Ika. Heerlijk. I love thee. Een dan helemaal een high thee. Hahaha Losje. Gaat snel he. Mijn neefje wordt al weer 2. Weet nog zo goed dat ik hem voor het eerst vast hield. Dido. Wat raar eigenlijk he. Je denkt dat iemand een goede relatie heeft en ooj nog een kinderwens en dan in 1 keer alles weg. Hoe voekt je vriendib zich?? Is ze nog verliefd op hem? Hier. Wachten op de rijsttafel en ik heb zo'n honger.... Ahhhhhh
Kep überhaupt geen foto vd 20wk echo. We vliegen zaterdag om 18:00 terug (hier uur later dan in NL) @lies jammer dat ze alledrie niet zo bijzonder zijn. Sommige hebben echt een mooi plaatje. @lief ik hoop day met je suiker snel een goede balans ontstaan en je er zo min mogelijk last/gehannes van hebt @lizzie rijst tafel mjum. Wij gaan straks ergens eten met andere nl-ers die ook op de accommodatie zitten. @dido heftig dat nieuws van die vriendin. Ik snap dan nooit dat t nu opeens naar voren komt. Zou die vriend ook niet voor de onderzoeken twijfels gehad hebben? Lov veel ingeslagen bij de bouwmarkt, lekker bezig? Iemands was druk bezig geweest, losje? Ehh sorry op telefoon lastig alles te onthouden. Balen dat t NL al zo vette herfst is, zal ik hier maar nog extra vd zon genieten. Zal wel een brute overgang worden zaterdag
Meiden, ff snel. Ik ben nu onderweg naar het ziekenhuis. Mijn bloeddruk was te hoog. Ze gaan bloedonderzoek doen en moet aan de ctg. Met de kleine was aan de doppler alles goed. Er zat ook geen eiwwit in mijn urine, gelukkig. Maar vind dit totaal niet leuk
Oei Ika....meid komt goed, ik had precies hetzelfde maar wel eiwitten... Ze gaan nu even controleren hoe je kleintje het doet... Maak je niet te druk hoor.....je kan best nog even doorlopen met een hogere bloeddruk. Wat was je bloeddruk nu?
Ja dat is wel hoog idd..... Nou toen ik dit had moest ik 3x per week aan de ctg en urine checken enz.... Maar ik lees ook wel eens andere verhalen dat ze je niet te lang laten doorlopen en willen inleiden. Ikzelf snap daar nooit zoveel van...die verschillen. Maar wacht nu eerst maar eens af wat ze gaan doen Dalijk ga je een half uur aan die ctg en misschien prikken ze bloed bij je
succes en sterkte ika hopelijk valt het allemaal mee, en kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor dikke knuff
He wat rot Ika, succes aan de CTG. Mss was ie wel zo hoog omdat je je druk maakte? Gelukkig geen eiwitten. Hoop straks goed nieuws te horen van je!
Hè bah Ika, das niet fijn. Hopen dat alles goed is verder. Ik kan het vast op google vinden maar wil iemand me uitleggen welk verband er is tussen eiwitten en hoge bloeddruk? Solly, ik weet dat soort dingen niet... Dido wat een vreselijk nieuws van je vriendin...wat zal ze een verdriet hebben. Net nu ze bezig waren met kinderen. Sterkte voor haar. Lizzie heel veel sterkte morgen! Denk aan je.x Manouk knuffel voor jou. Kus vd rest
Mgbk als je een zwschapsvergiftiging zou hebben heb je dus ook eiwitten in je urine ... Ik had dit toen bij de oudste... Hier een linkje voor je Pre-eclampsie - Wikipedia
Ja ik wist dat ook niet tot ik het zelf kreeg... logisch toch ... Hoop dat het allemaal meevalt voor Ika...dat er geen eiwitten zijn is al goed.
Wat denken jullie? En ja heb ff bevestiging nodig. 29 aug tot en met 1 sept ongesteld. Zondag 8 positieve ovu Maandag 9 en dinsdag 10 sept sex gehad. 9, 10, 11 steeds lichtere ovus. Net weer ff geprobeerd nog een x sex te hebben maar ml kookte over en moest weg, het lukte hem niet... Denken jullie dat het zo genoeg s of raden jullie toch aan vanavond nog n keer te proberen? Ml voelde zich zo rot eerder vanavond,omdat het hem niet lukte en hij mij dus in zijn beleving teleurstelde, dat ik denk dat als ik m nu nog n keer het bed in te kletsen, dat het uitloopt op n mislukking en dat ik m teveel push . Of zal ik maar gewoon heel hard duimen dat dit genoeg is geweest en het ff de rust geven?
Bah dido wat een rotnieuws, het kan soms raar lopen! Ga je zaterdag testen? Ika sterkte meid, maak je niet te druk, even kijken hoe het met die kleine gaat! Hier kom ik net thuis staan er twee bosjes rozen op tafel....zo lief♥ Omdat ik zo veel had gedaan zei hij (hihihi was dus wel opgevallen)
Ach wat een schatje die vent van jou losje! Dat hij het én ziet én zijn waardering laat zien met bloemen! Heb je ook wel verdiend.
Dank je lieverd! Jou situatie vind ik een beetje moeilijk.... Aan de ene kant zeg ik nog een keer proberen, maar aan de andere kant zeg ik laat hem maar even. (Weet natuurlijk ook niet wat er precies gebeurd is) Maar als je vandaag eisprong heb en gister sex hebt gehad zou het goed moeten zijn!Sorry schat aan mij heb je nu ook niets Misschien even aankijken hoe hij thuis komt?!
Dido, naar van je vriendin zeg! Zeker als je samen zo'n stap wil zetten. Heftig hoor! Ika, niet leuk meid! Losje, leuk die bossen bloemen! Lief! Mgbk, ik zou zeggen, doe waar jullie je goed bij voelen!
Niks spannends hoor maar hij had het gewoon erg warm, en voelde mijn druk en hij moest ook nog weg.dat na een drukke werkdag. Dat in combi met zn adhd maakte dat het niet lukte. Faken voor vrouwen is niet zo moeilijk, maar voor mannen wel natuurlijk Zal m straks na de voetbal nog s proberen te strikken. Hij is vh eerst echt geïnteresseerd in de ovus. Wat betekent zon streepje en wil het hoe en wat weten. Dus hij wil wel graag. Zal mn trouwsetje nog s uit de motteballen tevoorschijn toveren...