Whanahahahahahaahah en zoon..... Zie je nu ik ben nog niet gewend ... Gister moest ik om mezelf lachen...keek naar geboorteversiering en ja hoor...keek weer naar roze
Haha Lov Je hebt nog even om eraan te wennen en anders zal het na de geboorte heeeel snel wennen Fijn dat jullie het huis nu gaan afbetalen, doen wij ook Is fijn als het huis over 29 jaar echt van ons is.
Ja de hypotheek die wij toen genomen hadden was toen de beste keus.... Maar nu moest het echt verandert worden...we kunnen dat nu doen.
Lov, goed bezig hoor! Roze voor een jochie kan best! Lies, stomme misselijkheid! :x Eda, heel veel plezier meid! Losje, tuurlijk kan ik je machine aanzetten. Heb alleen geen zin om met m'n luie reet van de bank te komen en naar je toe te gaan Ika, irritante buien he! Al een beetje los van school of vind je het nog steeds gek? Dido, ben ook blij met jou hoor!
Ooooooo lies wat fijn dat we kunnen meegenieten....maar daar zijn we oempaloempa's voor Lov fijn dat dat weer geregeld is....wij hebben hem vorig jaar pas afgesloten (wel met extra aflossing) dus ga over een paar jaar weer kijken! Hier actiever dan ik had kunnen dromen hahahahahaha voel me extra opgeknapt in een opgeruimd huisje
Lieve dames , ik kom vanavond of morgenvoormiddag bijkletsen. Net terug van de dieetiste uit het zkh. Veel info ingewonen en ik zou niet zo erg in de risicogroep vallen maar aangezien insuline een hormoon is wat tijdens de zwangerschap kan tegengewerkt worden wordt ik nu opgevolgd ahv.2x/Week de hele dag voor en 1 uur na de maaltijden te prikken en ahv.die waarden wordt bekeken of ik traagwerkende insuline 1x/dag moet gaan inspuiten. NA de zwangerschap zou het normaal moeten komen en voor de baby is er dan ook normaal geen risico ,borstvoeding kan zonder problemen geven worden zelfs met de weinig suiker bij de moeder... Dus ik snap ergens het niet Parel wat ze je hebben uitgelegd aangezien je dan zeker geen FV.(kv.)moet bijgeven ,enkel jij kan daar invloed in hebben omdat natuurlijk je lichaam zo erg kan schommelen. Dus ik wordt 1 jaar ogpevolgd en ja bij bv.kunnen ze je niet controleren noch je baby (in mijn geval). Ga de wasmachine omzetten en dan eens met een buurvrouw naar een leuke winkel ,kijken naar de winterkledij collectie ... hummm enkel kijken
Brrrr wat een weer. Komt hier nu met bakken uit de lucht. Heb de kachel even aangedaan want heb het zo koud al de hele ochtend! Lief, komt vast goed allemaal! Wel vervelend dat je nu al die extra afspraken/controles hebt.
Lief vervelend dat je moet prikken meid! Hier lekker boodschappen gedaan, we eten witlofschotel met gehakt uit de oven!
Lief idd vervelend maar gelukkig geen ernstige dingen aan de hand die levensgevaar betekenen ... Hier zit ik op de bank....even niks dochters kijken tv.... Hier gaan we heerlijke focacciabrood met knoflook en tomaat en mozzarella uit de oven eten hmmmmmmmmmmmm met soep. heb er nu al zin in
Zo back en niks gekocht ,de maten waren eruit was te denken en ik riskeer niet iets te klein te kopen wat al duur is... Dan maar online verder zoeken naar 2dehandsjes is ook leuk. Parel ,zeker ,hoop gewoon dat het allemaal goed is voor ieder van ons! Maar goed dat ik kan emailen met de waarden ,endo en gynè moeten het nu opvolgen samen met haar. Mmm lekker eten ,hier wortelpurree met kalkoen ,voor na de therapie want moet ze nu gaan ophalen en dan doorrijden
Zo leuk....net met de oudste weer elke gesprekken gevoerd over wat we allemaal gaan doen als broertje er is ...zooooo lief dan h "Weet je wat er ook kunnen doen" Ze heeft het altijd erover wat er gebeurt als hij geboren is...oma komt dan hierheen en zij mag alles versieren met papa. Maar wie weet mag ik deze keer wel eens gelijk na de bevalling maar huis....
@Liefoe, niet leuk dat je moet spuiten, maar het is allemaal voor een goed doel. @Lov, wat lief dat je meiden er zo mee bezig zijn! @Mamsie, school is idd al uit mijn hoofd. Ik vind het zo fijn dat ik mijn eigen ritme kan bepalen. Voor de klas is best zwaar aangezien ik veel sta. Wij eten vandaag hutspot. Dat kan wel met dit herfstweer Ik ben droog overgekomen. Ik heb nog wat spulletjes voor de baby gekocht, zoals monddoekjes, maar ook nog wat lieve kleding. En oh ja, een paar oma-onderbroeken voor na de bevalling hahaha
Ja die onderbroeken heb je idd nodig Heb je al iets in je bed liggen voor eventuele gebroken vliezen?
Lov. Wat grappig dat je nog steeds naar roze kijkt. Is het wel echt een jongen. Liesje. Jammer die misselijkheid. Hopelijk morgen weer beter! Mgbk. Ik slaap zo slecht omdat ik niet moe ben. Ik lig niet te dromen of zo en ook niet te piekeren. En slaap ook niet omdat ik ook teveel met mijn telefoon bezig ben. Hier. Ons moederke is weer thuis. Al ff. Gaat goed met haar maar ze praat zich ook zieker dan ze is. Want ze is zo zielig enzo. Pff ik wordt daar zo moe van. Ze wil gewoon aandacht. Mijn zusje zei tegen mij dat ze twgen wild vreemde mensen verteld hoe ziek ze wel niet is. Uhhhmmmm.. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Wij eten een ovenschotel. Yummie, nu al zin in.
Lizzie vermoeiend he als iemand zo is....helaas was mijn eigen moeder precies hetzelfde....beetje aandachtsgeil volgens mij. Ja het is echt een jongen hahahaha...ben gewoon al dat roze gewend he