De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, heel herkenbaar. Zo was mijn schoonmoeder ook. Mijn eigen moeder is totaal anders. Ze heeft een vorm van reuma, maar je hoort haar nooit klagen.

@Lov, ik heb idd al een soort bedzeiltje liggen. Ik merk er niet zo veel van, gelukkig. Beter dit dan een matras die straks helemaal verpest is :D

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    De kraamzorg raadde idd van die oma onderbroeken aan. Ze vond dat beter dan die netbroekjes. Ik kan ze daarna altijd als poetsdoek gebruiken zei ze hihihi.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker dan met je onderbroek poetsen ieeeeuuuwww...hahahaah
    Ik vond die netbroekjes wel fijn eigenlijk

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi... Wel eerst wassen hè, Lov ;) maar is handig om schoenen mee te poetsen :D

Die netbroekjes, ik heb geen idee eerlijk gezegd. Die kraamzorgconsulente vond ze niks. Ik hoefde ze niet aan te schaffen aangezien ik zelf het kraampakket moest samenstellen. Is niet standaard bij mijn verzekering.

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik vond die netbroekjes juist heel fijn. Heb er voor nu juist nog 2 extra geregeld ;)

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ovenschotel was heerlijk! !!
    Nou weer werken tot later dames!

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Werk ze, Losje! Hier staat de hutspot op. Straks mijn wasjes vouwen :)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah ja het idee om met een onderbroek iets te poetsen nee hahahaha..

Ja ik vond ze ook fijn mamsie.....vooral omdat ze geen druk geven ;)

9. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ben benieuwd, hoor veel verschillende geleiden over de net broekjes.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja kijk...je hebt een megamaandverband als je net bevallen bent, in het begin vaak zelfs 2 stuks....ja echt :D
    Die netbroekjes houden alles op zijn plek zonder te knellen. Vooral als je hechtingen hebt zitten ze fijn.

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hmmm misschien toch een paar halen, aangezien de vk al zei dat het er dik inzit dat er iets gaat scheuren of dat er een knip zal moeten worden gezet ;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik persoonlijk vond ze fijn....;)
    Vaak krijg je toch wel een knip idd of een scheurtje..maar hoeft natuurlijk niet he ;)

Wat je trouwens ook van te voren eens moet halen is een flesje Spa blauw met zo'n bidondopje erop ...

Als je een knip hebt met hechtingen moet je iedere keer na het plassen even spoelen met water....met zo'n flesje gaat dat makkelijk ;)

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, ik hoorde al zoiets dat het fijn was bij het plassen. Sommigen gebruiken die witte kan van moeders voor moeders.

Zo de kast met babykleding is helemaal ingeruimd. Alles gewassen, gestreken en gevouwen. Morgen alle dekentjes, lakentjes en hydrofyle doeken :D

14. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Nu had ik een heel verhaal in m'n hoofd wat ik tegen wie moest zeggen, belt een vriendin om bij te beppen, dus ben het helemaal kwijt...

Ik weet nog hutspot van Ika...past inderdaad bij het weer! Wat een prutsweer. Hier lekker soto soepje gemaakt. Ga je nog extra koken Ika? Dat was toch je plan?

@lief Wel intensief die controle, maar goed dat je zo goed in de gaten wordt gehouden!

...omaonderbroeken heb ik ook onthouden :) Die komen er hier zo lang er nog eitjes gezocht moeten worden in elk geval niet in ;)

@mgbk Nog ovutestje gedaan?

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, klopt. Ik kook van alles nu wat meer en dat gaat in de vriezer :D
    Ik zou idd die oma-onderbroeken niet in huis halen haha. Manlief stikte zowat toen hij ze zag. Niet erg verleidelijk ;)

16. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    wat een goede tip!!!
    ik deed dan vaker onder de douche spoelen dus ik haal spa tegen die tijd!:D

hoewel ik bij de laatste geen scheur of knip had en dit omdat ik extra goed luisterde naar me lichaam ik drukte alleen echt maar mee wanneer mijn lichaam het aan gaf en zodra mijn lichaam stopte deed ik ook stoppen.
    maar die vk bij mijn 2e die riep steeds ën duw maar door en door door en duw maar en duw maar"pffffffff had ik niet moeten doen scheurde 1 hechting in en... zonder verdoving laten hechten deed zeerder dan de bevalling op zich:$:(;)

haha dido ook niet echt aantrekkelijk die omatenten,... je man zal wel denken..:D:D

Bijgevoegde bestanden:

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Oooooo die van mij kwam met d'r handje onder d'r kin, o o o ik lag helemaal open maar meer van binnen, dus een zooitje hechtingen erin....als ik er nu over nadenk vond ik die hechtingen het ergste van de bevalling,ze konden er later niet bij om ze weg te halen omdat alles van onder weer in model zat;)dus moesten ze echt oplossen....man man man wat een pijn:(
    Hahahahahaahhaa sorry voor de meiden die nog moeten bevallen:p

Nou ben net thuis van werk en ouderavond....ik kan me amper nog bewegen, ik duik me bedje in!

18. Parelbloesem

Losje, klinkt niet echt lekker. Is maar goed dat ik totaal geen schrik heb en ook geen last heb van zulke verhalen ;)

Zo ben mijn frustraties aan het lossen door de site weer verder aan te passen, voor degene die mij op FB hebben (de meeste geloof ik) heb ik de link daar staan. Ben ook bezig met een FB voor het bedrijf,

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi Toeter, die foto... Gelukkig vallen mijn tenten nog mee ;)

@Losje, dat klinkt heftig. Gelukkig word ik niet bang van dat soort verhalen. We zien wel. Ik kan er toch niks aan veranderen :)

@Parel, goed bezig met die site. Ik zag hem op fb idd al voorbij komen.

20. Parelbloesem

Dido, gelukkig zien ze er niet zo uit ;)

En dank je wel. Heb even wat aanpassingen door gedrukt die hij eigenlijk niet wou maar toen ik ze had gemaakt (kan ze zo weer om draaien) vond hij het super

Deel Deze Pagina