De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hier is het zo dan een normale nuchtere suikerprik tussen de 90 en 120 mag liggen.
    Alles eronder prima erboven is slecht.
    Ik moet nuchter <95 hebben en na een uur NA eten max.140
    Die mmol geen idee ik had wel een bloedwaarde van suikerhemoglobuline 5,2 en dat moest tussen de 4-6 liggen.
    Merk wel dat vaak de waarden van iets in NL en BE verschillen zo ook voor de schildklier... Eigenlijk te stom voor woorden vind ik!

ik heb suiker die je mag erin doen ben de naam kwijt nepsuiker ;)

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lov , succes op't CB!

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mamsie en mamadj. Ben blij dat het zover is. Ik heb geen idee wat we morgen daar gaan doen ;)
    Denk dat het over de miskraam zal gaan en dat onderzoek of R en ik wel matchen.
    Heb genoeg vragen maar doe hoef ik niet op te schrijven. Weet ik wel. Laat het morgen weren hoe het is gegaan.

Het boek dat ik lees is de gelukkige huisvrouw van heleen van rooyen. Heb het al gelezen maar ik heb geen nieuwe boeken meer. :(

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Die heb ik ook gelezen! Dvd hebben we hier ook in de kast staan. Blijft toch ook een heftig onderwerp vind ik....

Hoe laat mag je morgen?

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido en lizzie ik zit nu op 10dpo....tja ik weet het niet, niet echt last van duidelijke symptomen......heb wel opruimwoede en dingen regelen!

Lov succes bij cb....gehoortest toch?

Eda geniet lekker meid!

Mamavandj, nee geen last van me vriendin, ze is ook vaak weg hoor en doet haar eigen ding! Vind het alleen erg belangrijk dat ze een thuiskomen heeft, dus vandaar haar opgevangen!

Liefoe die witlof bak je mee met gehakt en uien en haal altijd de bittere middenkern eruit dus is heel lekker hoor!

Ik ga weet even verder lezen....

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Gisteren dus ouderavond gehad....jeetje hihihi wat zielig voor de kids....zoveel ze moeten leren dit jaar.....hahahahahaha kreeg helemaal flashbacks toen ik op dat kleine stoeltje aan tafel zat!

Vandaag zoveel gedaan: de hele tuin opgeruimd, stoelen tafels al het speelgoed...hebben we toch niet meer nodig met dit weer.
    Even alles aangeveegd...
    En in de hut vond ik allemaal kleden en kussens, helemaal doorweekt natuurlijk, dus ben nu alles aan het wassen.
    Koelkast uitgezocht en opnieuw ingeruimd (en natuurlijk schoongemaakt)
    Gestofzuigd en gedweild.
    Voortuin onkruid vrij gemaakt, en de stoep aangeveegd. ..
    Bij zwemmen wezen kijken.
    Nu nog even boodschappen doen, en dan eten en dan weer werken.

Ik lijk wel gek of niet:D

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Tagatese noemt het ;)

Losje on the move ;)

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Losje, groep 3 is idd een heftig jaar. Te bedenken dat de meeste kinderen rond de kerst kunnen lezen. Ik heb zelf 4 jaar groep 3 gehad. Ik vind het één van de leukste groepen.

@Liefoe en Parel, wat gek dat er zoveel verschillen zijn tussen NL BE wat betreft de waardes.

@Eda, geniet van je vakantie!

@Lizzie, wat een spannende dag morgen. Ik hoop dat je er veel aan zult hebben. Ik wens je veel sterkte, want makkelijk zal het vast niet zijn.

@Lov, succes op het CB. Wij hadden vorige week een boekje over de hielprik en de gehoortest gekregen van de vk. Het schijnt dat ze in de kraamweek gewoon zo op de stoep staan, zonder afspraak of wat...

@MvDJ, wat fijn dat de kleine al zo lekker voelt.

@Mamsie, leuk dat zwanger & fit. Dat heeft mijn collega ook gedaan. Zo vond het erg zinvol.

@Lizzie, manlief en ik denken allebei dat de kleine nog voor de 40 weken zich zal aankondigen. Weet niet waarom, maar is een gevoel. We kunnen het ook helemaal mis hebben.

Om 18.00 uur controle van de vk. Ik hoop dat mijn bloeddruk weer wat gezakt is. De vorige keer 130/90. Maar het was ook een hele drukke en warme dag, dus wie weet met wat rust en minder warm weer. Ik wil namelijk liever nu bij de vk blijven dan nog doorverwezen worden naar de gyn.

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mamsie. Ik vind het ook wel een leuk boek. Heb 4 verschillende boeken van haar denk ik. Niet zeker en geen zin om boven in de kast tw gaan kijken. Ik heb echt veel boeken. Net een bieb hier soms. ;)
    Morgen om 11.00 daar zijn. Ben best wel benieuwd maar gelukkig niet al te veel mee bezig. Alleen geen zin in al die zwangere dames die ik morgen ga zien. :(

Ika. Hoop ik ook voor jou. Je hebt nu toch een band met de vk opgebouwd. Vandaag lekker relaxen. Doe ik ook. Jij bakkie thee? ;)

Losje. Spannend!! Hopelijk mooi roze. We need it. ;)
    En lekker druk dagje.

Hier. Zo naar schoonouders. Blijven daar ook eten ivm werk van schoonbroer. Is een chinese rijsttafel besteld. Yummie.

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, heerlijk, lekker theeleuten ;)

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Eet smakelijk dan Lizzie!

Hier zo even werken. Met een cliënt kijken naar een mogelijk nieuw huis voor hem. Daarna komen ouders en schoonouders hier eten omdat manlief vandaag echt jarig is. Misschien vanavond nog even op zp.
    Fijne dag nog meiden!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfffff hier terug van de bouwmarkt ... Veel dingen gekocht voor de woonkamer ... Vensterbanken ...verf...ondervloer nieuwe laminaat .... Verfkwasten enz...

Ogentest ging aan een oog minder goed. Over 3 maanden weer terug, hoop maar dat er niks geks aan de hand is bij haar. Of ze had gewoon geen zin meer of ze zag het echt niet arm kind.

Ika ze staan idd die eerste week gewoon aan de deur...maar aangezien die eerste week het een in en uitlopen is van iedereen ,.. Kraamzorg/vk/ ha bij ons dan ... Kan die er ook nog wel bij :D

Hoop wel dat je bloeddruk idd lager is.

Losje ik vindt he spannend meid!! Hoop so op een knaller voor jou!

De rest ben ik weer kwijt,..

Oh ja leuk behang gezien net voor de kinderkamer....een sloophout behang, maar nu denk ik weer...witte muren witte laminaat en dan sloophout wordt dat geen beach gebeuren gevoel...hou ik totaal niet van

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lizzie eet smakelijk voor straks, klinkt heerlijk!
    Ben benieuwd naar morgen.....

Lov tja als je er niet van houd van die sfeer, ben ik bang dat het niet een goeie combie is.....wit met steiger/sloophout....
    Maar misschien met groene of blauwe accessoires wel heel leuk!
    Misschien was dl niet echt in d'r hum, ik moest met de gehoortest terug komen, en toen deed ze het perfect de tweede keer!

Nou hier nog even het konijnenhok schoongemaakt en boodschappen gedaan, net in slaap gevallen op de bank:)

Zo maar even pannekoeken bakken...en dan weer werken, bah geen zin!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gehoortest kreeg ze niet?

Ja dat denk ik dus ook dat het niks wordt.....
    Dan toch maar gewoon grijstinten

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nee die van jou kreeg ogentest, maar die van mij een gehoortest op school, en die was niet goed gegaan dus moest ik terug naar cb om het nog een keer te doen.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja jouw'n dochter is een jaartje ouder dan mijn oudste he

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bijna 6 alweer....pfff gaat zo hard:(;)

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @losje Hey actieveling, kan je hier niet even mee komen helpen? ;) Weer spannend hè dat afwachten.

@lief Zaterdag nod, dus vandaag 11 dpo.

@lizzie Dat is ook niet fijn inderdaad die zwangere buiken. Heb er ook al met tranen in m'n ogen in de wachtkamer gezeten, maar hielp mij wel te bedenken dat zwangeren natuurlijk niet voor niets bij de gynaecoloog lopen. Ik hoop dat de afspraak je in ieder geval weer verder helpt meis.

Hier geen andere symptomen dan in de afgelopen rondes, dus ik wacht het maar af.

Net helemaal flabbergasted omdat een vriendin liet weten dat haar vriend het heeft uit gemaakt. Relatie van 8 jaar en zij was net met onderzoeken begonnen ivm een erfelijke ziekte omdat ze aan kinderen wilden beginnen. Zo sneu...dat is al de 2e vriendin in korte tijd en beiden rond de tijd dat ze met kinderen bezig wilden. Zaterdag waarschijnlijk even samen stappen voor wat afleiding. Ook goed voor mijn eventuele ongi.dip.

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, of hopelijk niet mogen drinken tijdens het stappen ;)

Deel Deze Pagina