan bij een verjaardag? Moet zeggen dat ik totaal nog geen lichamelijke klachten heb (even het overgeven en de misselijkheid van de afgelopen weken niet mee gerekend). Mijn man kan onze kleine ook nog niet voelen, hoop dat dat snel komt! Zou zo leuk zijn he:D

Dido en MamsieM, veel succes met jullie eerste werkdag na de vakantie. Altijd weer even inkomen...

Dido, duim voor je dat je niet ongesteld wordt:)

Ik had vandaag wel weer een goede ochtend. Niet overgegeven voor het ontbijt en daarna ook niet. Wel wat misselijk in de trein geworden en ik voel me nu heel vervelend. Rommelende buik, pijn in mijn buik, koude rillingen, misselijk, gevoel dat ik moet overgeven. Gek, hoop niet dat ik ziek word. Zit op mijn werk, niet echt prettig...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeh lies ben blij voor je!

Thx voor de dansjes :D

Bouwjaar heb ik hier ook dat het boven dikker aan het worden is. Kan de bm nog niet zijn op dit termijn lijkt mij...
    Maar het moet ook plaats makend natuurlijk ...

Joy nouuuuuuuu ik denk na de 20 weken echo dat het weer sneller gaat. Want nu ben ik daar veel mee bezig en dan sluipt de tijd voorbij helaas...

Ika nu is het verlof nog leuk...maar straks ga je je kapot vervelen hahaha. En wachten op.

Oeeeeeh ik wil nu al van alles doen....met D babykamer...opruimen enz. Maar ik kan nog niet. Verheug me erop als de box hier komt te staan:D

Gister had ik even een gek dagje...ik kreeg krampen....darmen maar het was met regelmaat dus even kreeg ik het warm. Nu weet ik hoe weeen aanvoelen dus wist wel dat er niks was... Heel de dag een vies gevoel gehad ... Een knoop in mijn maag en krampen.

Misschien dat het weer plek aan het maken is?

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lies ik hoop niet dat je ziek wordt meid.....Gelukkig heb je niet overgegeven vanmorgen.
    Lov ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt, ,logisch dat je het even warm kreeg.....ookal weet je hoe het voelt, is het toch gewoon vervelend als je last hebt van krampen!
    Bouwjaar de ontspannen foto vind ik heel mooi♥

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Precies losje.....daarbij wil ik mijn kindje zo graag eens goed voelen....kan er zo van balen die onzekerheid soms. Wil zo graag alleen maar genieten...maar dat gaat gewoon niet meer.

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Lov, waarom zie je zo op tegen de 20 weken echo dan? En kun je nu niet genieten?

Als je ergens naar uitkijkt dan gaat de tijd inderdaad traag, de laatste week voor de 20 weken echo vond ik ook erg langzaam gaan, maar daarvoor ging het wel snel en daarna ook. Maar het mag van mij nu wel nog sneller gaan :p

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ika, lijkt me ook héél vreemd... Was ze!

Aapie hoe voel je je?

Lov hoop dat je de kleine man snel goed gaat voelen. 18weken alweer.

Lies idd hopen dat je niet ziek wordt.

Eda, beetje over de verbazing van s vader heen gekomen?
    Zou lekker zijn nog even samen weg. Waar willen jullie heen?

Rest vd dames fijne dag.x

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Slecht....pfffff moet zo me jongste halen en daarna hoef ik pas weer om kwart over drie paraat te staan, dus kan lekker liggen op de bank kijken hoe die kleine aan het spelen is!
    Ik heb het koud en me hele nek en rug zit vast......

Hoe is het verder met jou?

Lov wat voor beweging voel je nu dan? Nog te licht zeker ofzo?

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, vervelend die onzekerheid, maar probeer het een beetje los te laten. Je darmen zijn flink aan het verplaatsen en daar kun je best kramp van hebben.

@Bouwjaar, mooi ontspannen buikje!

Veel mensen zeggen dat ik me ga vervelen tijdens mijn verlof, maar ik denk dus van niet :D Ik kan me altijd wel vermaken...

15. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    lov, die krampen kan ook zijn omdat je baarmoeder groeit, dit duwt tegen je darmen en maag en kán krampjes veroorzaken. Tussen de 17 en 20 weken groeit de baby en baarmoeder heel hard,..

ik heb het ook gehad en kreeg dan ook diaree bah.. nu is het weer wat minder maar soms heb ik het nog even en dan gaan mijn darmen als een mafketel tekeer dat zelfs die wie naast me zit zegt: "jezus" haha

en tja zwanger zijn van een knul is net ietsje anders dan van een meiske hahaha dus gooi die onzekerheid over de muur en geniet meis!

ik had gisteravond opvliegers, iets wat ik niet herken eigenlijk.. dan warm,..dan weer niet dan weer wel en pffff zal er wel bij horen.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb alleen heel af en toe iets gevoeld waarvan ik me afvraag of dat m wel was....

En ik weet dat ik pas 18 weken ben....maar het is dan meer het idee, bij je derde voel je toch zeker eerder iets. E ook weet ik weer dat het niet hoeft.
    Zo'n geval van ... Je weet beter maar toch maak je jezelf gek.

Joy kijk niet tegen de 20 weken echo op maar het is toch een belachelijk spannende echo vindt ik.

Nu kan ik opzich wel genieten maar heb steeds die bevestiging nodig deze zwschap...

Hahaha Ika ik hoop het voor je :p

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Precies toeter dat heb ik dus ook.....
    En ja ik weet da het allemaal normaal is....maar ja ben toch een vrouw he :D

Ach ik moet het gewoon even van me afzetten. Mijn schoonzus zei gister nog tegen mij..... Jeetje jij groeit met de dag :D wel weer leuk om te horen hahaha.

Heb ook jeuk aan mijn buik dus is goed bezig.

Maar ik ga het nu van me afzetten meiden,...bedankt dat ik mijn gezeur weer even kwijt kon...helpt echt!

Toeter heb ik wel eens gehad in een andere zwschap...

Nu heb ik het ook goed warm....heerlijk dit weer.... :D

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Lov, ik snap het wel hoor :) En ja, dit is ook mijn derde zwangerschap en bij 17 weken had ik pas 2 plopjes achter elkaar en daarna pas anderhalve week later weer. Ze zeggen dat je het bij volgende zwangerschappen eerder voelt omdat je het gevoel herkent. Nou bij mij was dat ook echt niet zo... Dilan voelde ik al met 16 weken duidelijk en Demi pas bij 19 weken en deze bij 18 weken.

Nu ligt mijn placenta wel aan de voorkant, was bij alle 3 zo. Misschien is dit bij jou ook? Ik hoop dat je mannetje zich snel duidelijker laat voelen :D

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou de placenta ligt achter en een stuk voor ;)
    Maar ik vermoed dat het ook komt omdat meneer naar binnen gekeerd ligt. Dus ook naar mijn rug toe schopt.

Maar het is ook zo wat jij zegt....het hoeft allemaal helemaal niet zo.
    Iets wat ik wel eens voel is opeens een plasgevoel... Volgens mij trapt hij dan tegen mijn blaas.

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat plasgevoel had ik ook vaak, Lov, en nu weer. Het is idd wat je zegt het ligt er maar net aan hoe hij ligt.

Hier komt een fikse onweersbui aan. Net maar even de was binnen gehaald.

Deel Deze Pagina