He lieverds, ik stap hier weer even in en probeer zo ff terug te lezen, jullie kwebbelen zo lekker veel haha. Gisteren nogal wat dingen gehad, een of ander iets in de auto doet het niet meer en dat zorg voor de centrale deur vergrendeling, dus de auto gaat niet meer opslot, maar we hebben voor 1500 aan apparatuur in de auto liggen en ML wilde hem gewoon zo in de straat laten staan, want ze kwamen er toch niet aan. Uiteindelijk hem zo ver gekregen om de auto in de garage te zetten, we hebben 2 deuren dus kunnen de aanhanger doorzetten de tuin in en dan kan die auto binnen. Dan heb ik ook nog een Facebook groepje en gisteren even flinke bonje gehad met een meid daar. Altijd liegen en bedriegen en als ik haar daar als enige (want iedereen sprak elkaar er privé op aan hoe vind je nou wat ze doet?!) op wijs krijg ik dus de volle lading. Ook van de dames die vonden/vinden dat ze inderdaad liegt. Sorry voor het lange verhaal alvast, ze is gisteren vertrokken uit de groep en ik heb de volgende tekst getypt, sommige vonden alsnog dat ze niet loog : Het spijt me dat mensen zich aangevallen voelen op situaties. Maar ik voelde mij door haar ook aangevallen. Ze gaat mij vertellen dat ik geen bandenpijn kan hebben, terwijl ik morgen al op 16 weken zit en dit vanaf de 14 weken begint (daarvoor is het bm groei)... En zelf heeft ze dan wel bandenpijn?? Prima maar uiteindelijk stapelt het zich op dat ze leugen naar leugen verteld. Tegen mij zegt ze 2 maanden te zijn gestopt, tegen M zegt ze een dag voor M te zijn gestopt, terwijl ze op het moment dat M stopte tegen haar vertelde al 1 week gestopt te zijn. Ook vertelde ze in 1 dag tijd van 6 naar 8 weken te zijn gegaan om vervolgens bij de VK te komen en dan te zeggen ben 6w3d (wat ik al voor haar uit had gerekend). Oke ze moet het zelf weten wat ze doet en wat ze vertelt, maar ik geef mijn mening. Daarbij zeg ik aan het begin van mijn zwangerschap dat ik moeite heb mijn buik te laten zien, dan doe ik dit wel een keer omdat hij nu ik voor de 2de keer eigenlijk verder zwanger ben flink groeit en zij klapt er meteen haar foto's boven op, waarvan er 1 ruim schoots (1,5 week) voor ze positief testen, van een zwangere buik??? Uiteindelijk stapelt dat allemaal op en ik kan heel lang vriendelijk blijven en daar heel lang tegen. Maar als ze dan gister en eergister, tegen M zegt geen klachtjes meer te hebben (als M vertelt geen klachten te hebben hier op GT) en dat ze dan bij mijn bandenpijn zegt dus ook behoorlijk "bandenpijn" te hebben denk ik weer oke, gaan we weer!! Daarbij komt er dat ze op privé FB ontzettend veel dingen voor M en mijn neus wegkaapt, wat jullie dan niet zien, maar wij wel. Bijv een badsetje dat M graag wilde hebben. Like en win acties, die ze continu ook liked als een van ons ze liked enne de slaapkamer die zij gekocht heeft toen ze 5 weken zwanger was, dat was een kamertje dat M aan had gegeven heel erg mooi te vinden op die site en op eens gaat zij onderhandelen met die vrouw en koopt dat kamertje. Dat zijn dingen die dan privé nog afspelen en dat komt dan boven op alles. (M en ik zitten beide op diezelfde handel site) En als ze dan een update doet over hoe en wat en hier staan dan weer allemaal onwaarheden in dan krijg ik daar een beetje een vervelend gevoel bij. En dan zeg ik dat ook en sorry dat het dan een ongezouten mening is. Maar goed ik heb S ook eens aangesproken op iets wat ik niet fijn vond, dit is goed nu en zand er over verder gaan, prima toch, maar als ze dat niet kan, sorry. Dus sorry voor heel de commotie, ik zal proberen om zo min mogelijk nog te zeggen, in de hoop jullie niet voor je hoofd te stoten, want ik vind het een fijne groep. En wil dat natuurlijk niet kwijt. Dus nogmaals sorry voor de mensen die me nu niet meer aardig vinden, ik blijf gedeisd... xxx en ik vind jullie allemaal lief...
Jeetje parel wat vervelend van je auto, beter dat je hem toch zover heb gekregen om hem in de garage te zetten, stel je voor er loopt wel een randdebiel langs en maakt hem open, dan ben je ook niet verzekerd! Tja mensen die zo doen hebben echt een bord voor hun kop.....die zijn alleen maar met hun zelf bezig! Heel vermoeiend zulke mensen pfffff.....
Losje goed bezig met afvallen, respect. Hoe doet je nichtje het met afvallen? Parel Klote van je auto. Die bonje die je beschrijft is echt hogere wiskunde voor mij, ik haak af by zulk soort geklets. Lov shop ze voor schoenen.
Hahahahahaha nou das een heel verhaal pffff..... Ik kan haar wel stimuleren maar als haar ouders haar gewoon teveel eten geven heb het allemaal geen zin, word er zo boos over....ze zien niet dat ze obesitas heeft....volgens hun valt het wel mee...dus heb me handen eraf getrokken ik heb me best gedaan! Maar ik heb ml wel aangestoken hihihi hij is al 7 kilo kwijt. ...
Losje ze is niet voro niks zo dik denk ik dan...kids kunnen zichzelf niet dik maken dat doen de ouders... Parel ja wat moeten we zeggen...alweer een hoop drama om mensen die je niet eens kent hahaha... Dat van je auto..wilt je man graag zijn spullen kwijt of
Ja ik was het gisteren echt kits en kits beu, dus ik viel heel erg uit tegen haar. Vooral omdat mevr zeg dat ik geen banden pijn kan hebben en zijn met der 9w6d iedere dag 4x 1min dubbel ligt van de pijn Ik heb voor verloskundige gestudeerd dus vond beetje raar en dat wist ze overigens. En ja dan is hij idd niet verzekerd, dus ik vertrouwde dat niet en het is een vrij gewilde AUDI A3, een van de weinige 5 deurs varianten in zijn kleur type. Rijd hier in de wijk nog zo'n auto in die kleur maar alle A3's hebben maar 3 deuren. Dus ik vertrouwde dat niet. Kijk dat mijn buurman zijn oranje golfje cabrio open voor de deur zet moet hij zelf weten, maar kost me te veel als hij of de apparatuur gejat word. Oh leuke dingen, we gaan de hal, de trap en overloop aan pakken, was ze zo beu en toen ik tegen manlief zei die trap vind ik dood eng, ben er al 4x vanaf gedonderd door die gladde vloerbedekking en hij ook al 3x (alleen hij heeft zich ook open gestoten 2x ik niet) en ik vind het dood eng als ik straks een enorme toeter heb of een kindje op mijn arm en ik donder van die trap... Dus dat word onze weekend klus
Whaha, ja ze is er nu af dus dat scheelt weer En de auto gaan we zo mee bezig en die trap enz dit weekend, komt helemaal goed...
@parel Oehhh Audi A3, mooie auto! Groot gelijk dat je hem wilde laten repareren. Wel altijd balen als er iets kapot is. Wat een suf gedoe op FB. Kan ik altijd heel slecht tegen zulke mensen. @losje Wat ben je goed bezig! Knap hoor! @lief Dan is het helemaal een goede deal met de merken die je noemt. @lizzie Nog een beetje geslapen? @bouwjaar Ik heb wat dat betreft een super opgevoed nichtje. Zit nu stilletjes met d'r nintendo te spelen met het geluid uit. @symptomen Gister ineens felle steken in m'n onderbuik. Ik weet het echt niet. Ene keer denk ik dat het gewoon raak moet zijn. Koffie smaakt me ook niet en ben af en toe misselijk, maar het volgende moment denk ik het zal wel niet. Nu met m'n nichtje dus onderweg. Ze vergist zich af en toe en noemt me af en toe mama. Vindt deze tante helemaal niet erg :-D
@parel balen dan de auto en wat een gezeik dat verhaal @losje jammer de dr ouders t niet inzien @dido relaxed zo'n fatsoenlijk kind.
Goodmorning, Pff net wakker, slecht geslapen door erge menstruatie kramp. Heb dit keer nogal erge buikpijn. Mgbk klopt idd. Ik temperatuur, begin nooit helemaal aan het begin van mn cyclus maar ik zie altijd wel wanneer ik mn eisprong heb gehad en voel dat meestal ook tijdens de seks. Alles is gevoelig en nogal vochtig. Heb ook nog nooit een cyclus van 27 dgn gehad. Bedankt voor je lieve woorden! Jij hebt nu lekker vakantie he?! Heeeerlijk. Geniet er lekker van. Losje gaat redelijk. Nog steeds wat buikpijn. Voor de rest ben ik altijd lekker chaggie tijdens mn ongesteldheid haha. Ik ga strx even naar je foto kijken Knap van je hoor al zoveel afgevallen en je man ook. Respect! Liefoe mooie doos vol. En een goed bedrag lijkt mij! Goed gedaan. Lizzie balen van het slechte slapen.. Bouwjaar werkse vandaag! Lov jij zal wel heerlijk gedroomd hebben Dido veel plezier dit weekend met je nichtje! Hoop dat je nog een beetje geslapen hebt! Hier een lekker film dagje samen met vl. Vanmiddag lekkere hapjes maken. Fijne dag allemaal.
Parel wat een gedoe met de auto.. hopelijk is ie snel gemaakt. En wat een suf mens op fb. Stom gedoe. Dido ahh lief! Veel plezier samen X
Dido ze lijkt ook erg veel op je! Kon zo je dochter zijn hoor. Ik vindt het allemaal goed klinken meid, ik denk dat het raak is!!! Nog even en je gaat testen he Manouks maar goed dat je naar het zk gaat lieverd...
Idd Manouk Tis goed dat je nh ziekenhuis gaat. Dido klinkt idd als een vreselijk lieve meid. Veel plezier samen. Parel succes met jullie plannen. Die trap klinkt idd niet veilig als je met een toeter rond loopt. Losje nogmaals respect meis. Zoveel afvallen door wilskracht. Erg jammer van die ouders. Ik heb idd vakantieeee. Vanavond feestje by voetbalvrienden van ml en verder alle dagen wat op de planning. Vooral met vrienden afspreken waar we de afgelopen weken door veel werken en wisselende roosters samen niet aan toegekomen zijn. Daarnaast de toekomstige baby kamer opknappen. En op vakantie naar duitsland. Heb er zin in. Ik begin vandaag met ovu testen.
Hoi meiden, Gisteravond even een goed gesprek met mijn man gehad. We hebben beiden enorm veel stress door meerdere dingen. Ik trek het me nu allemaal enorm aan en gisteren barstte de bom even. Gelukkig is de lucht weer opgeklaard en gaat het weer helemaal goed. Vannacht weinig geslapen en vanochtend 1,5 uur vertraging gehad met de trein Ben een beetje brakjes en dan vanavond ook nog eens een verjaardag. Dido, wat een onwijs lief nichtje zeg! Ook schattig dat ze je soms mama noemt Ik vind je symptomen ook heel goed klinken, duimen draaien heel hard hier! Toeter, wat heerlijk dat je je kinderen bijna weer ziet Losje, wat ben jij ongelofelijk goed bezig met afvallen en je man natuurlijk ook! Jammer dat het bij je nichtje niet gaat werken Liefoe, oh leuk zo'n box met kleding voor dat geld! Lov, fijn zo'n rustig dagje na een slechte nacht. Fijne dag! Parel, jeetje wat een gedoe op facebook met dat mens! Fijn dat ze nu uit de groep is. En verstandig dat jullie de auto in de garage hebben gezet, zou toch mooi kut zijn als ie leeg geroofd was. Wel balen dat zo'n reperatie vaak best duur is... Mgbk, meid geniet van je vakantie Heerlijk tijd voor jullie zelf en tijd met vrienden doorbrengen Manouk, zo ongelofelijk vervelend dat je ongesteld bent geworden Raar ook steeds een kortere lf hoor. Maar goed dat je naar het ziekenhuis gaat binnenkort, hoop echt dat dat wat meer duidelijkheid geeft. Hoop dat je een fijne dag hebt met je vriend vandaag! Hoe is het met de dames die ik nog vergeet? Werk ze voor degenen die aan het werk zijn (zoals ik zelf haha)
Lies goed dat jullie gepraat hebben. Denk aan jezelf, je rust, je kleine. Je mag ook best s nee zeggen hè? Manouk ik zit gewoon met je mee te denken hè dus zie dit niet als aanval alsjeblieft. Zou het kunnen, en nogmaals ik heb er geen verstand van, dat je doordat je pas later in je cyclus begint met tempen, je curve dus niet helemaal betrouwbaar is en je dus eigenlijk iedere maand je eisprong mist? Dat bv als je de hele cyclus zou tempen je ei wel op dag 13 blijkt gesprongen? Dat je dus klust op de dagen dat jij je ei denkt te voelen, bv dag 20 terwijl je ei op dag 13 i s gesprongen maar jij die niet gevoeld hebt? En dus ook geen seks hebt gehad? Ik wil je gewoon zo graag helpen dus ik dacht hier ff aan. Maar ik weet niets van tempen dus als ik je hiermee kwets, dat is absoluut niet mijn bedoeling, wil gewoon mee denken.
@lov Thanks Helemaal trots! Ik krijg inderdaad regelmatig te horen dat ze op me lijkt. @mgbk Leuke dingen in het vooruitzicht! Hoop dat je snel je ei kan spotten. @manouk Chaggie zijn klinkt heel bekend! Dat snapt VL vast ook heel goed. Misschien inderdaad een keer hele cyclus temperaturen zodat je het volledige overzicht hebt. @lies Bij zoveel opgebouwde stress is het goed dat je alles er even uit laat. Fijn dat je zo'n goed gesprek met ML hebt gehad. Hopelijk trek je het vanavond een beetje. @hier Nichtje gedraagt zich voorbeeldig Vanochtend ook heerlijk geknuffeld en gekwebbeld na wel wat weinig slaap inderdaad.
zat ik net de datums van echos na te kijken...zie ik dat ik de 20weken echo op een woensdag heb staan om 11uur... 12:30 is de oudste uit van school dus dat kan helemaal niet hahaha. Ach nu 2 dagen eerder de echo....helemaal goed toch En ook lekker vroeg