Ze waren aan het stoeien en de ene beet per ongelijk te hard en dat is een behoorlijk open wond geworden bij de anderen, dus hebben we moeten laten hechten en ab-kuur geven en net met veel ruzie met hem moeten verbinden. Dus ben helemaal op nu, ga zo me bed in. Iets minder leuke afloop van me verjaardag na heel mooi nieuws dat de baby helemaal gezond is en het goed doet. Was vanmiddag op jullie aan het reageren toen het gebeurde
Ooooooo sorry parel, daar heb ik overheen gelezen Sterkte met je beestje! (Wat is het voor dier?) Ik snap dat je gesloopt bent, , welterusten voor zo xxx
Een Leguaan, zijn ook nog heel moeilijk te hechten, dus zijn er al weer 2 los. Had me verjaardag zo anders voor gesteld, kan niks anders dan Janken al de hele middag en avond.
Owww bah beesten met wondjes en pijn is nooit leuk. Snap dat je moe bent. Geniet van de goede echo. En Euhm ik hoop ook niet dat we november redden, dan zijn we hoogzwanger in de warmste maanden. Nee hoor het maakt me niks uit, wil alleen graag dat ook wij vier goed nieuws mogen krijgen. En dat zo snel mogelijk. Ook Lizzie, al moet zij nog net wat langer wachten. Pfft ik haat wachten!
Ahhhhh lieverd....doe je rustig aan.....ik hoop dat de rest van de hechtingen blijven zitten! Dikke knuf♥
Dank jullie wel lieverds... Grr die hormoonbom blijf maar huilen. Ja gelukkig is met kleintje alles goed, heb de echo in mijn album staan
Ika, nee is zo sneu dan... Mgbk, hebben 3 leguanen en een helmbasilisk. Twee grote die zitten met de helmbasilisk samen en komen er vaak uit, ze waren ook buiten de bak aan het stoeien, maar ja die dame die hem beet is soms echt gewoon gemeen met stoeien. Naar ons nooit maar naar hem wel. Hebben ook nog een hele kleine leguaan en die zit nu nog apart ivm het lompen van de andere twee. Waarom ik vooral flipte vanmiddag was dat ik mijn vorige leguaan verloor aan een bloed vergiftiging door jawel een open wond. Daarom hebben we deze nu ook apart gezet, maar hij is zwaar eigenwijs...
@parel: belangrijkst is een goeie echo, maar door je hormonen is het normaal dat die bijtwonde je wel weer meer raakt. Je bent er vroeg bij en nu maar hopen dat de hechtingen houden hé. ik ben altijd meest bang voor de verdoving van die dieren...
Mooi is dat! Ik een avondje hard werken, kom ik hier, krijg ik direct de schuld overal van....... Ben alleen maar een groepsknuffel voor Manouk begonnen. Dat jullie dan gelijk die blote-konten-foto van MGBK erbij denken...... Parel, niet leuk zeg! Het is wat met die dieren van ons. Meiden, truste! Ik duik mijn bedje in!
Hoe is het met je moeder gegaan Lizzie? Hoe voelt ze zich? Hebben jullie morgen gesprek in het ziekenhuis of heb ik dat verkeerd onthouden?sorry anders.x
Morgen met mij moeder naar het ziekenhuis en donderdag is ons gesprek. Heb ik ook weer morgen er vroeg uit en slaap nog niet.
Ohh bij mij komt alles goed. Rijden zo aan naar het ziekenhuis. 3 uurtjes later ongeveer klaar. Kan ik verder slapen. Slaap zo slecht. Nou ja als ik slaap dan kan ik goed slapen maar inslaap vallen is een ander verhaal. Dames hele fijne dag voor jullie!!!
@lizzie Oei....kort nachtje. Vervelend dat je zo slecht in slaap komt. Had je daar eerder ook niet al eens last van? @parel Beterschap voor je beestje. Hoe voel je je nu? @losje Je maakt het weer spannend meis! Ik duim voor je. Voel je je wel weer wat beter? Hier is het inmiddels meer dan een jaar geleden dat ik voor het eerst zwanger was. Ik zei nog tegen VL in de auto op de terugreis, vorige keer kwamen we met z'n drieën terug. Ik zie nu al op tegen het weekend....weer die verrotte dip als het weer niet raak is. Stom hè dat ik daar nu al mee bezig ben...
Goedemorgen meiden! Lizzie, succes! En hopelijk vannacht wat beter slapen dan. Losje, beetje opgeknapt? Dido, moeilijk he die dagen.... Maar het kan ook raak zijn en dan heb je een topweekend! Hier vandaag vrij maar wel even vanuit huis werken. Wasmachine draait al.
Eda, er zijn helaas al 2 boven huidse hechtingen er uit. De onderhuidse zitten nog wel goed weg gestopt, dus denk wel vast, hebben hem nu een aparte slaap plek gegeven en daar ligt hij nog te soezen, hij heeft geen verdoving gehad, maar narcose, hij hield alleen heel tijdje zijn adem in Mamsie, ja volgens mij heeft bijna ieder huisdier hier al wel iets gehad in het topic hihi... Hard aan het werk al thuis... Lizzie, succes vandaag. Dido, het gaat wel weer, al ben ik nog altijd gesloopt na gisteren, heftige dag met veel emoties door elkaar, ben zo blij dat met ukje goed gaat, maar zo kwaad dat zijn leguaan de mijne zo diep bijt. Ik zou haar het liefste weg doen, maar ja ze is gewoon een keer heel lomp geweest, maar nu met die hormonen moet niemand aan de baby in mijn buik komen en niet aan mijn schatje, want dan flip ik. Dus ben gisteren ook echt heel kwaad geweest. Sneed ik ook nog met glas in mijn hand, sprong in stukken tijdens de afwas en haalde heel mijn hand er mee open en voor we naar bed gingen ontdekte ik nog glas in mijn wond, dus dat er weer uit gehaald, hoop dat verder beter gaat vandaag...